-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veze
őstag
Nekem oktober 16. -i tracking számos küldeményem , megbízható, bevált eladótól ( akitől késöbbi rendelések már beérkeztek) még mindig az olvasható csak, hogy célorszagba elküldvbe.. de a repülő még nem szállt le..
A védelmet kitoltam +20 nappal. aztan refundot kérek, de leginkább a megrendelt cucc kellene, nem a refund.... ( -
veze
őstag
válasz fornettisuti #15207 üzenetére
Már atyca linkelte a képet
2. pontnál kattolj click here és beírod hány napot adsz még erre.
Az eladónak jóvá kell majd hagynia, ( és miért ne tenné) aztán lép érvénybe.
Az 58. nap környékén tedd meg ezt a lépést, hogy legyen idő még a 60. nap előtt jóváhagynia az eladónek ( (legalabb is én így szoktam tenni)
egyébként ma reggel kaptam az értesítést, a kérdéses okt 16. -i dologról, hogy leszállt a repülő, és belföldi feldolgozásre továbbítva :-) -
veze
őstag
Én egyszer kaptam TN számot, ( de csak akkor , miután ráírtam az eladóra hogy 50 napja nem kaptam mega cuccot. akkor nagyhirtelen lett egy TN szám a küldeményemnek)
és..
a TN szám valós volt, ebbe a városba szólt ahol élek itt át is vette a címzettje, csak az nem én voltam.
Tehát én kaptam egy kamu TN számot, ami valós volt, amivel másnak küldtek küldeményt, és az át is vette. Ebből kifolyólag hiába nyitottam ügyet, az eladó igazolta hogy kézbesítve lett, és elutasítottak, lezárták az ügyet.
Azzal már nem törődtek az elbírálók, hogy az eladónak abban az egy hónapban már három olyan értékelése volt másoktól. (pont ugyanarra a termékre) hogy hamis TN számot kaptak a megrendelők már előttem is.
A postán itt Mo-on azzal elintézték a dolgot, hogy azza a ragszámmal nem nekem volt címezve küldemény, bár ebbe a városba volt a címzett ( az átvevő nevét is tudom,és igazolvány számát is mert megmutatták az átvételi elismervényt amin kiadták neki.
Na az ilyet hogy lehet kivédeni..?
(később az eladó törölt user lett, sok sara lett, az utolsó honapban már több negatívot kapott mint pozizívot )[ Szerkesztve ]
-
-
veze
őstag
Fellebeztem a disputa dönteset amelyben elutasitottak amiatt hogy a nyomkövetési szám tanulsága szerint a küldemény kézbesített lett, nincs jogom reklamacióra, hogy nem kaptam meg.
(de az a nyomkövetési szám hamis volt, másnak küldtek azzal csomagot, aki azt át is vette)
Válaszban kértek egy igazolást beküldeni arrol hogy nem nekem lett lett kézbesítve az adott ragszámú küldemény..
A helyi posta ezt rekord gyorsasággal 3 nap alatt kiadta nekem, még az ünnepek előtt, elküldtem , és már született is döntés arrol hogy megkapom a visszatérítést ennek nyomán mégis. (vagyis már meg is jelent a paypal szlaban)
Ilyen is lehetséges..[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz Bogyi007 #15675 üzenetére
Azért ha megkapnád , h2testw -el ellenőrizd le, mert legalább 3-4 értékelő jelezte ott, hogy fake volt amit kapott..Nem a valós méretű.
Gyaníthatóan vannak többen, akik le sem ellenőrizték..
nem is derül ki számukra addig, amíg nem próbálnak rámásolni több adatot, mint a VALÓS mérete. -
veze
őstag
válasz 206 cc #16530 üzenetére
át tudja írni ha akarja.
visszaterő vevő vagyok valakinél és ráírtam a sokadik alkalom után hogy a meghirdetett árnál kevesebbért vennék megint öt db-ot ( magyarul alkudni probáltam) és visszaírt hogy ok, vegyem meg de ne fizessem ki, utána ö átirja az árat a megegyezett összegre. Igy is tett, és azonnal egy két órán belül javította is a vásárolt tétel árát a megbeszéltek szerint. Én meg utána fizettem.[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz Sinisi #16546 üzenetére
nem a kosaramba kerül. "foglalom" az árut (nem tudok most rá hirtelen jobb kifejezést) vagyis a darabszámot kijelölöm és "Buy now" gombra kattolok , nem az "add to cart"
normális esetben ilyenkor azonnal fizettem is neki, de azt kérte hogy itt álljak meg ne fizessek automatikusan. (mintegy foglalva van..)
