Aktív témák
-
rocket
nagyúr
''R600 has an external 512 memory bus''
[link]
Jol megfogja ez dragitani a kartya gyartasat, cserebe mondjuk brutalis memoria savszelesseg lesz, persze ha igaznak bizonyul a pletyka"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Komplikato
veterán
válasz Komplikato #102 üzenetére
Viszont ha ez igaz, akkor lesznek még meglepik.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
dbius
veterán
Ez viszont nem olyan jó előrejelzés.... Bár majd az idő eldönti....
[link]
''It is slated to launch in Q1 2007 according to ATi's roadmap but it might delay further.'' -
dbius
veterán
válasz Komplikato #105 üzenetére
Valószínűleg valóban nem lesz érdemes az első rev-es kártyákat megvenni.... pedig már olyan kíváncsi vok rájuk....
ftc: kíváncsi vagyok hogy a több idő, amit a fejlesztésre tudnak fordítani (szemben nv-val) , meghozza-e azt a plusszt, amiért érdemes a fejlesztést tovább folytatni, és később kiadni a kártyát! -
Komplikato
veterán
Nagyszerű, úgy tűnik, hogy középkategóriás DX10 ATI kártyára jó sokat kell megint várni (RV660, RV670), mivel az RV630 érzésem szerint megint olyan lightos lesz, mint az X1600pro szintje.
Na igen, és a 65nm-es csúcskártya is odébb lesz. Na ezek elött nem érdemes DX10 vasra váltani szerintem."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
ftc
nagyúr
válasz Komplikato #108 üzenetére
nem értem...nem inkább a alsó/középkategoriára kellen gyurniuk? ott több fogy mint felsőben...de ők tudják...9600,9500Pro óta nem volt olyan közép szintű kártya amire azt mondtam volna,hogy na ez igen...X700 felejtős lett,X1600 sorozat most kezd beérni...
-
Komplikato
veterán
-
ftc
nagyúr
válasz Komplikato #110 üzenetére
szép és jo,hogy X1650XT megint késve...X1600XT és Pro elég jó kari lett volna,ha kihasznállták volna a hardver teljesítményét...kb most jutottak el oda,hogy kezdik kiaknázni a driverben levő lehetőségeket...a driveresek nem tudják tartani a lépést...
Végre bekéne fejezni ezt az értelmetlen gyorsasági versenyt...mert még a DX 9.0c sincs kihasznállva...és ez igaz lesz DX10-re is... -
gamer2
tag
Arról tudni már valamit, hogy az r600-as mellé be lehet-e tenni vmi dx9-es kártyát a fizika számolására?
Mert ha nem jöhet a 8800gts!Asus P5WDG2 WS Pro, E6600@3244,Geil Ultra DDR2 800 2X1GB,Zalman 9500LED,FSP Epsilon 700W,8800GTX,Thermaltake Armor
-
FireGL
aktív tag
Miért ne lehetne ? Ez nem Dx10-es GPU függő dolog, még akár DX9-es kártya mellé is tehetsz a késöbbiekben egy másik DX9-est a GPU fizika miatt.
ATI GPU-based Physics Acceleration Movies [link]
(a legkisebb kártya amivel eddig demoztak GPU fizikát az egy X1600Pro volt)
[Szerkesztve]Az embert a gondolkodás tette állattá...
-
deter
aktív tag
Az első, csökkentett órajelú teszt példányok már elérhetőek a játékfejlesztőknek. [link] Talán majd valaki kiszívárogtatt néhány gyarkolati teszteredményt. A várható megjelenés nem válltozott,
(2007 Q1)
''ATI/AMD can just sit and cry on a graphic end as they don’t have anything to fight super cool G80 for at least next three months.'' TheInQ -
Komplikato
veterán
Tudja a rosebb, ahogy egy arc nyilatkozortt (2-3 hónapja?) a Crysis-Online fórumán a gépigény témában az R600-ról, nos abból úgy hittem, hogy ő már látott ilyet ... mindenesetre örvendetes, hogy azt a ''rengeteg'' DX10 gámát tudják majd optimalizálni R600-ra is.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
FireGL
aktív tag
Az ATI már március (GDC 2006) óta demozza a Crysis DX10 képeségeit.
Az embert a gondolkodás tette állattá...
-
rocket
nagyúr
válasz Komplikato #117 üzenetére
Honapok ota vannak mar r600 samplek, inq fazis kesesben van, ez nem jelent semmit egyebkent, nem kell messzemeno kovetkeztetest levonni belole
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
deter
aktív tag
Nagyon csúnya lenne, ha pont a TheInQ lenne ''fázis késésben''. Álltalában ők szolgáltatják elsőnek az ATi híreket. Lehet, hogy volt már ez előtt is egy-kettő próba válltozat. De valszeg most egy szélesebb fejlesztői réteg kapja meg, amár majdnem végleges válltozatot. Egy nem teljesen autentikus hasonlattal élve, a vista-nak is voltak különböző készenléti fázisai, de igazán az rc1 jelenteti azt, amire alapozni lehet.
üdv_
deter
[Szerkesztve] -
Komplikato
veterán
ATI R600 can only manage 16 pixels per clock - [link]
Part 1 of 2 - 16 ROP units only, but is more than equal match to G80
''MANY THINGS ABOUT ATI's upcoming R600 are surprising, to say the least.
First of all, the GPU is a logical development that started with the R500Xenos, or Xbox GPU, but without the 10MB eDRAM part. Unlike the Xbox GPU, the R600 has to be able to support a large number of resolutions and, if we take a look at today's massive 5Mpix resolutions, it is quite obvious that R600 should feature at least five times more eDRAM than Xbox 360 has.
DAAMIT kept the RingBus configuration for the R600 as well, but now the number has doubled. The External memory controller is a clear 512-bit variant, while internally you will be treated with a bi-directional bus double the width. The 1024-bit Ringbus is approaching.
Since the company believes this is the best way to keep all of the shading units well-fed, the target is to have 16 pixels out in every clock, regardless of how complex the pixel might be. But, don’t think for a second that R600 is weaker than G80 on the account of ROP units alone.
We also learned the reason why the product was delayed for so long. It seems that ATI encountered yet another weird bug with the A0 silicon, but this one did not lock the chips at 500MHz, but rather disabled the Multi-sampling Anti-aliasing (MSAA). At press time, we were unable find out if the A1 revision still contains the bug or not. Retail boards will probably run A2 silicon.
R600 isn't running on final clocks yet, but the company is gunning for 700 to 800MHz clock for the GPU, which yields pixel a fill rate in the range of G80's or even a bit more. In terms of shading power, things are getting really interesting.
Twenty-four ROPs at 575MHz equals 13.8 billion pixels per clock, while 16 ROPs at 750MHz will end up at 12.0 billion pixels. At the same time, expect ATI to far better in more complex Shader-intensive applications.
Regarding the number of shaders, expect only marketing wars here. Nvidia has 128 Shader units, while the R600 on paper features ''only'' 64. However, don't expect ATI's own 64 Shaders to offer half of the performance. In fact, you might end up wildly surprised.
ATI's R600 features 64 Shader 4-way SIMD units. This is a very different and complex approach compared to Nvidia's relatively simple scalar Shader units.
Since R600 SIMD Shader can calculate the result of four scalar units, it yields with scalar performance of 256 units - while Nvidia comes with 128 ''real'' scalar units. We are heading for very interesting results in DX10 performance, since game developers expect that NV stuff will be faster in simple instrucions and R600 will excel in complex shader arena. In a way, you could compare R600 and G80 as Athlon XP versus Pentium 4 - one was doing more work in a single clock, while the other was using higher clock speed to achieve equal performance.
Regardless of your brand of preference, both G60 and R600 are extremely complex products which deliver hundreds of gigaflops of processing power and addressing wide range of usage models, from games to HDTV broadcasting and new baby named GPGPU usage.''"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
elit_hun
őstag
válasz Komplikato #108 üzenetére
Nekem is sajna olyan érzésem van...no de lehet reménykedni,attól még hogy a 6-osok mindig félresikerültek(X600>X1600 és talán X2600?)Ez még lehet jó...
hja, ha az embernek nincs szocialis kapcsolata, mindenkihez probal beszelni, ebbol lesznek az utcan motyogo oregasszonyok - meg a bloggerek ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
elit_hun
őstag
válasz Komplikato #121 üzenetére
Twenty-four ROPs at 575MHz equals 13.8 billion pixels per clock, while 16 ROPs at 750MHz will end up at 12.0 billion pixels. At the same time, expect ATI to far better in more complex Shader-intensive applications.
hmm,ahogy én számolom az a 24 darab 575-ön erősebb...no de végülis ők csak jobban tudják mint én
64 drab 4 irányban skálázható shader,ez mit takar?SIMD unit,ez micsoda?hja, ha az embernek nincs szocialis kapcsolata, mindenkihez probal beszelni, ebbol lesznek az utcan motyogo oregasszonyok - meg a bloggerek ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
Komplikato
veterán
válasz elit_hun #122 üzenetére
Miféle hatosok??? Ha nem változik a ''hagyomány'', akkor valószinüleg Radeon X2800 néven fog kijönni, ha meg változik, akkor a rosebb tudja. Hogy lehet a felsőkategóriást összehozni az elődök alsókategóriás kártyáival?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz elit_hun #123 üzenetére
Na most lehet ezer oka, amiért MÉG IS egálban vannak, mondjuk például senki se mondta, hogy nem 32 TMU lesz benne ;)
De Pixelshader teljesítmény várhatóan sokkal jobb lesz."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
elit_hun
őstag
hoppá,itt van a más említett angol szövegnek a forditása
Az Nvidia legújabb zászlóshajója, a G80-as már egy ideje kapható, ám a rivális R600-as kódnevű GPU-ja körül elég nagy a hallgatás. Most némi információ jelent meg, amelynek segítségével ha pontosan nem is, de körvonalakban képet kaphatunk a kanadai cég soron következő csúcskártyájának GPU-járól.
Az ATI R600-as tulajdonképpen az Xbox R500 Xenos GPU továbbfejlesztett változata, kettőjük között lényeges különbségek vannak. Az Xbox-nál megtalálható eDRAM mérete 10 MB, az R600 ezzel szemben ötször annyit tartalmaz, valamint a választható felbontások között is jelentős eltérések vannak az R600 javára, annál ugyanis rendkívül sok lehetőség közül választhatjuk ki a számunkra megfelelő, akár 5Mpixeles felbontást.
Az R600-as memóriavezérlője is említést érdemel, a külső memória vezérlő 512-bites, ám ez belülről kétirányú, azaz megduplázza a sávszélességet, ami így 1024-bites.
A gyártó elképzelése szerint a pixelek leghatékonyabb feldolgozásának módja az, ha 16 pixelt dolgoz fel az egység órajelenként, ezért 16 ROP egységet kapott a GPU. Pusztán a ROP egységek számának tudatában nem szabad kijelenteni, hogy az R600-as gyengébb a G80-nál, ugyanis a helyzet teljesen más.
Az eddigi csúszásnak okai az A0-ás szilícium hibáira vezethetők vissza, a jelenlegi A1-es változattal kapcsolatban nincsenek információk, ám a végleges, sorozatgyártásban készülő modellek már az A2-es revíziót foglalják majd magukban.
Egyelőre az R600-as nem a végleges órajeleken működik, a cég célja a 7-800 MHz-es tartomány elérése, így a GPU fill rate-je azonos vagy kis mértékben magasabb lesz, mint jelenleg a G80-é.
A 24 db ROP egység 575 MHz-en 13,8 milliárd pixelt képes feldolgozni órajelenként, míg ugyanez az érték 16 ROP egységnél 750 MHz-en 12,0 milliárd pixel órajelenként. Ennek értelmében az ATI a shader-intenzív alkalmazásokban jobb esélyekkel indul a nagy riválissal szemben.
Ha a nyers marketing mögé nézünk, akkor megérthetjük, hogy nem a shader egységek puszta száma a lényeg, hanem a mögöttük rejlő technikai megoldás. Papíron az Nvidia GPU-ja 128 shader egységet tartalmaz, míg az ATI R600-asa ''csak'' 64-et. Ennek értelmében gondolhatnánk, hogy fele annyi shader feldolgozó egységgel csak fele akkora teljesítmény jár. Ez szintén téves következtetés.
Az ATI R600-asának shader feldolgozói nem mások, mint 4 utas SIMD egységek. Ez a megoldás sokkal komplexebb, mint az Nvidia ''egyszerű'' skaláris rendszerű shader technológiája.
Az R600-as az SIMD egységekkel egyszerre 4 skaláris egység adatait tudja kiszámolni, így a teljesítménye 256 skaláris egységével egyenértékű, szemben az Nvidia 128-as értékével.
A várakozások szerint a DX10-es játékoknál az egyszerűbb feladatok elvégzésénél az NVIDIA terméke lehet gyorsabb, de bonyolultabb shader műveleteknél már az ATI R600-asa veheti át a vezetést. A G80 vs. R600 hasonlít a régi Athlon XP vs. Pentium 4 küzdelemre: az egyik több adatot dolgoz fel órajelenként, míg a másik a magasabb órajel alkalmazásával képes hozni az azonos teljesítményszintet.
Az R600 és a G80 egyaránt rendkívül komplex termékek, több szász gigaflop-os számolási teljesítménnyel rendelkeznek, és rendkívül sokféle felhasználásnál állják meg a helyüket, legyen az HDTV broadcast vagy akár játék.
ja és hogy nehogy vki azt higye én forditottam:[link]
Komplikato:igazad van...
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]hja, ha az embernek nincs szocialis kapcsolata, mindenkihez probal beszelni, ebbol lesznek az utcan motyogo oregasszonyok - meg a bloggerek ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
Komplikato
veterán
válasz elit_hun #127 üzenetére
Mondjuk amit az eDRAM-ról ír az érdekes, mert az az infó volt, hogy nem lesz benne semennyi. Viszont így ... nos érdekes lesz majd látni ezt működés közben.
Az nem jelent semmit, hogy igazam van, mert attól még elszabhatják a tervezők, vagy közbejöhet gyártási próbléma (csúszás mint X1800-nál, alacsonyabb órajelek, stb.), de drukkolok.
Ellenben hiába hoznak ki jó csúcskártyát, ha a közép és alsó szegmenst megint félretervezik/félreárazzák, mint az X1300/1600 sorozatot."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
ATI AMD's R600 board is a monster
Part 2 - Most complex PCB and the heaviest 3D card ever
[link]
IT SEEMS the board which will DAAMIT will use as a host for its R600 GPU and corresponding components features a number of innovations and improvements that are interesting, to say the least.
First of all, you need to know that this PCB (Printed Circuit Board) is the most expensive one that DAAMIT has ever ordered. It's a complex 12-layer monster with certain manufacturing novelties used in order to support the requirements of the R600 chip, most notably the 512-bit memory controller and the distribution of power to the components.
The memory chips are arranged in a similar manner as on the G80, but each memory chip has its own 32-bit wide physical connection to the chip's RingBus memory interface. Memory bandwidth will therefore range from anywhere between 115 (GDDR3 at 8800GTX-style 900MHz in DDR mode - 1.8GHz) and 140.1GB/s (GDDR4 at 1.1GHz DDR, or 2.2GHz in marketingspeak).
This will pretty much leave the Geforce 8800 series in the dust, at least as far as marketing is concerned. O course, 86GB/s sounds pretty much like nothing when compared to 140GB/s - at least expect to see that writ large on the retail boxes.
The R600 board is HUGE but funnily enough, biot in length. Even though the very first revision of the board was as long as the 7900GX2, back in late August/early September engineers pulled a miracle and significantly reduced the size of the board. Right now, they are working on even further optimisations of components, but, from what we saw, this is the most packed product in history of 3D graphics.
The PCB will be shorter than 8800GTX's in every variant, and you can compare it to X1950XT and 7900GTX. The huge thing is the cooler. It is a monstrous, longer-than-the-PCB quad-heat pipe, Artic-Cooling style-fan on steroids looking beast, built from a lot of copper. Did we say that it also weighs half a ton?
This is the heaviest board that will hit the market and you will want to install the board while holding it with both hands. The cooler actually enhances the structural integrity of the PCB, so you should be aware that R600 will bring some interesting things to the table.
If you ask yourself why in the world AMD would design such a thing, the answer is actually right in front of you. Why is it important that a cooler is so big? Well, it needs to dissipate heat from practically every element of the board: GPU chip, memory chips and the power regulation unit.
There will be two versions of the board: Pele comes with GDDR4 memory, and UFO has GDDR3 memory, as Charlie already wrote here. DAAMIT is currently contemplating one and two gigabyte variants, offering a major marketing advantage over Graphzilla's ''uncomputerly'' 640 and 768MB.
Did we mention two gigabytes of video memory? Yup, insane - though perhaps not in the professional world, where this 2GB board will compete against upcoming G80GL and its 0.77/1.5GB of video memory. We do not expect that R600 with 2GB will exist in any other form than in FireGL series, but the final call hasn't been made yet.
The original Rage Theatre chip is gone for good. After relying on that chip for Vivo functions for almost a decade, the company decided to replace the chip with the newer digital Rage Theatre 200. It is not decided what marketing name will be used, but bear in mind that the R600 will feature video-in and video-out functions from day one. The death of the All-in-Wonder series made a big impact on many people inside the company and now there is a push to offer biggest support for HD in and out connectors.
When we turn to power, it seems the sites on-line are reporting values that are dead wrong, especially when mentioning the special power connectors which were present on the A0 engineering sample. Our sources are claiming they are complying to industry standards and that the spec for R600 is different that those rumoured. Some claim half of the rumours out there began life as FUD from Nvidia.
For starters, the rumour about this 80nm chip eating around 300W is far from truth. The thermal budget is around 200-220 Watts and the board should not consume more power than a Geforce 8800GTX. Our own Fudo was right in a detail - the R600 cooler is designed to dissipate 250 Watts. This was necessary to have an cooling headroom of at least 15 per cent. You can expect the R680 to use the same cooler as well and still be able to work at over 1GHz. This PCB is also the base for R700, but from what we are hearing, R700 will be a monster of a different kind.
As far as the Crossfire edition of the board goes, we can only say: good bye and good riddance.
Just like RV570, the X1900GT board, the R600 features new dual-bridge connector for Crossfire capability. This also ends nightmares of reviewers and partners, because reviewing Crossfire used to be such a pain, caused by the rarily of the Crossfire edition cards.
Expect this baby to be in stores during Q1'07, or around January 30th.
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
deter
aktív tag
válasz Komplikato #121 üzenetére
ATI AMD's R600 board is a monster
Part 2 Most complex PCB and the heaviest 3D card ever
[link]
-12 rétegű nyomatott áramkör
-Kisebb lesz mint a 8800GTX
-GDDR4 effektív 2200Mhz
-2Gb memóra(?) /nem valószínű/
-Új vivo chip: Rage Theatre 200
-220W körüli fogyasztás
Egyébként, a nevet illetően nem vagyok biztos abban, hogy X2800XTX lesz. Kitudja lehet, hogy az AMD átnevezi
Amíg írtam, megelőztél...
üdv:
deter
[Szerkesztve] -
Komplikato
veterán
Köszi az összefoglalást
Valószinű, hogy az AMD átnevezi, a chipseteket most nevezték át egytől egyig.
Szerk.: A 2GB memórián ne lepődj meg. Általában a csúcs kártyákon fele/negyede annyi ram van, mint amit a gPU le tudna kezelni. De mondjuk professzionális kártyából (R580 GPU-val) most is van 1GB-os, tehát valószinüleg ennyit támogat a GPU/memvezérlő max.
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz Komplikato #131 üzenetére
Mondjuk a 2x512-es rinbusz, meg a 12 rétegű nyák alapján elég drága lesz , viszont számíthatunk arra, hogy a gagyított verzi is legalább (2x)256 bites lesz.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
varga911
senior tag
Az Inquirer mindig írt fűt fát mindenről, szerintem nem kéne találgatásokba bocsátkozni, amikor megjelenik az első néhány teszt KÉPEKKEL, akkor majd okosabbak leszünk.
-
Komplikato
veterán
válasz varga911 #133 üzenetére
Máshol kitárgyalt téma, hogy szoktak baromságokat írni, de az ATI infóik elsőkézből valóak ...
De úgy is kiderül, mert ha janurá végén kijön, akkor legalább 2-4 héttel elötte ömleni fognak az infók róla. És talán nyár elejére lesz is mivel tesztelni ki a nyerő"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
#gab_
őstag
válasz Komplikato #134 üzenetére
''nyár elejére lesz is mivel tesztelni ki a nyerő ''
olyan soká? -
#gab_
őstag
válasz Komplikato #136 üzenetére
szted mennyivel lesz gyorsabb az R600 a G80nál?
-
Komplikato
veterán
-
Raymond
félisten
válasz Komplikato #132 üzenetére
''meg a 12 rétegű nyák alapján elég drága lesz''
Ezen termekek vegfelhasznaloi arat a NYAK bonyolultsaga nem hatarozza mag. Egyebkent mar regota hasznalnak 12 retegu NYAK-okat a csucskartyaknal.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
altntvx
tag
egy kis hivatalosabb info: [link]
[Szerkesztve]''A mennyországba térsz meg, vagy felfalnak a férgek.''
-
Komplikato
veterán
Most nézem ezt a ''híroldalt'', olyanokat írnak az X1650XT-ről, hogy nem tudni róla semmit. Tesztek 3 hete vannak az árát meg augusztusban bejelentették. Jólinformált banda.
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
altntvx
tag
válasz Komplikato #144 üzenetére
Nem tudom te mit olvastál az 1650XT-ről, de én nem azt, hogy semmi
Hanem egy specifikációt és termékismertetést...
De nem akarom védeni az oldalt, hisz igaz, hogy neten külföldi oldalakról már régen be lehetett szerezni ezeket az infokat, de magyar site-okon még nem nagyon volt bemutató''A mennyországba térsz meg, vagy felfalnak a férgek.''
-
altntvx
tag
válasz Komplikato #143 üzenetére
Ezért írtam: ''hivatalosabb'' és nem azt: ''hivatalos''
de hót mind1''A mennyországba térsz meg, vagy felfalnak a férgek.''
-
Komplikato
veterán
Off: Hozászólásoknál van írva, hogy azért nincs több infó, mert még nem tudni semmit a kártyáról, ami több mint fura. Az oldallal azóta vannak fentartásaim, mióta csináltak egy VGA tesztet Celeron (!) procival ...
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
altntvx
tag
válasz Komplikato #147 üzenetére
re És akinek Cerkája van az baromira örült ennek a tesztnek
Mert nem mindenkinek van 60-70papírja a Core 2 Duo csodákra
[Szerkesztve]''A mennyországba térsz meg, vagy felfalnak a férgek.''
-
slayer006
addikt
válasz Komplikato #147 üzenetére
és ez még csak egy szerény péda volt ...
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
Aktív témák
- OLED TV topic
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Eredeti játékok OFF topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Spórolós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen