Aktív témák
-
Komplikato
veterán
Nem hiszem, hogy továbbfejlesztett R500 lenne. Ugyan abban is van egyesített shader, de az ettől se nem DX10-es (mivel ahhoz nem is feltétel), se nem PS4.0-ás kártya, viszont van benne embeded ram, ami az R600-ban fix, hogy nem lesz.
Aztán a következő a megjelenéssel kapcsolatban: Ugye elvileg a próbagyártás már tavasszal lement jól (ellentétben pl. az R520-al, ami rohadt sokat késett), innentől akkor dobják ki, amikor akarják. Jelenleg úgy néz ki, hogy megvárják a G80-at, meg annak a teszteredményeit ...
Ha elég ütős lesz, akkor ők is kiadják idén, a december nem valószínű, mert ha karácsonyi szezonban akar startolni, akkor legkésöbb november. Ha a G80 nem lesz akkora szám, akkor ''csak'' 1 és 2 GPU-s 80nm-es R580+ kártyát adnak ki. És akkor lesz év eleje a megjelenés.
(Na meg ugye augusztusban jönnek az X1700 kártyák, és a hírek szerint az X1700XT viszonylag olcsón egálban lesz az X1900GT-vel, ami meg a 7900Gt ellenfele. És azokból is lesz 2 GPU-s verzió. Meg elvileg jönnek a 2GPU-s GF7600 kártyák is ...)
Szóval lesz itt kavarodás."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Pletyka:
Valószínű, hogy 65nm lesz ...
(Bár ez elég hihettlen, hiszen akkor nem görcsölnének a 80nm-es GPU-kal, hanem azokat is 65nm-en gyártanák. Vagy csak biztosra akarnak menni, és azért nem használnak az Rv550/560/570/R580+ magoknál 65nm-et, hanem a bevált (?) 80-at.)
64 egyesített shader egységet rebesgetnek. Plusz a geometriai shader, bár azt nem tudom még kb. se hány darab lesz benne.
Kíváncsi leszek a Ringbus sávszlességét megduplázzák e, mert a több shader egység miatt szerintem ráférne. Akkor meg tök mindegy, hogy 650MHz-en megy e, mert hasítani fog ...
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Pár (eddig is fellelhető) diagram, meg egy (egyenlőre) kínai nyelvű cikk az R600-ról, HKEPC.com: [link]
Általában pár napon belül ki szokták rakni angolul is. Diagrammok persze ángliusul vannak.
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Mennyibe kerül most egy csúcs VGA? 130-145.000
Mennyibe kerültek mikor újak voltak? 180-200.000 körül, csak akkor itthon ált. nem kapni még.
(Mielött valaki nekem esne, a GF2 GTS is 180-200.000-ről indult anno, nemrég meg a 7800X2 volt bőven 200.000 felett.)
Szóval optimista becslés szerint a kártya megjelenése után 3-4 hónappal olyan 130-140.000 között lesz beszerezhető."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Átnézve amit Rocket linkelt ... inkább lesz az 65nm, mert inkább várnak vele 2007 elejéig (lásd összes előnyeit a 65nm-nek), mint hogy kihozzanak egy melegedő GPU szörnyet elöbb, sokkal drágábbért ...
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
ATI's R600 has 64 real pipes - !!!The Inquirer kamugép!!! - [link]
WHEN we first time heard that R600 was going to be a big chip we could figure out that ATI wanted to completely redesign the chip and fill it full of lot pipes.
We previously wrote that the chip will have sixty four Shader units but we never realised at the time that the design is actually built around a full sixty four physical pipes. That is what various high-ranking sources are telling us.
In this scenario, unless Nvidia also managed to triple its pipeline count in the upcoming G80, this chip could lose out big time when put against a 64-pipeline ATI offering.
The outcome is still uncertain as we don’t know enough about the G80 to make the final conclusion.
The R600 is scheduled for very late 2006, if all goes smoothly. And, if not, you might see this one in January - probably released by AMD's ATI.
Remember this is a DirectX 10 chip that is an advanced version of the R500 chip the Vole uses in its Xbox 360.
Vagy nagyon félre vannak informálódva, vagy keverik a szezont a fazonnal, vagy ...?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Az oké, de attól még lehet(ne) benen 24 vagy 32 pipeline, de ő váltig állítja, hogy 64db van benne fizikailag. Ez így elég érdekes, viszont baromságnak tűnik. Ha véletlen még se lenne az ...
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Sajnálatos módon úgy néz ki, hogy az ATI R600-as (DX10) GPU tervezett (?) decemberi debütálását áttolják a következő év elejére meg nem nevezett problémák miatt. A konkurens G80 valószinüleg november elején lesz bejelentve és pár héten belül kapható lesz.
Remélhetőleg ez kiforrottabb Dx10 GPU-t és normális drivereket is jelent."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
-
Komplikato
veterán
ATI RV600, the next BIG thing
Next month, ATi will launch two cards X1650XT and X1950Pro. Right after that, we should be expecting a new card based on the RV600 core.
From our friends who saw it, the size is like the 7900GX2. The length is 33cm and takes up the space of 3 PCIe slots. It uses a single GPU and require 200W with a 8 pin power connector. - [link]
Nézem a naptárat, de ma nem Április 1 van. Ezek mitől zakkantak meg?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
ATI's R600 will consume over 250W - [link]
WE LEARNED that ATI's highly anticipated next GPU will consume up to an incredible 250 W to work. No wonder we reported on many occasions that the chip will be one of the hottest ever.
It is the 80 nanometre chip and we talked about it here saying a 65 nanometre chip is simply not possible for such a complex chip.
We also said that cards based on it will need a new ''super doper'' cooler, here.
And Charlie D has something to say, here.
We can now confirm that the new ATI card will consume around 250W. The currently fastest ATI, R580+ or Radeon X1950 XTX consumes up to 125W i a worst case scenario and heavy 3D while you can suck up 145W out with the dual chip X7950 GX2 card.
This means that the R600 will consume twice as much power, and probably will end up close to twice as warm but we also hear it will get much faster then the current cards with sixty four pipelines. It could easily end up twice as fast than the current ATI offerings.
It is now a January/February chip, so it will be a while until we have this baby on our desk but after a long time we are getting mildly titillated at the prospect.
Persze nem megbízható oldal, de az OCWorkbench egyik fórumába belinkelt valaki egy japán nyelvű riportot valami ATI fejessel, és félig-meddig leferdítette angolra, és abban 200W fogyasztás szerepelt, de azt hiszem az nem a 80 mikronos verzióra vonatkozott.
Mondjuk nem annyira a fogyasztás rettent meg, inkább az ediggieknél IS hangosabb hűtés!"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Láttam hírként egy kínai oldalon is, és forrásnak nem volt ott az Inq., viszont ha a hír igaz lenne, akkor még jobban megijedek, mert lehet az OCW-s arc tényleg 3 slotos hűtést látott?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
RV6x0 generation is DirectX 10 - With unified shaders - [link]
ATI IS STILL to introduce its 80 nanometre based RV560 and RV570 chips and that will likely happen on the 17th of October at what will probably be ATI's last launch party ever.
Still, we wanted to look beyond horizon and to find out what is hiding behind those ridiculous names that we mentioned here. - [link]
These chips won't see the light of the day before late Q1 or Q2, we reckon, but we hear that all flavours of RV6X0 will end up having DirectX 10 support and will all support unified shaders.
Nvidia is also working hard on its G80 derivates for the mainstream and entry-level market but we can only guess that these will be called G83 and G84.
Of course we will try to find more about it, but Nvidia is super tight-lipped.
Bum Shaka Laka
Francba, közép és alsókategória megint csúszik vagy 3-4 hónapot."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Szerinted ami itt van ''ATI prezentáció'' kép, az mennyire valós? A képeken van egy kínai híroldal logója, de kínai oldalon gondot okoz régebbi hírekre rákeresnem
[link]
Na nem mint ha sok infó lenne rajtuk ...."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Már jó ideje foglalkozik az ATI a GPU-n való 3D hang előállításának témájával. Most az a nem mindegy, hogy ez mennyire hardveres egy integrált szutyokhoz képest, és vajon fizetnek liszencet valamelyik EAX verzió után, vagy ''csak'' DirectSound3D/OpenAL szabványt fogja kezelni?
Szerk: Ha a hűtése 2 slotos, és van hozzá egy audio hátlap is, akkor lehet még se volt kamu a három slotos megoldás? Persze úgy azért mások a méretek.
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Egyetértek, a felső egy Rev2-es X1900GT (a hiányzó CF csatival), az alsó meg egy hűtő nélküli X1950pro ...
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
http://de.wikipedia.org/wiki/ATI_Radeon - [link]
voraussichtlicher Release laut Ati 1. Quartal 07, Tape-Out angeblich Juni 2006. 16PixelPipelines mit je einem Unified-Shader Quad für bis zu 128 Vertex- PixelShader Aktionen je Takt, 512-Bit-''HyperScaled''-Speicherinterface für optimale Speicherauslastung (Weiterentwicklung des ''Ring-Bus''), 16/24 Texture-Mapping Units, 256-Bit-Speicherinterface mit GDDR4 RAM, Direct3D 10 /Shader Modell 4.0 Unterstützung"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz Komplikato #102 üzenetére
Viszont ha ez igaz, akkor lesznek még meglepik.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Nagyszerű, úgy tűnik, hogy középkategóriás DX10 ATI kártyára jó sokat kell megint várni (RV660, RV670), mivel az RV630 érzésem szerint megint olyan lightos lesz, mint az X1600pro szintje.
Na igen, és a 65nm-es csúcskártya is odébb lesz. Na ezek elött nem érdemes DX10 vasra váltani szerintem."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
-
Komplikato
veterán
Tudja a rosebb, ahogy egy arc nyilatkozortt (2-3 hónapja?) a Crysis-Online fórumán a gépigény témában az R600-ról, nos abból úgy hittem, hogy ő már látott ilyet ... mindenesetre örvendetes, hogy azt a ''rengeteg'' DX10 gámát tudják majd optimalizálni R600-ra is.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
ATI R600 can only manage 16 pixels per clock - [link]
Part 1 of 2 - 16 ROP units only, but is more than equal match to G80
''MANY THINGS ABOUT ATI's upcoming R600 are surprising, to say the least.
First of all, the GPU is a logical development that started with the R500Xenos, or Xbox GPU, but without the 10MB eDRAM part. Unlike the Xbox GPU, the R600 has to be able to support a large number of resolutions and, if we take a look at today's massive 5Mpix resolutions, it is quite obvious that R600 should feature at least five times more eDRAM than Xbox 360 has.
DAAMIT kept the RingBus configuration for the R600 as well, but now the number has doubled. The External memory controller is a clear 512-bit variant, while internally you will be treated with a bi-directional bus double the width. The 1024-bit Ringbus is approaching.
Since the company believes this is the best way to keep all of the shading units well-fed, the target is to have 16 pixels out in every clock, regardless of how complex the pixel might be. But, don’t think for a second that R600 is weaker than G80 on the account of ROP units alone.
We also learned the reason why the product was delayed for so long. It seems that ATI encountered yet another weird bug with the A0 silicon, but this one did not lock the chips at 500MHz, but rather disabled the Multi-sampling Anti-aliasing (MSAA). At press time, we were unable find out if the A1 revision still contains the bug or not. Retail boards will probably run A2 silicon.
R600 isn't running on final clocks yet, but the company is gunning for 700 to 800MHz clock for the GPU, which yields pixel a fill rate in the range of G80's or even a bit more. In terms of shading power, things are getting really interesting.
Twenty-four ROPs at 575MHz equals 13.8 billion pixels per clock, while 16 ROPs at 750MHz will end up at 12.0 billion pixels. At the same time, expect ATI to far better in more complex Shader-intensive applications.
Regarding the number of shaders, expect only marketing wars here. Nvidia has 128 Shader units, while the R600 on paper features ''only'' 64. However, don't expect ATI's own 64 Shaders to offer half of the performance. In fact, you might end up wildly surprised.
ATI's R600 features 64 Shader 4-way SIMD units. This is a very different and complex approach compared to Nvidia's relatively simple scalar Shader units.
Since R600 SIMD Shader can calculate the result of four scalar units, it yields with scalar performance of 256 units - while Nvidia comes with 128 ''real'' scalar units. We are heading for very interesting results in DX10 performance, since game developers expect that NV stuff will be faster in simple instrucions and R600 will excel in complex shader arena. In a way, you could compare R600 and G80 as Athlon XP versus Pentium 4 - one was doing more work in a single clock, while the other was using higher clock speed to achieve equal performance.
Regardless of your brand of preference, both G60 and R600 are extremely complex products which deliver hundreds of gigaflops of processing power and addressing wide range of usage models, from games to HDTV broadcasting and new baby named GPGPU usage.''"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz elit_hun #122 üzenetére
Miféle hatosok??? Ha nem változik a ''hagyomány'', akkor valószinüleg Radeon X2800 néven fog kijönni, ha meg változik, akkor a rosebb tudja. Hogy lehet a felsőkategóriást összehozni az elődök alsókategóriás kártyáival?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz elit_hun #123 üzenetére
Na most lehet ezer oka, amiért MÉG IS egálban vannak, mondjuk például senki se mondta, hogy nem 32 TMU lesz benne ;)
De Pixelshader teljesítmény várhatóan sokkal jobb lesz."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz elit_hun #127 üzenetére
Mondjuk amit az eDRAM-ról ír az érdekes, mert az az infó volt, hogy nem lesz benne semennyi. Viszont így ... nos érdekes lesz majd látni ezt működés közben.
Az nem jelent semmit, hogy igazam van, mert attól még elszabhatják a tervezők, vagy közbejöhet gyártási próbléma (csúszás mint X1800-nál, alacsonyabb órajelek, stb.), de drukkolok.
Ellenben hiába hoznak ki jó csúcskártyát, ha a közép és alsó szegmenst megint félretervezik/félreárazzák, mint az X1300/1600 sorozatot."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
ATI AMD's R600 board is a monster
Part 2 - Most complex PCB and the heaviest 3D card ever
[link]
IT SEEMS the board which will DAAMIT will use as a host for its R600 GPU and corresponding components features a number of innovations and improvements that are interesting, to say the least.
First of all, you need to know that this PCB (Printed Circuit Board) is the most expensive one that DAAMIT has ever ordered. It's a complex 12-layer monster with certain manufacturing novelties used in order to support the requirements of the R600 chip, most notably the 512-bit memory controller and the distribution of power to the components.
The memory chips are arranged in a similar manner as on the G80, but each memory chip has its own 32-bit wide physical connection to the chip's RingBus memory interface. Memory bandwidth will therefore range from anywhere between 115 (GDDR3 at 8800GTX-style 900MHz in DDR mode - 1.8GHz) and 140.1GB/s (GDDR4 at 1.1GHz DDR, or 2.2GHz in marketingspeak).
This will pretty much leave the Geforce 8800 series in the dust, at least as far as marketing is concerned. O course, 86GB/s sounds pretty much like nothing when compared to 140GB/s - at least expect to see that writ large on the retail boxes.
The R600 board is HUGE but funnily enough, biot in length. Even though the very first revision of the board was as long as the 7900GX2, back in late August/early September engineers pulled a miracle and significantly reduced the size of the board. Right now, they are working on even further optimisations of components, but, from what we saw, this is the most packed product in history of 3D graphics.
The PCB will be shorter than 8800GTX's in every variant, and you can compare it to X1950XT and 7900GTX. The huge thing is the cooler. It is a monstrous, longer-than-the-PCB quad-heat pipe, Artic-Cooling style-fan on steroids looking beast, built from a lot of copper. Did we say that it also weighs half a ton?
This is the heaviest board that will hit the market and you will want to install the board while holding it with both hands. The cooler actually enhances the structural integrity of the PCB, so you should be aware that R600 will bring some interesting things to the table.
If you ask yourself why in the world AMD would design such a thing, the answer is actually right in front of you. Why is it important that a cooler is so big? Well, it needs to dissipate heat from practically every element of the board: GPU chip, memory chips and the power regulation unit.
There will be two versions of the board: Pele comes with GDDR4 memory, and UFO has GDDR3 memory, as Charlie already wrote here. DAAMIT is currently contemplating one and two gigabyte variants, offering a major marketing advantage over Graphzilla's ''uncomputerly'' 640 and 768MB.
Did we mention two gigabytes of video memory? Yup, insane - though perhaps not in the professional world, where this 2GB board will compete against upcoming G80GL and its 0.77/1.5GB of video memory. We do not expect that R600 with 2GB will exist in any other form than in FireGL series, but the final call hasn't been made yet.
The original Rage Theatre chip is gone for good. After relying on that chip for Vivo functions for almost a decade, the company decided to replace the chip with the newer digital Rage Theatre 200. It is not decided what marketing name will be used, but bear in mind that the R600 will feature video-in and video-out functions from day one. The death of the All-in-Wonder series made a big impact on many people inside the company and now there is a push to offer biggest support for HD in and out connectors.
When we turn to power, it seems the sites on-line are reporting values that are dead wrong, especially when mentioning the special power connectors which were present on the A0 engineering sample. Our sources are claiming they are complying to industry standards and that the spec for R600 is different that those rumoured. Some claim half of the rumours out there began life as FUD from Nvidia.
For starters, the rumour about this 80nm chip eating around 300W is far from truth. The thermal budget is around 200-220 Watts and the board should not consume more power than a Geforce 8800GTX. Our own Fudo was right in a detail - the R600 cooler is designed to dissipate 250 Watts. This was necessary to have an cooling headroom of at least 15 per cent. You can expect the R680 to use the same cooler as well and still be able to work at over 1GHz. This PCB is also the base for R700, but from what we are hearing, R700 will be a monster of a different kind.
As far as the Crossfire edition of the board goes, we can only say: good bye and good riddance.
Just like RV570, the X1900GT board, the R600 features new dual-bridge connector for Crossfire capability. This also ends nightmares of reviewers and partners, because reviewing Crossfire used to be such a pain, caused by the rarily of the Crossfire edition cards.
Expect this baby to be in stores during Q1'07, or around January 30th.
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Köszi az összefoglalást
Valószinű, hogy az AMD átnevezi, a chipseteket most nevezték át egytől egyig.
Szerk.: A 2GB memórián ne lepődj meg. Általában a csúcs kártyákon fele/negyede annyi ram van, mint amit a gPU le tudna kezelni. De mondjuk professzionális kártyából (R580 GPU-val) most is van 1GB-os, tehát valószinüleg ennyit támogat a GPU/memvezérlő max.
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz Komplikato #131 üzenetére
Mondjuk a 2x512-es rinbusz, meg a 12 rétegű nyák alapján elég drága lesz , viszont számíthatunk arra, hogy a gagyított verzi is legalább (2x)256 bites lesz.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz varga911 #133 üzenetére
Máshol kitárgyalt téma, hogy szoktak baromságokat írni, de az ATI infóik elsőkézből valóak ...
De úgy is kiderül, mert ha janurá végén kijön, akkor legalább 2-4 héttel elötte ömleni fognak az infók róla. És talán nyár elejére lesz is mivel tesztelni ki a nyerő"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
-
Komplikato
veterán
Most nézem ezt a ''híroldalt'', olyanokat írnak az X1650XT-ről, hogy nem tudni róla semmit. Tesztek 3 hete vannak az árát meg augusztusban bejelentették. Jólinformált banda.
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Off: Hozászólásoknál van írva, hogy azért nincs több infó, mert még nem tudni semmit a kártyáról, ami több mint fura. Az oldallal azóta vannak fentartásaim, mióta csináltak egy VGA tesztet Celeron (!) procival ...
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Ez amúgy nem egy ''belopozva lefényképezett'' és nem is ''kilopott'' verzió, hanem (ha jól látom) egy selejtezett példány, legalább is remélem, hogy így lesarkazva nem rakják PCB-re ;)
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
□the branch 8~9 month has lived on □□the beginning □, but □wants the chip to seal □, PCB layout and so on, after therefore January only then □has the ES edition to flow out
Heh, Babelfish annyira nem jó kínai fordítására
Tudja ezt valaki értelmezni?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Nem is olyan nagy. (Már ha nem csak Photshoppal nyomták össze direkt.)
[Szerkesztve]"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Talányos kérdés, milyen GPU van alanti képen? (A gyártó nem elég!)
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Ehhh, benéztem. Egy cikkben ami az új DX10.1-es Chrome-ról szólt ezt rakták be illsuztrációnak
Nemt udom mi lesz a típúsa, gondolom fantáziadúsan Chrome S30 széria?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs