Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- Call of Duty: Black Ops 6
- Nintendo Switch
- Elite: Dangerous
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Xbox One
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Befutottak a LEGO Horizon Adventures első értékelései
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz paprobert #53509 üzenetére
Ez a bejegyzés nem nektek szól, hanem a címzettnek. Ti nem értenétek meg, hogy mi miért történik. Most nyugodtan vegyétek meg a hardvereket a DXR-hez, mert alternatíva nincs, de egyik specifikáció sem fejleszthető. Mindkettő erősen belerúg a jövőbe. De nagyon röviden:
A DXR 1.0-val az a gond, hogy erőforrás-pazarló, elképesztően az, mert egy egyszerű bekötési táblából dolgozik. Ezért dobta ki ezt a bekötési táblát a DXR 1.1, amivel behozta az übershadereket, de maga a feldolgozási modell teljesen megakadályozza a másodlagos sugarakra a koherenciamotor beépítését. Most ez nem gond, mert egyik hardverben sincs, de mi van, ha akarunk? A DXR 1.1 mellett ez lehetetlen. Emellett a Microsoft már most elkészített egy olyan kiterjesztést, ami a traversal részegységeket kivégzi a hardverből. Hiába építette ezeket be az NVIDIA, nem fognak működni traversal shader mellett. Ez jelen pillanatban egy early access bűvészkedés, mert úgy néz ki, hogy se a gyártók, se a Microsoft nem tudja, hogy mit akarnak. Most leginkább egy nagy resetet, ezért jön a traversal shader, amihez majd újra kell tervezni a mostani specifikációkat egy DXR 1.2-ben, vagy 2.0-ban, de azok ismét nem lesznek kompatibilisek visszafelé.
Ha a DXR 1.1-et akarjuk továbbvinni, akkor viszont hardveresen át kell tervezni a GPU-kat, hogy úgy működjenek, ahogy a CPU-k, képesek legyenek dinamikus erőforrás-allokációra. Ez megoldható, csak tranzisztorigényes, és gyakorlatilag a következő generáció előrelépését ez ki is végzi, mert se koherenciamotort nem tudsz építeni a hardverbe, se extra ALU-kat, mert át kell alakítani a regisztereket kezelését. Ráadásul a traversal shaderrel még bukod a traversal unitot is, ha erre esetleg épített egy gyártó. A részemről vásárolhattok early access hozzáférést ezekhez, csak legyetek tisztában azzal, hogy bármikor jöhet egy hard reset.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Palit RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 használt videókártya eladó garanciával!
- Zotac RTX 3080 - AMP Holo LHR 12GB (Garancia 2025.05. + 2 év)
- Palit RTX 2060 Super 8GB GDDR6 használt videókártya eladó garanciával!
- KÉSZLETRŐL! - Új - 180 Fokos GPU PCIe Tápcsatlakozó Adapterek - NVIDIA AMD INTEL - A Több Olcsóbb!
- Gainward RTX 2060 Super Ghost 8GB használt videókártya eladó garanciával! AKCIÓs
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest