-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz kovacsdavid8 #74999 üzenetére
1. Nincs
2. Miután az Express One vagy az MPL megkapja az 1 napos kézbesítési garanciás csomagokat kénytelenek 1 munkanapon belül kézbesíteni.
Régóta így van és teljesül is 98%-ban ha nincs valami technika bibi, kapacitás hiány.
A küldemények többségénél én nem látok változást, 26-án megérkezett 27-én vámolták 28-án Express One-nál 2-án kézbesítve. (Közben húsvéti munkaszünet) 3 munkanapAz MPL-es az továbbra is a két logisztikai cég miatt hosszabb idő, 6-án érkezés, 7-én vámolás, 8-án 2. log céghez, 11-én szállítás megrendelése és estére az MPL-nél 12-én kézbesítés. (Itt 9-10 hétvége) 4 munkanap, előtte 3 munkanap volt egy másik
-
Wasp91
aktív tag
Erre már keresztet vethetek? CM811277074DE
Telefon lenne..Enyésszen minden rút kötöttség korlátozás, szabály életterem ne szűkítse ócska, poros morál
-
-
dzf007
aktív tag
Nekem tegnap 9 db termék choice vásárlásánál az APP-ba amikor ki akartam egybe fizetni nem lett kifizetve, helyette elindult egy 24 órás számláló (alul edit address, mellette to pay) és mindent csak egyesével tudtam kifzetni. Miért?
-
Topikgazda
Csak ennyi hogy security reason?
A kártya eltárolva vagy fizetéskor adod meg a kártya adatokat?
Használsz valami kupont?
Nincs gond a kártyakibocsájtó kártyás fizetési rendszerével?
Használsz valami VPN szerű valamit?
Böngésző vagy mobil app amit használsz?
Próbáltad másik böngészővel?
Mobil app frissítve és törölve a gyorsítótára?[ Szerkesztve ]
-
Druss
aktív tag
Igen csak ennyi. Revolut virtuális kártya tárolva, kupon nincs, VPN-t sem használok. Mobilról és böngészőből is ugyanaz. Másikkal nem próbáltam, a mobil app a legfrissebb van fent, annak a gyorsítótárát még nem töröltem. Poco F3 telóm van 13-as Android, azt hogy kell?
[ Szerkesztve ]
"A szavak csak hangok a levegőben, a tettekben bízz, ne a szavakban!" David Gemmell
-
Topikgazda
AliExpress mobil app. Account alak alul, Fogaskerék fent, Clear cache.
Néha itt a Revolut a hunyó, volt aki törölte a kártyát, majd újból hozzárendelte és azután nem jött ez.
Illetve fiók biztonsági problémát érzékel a rendszerük, de ez lehet téves riasztás. Gondolom a Contact.... gomb esetén ők sem igazán tudnak többet mondani. -
Druss
aktív tag
Gyorsítótárat töröltem semmi változás. Érdekes hogy csak a choice-nél csinálja. Igen csak azt írják hogy próbáljam később más nettel vagy böngészővel. Hozzáadtam a másik revolut kártyát is, de ugyanaz. Várok hátha megjavul.
[ Szerkesztve ]
"A szavak csak hangok a levegőben, a tettekben bízz, ne a szavakban!" David Gemmell
-
rustysaw
csendes tag
Az Aliexpress egyre hitványabb. 2 hónapja rendeltem pár nap eltéréssel ugyanazon eladótól két terméket. Mindegyiknél 16 napos szállítási idő volt megjelölve. Most ügyet indítottam, mert hiába jeleztem az eladónak, csak annyira futotta tőle, hogy a nyomkövetés szerint a "local delivery company"-nál van. Persze azt nem tudja megmondani, hogy melyikre gondol: posta, más szállítók stb. A megadott tracking számok nincsenek pl. a posta rendszerében. Ezt leírtam az ügy indításakor, képeket is mellékelve, de az Aliexpress is csak azt mondja, hogy nincs refund, ajánlja, hogy keressem a küldeményt. Megírtam persze, hogy egyrészt ez nem az én dolgom, én azért fizettem, hogy kézbesítsék a termékeket, másrészt ha akarnám sem tudnám, mert a tracking szám semmit nem ér, amit adtak. Ehhez képest van, amit más eladóktól sokkal később rendeltem, azok már megjöttek.
-
Topikgazda
válasz rustysaw #75014 üzenetére
Az ESC00.... azt a Magyar Posta kézbesíti, de ez csak a logisztikai azonosítója a csomagnak, nincs postai azonosítója, nagyon sokszor említve.
Nem az AliExpress hitvány, hanem az a magyar logisztikai cég akin múlik a kézbesítési idő, te is látod hogy mennyi idő alatt ér ide, az azért elég jó idő.
Nem érzékeled hogy bármi is hitvány lenne ha nem ezzel a szállítási móddal veszed meg.
A várható kézbesítési idő csak addig "időgaranciás" hogy kaphatsz egy 1 USD-s kupont ha nem teljesül. A szállítási védelmi idő szokott a 90 nap lennei, ami aztt jelnti hogy addig szállítás alatt lehet és ezért írják hogy érdeklődj a kézbesítő cégnél, de azt nem tudja az eladó hogy nálunk Magyarországon speciális helyzetben vannak ezek a küldempények, 3 cégen keresztül jutnak el hozzád és sehol nincs nyilvántartás róluk.
Az ECS00.... az nem szokott 13-16 napos kézbesítési idős lenni, ha ilyen van akkor nem ezzel a logisztikai azonosítóval jönnek. Nálad sem lett változás az azonosítóban? Itt lehet látni.[ Szerkesztve ]
-
Jar
tag
Ne ítélj keményen ! (Jim Morrison)
Nem hiszem el hogy az AliExpress-en fizetve hozzáférnek a kártyaadatokhoz, ez hazugság.
Nemrég volt egy elutasított tranzakcióm, valaki az Alin akart vásárolni az én kontómra kb. 7000 Ft értékben, svéd korona pénznemben. Mivel a kártyám zárolva volt, meghiúsult a dolog. Wise-nak jelentettem az esetet, új kártyát kellett rendelnem.
Better today a swimming pool than tomorrow a gallows pole.
-
fecus
őstag
Félreérted.
Egy szóval sem írtam, hogy az Alin lopták el az adatokat. Az Alin vásároltak a lopott adatokkal, amit könnyen meg lehetett volna akadályozni, ha a Wise kér jóváhagyást az Alis vásárláskor, mint más áruházak esetén. De nem teszi.
A kérdés újra csak az, hogy lehet-e valamit állítani az Alin, hogy kérjen jóváhagyást a kártya kibocsájtója a tranzakció során.
SZVSZ nem a Wise sara, mert - ha jól hallottam - más kártyák esetén sem kérnek jóváhagyást az Alis vásárlások."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Topikgazda
A Wise-tól sem lehet ellopni a kártyaadatokat.
Ha az a szituáció amit írtál hogy más kártyájával fizettek az AliExpress-en, akkor az AliExpress-en nem kell állítanod semmit.
Ha nem szerzik meg a kártya adataidat akkor nem tudnak fizetni az AliExpress-en vele, így lényegtelen hogy kérne-e jóváhagyást.
Ez a jóváhagyás mint írtam, nem minden országban van előírva és a kártyakibocsájtó banknak kötelezettsége, nem a kereskedőnek kell ezt biztosítani, így értelemszerűen az AliExpress-nek sem kell és csak akkor ha törvény kötelezi rá a kártyakibocsájtót, így nem mindenhol működik a nem egyforma jogi környezet miatt.
Mivel az AliExpress-en nincs állítási lehetőség ezért használj olyan kártyát ahol 0 az alap vásárlási limit és csak a fizetés előtt adsz rá pénzt, persze ha csak a hacker meg nem előz a kártyával való fizetésben miután ráadtad a pénzt.Az van hogy az AliExpress 500 $-ig kárpótol ha 3 napon belül jelzed a csalást.
Egyébként meg ilyen is lehet
[ Szerkesztve ]
-
fecus
őstag
Lásd wise topic utolsó hozzászólásai!
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Topikgazda
Megnézem, de annyira nem téma nálam. 12 éve vásárolok az AliExpress-ről és a környezetem is és egyikünknek sem volt kártyás fizetés problémája, az adatainkat sem lopták el és nem is adtuk meg illetékteleneknek.
Benéztem az említett topikba, nekem továbbra is az jön le hogy itt nem a kereskedőnek kell bármit is csinálni, vásárolnak egy érvényes kártyával, hogy az nem a kártyatulajdonos beszerzése miként is kellene kideríteni?
Boltokban sem kérik hogy igazold magad és egyáltalán miért kéne a kereskedőnek átvilágítani a vásárlóit? A bank és a kártyatulajdonos témája, még akkor is ha hacker programmal kitalált kártya adatokkal fizetnek.
Mondjuk lehetne olyat bevezetni hogy egy kártya csak egy személyhez kötve használható fizetésre, ha magyar vásárlónak USD, EUR és HUF a fizetési lehetősége akkor a SEK-ben történő fizetést nem el fogadni.
Egyenlőre az van amit írtam 500 USD-ig visszatérítés, bár ez csak az AliExpress-en regisztrált ügyfélnél a nem engedélyezett tranzakció.
Fordulj a Wise ügyfélszolgálathoz mit mondanak a BIN attack-ra illetve arra hogy az AliExpress-en fizetve miért nincs valami + biztonság. Bár írtam lehetőséget a megelőzésére. 1 Ft-ért nem tud semmit vásárolni az AliExpress-en senki.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Jobban zavar ez amit most kaptam az Erste banktól. Mi az már hogy adjak meg limiteket az utalásokra? Védjék már azt a tetves rendszerüket hogy ilyenre gondolnom se kelljen. Ha ilyet olvasok rögtön az jut az eszembe hogy feltörhető a rendszerük. Ami nem egészen normális dolog.
A visszaélések és csalások elkerülése érdekében megválaszthatod azt a maximális összeget (limitet), aminek erejéig a George-ból utalást tudsz indítani az elérhető devizanemekben.
Kétféle limit beállításra és módosításra van lehetőséged:1. Állandó limit: napon belül a megadott összegig tudsz utalni függetlenül az utalások számától.
2. Ideiglenes (más néven időzáras) limit: a beállítást követő minimum 1, maximum 12 órán keresztül van lehetőséged az általad kívánt összeg erejéig utalni függetlenül az utalások számától. Az Ideiglenes limit az általad megadott időtartamon belül él, azt követően visszaáll az Állandó limitre.
Bankszámládhoz alapértelmezetten a hirdetmény szerinti 50 millió Ft napi utalási limit került beállításra (állandó limit).Ők felemelik egy értelmetlen mennyiségre aztán én pitizzek hogy 100 Ft-is elegendő? Tiszta hülye magyar mentalitás, egészen NER kompatibilis.
Ha naponta 50 millát utalgatok akkor azt nem náluk teszem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz baly81 #75026 üzenetére
A bankkártya limitek mégis állíthatóak ott, szóval ez nem indok. Önkényesen felemelik egy értelmetlen határra, aztán ha módosítani szeretnéd lejjebb, mert kevés ügyfél fog naponta 50 milliót utalgatni, ahhoz az kell az ügyfélszolgálat.
Növelni akarják a bankfiókok látogatottságát, nagyobb ügyfélforgalmat generálni hogy személyesen rábeszéljenek egyéb marhaságokra.
De miért nem biztonságos a rendszerük, hogy ha ezen az értéken marad akkor más is hozzáférhet? Eleve ezt állítják ezzel.
Annyira buták hogy nem is értik azt amit írnak.[ Szerkesztve ]
-
baly81
aktív tag
Egyetértek veled! Én csak arra akartam célozni, hogy van mire fogni, hogy be kelljen menni a
kedvesbankba.
Ennél már csak az a jobb, amikor meg akarod szüntetni a számládat. Majd próbáld ki! Ott fogsz ülni több mint ¾ órát, meghallgatni 11 jobbnál jobb csomagot (mert, ilyenkor már van sokkal olcsóbb is!), illetve, ha még továbbra is nem fogadod el valamelyiket, akkor jön majd még egy okos a bankból, -gondolom valami vezető- aki elmondja erőszakosabban ugyanazt. Én 2x éltem át ezt...
Ja, és a postán is hányok attól, amikor egy szimpla csekk befizetéskor minden anyám tyúkját rám akarnak tukmálni. Van egy vöröshajú ügyintéző nő a postánkon, aki nagyon zengi a mondókát, hiába állítom le többször is, hogy nem érdekel, folytatja. A múltkor otthagytam emiatt és átálltam a mellette lévő ablakhoz, aztán vicsorogva, olyan fejjel nézett rám, mint amilyen a támadó menyétnek van!
Tudom, ez nem az ő hibája, mert volt ismerős ott és mondta, hogy ki van nekik adva. Csak az, hogyan csinálja, na az nem mindegy![ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Jar
tag
Három küldeményem vesztegel (van, amelyik Nagycsütörtök óta) egy dunántúli Express One depóban. Ha tudom, leverem rajtuk. Bejegyzésem nem siránkozás, csak információ.
Lehet, hogy az EO is eldurvul ?Better today a swimming pool than tomorrow a gallows pole.
-
rustysaw
csendes tag
Nem nézegetem, hogy melyik eladó milyen móddal szállít. Ami 2 hónap alatt nem érkezik meg, arra refundot kérek. Ennyi idő alatt egy gyalogos zarándok elhozza Kínából, csakhogy most 2024-et írunk. Én azért fizetek, hogy kézbesítsék a megadott lakcímre, vagy minimum értesítsen a szállító, hogy átvehető x helyen. Nem pedig azért, hogy van valahol a nyomkövetés szerint a célországban és én kutakodjak, mászkáljak utána, ráadásul úgy, hogy a megadott nyomkövetési számmal nem tudok mit kezdeni. Ha feladok eladóként egy küldeményt és azt nem kézbesítik, vagy gond merül fel, akkor az én kötelesséem és felelősségem mint szerződő fél, hogy tudakozványt indítsak, vagy intézkedjek. De igen, az Aliexpress hitvány, ugyanis ilyen esetben ezek szerint nem védi a vevőt, hiszen a terméket nem kaptam meg, és az Aliexpress álláspontja az, hogy a pénzemet sem fogom. Ez a színtiszta átverés, csalás, lopás. A szám ECSCCA00...-al kezdődik, már március elejétől a korábban írt státuszt látom.
"3 cégen keresztül jutnak el hozzád és sehol nincs nyilvántartás róluk.". Akkor mégis melyiknél, milyen elérhetőségen és hogyan érdeklődjek? XY vagyok, rendeltem Kínából valamit, nézzék már meg, hogy mi van ezzel a küldeménnyel...ugye viccelsz, hogy bárki tud majd erre konkrét választ adni, ami a küldemény célbaéréséhez vezet?[ Szerkesztve ]
-
Atilla001
senior tag
Üdv. Lehet más is megkérdezné, de a témával kapcsolatos. Venném de melyiket? Száz éve vásárolok alin de valahogy ezeket sose értettem. Van egy legalacsonyabb ár ami lényegesen eltér akár a coinos akár a normál akciós ártól. Elvileg mind a három ugyanattól az eladótól van. Miért venném meg 11000 ft-ért ha 7000-ért is meg tudom venni, mi a turpisság a 7000 ft-osban? Miért költenék coinokat ha még az is jóval drágább? Ráadásul tegnap este ez 8800 volt ugyanabban a konstrukcióban csak az a köcsög erste bank már megint javított valamit azon a sz@ron és nem tudtam megvenni. De ezek szerint jól jártam mert nyolc óra múlva még olcsóbb. De valóban jól járok-e? Thx. coin link link
Védd a természetet!
-
rustysaw
csendes tag
Megjegyzem, a fentiekben említett problémás rendeléseknél (és eladónál) pont ugyanaz az egy szállítási mód van feltüntetve, mint egy másiknál, ami pl. tegnap megjött a rendelést követően 8. napra. Szóval még a szállítási metódusban sincs választásom. Szóval: jön amivel jön, érkezik, ha érkezik? Ennyi? Ez a lutri kategória.
-
Topikgazda
válasz rustysaw #75039 üzenetére
Nem igazán értem a hozzászólásod stílusát az irányomba.
Leírtam azt ami ismert információ.
90 nap szállítási védelmi idő (szállítási módtól függően csökkenhet) ami után lehet reklamálni azt, hogy nem érkezett meg.
Azt írtam hogy egy nem nyilvántartott küldeményről nem kapsz információt, ami neked rendelkezésre áll adat az csak egy logisztikai azonosító. A logisztikai cégek nem foglalkoznak egyes emberek egyes küldeményeinek a sorsával.Kifogásoltam a minősítésedet, mert az hogy te nem kapod meg 90 napon belül az nem hitványság a részükről és igenis leírva az hogy visszakapod a pénzed, de nem hülyék hogy ezt bármiféle bizonyíték nélkül elfogadják, csak úgy bemondásra.
Ezt írtam: cégen keresztül jutnak el hozzád és sehol nincs nyilvántartás róluk.
Ha nincs nyilvántartás akkor nem lehet érdeklődni, azt gondoltam hogy ez világos így.
Erre te jössz azzal a szöveggel hogy viccelek és benyomsz egy olyan szöveget aminek az ellenkezőjére utaltam.Az hogy te nem nézed meg hogy milyen szállítási opciók vannak arról nem tehetek, arról sem tehetek ha itt már lassan 2 éve írt tapasztalat alapján javasoljuk hogy milyen szállítást ne válasszon az, aki megfelelő időben, a kiegészítő díjazás nélkül szeretné a terméket megkapni aztán ezt nem veszi figyelembe.
-
yogibear
addikt
válasz Atilla001 #75040 üzenetére
Száz éve vásárolok alin de valahogy ezeket sose értettem. Van egy legalacsonyabb ár ami lényegesen eltér ...
És ennyi sok idő alatt sem jöttél még rá?
Pedig oda van írva...
[link]
8907 huf... és felette: Welcome deal (!!)
Ha meg belépsz a loginoddal, akkor mint "100 éve vásárló" kb 11600 huf-ba kerül...
Beszámít mellé egy "store coupont" 372 huf (ha a boltnál bekattintod a coupon & discount alatt a legalsót) és 60 coint 233 hufért így a vége 10999 huf jelenleg plusz ingyen szállítás...
Ha beléptél az oldalra, akkor oda van ám írva, hogy "superdeals" április 8-ig... ez a te árad, mint régi Alis vásárló...Mint az köztudott a boltok legkisebb árat írják ki csalinak... ami első Aliexpresses vásárláskor érvényes is annak, aki legelőször vásárol az Alin, utána már nem... ez így van, amióta világ a világ...
[ Szerkesztve ]
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Atilla001
senior tag
válasz yogibear #75043 üzenetére
Üdv, köszönöm a reakciót de ez nem velkámdíl. Természetesen mindhárom esetben be vagyok jelentkezve és mint jeleztem meg is tudom venni. És természetesen tudom mit jelent a welcome deal. Nekem az nem volt egyértelmű hogy ugyanaz az az eladó miért árulja nagy különbséggel ugyanazt a terméket. És itt most nem egy két százalékról van szó meg pár coinról. :) thx (hol olvasod hogy WD?)
[ Szerkesztve ]
Védd a természetet!
-
Topikgazda
válasz Atilla001 #75040 üzenetére
Elöljáróban az ellenőrizd már le hogy az Erste kártyás elszámolási árfolyama az rosszabb-e mint az AliExpress $-> Ft árfolyam és csak akkor hagyd HUF-on. Az Ali árfolyama ennél 381,24 Ft az Erste meg 372.85 Ft, bár csak 250-al lenne olcsóbb.
A 7700 Ft-os az egy limitált ideig tartó akció, semmi turpisság nincs benne, annyit én megtennék hogy megnézném ennek az eladónak a minősítését, a vásárlói minősítéseket és ha 94 % feletti és nincs kirívó negatív jellegű értékelés akkor nyugodtan azt venném meg.
A coin-os ár az nekem kevesebbnek tűnik mint az utolsó képen látható. -
Topikgazda
válasz rustysaw #75041 üzenetére
Ha neked nem is írtam, de ilyen esetben csak akkor vásárolnám meg ha nem találok másnál ugyan ilyen terméket és adott esetben még a Magyar Posta 550 Ft-os kiegészítő díját is bevállalom egy másik szállítási móddal, hogy ne ezzel a nem nyilvántartott küldeménnyel jöjjön.
De hozzáteszem nekem nem vesztek el és 11-18 nap alatt megérkeztek azok amit kénytelen voltam ezzel a szállítási móddal megvenni. -
yogibear
addikt
válasz Atilla001 #75044 üzenetére
Amit a topikgazda ír, hogy "limited deals" az sajnos nálam pc-n nem adja ki, (ott csak wd van meg sima superdeal ár), de ha neked az applikációban kiadja, meg kell venni annyiért...
WISE TIGER Official Store 98,7%-os pozitív... én ezt néztem, szvsz ez ugyanaz a bolt, a többinél sokkal drágábban adja ki a kereső...[ Szerkesztve ]
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
kadabra
csendes tag
Sziasztok, ezt kaptam az imént:
Érdemes ezzel dispute-ot nyitni, vagy inkább negatív értékelés?
A rendelés státusza: "The system will automatically confirm receipt after 5 days."
Az eladónak írtam, hogy csak a csomagolás érkezett meg. Még nem reagált, olvasatlan státuszban van az üzenetem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!