Az áru nem a kosárba kerül hanem a vásárlási történet/előzményekbe , mivel nincs kifizetve még, ott van mellette a "pay" gomb meg van egy határidő megszabva meddig kell kifizetnem, mert ha nem akkor törlődik a tranzakció
Ezt a fázist természetesen már nem látja senki csak én meg az eladó. Itt ebben a fázisban javítja ki az árat, arra amiben előzetesen megállapodtunk
Átjavitotta. én meg utána fizettem -
veze
őstag
válasz Sinisi #16598 üzenetére
Én nem is akkor élek ezzel, ha gond van, hanem inkabb a termék meghirdetett árára alkudok (próbálok) még.
x darabszám ismeretére teszek más, nekem olcsobb ajánlatot. Aztán van aki elhajt, van aki belemegy, vagy mond egy enyémtől eltérő de mégis olcsobb ajánlatot. végül is nem kerül semmibe a kapcsolatfelvétel vásárlás előtt, és elég készségesek, nekik minden eladó ..[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz zoli121 #16740 üzenetére
Azért ezt nem értem.
lehet, annak van értelme hogy meghosszabbítsak szállítási időt 60nap után 10-20 nappal. En ezt elsőként szoktam kezdeményezni, amit aztán az eladónak el kell fogadni és el is fogadják.
Ha az eladó előbb lép és ő kezdeményezi a meghosszabbítást, azt a vevőnek nem kell elfogadni? Mert ok, hogy hosszabít mondjuk 20 napot, de 3 hónapot??? annak mi értelme mikor a normás szállítási idő 60 napos szokott lenni. Azt köteles vagyok tudomásul venni és nem tehetek ellene? ilyen hosszú időt? Ez nem más mint a disputa aloli kibujás, ugyanis addig nem nyithatok disputat amig ez le nem telik... -
veze
őstag
válasz Sinisi #16743 üzenetére
én is szoktam hosszabbítani, nincs is ezzel bajom , de 60 nap után még 3 hónap.. azt kicsit túlzásnak tartom. tapasztalatom szerint ami nem jön meg a rendeléstől számítva 90 napig, (60 nap +30 hosszabítás) az már nem fog a 120 vagy 150. napon se. az esetek legnagyobb hányadában. Sajnos...
-
veze
őstag
válasz nihill #42325 üzenetére
shipment cancelled esetén én nem várok másfél hónapot, hanem amikor észreveszem ,azonnal jelzem az eladónak. Eddig még mindig sikerült megegyezni hogy vagy refund ,vagy ujraküldés uj trackingszámmal ami aztán már halad is.( és meg is kaptam őket) Mivel az ilyen küldemények a vásárlást követően már 10-15 nap mulva ebbe az állapotba kerülnek így bőven belefér az ujra feladott küldemény is a 90 napba ( és adott esetben még hosszabitást is kérhetsz)
Én azonnal észreveszem ha valami változás van a csomagok állásában ( akár óránként is) mert telora van telepitve a TrackChecker mobil verzio (v.2.25.3.b327) és ez napra(órára) kész állapotban értesít folyamatosan a küldemény állapotváltozásairól. én már jó pár éve használom, hasznos olyannak aki nem csak 1 csomagot rendel havonta[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz Gabor0224 #42392 üzenetére
Nálam a dpd a kinábol hozzájuk ( rajtuk keresztül) szállított csomagokat nemes egyszerüséggel bedobálja a kapunk keresztül az udvarba ( magánház , tehát el nem lopja onnan senki, max a kutya megrágja
először még felhivott , és nem tudtam otthon lenni kérdezte bedobja, jobb hiján, más lehetőséget nem tudtam, mondtam hogy igen. Azóta azt az utolso2 métert légipostán teszik meg
ettől függetlenül utálom hogy a dpd-vel küldik ki, és nem a postával. mert a postán ismernek és automatikusan postan maradó lesz minden és bemegyek érte. ez meg ezért nem szeretem ha a dpd meg kihozza..
a másik: a máshol kézbesített csomag( tracking szerint)
az utobbi időben volt olyan hogy egy bizonyos elado , három egymást követő küldeménye is máshol lett kézbesítve.. Kénytelen vagyok most már azt feltételezni hogy ez nem lehet véletlen.. egy tracking számot kiszór több eladásra is, aztán lehet lesz olyan aki nem is reklamálja..elfelejti, nem tudja hogy kell stb. aki meg igen , annak visszafizet, és addig nála volt a pénz..[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
ha egy dispute-t visszavonok ( canchel ) akkor indithatok másik dispute ?
-
veze
őstag
egy off kérdés , de nem tudok rájönni...
aliexpress , message ablak , üzenetet írok..
hogyan tudok közben sort váltani, új bekezdést irni??
control + enter, shift+enter, alt+enter, egyik sem működik..
ha notepadban nyomok egy entert ( gyakorlatilag semmi nem látszik ilyenkor a jegyzetttömben, de be tudom másolni a message ablakba az addig megírt szöveg után, akkor sort vált és új bekezdéssel folytatja. csak így lehet? vagy én vagyok ennyire béna
más: mostanában nem egyszer előfordult hogy a küldeményem máshol kézbesitik, más városban. dispute utan eddig meg is kaptam a refundot mindig. de az eladok probalkoznak azzal hogy vonjam vissza és nyissak ujat, be személyes okbol, visszautaltak így is és gyorsabban. Az ha gyakran nyujtok be személyes okbol refundot az ront majd az énb megitélésemen? mert ugye az eladó azért szeretné ezt a módót hogy az ö megitélése ne romoljon, pl egy téves postázás miatt..
persze még ott van az a kockázat is a személyes oknál hogy visszaküldést be kell válallni, amiről az eladó persze lemond, és azonnal visszautal. Ha nem tenné meg ezt több napot várva, akkor persze döntés előtt vissza lehetne ezt is vonni[ Szerkesztve ]
-
-
veze
őstag
még tavaly olvastam valami olyasmit, hogy 2020 dec 31 után tervezik minden kinából ( nem eus területről?) érkezett tétel vám/áfa terhelését ( öszeghatártól független)
[link]
Erről hallott már valaki valami közelebbit? 2 dollárét rendelsz valami vackot és a posta hozzáteszi majd a maga 3500 Ft os vámügynöki szolgáltatás díját? +80 Ft ÁFÁ-t, ami majd érték szerint illeti, és minden csomagot ügyintézni kell ? -
veze
őstag
revolut virtualissal nálam sincs senkinek baja, ahogy az otp virtuálissal se. Egy harmadik országban ( eladónál) egykutya akármelyik..
( nem eldobós, bár a revolutost töröhetem bármikor és aztán másikat kérek,de minek? ha valaki nagyon para, akkor tegyen rá limitet/függessze fel és mindig csak vásárlás előtt oldja fel, pont a revolutnál ez pofon egyszerű, az otépésnél már macerásabb két perce oldani majd lezarni))[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
nekem egy csomagom 272 napja van uton
[link] -
veze
őstag
biztos én vagyok a fáradt , de ezt most nem tudtam értelmezni
"A vámosok programja figyeli az értékhatárt, így nem el lesz engedve az áfa, de ha egy doksiban mellékelve az pár sor akkor biztos nem felejtik el." - már mint kiszabni??
Én még sosem mellékeltem doksiban semmit nekik, megvártam a papirjukat amit postán a csomag adataival kitöltve elküldtek( annyira sosem sürgös semmi hogy ha 2 hónapot vártam rá, a levelet ne bírjam kivárni) kitöltöttem kézzel ,b aláírtam, beszkenneltem pdf-be és azt csatoltam a mailba ( meg a print screeneket, 1. alis financial, 2. a kártyás fizetés banki kivonatát, amit a revolut elküld pdf-ben ha lekérem) ezek elég voltak egy olyanhoz hogy pl. 35$ esetén free maradjon. lyenkor csatolni kéne még ezt a a 10 € értéket nem haladja meg szöveget is az összefoglalóból? vagy éppenséggel az a jobb ha nem írunk semmit és nem hívjuk fel rá a figyelmet..[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz Voice24 #42856 üzenetére
hasonló képen jártam mostanában, nem a leírásnak megfelelő terméket kaptam, sőt az elküldött termék kinézete sem pontosan ugyaz volt a mint a hirdetett áru. Nem is pont ugy működött hiányzott belőle egy állítási lehetőség, ami ugyan benne volt de nem olyan pontossággal lehetett ezt megtenni , csak közelítőleg. Nekem pedig pont erre az opcióra szükségem van.
Nyitottam vitat , azzal hogy nem felel meg a leírásnak és teljes visszatérítést kértem mivel így számomra használhatatlan. (tényleg az) csatoltam képet videót, leírtam nem pont ugy működik, nem felel meg a leírásnak, ( a leírás szerint ezt az opciót is tudnia kellett volna) nem pontosan olyan mint ami a fényképen van, nem egyezik a foto és a megkapott termék. Döntés: felét visszakapom és a termék marad: " mert ez elküldött termék is értéket képvisel" ( kérdem kinek, mert számomra nem) 2. visszaküldöm saját költségemre és full refund. Nem fogadtam el egyiket sem. Visszavontam a dispute és újranyitottam, de más ürüggyel, nevezetesem azzal hogy a termék nem jól működik, hibás és részleges visszatérítést kértem (24,78 dollárbol 24,00et) , ujabb videot csináltam, előkerestem egy korábbi terméket mint mintadarabot, ami úgy működik ahogy kell(ene) , és szereplt az is a videóban , mint minta, és a megkapott is, amin látszott hogy nem lehet ezt az opciót benne kapcsolni ( mert nem is tudja) de a kifogásom az volt immár, hogy nem jól működik, tehát rossz, mert nem állítható benne az a bizonyos dolog ami a leírásban szerepel. és így megkaptam a részleges visszatérítést (0,78cent híjan) Ebből azt szürtem le, hogy nem mindig van igazam akkor se , ha igazam van és másképp kell a dolgot tálalni, ahhoz hogy kármentést érjen el az ember[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz Korcselmelet #42872 üzenetére
Szerintem másnak a csomagszámát adta meg.. mostanában nem egyzser előfordult már velem. a Leirásban szerepel hogy hogyan járjál el ilyen esetben és van ott egy mintaszöveg is, behelyettesíted értelemszerüen
17track követésről printscreen, és link ,meg térképről printscreen ahol látszik a kézbesítés valós helye, meg a cimzett helye ahová kellett volna érkeznie.. megvárod a 10 nap és dispute.. -
veze
őstag
válasz axlfsi #42890 üzenetére
én nem aszoktam kapni utána már semmit. Egyszer csak jön a csomag és rajta a cetli hogy mennyit kell fizetni (vagy az is ha nem kell) és a "három nap ota nem történt semmi" az egyáltalán nem vészes. Nekem volt olyan hogy egy hétig nem történt semmi. aztán hozta a posta
-
veze
őstag
Akkor szokott ilyen lenni , amikor a kézbesítő postán elb@sszak a csomag kiosztas és tévedésből egy másik kézbesítőnek adják ki reggel. Az persze nem tudja a címztettnek kézbesíteni , mert nem az ő körzetében lakik, , így "sikertelen" bejegyzéssel visszakerül (visszaviszi) a postára és majd másnap kiosztják, immár a megfelelő körzet kézbesítőjének.
pl szegeden van tisza lajos krt és tissza lajos u. Ezt a kettőt simán keverik mert nem olvassa végig a címet.. és az utca küldeményét a körutas kézbesítőre ossza ki.. -
veze
őstag
Hihetetlen hogy minden 5. csomagbol 1db legalabb pécsett, debrecenben, miskolcon, Bp.-en, Baján, különféle egyéb településeken a címzett részére szállítva lett. Ennyi véletlen lehetséges? Ezek az eladok fel se adják szerintem hanem egy másik csomag számát megadja, közben 60 napig használja a pénzem utzába visszafizeti.. De nekem nem a pénz kellene 60 nap után hanem az áru, mert aztan megint várhatok ujabb 60 napot egy másikra ( amit aztán megin más cimen szálíítanak ( volt már ilyen...) más is tapasztal mostanában ilyeneket? tavaly egész évben egyszer sem volt ilyen
-
veze
őstag
nálam ennek [link] semmi nyoma. már irtam a sprinter ügyfelsz-nak , azt irtaák vissza hogy kerestek címre, de ugy se és ezzel a számmal se talál küldeményt a rendszerükben Adjam meg az általuk , csomaghoz rendelt azonositót. Igen ám de ilyet csak egyszer kaptam mailban a sprintertől, azóta ha hoz is csomagot nem kapok azonosítót mailban
( ez a cím amire jött ( volna) olyan cím amire még a sprinter nem hozott küldeményt és itt nem lehet bedobni a kerítésen mint a masik címnél) ugy tünik ezt már +szívtam -
veze
őstag
válasz storm4 #43776 üzenetére
nekem is az a tapasztalatom, hogy hasonló esetekben el kell engedni a teljes visszatéritést, mert azt csak a termék visszaküldése esetén adják meg. viszont ha részleges visszatéritést kérek, akkor az átmegy megfelelő indoklással. Nekem volt olyan esetem, hogy csak minimális összeget, kb. 0,5 $-t hagytam bent az árból, az összeg többi részét részeleges visszatérítésbe irtam, és igy megkaptam. a full refund meg csak termék visszaküldéssel lehetett volna.
(30 dollarról volt szó és nem azt a terméket kaptam amit vettem, ami meg volt hirdetve, csak valami majdnem olyat és pont egy olyan sarkalatos képessége hiányzottami miatt direkt azt rendeltem(volna)[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz Suineg #43780 üzenetére
biztos észrevették, de nekem ugy tünt hogy total más kategoria a két ugy.
ha azt váasztom a menüből hogy "nem felelt meg a leírásnak" megy a kötözködés, meg a csak visszaküldés utáni visszatérités, (vagy 50 % viszaterités ha az áru marad- ez is egy opcio)
Viszont ha azt választom hogy "nem működik megfelelően, rossz" és részleges visszatérités kérek emiatt (eddig még bármilyxen arányban kértem vissza, mindig elfogadták, akkor is ha az csak 0,5 dollár) akkor a várakozási időt is azonnal átugortja és már dontésre is viszi, és a rossz termék után a részleges visszatéritest jóváhagyja.
érdekessége a dolognak hogy mind a két opcióhoz ugyanazt a videot töltöttem fel, az első esetben azt akartam vele biozonyitani hogy a leirásnak megfelelő opciókat nem tudja a termék. A második esetben pedig ugyanez a video azt bizonyitotta, hogy a termék HIBÁSAN működik NEM kapcsolhatok be olyan opciók benne amiket tudnia kellene. és ez már így ok volt.
Felmerült bennem az is, ezeket a videokat meg se nézi senki első körben hanem botok meg scriptek eleve osztályozzák a menüpontok szerint. pl. ha "rossz, hibásam müködik" van megjelölve és csak részlegesen visszatérités az igény akkor = OK
ha full refund a kérés akkor = OK + visszaküldés és így tovább
Aztán ha ezek után lesz olyan aki mégis fellebbez, azzal majd foglalkozikm élő ember is--- -
veze
őstag
Ma megérkezett egy julius 07-i vásárlás, Meestes szállítás volt
-
veze
őstag
Ez tök jó, akkor az eladónak csak be kell irni a szállítashoz hogy partial shipment és ki is van herélve minden lehetőség. még azt sem rudni mikor ( mennyi idő mulva számitódik nem teljesítettnek a dolog, és akkor majd ki fogja kezdeményezni a visszatéritést . Akkor vajon már ujra megjelenik a dispute gomb.?. vagy szépen elfelejtődik az egész?
Remélem erre a lehetőségre minél kevesebb eladó jön rá/ vagy ha tudja, nem él vele..[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
Az én tapasztalatom ezzel kapcsolatosan a következő:
"Purchase Protection is running out, but package is still in transit" esetén ( mert hogy én nem egyszer nyitottam már ezzel az okkal , mert amit nem tudnak nyomkövetővel igazolni ,hogy megkapta cimzett, ( még ha az más címre történt is-mert az egy másik történet) az értelemszerűen valahol máshol/szállítás közben/ van. Én eddig mindig visszakaptam a teljes összeget.
Tehát: "Finished" után van még 15 nap arra hogy vitát nyisson az ember. Ha mindjárt a második, harmadik, negyedi napon megnyitja az ember, akkor ez szokott a válasz lenni ( nekem olyan is volt már, hogy várjak 10 napot.. letelt a tiz ( vagy amennyit javasolnak) nap, és frissitettem a vitát azzal hogy továbbra sem érkezett . Ezután hoztak ujabb döntést ami már "valid" volt. ( mivel "delivered a szállítási címemre" bejegyzés továbbra sem volt látható a nyomkövetőben) Olyan is volt hogy 8 nap várakozásra "itéltek" az első körben és tényleg nem véletlen, mert közben a hetedik napon megkaptam.. Valószínűleg ebből kiindulva várakoztat az aliexpressz a 15. napig
Most már ugy csinálom, hogy ezzel az indokkal a 13. napon nyitok, és akkor már nem várakoztatnak semennyi napot , mert ugye eltelt a 15-ből addigra 13 és még mindig sehol az áru...
ettől függetlenül ez csak az én egyedi esetem, és "V/" útmutatása a követendő ![ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
Kb fele ha elfogadja nekem.. akkor többnyire azt javasoljak, zárjam be és nyissak újat azzal hogy " refund és aru visszaküldése", "személyes okok" miatt.. (ez számukra nem esik negatív megítélés alá, kérdés rám , mint vevőre milyen fényt vet, már ha egyáltalán van ilyen) Utána elfogadja és visszatérít általában 1-2 napon belül. az áru visszaküldéséről pedig lemond..így az nem lesz feltétele a refundnak mégsem. Először tartottam tőle hogy ezzel csőbe huznak, de eddig még nem történt ilyen, pedig nem egy ilyen volt már. (olyanra is szokták ezt kérni amikor más címére szóló TN alapján a helyszinen szállításra is kerül a csomag, mostanában nem is ritka az ilyen,...
Azt nem mondanám hogy így könnyebb, ahogy én csinálom, figyelni kell hogy ki ne csusszon az időből az ember, de elég későn nyisson ahhoz hogy ne várakoztassák -
veze
őstag
válasz djsunstealer #44245 üzenetére
nem tartozik sajnos , Neked kell figyelni
10-11. napon is lehet már probálkozni, lehet akkor sem lesz már várakozási idő,
A várakozási idővel sem volt gond nálam, meg kellett várni, akkor már figyeli az ali és ha letelik, utana is eltelt még 1-2 nap ( akkor én reagaltam hogy semmi áru azóta se) és majd hoz döntést ( gondolom megnézik a TN-t és látják azóta se kapta meg a cím és akkor "valid"
ha meg közben megkapja...
valószínűleg elutasitották volna az enyém ekkor, is de nem vártam meg, lezártam -
veze
őstag
válasz lacoka55 #44247 üzenetére
dispute és akkor majd megérti hogy Veled ne szórakozzon
pontosan tudja szerintem hogy a paypal költségeket ez esetben Te állod majd, direkt ezt akarja.. vagyis ő nem akarja ezt finanszírozni, de köznem jól akar a dologból kijönni, hisz egy dispute nem vetne rá jó fényt -
veze
őstag
válasz lacoka55 #44254 üzenetére
nekem is voltak hasonló ügyeim nyáron , elinditotta, kaptam TN számot is , a telefonos appom azt figyeli és jelez ha bárminemű változás következik be. Így értesültem azonnal arról hogy a küldemény visszatért a feladóhoz.. ( ha nem figyelem az eladó nem szól..) ráírtam hogy mi van... mondta hogy visszatért a csomag , feladja újból ha jó nekem, mondtam ok, ha új TN-t kapok. ( mivel hamar észrevettem bőven volt még idő a védelemből kiterjesztés nélkül is) feladta újra, megkaptam az uj TN-t, majd az árút is rendben, három termék is volt ilyen zsinorban egymás után ( és nem akkumulator)
-
veze
őstag
válasz lacoka55 #44267 üzenetére
van
én innen vettem [link] 4db-ot és ki lett mérve kb a felét se tudja, kb mind a 4 ilyen [link]
8,30 US $ volt a 4 db akkor, ráírtam elküldtem a képeket, és 5,50 US $ kértem a gyenge teljesítmény miatt és vita nélkül visszautalt.. Van amibe jo, de arra amire nekem kellene ez nem
Rendeltem már Liitokala-t és samsungot is 2900mAh -at ( ilyen bugyirózsaszínűt) azok 2880 - 2910 körül tudtak, tehát hozták azt ami rá volt irva Piros fekete arany trustfire is van , ebből a kivitelből [link] 3000mAh , az is tudja ami rá van irva. Megjegyzem a mostani rendelés, már akkor gyanus volt amikor kibontottam.. könnyünek találtatott..
és igaz is volt, 1860-es és 33 gramm kb
a liito és samsung 44 a trustfire 47 ( ez utobbiban védelem is van)
de volt már kamu cellám ennél rosszabb is, ilyen sárga színű, nem tudom már mi volt a neve, de azt tudom hogy 8000mAh volt ráírva , 22 gramm volt és 600-at tudott
ez még régen volt, azóta már tudom hogy ilyet nem szabad venni, Már olvasgattam a témakörrel kapcsolatban és írták valahol hogy a 18650 Liion celláknak jelen formájában kb 3300-3400mAh körül van a plafon. Ennyit lehet kihozni belőle, aki 6-7ezret ír rá az mind kamu[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
a financial fül alatt az eredeti érték szokott szerepelni de valahol ott lesz az engedmény is , és a fizetendő végösszeg, ami alapján teljesitetted és a teljesítésről a számlakivonatod van.. az lesz a mérvadó ha bekérik.( én pl revolutrol fizetek és minden tételnek van külön szamlakivonata, amit lekérhetek azonnal, azt szoktam beküldeni ha kérik)
lacoka55: pont olyasmire akarom használni ahová ez így kevés lesz, de játéknak jó lesz.)[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
ezért jo a revolut, még akkor is ha valaki nem szereti, ingyenes, és max nem kell rajta többet tartani mint ami az aktuális vásárláskor kell. jobban vált az alinál, jobban vát a banknál, én mindég abban a pénznemből inditom a fizetést amit az eladó kér, . ha US $ akkor abban, ha font, akkor azt, ha CAD vagy AUD akkor azt. ( ebayen vannak ilyenek) Mellesleg ha valami refund van, akkor oda utalja vissza, abban a pénznemben amiben fizettem és az akkor ott ugy is marad, nem váltja vissza forintra mint a magyar bank. marad továbbra is valutában és legközelebb felhasználom, nincs árfolyam veszteség. mellesleg váltok olyankor 5-600 dollart, amikor 298 - 300 Ft (vagy jobb)a revoluton az árfolyam ( volt ilyen nem is rég) aztán abbol fizetek akkor is amikor 315 Ft volt , mint a mult héten.. ( vagy még több) Amíg nem használom fel, addig valutában van nem érinti a pénzromlás. Bár van aki azt mondja nem biztonságos meg ilyenek, nekem évek óta nem volt velük bajom és nem volt károm miattuk. Az meg be van kalkulálva, ha mégis lenne, akkor ötszáz dollarom bánja.. nem a világ vége, elég kispályás összeg ez ott ( meg mindenhol) de még sosem volt ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
ezt most én megkaptam?
[link]
mert hogy sosem láttam az tuti..
és az sem derül ki ebből hogy HOL, KINEk, milyen címre lett akkor leszállítva.
tele a hocipöm azzal hogy kb minden 4. csomagom dunántulon , stb kerül kézbesítésre.
De azokrol pontosan tudni hol melyik településen és akkor simán meg lehet reklamalni, hogy tőlem 200 (300) km-re történt a szállítás.
De ennél? ebből nem derül ki semmi, simán mondhatja a "AliExpress' Judgment" hogy ez nekem lett szállítva ( vagy bizonyitsam hogy nem...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Építő/felújító topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gitáros topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest