Új hozzászólás Aktív témák

  • CYBERIA

    őstag

    válasz zsid #1766 üzenetére

    Nem lehúzás volt, de a benzines paletta legalján lévő leggyengébb kombinációról nem tudom mi jót mondhatnánk. Annyit esetleg, hogy a benzinesek közül talán ez fogyaszt a legkevesebbet (vagy a Mitsubishi-féle 1,8-as).

    Egy tonnánál nagyobb tömeghez általában kevés egy szívó 1,6-os, akkor is ha valaki azt mondja hogy neki elég.

    Alsó közepes kocsiknál ott tudják elszúrni hogy hiába a turbó, a teljesítmény jól hangzik, csak alacsony fordulaton kevés a nyomaték. A fogyasztás meg sok.
    Érdekes még a Citroën C5 az 1,6-os szívóval (ami különben a jelenlegi 1,6-os benzinesek közül az egyik kedvencem), vagy a SAAB 9-5-ös az 1,6-os turbóval. Nem vezettem egyiket sem ilyen motorokkal, de van fogalmam róla hogy milyen az ilyen.

    APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

Új hozzászólás Aktív témák