-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Átgondolva hogy mi várhat ránk a külföldről történő rendelések esetén és azt is figyelembe véve hogy változhatnak a küldeményeink nyomkövetési azonosítói és a mi postánk nagyszerűségét sem hagyhatjuk ki, ezért nekik is segítségként a következőt gondoltam ki.
Ha az AliExpress szedné be az áfát ezek akkor is hasznosak lehetnek. (Nem egészen saját ötlet, az Angliából történő vásárlások eljuttatása közbe ötleteltünk az azonosíthatóságról és jutottunk erre az opciós megoldásra, ott sajnos az angolok egy része még a telefonszámot sem írja rá a küldeményre)1. Átértékelve az álláspontomat, az AliExpress szállítási címnél az opcionális cím helyére csak beírom az e-mail címemet.
2. Minden vásárlásnál a nevem után egy 2 számjegyű sorszámot írok be és a vásárlást ezzel az információval teszem bele az Excel táblázatomba.
Ezzel remélhetőleg azt érem el, hogy amikor értesítenek hogy megjött az EU-n kívüli küldeményem, akkor tudjam hogy melyikről van szó, nehogy rossz érték alapján számoljam ki az áfát amit be kell fizetni.
Így ha változna a küldeményazonosító szállítás közben még akkor is tudható hogy melyikről van szó.
Akkor is ha a lüke posta a saját maga által kreált azonosítót küldi az értesítőjükben, no akkor törhetjük a fejünket hogy most 2 $-os motyó vagy 20 $-os jött meg.
Valaki másnak más ötlet? Mert azt gondolom hogy a 27% ármelekedés ellenére még mindig vanna jóáras küldemények.[ Szerkesztve ]
-
hbomed514
friss újonc
Sziasztok!
Biztos sokaknak van jó tapasztalata az AliExpress-el kapcsolatban, de én minden esetben silány és használhatatlan termékeket kaptam csak tőlük!
Legutóbb "drón"-t vettem, az egyik bekapcsolhatatlan, a másik, HD minőségű kamerásként árult termék, élvezhetetlen képminőséget képes csak készíteni.
Reklamációra érdemben nem reagálnak, kérik, hogy bizonyítsam be, hogy a termék nem nálam romlott el, illetve állítják, hogy az élvezhetetlen képminőség az általuk ígért minőség, s hogy HD alatt ne azt várjam, amit egy telefon tud, hanem elégedjek meg a régi, nyomógombos telefon képminőségével...
Ami meglepő, hogy az AliExpess vásárlói akkor is dicsérik a terméket, amikor megkapva szembesülnek vele, hogy ipari hulladékot kaptak. Ugyan vannak olyanok is, akik valós értékelést írnak, de a többség úgy az pozitív visszajelzést, hogy vélhetően másnap kukába dobja a terméket, amint a panaszát elutasítja az AliExpress!
Bízom benne, hogy másoknak jobb tapasztalata van AliExpress-en keresztül megkapott műszaki termék esetében, de én még nem kaptam semmi működőképeset rajtuk keresztül, de addig legalább visszatérítaették a selejtes termék árát. De amint értékesebb termék lesz selejtes, akkor már megtagadják a visszatérítést! Olyan ez, mint a filmbeli maffia vagy a piramisjáték - kicsiben elhitetik, hogy működik minden, de aztán amint nagy tét jön, cserben hagyják a "játékost"!
Én nem ajánlom senkinek az AliExpress-t, mert inkább átverés, mint minőség az, amit árulnak!
:-( -
Jester01
veterán
válasz hbomed514 #50057 üzenetére
[link]
Legutóbb tv tunert, kártyaolvasót és mozgásérzékelőt rendeltem, ezek egyelőre szépen működnek. LED lámpák elég nagy minőségi szórással jönnek, ami nem pusztul meg pár nap alatt az utána már évekig jó lesz. Nagyobb értékű dolgokat amire fontos lenne a garancia meg esetleg az elállás nem rendelek.Jester
-
Topikgazda
válasz hbomed514 #50057 üzenetére
Csak emlékeztetőül, az AliExpress az egy piactér sok eladóval, ezért pontatlan a szóhasználat amikor ezt írod: Én nem ajánlom senkinek az AliExpress-t, mert inkább átverés, mint minőség az, amit árulnak! Az AliExpress nem árul semmit.
1280X720 => HD, ha ez nincs akkor valóban nem HD. De kép minősége nem csak a felbontástól függ.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Minden információ ismert, az hogy ha a postát bízod meg és náluk mennyi lesz a díjuknak sávhatára az nem befolyásolja azt amit írtam.
Annyit hagytam le hogy mivel minden küldeményt egyedileg kell elszámolni ezért a különböző eladóktól az összevont fizetés kerülendő, mert igazolni kell a kifizetett összeget és nem jó ha a "papíroson" több látszik mint amit beírtunk értéknek, így az összevont kuponos dolgok részben kilőve. -
Terentius
őstag
A fenti döntést kaptam. Beszéltem DPD-vel és azt mondták pár napja hogy nemzetközi csomag nál nem kötelesek mérlegelést elvégezni amikor átveszik. Most ebből hogyan tudok jól kijönni? 120e ft-os teló helyett kaptam egy visszaragasztott csomagot ruhával kitömve. 3 napom van bizonyítékot felmutatni.
[ Szerkesztve ]
Poco F5 12/256 Gb
-
-
Terentius
őstag
A feleségem vette át. Mikor megláttam már tudtam, hogy nem telefon van benne. Mindenesetre érdekesnek tartom, hogy a futárszolgálat amikor átvesz egy másik futárszolgálat tól csomagot, akkor nem rakja mérlegre, hogy egyértelműen kiderüljön a különbség a feladott csomag súlya és az átvett csomag súlya között.
[ Szerkesztve ]
Poco F5 12/256 Gb
-
kicsiPistike
tag
Szerintetek helyi postán tudnak segíteni mégis miért a Veszprémi Logisztikai Üzem, Submittal for redirecting or returning státusza 04.30-a óta a csomagomnak, aminek már lejárt az alis vevői védelme is rég. Indítottam dispute-t mert hamarosan kifutok az időből, erre az Ali döntése 0 refund és érdeklődjek a helyi postán, mert szerintük ott van... csakhogy nagyon nem Veszprémben van a cím ahová kézbesíteni kellene.
-
fairi
addikt
RV539082503CN, RV509586286CN, RV466483211CN, RE152523779CN
Jah nagyon gyorsak, 50 nap könnyedén.
Most is van egy aktív RV..CN ami köddé vált, közben yanwen érkezik. Ha kereskedőnek yanwennek van üzlete, akkor hamar át tudja adni nekik. De ha Kína posttal nincs kapcsolata akkor először belső nem nyomkövetett postával küldi egyik átvevőpontba, ami hetes waiting to pick up -ot fog eredményezni.
RE szokott gyors lenni ritka kivételtől eltekintve, RV általában lassú. -
Topikgazda
válasz Terentius #50063 üzenetére
Nem azt írtad hogy volt videód?
Ha igen akkor arra hivatkozva hogy nem volt értelme súly mérésnek, mert eleve nem téglalap alakú a csomag, mert a telefon dobozban érkezik és az eladó sem adta meg hogy mennyi a súlya annak amit elküldött.
Az a baj hogy ha a DPD átvette akkor nekik kell ellenőrizni a súly szerinti díjazás miatt, de a 568 g az benne van a 3 kg-os kategóriába és a kategória érékhatárnál szoktak csak méricskélni, itt az látszik hogy ők átvettek egy 568 g-os küldeményt és kézbesítettek egy XXX g-ost.
A DPD nem fogja elismerni hogy ők hibáztak, náluk tűnt el a tartalma, pedig a bizonyíték ezt mutatja.
Egyébként ha a DPD leírja ezt amit mondtak azt még csatolhatod, de itt azon lenne a hangsúly hogy a mérésnek egy originál felbontás esetén nincs értelme.
A videót láthatták?
Az eladó részéről nem volt semmi reakció? Persze nem mert ez a kamu francia profilos, ezt is megemlítheted hogy több vásárló lett átverve mert ők nem ellenőrizték az eladói profil-t.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Viszonyítani kell a súlyt valamihez, a videón egyértelműen látszik hogy 568 gramm szerepelt rajta. Esetleg egy súlyra hozott kamu csomagot csinált az eladó, de persze tudni kellene, hogy mennyi lett volna a súlya ha tényleg a telefon van benne.
De a valóban gond hogy úgy tűnik fel volt bontva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #50067 üzenetére
Az hogy a helyi postán nem írták be az átvételt, az az oka, nem adnád meg a nyomkövetési számot?
-
Topikgazda
válasz Terentius #50066 üzenetére
Melyik típus volt pontosan? A POCO F3 5G az 0,5 kg és 15*10*8 cm-es
Megtaláltam közben a te vissza jelzésedet is és ott nézegetve a képeket a csomagolásokról, mintha ez kisebb lenne.
De inkább az a valószínűbb hogy szállítás közben cserélték ki, nem az eladó hibázott.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Terentius #50078 üzenetére
Azt kérték hogy a vonalkód az legyen olvasható a hátulján, mert azzal tudnak valamit kezdeni, de amit kérnek még az hogy szállítótól a sérüléses átvételi jegyzőkönyv, azaz hogy reklamáltál náluk az kellene.
A DPD meg nem ad semmit, mert át lett véve. Nem egészen van így jó ötletem. Amikor elsőként megnéztem a videót az nem tűnt fel hogy már fel volt bontva.
Senki nem gondolja hogy egy futáros cégnél átvernék és mindig problémás ha jegyzőkönyvet akarsz felvetetni az átvételkor és ha ráadásul nem mi vesszük át ilyenre nem mindig készítjük fel azt aki átveszi. -
Terentius
őstag
-
Topikgazda
válasz Terentius #50080 üzenetére
Az átvételkor kell ellenőrizni a súlyt hogy a megfelelő díj lett-e befizetve.
3 kg-ig azonos az ár, ezért az átvételnél ha ennél kisebb az alapár van felszámolva, szóval minek mérjenek? De ezt a Chronopost csinálja, a magyar részlegnek nem kell, hiszen a DPD-nél "nem lopnak" a dolgozók és zárt rendszerben jön tovább.
A címzettnek a dolga hogy figyeljen erre és ha valami gyanús akkor jegyzőkönyveztetni.
Sajnos a francia DPD részleg a Chronopost nem igazán megbízható, 12-szer beírták hogy sms-ben és e-mailben értesítettek, de egyiket sem kaptam meg és mivel "nem reagáltam" nem voltak hajlandók továbbítani Magyarországra a csomagomat.Írd azt meg hogy nem adnak igazolás, azt is írd le amit mondtak, ha kevés a beírási lehetőség akkor képként a word oldal ahol leírod, mellékeld újból a képeket és azt hogy a szállítási folyamatban cserélték ki és jóhiszemű voltál. Azután még mindig van fellebbezési lehetőséged
[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
volt régebben egy vásárlásom kis értékű alkatrészek de nem az volt a csomagban amit rendeltem a tévedés itt könnyen megállapítható volt miután sikerült leszedni a csomagról a nekem szóló cimkét az alatta levőn teljesen más cím és ország volt
valahol egy köztes állomáson elkeverték a csomagokat az eladó újra küldte -
PitLee
őstag
válasz Terentius #50078 üzenetére
Az ruha nem teljesen "noném" Tally Weijl, valakinek elvileg tuti hiányzik az is valahol.
Megmérted kíváncsiságból, hogy mennyi a súlya ?
csak tippelek
Az lehet, hogy 3 kg alatt nem mérnek egyenként, de a gyűjtőpaletta vagy akármi össz súlyát azért tudniuk kell, mert a túlsúly az túlsúly, ezért is kellet valamivel kitömnie, mert összsúly ellenőrzésnél kibukott volna a fél kiló mínusz. -
Directors
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék egy ilyet vásárolni. [link] Szerintetek még ideér július elseje előtt, vagy ne reménykedjek benne.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #50085 üzenetére
Nem így működik, a logisztika már kiszállította oda, de a következő bejegyzés viszont a helyiek írják be és ezért tűnik úgy hogy még Veszprémben van. Ha tudsz a logisztikához telefonszámot szerezni és felhívod őket és finoman megérdeklődöd, ők bizony meg tudják mondani hogy mikor vitték ki oda.
Másnak így lopták el a telefonját, nem lett lekönyvelve az átvétel, viszont bizonyítható volt hogy odakerült. Persze a panaszra azt írták hogy nem található meg sehol a küldemény.[ Szerkesztve ]
-
-
C. Vieri
tag
válasz tothferenc #50087 üzenetére
Akkor én nem panaszkodok, hogy egy cuccom április 18. óta csücsül a kicserélőben. Nem nagyon bízok már benne, hogy megjön.
-
Topikgazda
válasz tothferenc #50087 üzenetére
Már többször írtam hogy lehetetlen az ilyen, mindig bedőltök a kamu bejegyzésnek. Nem az az utolsó állapota amit ott látsz, ezek a sz..r U-s kezdetűek pedig nem nyomkövetett küldemények, bárhol lehetnek, akár a szomszédod is kilophatja a postaládádból, ha még nem veszett el útközben.
Látsz egy bejegyzést, de mivel a továbbiakat nem írja senki, nem igazán lehet azt állítani hogy ott van.
Magának feldolgozási folyamatnak a következő állomása az OLK, majd a területi logisztika és azután a kézbesítő posta, majd kézbesítő és végén a postaládád, ha belefér, ennél a küldeménynél honnan tudod hogy épp hol van? Mert 10 napon belül minden küldeményt kiszórnak vagy várják a vámolási információkat a címzettől.
Az NPKK-ban nem tárolgatnak hetekig semmit és nem ők írják be az adatbázisba az információt. Már a könyvelteket egy részét sem kézbesítik, akkor majd elkezdenek foglalkozni azokkal amelyek egyébként normál küldemények, ennyire nem hülyék.És lehet számolni elméleti kapacitásokat 2019-ben csaknem 18 millió külföldről beérkező árutartalmú küldeményt kezeltek, a kifelé tartó is több milliós, ha 25 milla akkor naponta 68493 db-al foglalkoznak, (persze több ennél, mert nem 365 nap amit dolgoznak és rapszodikus a beérkezés és elküldés mennyisége is) fix a bázis alapterülete, hol tárolgatnák több hétig?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Imi1981 #50090 üzenetére
Ki kellene választanod az országot, a képen itt China és akkor lesz meg hogy milyen szállítás áll rendelkezésre.
Ha lenne valamelyik EU-s-ban akkor majd a hozzá tartozó jelenik meg. Ez amit látsz a választás előtti alap helyzet. Tehát válassz.
Vagy hibás az app kijelzése.
Egyébként könnyen eldönthető ha a második képen az Apply-ra kattintasz és azután bele rakod a kosárba, ha tudod. Szerintem nem.[ Szerkesztve ]
-
Flashget
félisten
válasz tothferenc #50087 üzenetére
5 db csomagom van úton, mind az 5 a kicserélö központba van utolsó infóként. 4db BE 1db NL végű. 3-ról tudom postára kell majd mennem a mérete miatt. Gondolom júl.1. miatt torlódik rendesen már mint Karácsonykor a rengeteg csomag. Kiváncsi vagyok ezen a héten kapok vagy sem küldeményt.
[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
winfos
tag
Sziasztok!
Olyan gondom van hogy rendeltem egy terméket 05.14. De meggondoltam magam szinte azonnal így nyomtam egy cancel ordert. Erre azt írja hogy vár hogy az eladó elfogadja a törlést. Tergnap pedig jött a mail hogy a csomag feladva...
Ilyet még nem tapasztaltam.
Megteheti ezt?
Vagy inkább mit tehetek én?
Mert úgy néz ki a csomag meg fog jönni.köszönöm
-
kormoskandur
tag
ritkán szólok hozzá, de én az aliexpress-ben még nem csalódtam.
Tudatosan rendelem a cuccokat, értékelések alapján, árakat/kockázatokat figyelembe véve. Azért vicc, hogy onnan egy kábel 300, itt MO-n 1000-1500. Azért alaplapot nem onnan veszek.
Ami gondom volt disputában rendeztem és refundot kaptam + 1 nap múlva, ezzel szemben az extreme digital 45 nap múlva fizette vissza a jogos pénzem.
A csomagátadások sajnos sokat változtak a pandémiára hivatkozva. Akár MPL, Royal sprint, GLS, DPD, stb. hozza nincs dokumentált átvétel, van akinek csak lerakja küszöbre, bedobja a kapun, begyömöszöli a postaládába, átadja szomszédnak, holott be se fér.
Nekem ilyen gondom nincs, mert szerencsére vidéken lakok.Jók az userek review-jai, fotói
férfi fórumtársaim figyelmébe ajánlom:
LINK -
Redneck
veterán
Ez a 48 óra mennyire valid? Csak mert mindkét ügyben Rejectet nyomtam, az egyiknél 4, a másiknál 3 napja, és még nem ment tovább a folyamat.
A harmadik, legfontosabb és legnagyobb csomag is lejár 1 nap múlva. Írjak az eladónak, hogy hosszabbítsa meg?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
atala
addikt
Az mennyire normális, hogy 05.04 óta tehát két hete áll a csomagom a Nemzetközi Posta Kicserélőközpontban? Már régóta rendelek kínából, de talán ilyen sokat még nem áll magyarországon.
-
cof
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!