Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
xy.zsolt
őstag
amikor már ennyi alis vásárlás után azt gondolod mindent hallottál egy eladótól a késedelem okára akkor egy hong-kong-i raktártűzre hivatkoznak a reptéren
A covid kávé már lefőtt[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Andzsi1820
friss újonc
Sziasztok!
Hibás készülékem van. Az eladó videót kért. Hogy töltöm fel neki? Képet tudnék.
Köszi -
chopin42
addikt
válasz Andzsi1820 #49207 üzenetére
Dispute. Ott feltöltheted, kitöltöd, hogy hibás a cucc.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
plömplöm
őstag
info: rendeltem nemrég wsken official storeból, házhozszállítással, megjött simán, postás betette a postaládába. ezen felbuzdulva rendeltem kb majdnem megint egy ugyanolyan pakkot ugyanonnan, erről meg jött ma hajnali 5kor egy email a magyar postától, hogy sikertelen kézbesítés, meg sem próbálják újra, menjek el egy adott postára érte. remek.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Fred23
nagyúr
Ház is van.
-
Nordik
őstag
S00000201753595
Ez miért nem akar mozogni? Nem találkoztam még ilyen követési számmal. Vagy ne is várjak rá? -
Topikgazda
válasz Nordik #49214 üzenetére
Megnéztem néhány ilyeb számot 33-37 nap közt jöttek, de ezzel van valami gond mert ezek olvashatóak:
31 Már 2021 11:36 Inbound failure in sorting center,Package information incomplete
05 Ápr 2021 06:00 Exception parcel handling in sorting centerVárnak valamire ami hiányzik.
A kiküldés esetén ezek a szövegek fognak látszódni egymás után:
Outbound in sorting center
Received by line-haul
Hand over to airlineMajd az említett idő után kézbesíti a posta.
-
#14264320
törölt tag
válasz Nordik #49216 üzenetére
Mond neki, hogy nézzen rá mert valami gondja van. Én más esetben jártam úgy, hogy a reptéri security visszadobálta és 3-szor körözött a posta és a reptér között.És ha nem szolok akkor neki valszeg fel sem tűnt volna. Szal mindenképpen kérdezz rá, hogy minden rendben van-e a szállítással, mert mintha valami adat hiányozna.
-
kali8n
aktív tag
válasz Nordik #49214 üzenetére
Ez visszamegy a feladóhoz. Nekem is volt már ilyen.
-
kali8n
aktív tag
Címzési hibát mondott az eladónak az Ali support. Az benne az érdekes, hogy újraküldte az eladó, természetesen kétszer is ellenőriztük a címet, majd az is visszament hozzá ugyanezzel a hibával. Ezután megint újraküldte, de megint visszament ugyanezzel a hibával. Azóta sem tudom az okát, mert a címem tuti helyes volt.
-
Topikgazda
válasz benfolds #49222 üzenetére
Ne rendelj, ha nem éri meg. Elméletben visszaküldik ha 20 napon belül nem nyilatkozol. De nem mindig kapja meg az eladó, a visszapostázás szerencsejáték eredményileg. De mivel te visszakéred a pénzed és visszakapod viszont az esetek többségében az eladónak bukta ez egész. Kár lenne szívatni, ezért inkább gondold át rendelés és fizetés előtt.
[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
A postás hozott ma egy LT665565419NL csomagot ami 17.-én érkezett be van egy másik csomagom LT665565419NL
ugyan ezzel a dátummal ennél A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben ez meg még bent ragadt
a postás bedobott egy értesítőt is hogy jött még 5 csomagom menjek be érte ezek nem könyvelt kicsi boríték méretűek kihozhatta volna ezeket is motorral jár a postás felénk elfért volna a dobozában
hat csomag egy nap ezekből három 22 nap a másik három 48. 55. 63. nap szállítási idővel
hol voltak ezek idáig hogy egyszerre érkeztek meg ? -
Topikgazda
.....5 külön érkezési idős pakk. (NPKK)
Akkor hogy is van ez a szállítás.
Jönnek a küldemények Magyarországra postai szállítással és 3 helyen tartózkodhat hosszabb ideig a küldemény.
Az első az NPKK ahol összes Magyarországra érkező, akár napi 10000 küldemény várja a vámolási folyamatot, ezek a szállító konténerben ücsörögnek, majd rárakják az átvilágítókra, meg a vámosok elé, döntés születik hogy vámeljárás és megy az A tároló helyre és majd foglalkoznak a címzettel adatbekérés ügyileg.
Ha nincs vámeljárás az megy a B tárolóhelyre, ahonnan majd ömlesztve kiszállítják a OLK raktárbázisra, ez esetben a címzettekkel ők nem foglalkoznak.
Megérkezik az OLK-ba ahol szállítási irányokba rendezik a címek alapján a települések szerint, még csak a település szerint vannak csoportosítva, ekkor a címzettekkel ők sem foglalkoznak. Ott az egész város pakkjai várakozhatnak
A következő állomás a területi logisztikai részleg után a helyi posta küldemény ahol a konkrét címre kézbesítése történik, itt a kézbesítő járatokra rendezve tárolják a küldeményeket addíg amíg a kézbesítőnek nem adják ki.
No ő összetudja majd kivitel előtt gumizni azokat, ha az adott címre több küldemény van. Az hogy mikor hozza ki valakihez az részben rá is van bízva, illetve amit a részlegvezető meghatároz elsődleges kézbesítésként.
Mondjuk hétfő, kedd aláírós küldemények meg a nyugdíj, szerda az addig összegyűlt egyéb küldemény és adott esetben neked addig péntektől keddig több is megérkezhet.
Szóval ott ahol címre válogatás nem történik ott mindenki küldeménye várakozik, a tied, az enyém és az övé is. -
azbest
félisten
válasz Sisco2 #49228 üzenetére
36.6 hkd az 4,72 usd Ha 5.28 marad neki, akkor lehet vagy 2 dolcsiért veszi az akkut nagybaniban. Az volt annó a vicces, amikor a made in hungary telóakssit rendelték kínából
A régi cikk alapján, mai postai árakhoz mérve kb (430+425) * 0.7 * (0.45 és 0.60 közt), azaz 270 - 360 ft körül üti a magyar posta markát ezért UPU elszámolással, mert gondolom 50g-nál nehezebb.A sok bélyeg egyébként annak a jele, hogy nem vicceltek, nem tömges feladással adták fel, hanem tényleg egyénileg. Az r-eseknél is van hogy tömeges, kedvezményes feladással küldik, az lassabban jön át, mert összegyűjtik.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz azbest #49233 üzenetére
Csak egy megjegyzés a 2017-es cikk óta annyi változott hogy az UPU emelte a díjakat a kínaiak is többet fizetnek és az hogy a Magyar Posta amit az elmúlt években a kézbesítés területén csinált azért már ez nem igazán veszteséges nekik, de persze ők erre fogják rá.
Arról nem is beszélve hogy az áraikat emeleték és nem biztos hogy amit a belföldi postai forgalomba fizetünk az nem túlárazott, ehhez az árhoz nem kell hasonlítani.
Lásd azt, hogy a könyvelt küldemények számító Lx-es küldemények közül a 24 mm-nél vastagabbakat nem hozzák ki, holott ki van fizetve a címen kézbesítés látható a küldeményen is és a másik posta felé a könyvelt küldemény darabáras díjat számolják fel.
A veszteség a magas működési költség miatt van, mert a 27000 emberből maximum 15000 fő köthető a postai tevékenységekhez amely tevékenységeket modernizáció néven fokozatosan építenek le és a rossz munkaszervezés miatt.
Az elmúlt 5 évben a nyomkövetési rendszerűkre közel 7 milliárd forintot költöttek EU-s és saját pénzből és tapasztaljuk az eredményét.[ Szerkesztve ]
-
TeebyKay
őstag
Sziasztok!
A nyáron megszűnő 22 dolláros külföldi áfa határnak lesz valami hatása vajon ezekre a kínai megrendelésekre, vagy továbbra is elküldenek majd mindent giftként és kb semmit nem fogunk észrevenni belőle?
Üdv,
Tibi -
Topikgazda
válasz TeebyKay #49236 üzenetére
Őket nem igazán érdekli hogy te itt mielőtt kézhez kapod 27%-ot a vételár alapján beadsz az államnak. Neked lesz áremelkedés. Ezt figyelembe véve befolyásol téged hogy vásárolsz vagy nem vásárolsz.
És 22 €.
Valamint már 2004 óta mese a gift-es szöveg. A vámosokat nem érdekli hogy mi van ráírva, az érdekli amit te beküldesz vételár igazolást hogy azon mennyi van.[ Szerkesztve ]
-
Penelophe
csendes tag
Sziasztok!
Az egyik csomagomnál megjelent, hogy a Pick up pontnál van, átvehetem. Mivel házhoz kértem, nem igazán értem ez mit jelent, honnan tudom hogy melyik (gondolom) postára kell mennem?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Penelophe #49238 üzenetére
Csak egy hangyányit visszaolvasva.
A Posta mostantól az Lx kezdetű és most jellemzően NL végűeket ha 24 mm-nél vastagabb akkor nem címen kézbesíti, a postára kell menni érte. Amikor ezt a szöveget látod akkor a következő napon kapsz egy e-mail vagy sms értesítőt, benne az ehhez a csomaghoz készített saját azonosítóval hogy menj be átvenni.
De van olyan posta aki már az adott napon amikor ezt beírták küld értesítőt.
A Magyar Postát nem érdekli hogy te házhoz kérted, majd ők eldöntik hogy kiviszik vagy nem.A másik lehetőség az ami az Összefoglalóban van írva ha esetleg az a szám lenne, de a PPP-tól kapni szoktál sms-t.
11. Egy rövid összefoglaló az AliExpress Standard Shipping szállítási móddal küldött a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton kézbesítendő Észt postai számos vagy SyTrack (SunYou) küldeményekről.
[ Szerkesztve ]
-
Mi a bános van alin a 2011v3 procikkal? Másfélszeres áron megy minden, van ami 2x áron van. Ennyit nem romolhatott a forint?
Bányásznak már procival is? -
nyikszi
őstag
válasz MasterDeeJay #49241 üzenetére
Én nemrég hallottam, hogy PS5-tel is bányásznak Nem olvastam utána, de miért ne lenne igaz? Én egy az egyben eltörölném a kriptodevizákat. A semmiből nem lesz érték.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
gabenz88
csendes tag
Sziasztok,
04.17-én kezdeményeztem az első dispute-omat egy rendelésre, amit november 11-én adtam le, de sajnos több hibát is elkövettem közben:
1, Cainiao Super Economy Global szállítási módot választottam, amiről akkor még nem tudtam, hogy annyit tesz, hogy gyalog hozzák Kínából. Azóta csak nyomkövetett szállítási módot választok.
2, Még nem PayPal-t választottam fizetési módnak, így az ő védelmüket nem tudom érvényesíteni.A csomag a S00000173622423 számot kapta, amiből később yanwen-es nyomkövetési szám lett és ami alapján már novemberben ideért kis hazánkba... (na persze )... Teltek a hetek, majd január közepe fele önkényesen újraindult 0-ról a szállítási védelmi idő, mintha akkor rendeltem volna.
Újabb hetek, hónapok teltek el a csomag érkezése nélkül.
Március végén (még a szállítási védelmi időn belül) írtam az eladónak, hogy ő ugyan tud-e valamit a csomagomról. Nagy csodára nem számítottam, mert ő is csak kb annyit láthat egy nem nyomkövetett szállítmány nyomkövetéséből, mint én.Első válasz:
"Dear customer, As we checked,your parcel has arrived at your country. Due to this is international shipment, there might be a delayed shipment of some items,please kindly wait for arrival of the item patiently. We sincerely look forwards to hearing from your good news. Have a nice day!"Ezután természetesen megírtam neki, hogy legyen szíves ne ilyen bullshit információval tömje a kobakom, mert tökre egyértelmű, hogy ezek hamis/random bejegyzések.
Második válasz:
"Dear customer, We would like to remind you that since your parcel is an ordinary small parcel, only the logistics information of this section of China, there is no logistics update after going abroad. But we guarantee that you can receive the order because countless buyers have received it"Itt elengedtem a dolgot és már készültem a dispute indítására a szállítási védelmi idő lejárta után (04.15.). Azt az információt azért jegyezzük meg, hogy Kína határain kívül senki sem jegyez be semmit a csomagra... ez még fontos lesz.
Majd elérkezett a nap, lejárt a védelmi idő. A dispute indítása előtt vártam még 2 napot. Oknak a következőt jelöltem meg: No tracking information és full refund-ot kértem.
Ezután hirtelen fontos lettem számukra, mert 2 üzenetet is írt már nekem az eladó, de mindegyik vége az, hogy vonjam vissza a dispute-ot.
"Dear customer, Sorry that a dispute is open, now we are working with you to solve the problem: firstly your guaranteed delivery time has been extended, you are rest assured that your money is safe. Now we are confirming with the shipping company about the details of your shipment, we will update you if any news. Could you please do me a help to cancel the dispute early? Thanks for your cooperation."
"Dear customer , Just let you know that your package is in transit and everything goes well. We have to apologize that the delay brought you too much trouble, but we will be responsible until you get the order in good condition, so we will be grateful if you trust us and close the dispute. Thanks."
Tehát ha jól értem, a dispute miatt már képesek voltak kideríteni ezt-azt a csomagomról, amiről Kína határain kívül nyomkövetés hiányában semmit sem lehet tudni. Ügyesek...
Az általa írt proposal pedig: No return & No refund
Indoklás: "we confirmed that sending the parcel to the correct address timely, pls kindly wait another few days"Legszívesebben azonnal nyomnék az elutasításra, de azért előtte felteszem itt a nagy kérdést... van értelme várni pár napot így 5 hónap után?
Kicsit hosszú lett, de minden dispute-ban jártas ember tanácsát szívesen veszem.
-
Manus4
tag
Tegnap 3 csomagom jött, egy üzbég postás 62 napra, egy belga postás 45 napra, és egy maláziai postás 24 napra, ez utóbbival még nem találkoztam. Még van februári csomagom.Az első kettő április 2, és 9-én volt a kicserélőben, ha igaz.
-
Beni2360
félisten
Na én még ilyet sem pipáltam.
04.-n rendelt árum UFxxxxxxYP nyomköv. Maj16-Jun.06-ig jelölve a mai napon DPD fuvarral hozták 17 nap.
Csak néztem mint vak a moziban és nem tudtam mit rendeltem itthonról.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
djsunstealer
aktív tag
Most akkor hogy is van ez, ezt kihozta a postás. Nevetséges, nem egységes. Ez egy webkamera, nyilván nem fér bele a postaládába.
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #49248 üzenetére
Bízd rám, én átalakítom hogy beleférjen.
Ahol normális a hozzáállás ott nem veszik ezt komolyan, mert az a hatékonyabb és kevesebb munkával járó dolog ha reggel a küldemény kiosztásnál a kézbesítőhöz rendelek, odaadják neki.
Ha nem így van akkor félre kell tenni, később új azonosítót készíteni, ráírni a küldeményre, megkeresni a címzett elérhetőségét, elkészíteni az értesítőt, átpakolni a hivatali kézbesítésre, az értesítést elküldeni, talán ez a rész automatikus, de ez a következő napon történik.
A kézbesítő meg mindennap jön -elméletben- és elfér a táskájában, az autóban az egyébként címen kézbesítendő küldemény.
Van ahol imádnak dolgozni és szívesen végzik a plusz feladatokat, mert egyébként unatkoznának.
Egyébként is az a bunkó ügyfél minek postai küldeményben érkező dolgokat vásárol, nincs jobb dolga mint nekünk munkát adni? -
Nordik
őstag
Dispute indítható mielőtt lejár a védelem? 1 hónapja nem történik semmi egy csomagommal és szerintem az eladó csak terel.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- SONY WH-1000XM3 vezeték nélküli, zajszűrős fejhallgató - HIBÁTLAN ÁLLAPOT
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs