Hirdetés
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Bestbuy játékok
- Assetto Corsa Competizione
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak rigjeinek, cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RubbishBin
senior tag
Na, 150 kör a motyóban. Összességében jó vétel volt, ha tartós is lesz. Egyelőre a versenytempóm picit lassabb a szíjas megoldás miatt, mert még szoknom kell. Viszont jobb a visszajelzés sokkal, ami nem feltétlen jött ki sima vezetésben (eddig). Olyan megforgást mentettem meg az utolsó pillanatban, aminél eddig elengedtem a kormányt, mondván hogy ez fucked.
Brutál halk, kb a váltó klikkelgetését lehet csak hallani.
Köszi, hogy "rábeszéltetek".[ Szerkesztve ]
Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
GalaHU
őstag
válasz RubbishBin #38553 üzenetére
Nincs mit, használd egèszséggel!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Hummin
tag
Most nézem a Thrustmaster T300 RS GT Edition ára már visszaváltott 177e-re. Az 1 éves TMX Pro mellé bepróbálom én is, még tegnap este megrendeltem. Kíváncsi leszek mennyire lesz finomabb szerkezet. Erőben többet fog hozni. TMX erejét megszoktam már, de Logi DFP-ról váltáskor feltűnt, hogy gyengébb.
TMX pro gombjainak elhelyezése fog hiányozni, jó volt ott állítani egymás melletti gombokkal pl TC-t, vagy fékerő elosztást. Holnap kiderül számomra is milyen a T300.
@RubbishBin
Nem unatkoztál a kormány mellett a 150 körrel -
G4RWIN
tag
Sziasztok!
Alzan 69 ezer a TMX Pro kormány. Xbox hoz is használnám és dfgt es g27 t váltana.
Kérdésem az lenne, hogy érdemes ennyi pénzért megvasarolni vagy várnom kellene míg a TX nek visszamegy kicsit az ára?Köszi
-
pointer4
tag
Sziasztok!
Ötleteket gyűjtenék, jöhetnének fotók is.
Van valami jól bevált módszer cockpit mellé billentyűzet felszerelésének?
Lehet felhajtó, beforgós, liftes, vagy nagyon egyszerű is, csak frappáns megoldás kéne, hogy félre lehessen tenni, amikor vezetek.
Kreatív ötlet kéne, a kivitelezést megoldom
Ugyan ez akár egérpadnak -
nagyúr
válasz pointer4 #38557 üzenetére
Szia
Nézz rá a blogomra, ott van ilyenről szó. Igaz gyári, de hátha látsz benne ötletet."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
6absbulldog
tag
Sziasztok,
Engem az érdekelne, hogy aki Vr-ban versenyez, hogy oldja meg, hogy ne főjön meg a feje?
Az a szituáció, hogy ki akarom zárni a külső zajokat, ezért olyan füles kell, ami a teljes fülemet eltakarja. Igen ám, de egy ilyen füles + a VR szemüveg = megsül a fejem.
Fülbedugós fülhallgatóval nincs baj, de az meg nem zárja ki a külvilág zajait. Third world problem tudom, de más ezt hogy oldotta meg? -
GalaHU
őstag
válasz pointer4 #38557 üzenetére
Tipp-adásnak:
A billentyűzet-tartó kérdésében gyártattam egy keretet Atesz-al a Logi kompakt billentyűzetemhez (ezt elég sokan használják szimes körökben), a keret fülei és némi kétoldalú ragasztószalag stabilan tartja a helyén. A tartókonzol egy sima lapos vas, tengernyi furattal, mert nem tudtam mekkora lesz az ideális távolság. Nekem mozgathatóvá kellett tenni, mert ha nem használom a cockpitet, akkor össze kell szorítani a lehető legkisebb helyre. Egy önzáró anya és egy rugós alátét pont elég hozzá, nem lazul fel a hajtogatástól
Egér-kérdésben meg elengedtem a klasszikus rágcsálót, hanyategeret használok helyette, azt meg szintén a kétoldaló ragasztó aktív közreműködésével a kézifék házára ragasztottam. Oldható a kötés ha akksi-csere miatt szükségessé válna, és némileg hasonlít az autók irányító rendszerére. Ez is Logi termék, így egyrészt egyetlen dongle elég a két eszköznek, másrészt egyszerűen programozhatóak a trackball-on lévő gombok. Azt a párat ami ami az autószimezéshez kell (ESC, stb) felprogramoztam rá, így a billenytyűzet ez esetek 95%-ban csak a port gyűjti...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz 6absbulldog #38559 üzenetére
3rd world megoldás, de légkondival...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
pointer4
tag
válasz 6absbulldog #38559 üzenetére
Menetszél szimuláló ventilátor. Könnyen megoldható SimHub-al , meg készt elektronikával.
-
-
guftabi96
addikt
Átvettem én is a T300-at.
Hát, hogy őszinte legyek, nekem csalódás. Egyértelmű, hogy gyorsabb, pontosabb, simább, de valahogy mégse érzem akkora ugrásnak. Elmaradt ez a "bepisilni a gyönyörtől" rész
Pedig én tényleg háklis vagyok a FFB-re.
A pedált is visszalépésnek érzem.
Nem tudom még, hogy mi legyen a sorsa.#KeepFightingMichael
-
Joshi
titán
válasz guftabi96 #38566 üzenetére
A T300-nak az a legnagyobb előnye a fogaskerekeshez képest, hogy halk. Egyébként én se voltam tőle elájulva G25 után. Nekem kicsit erőtlennek tűnik igaz én rátettem egy 32-es perecet. Mindenesetre visszalépésnek nem mondanám, ezután egy fogaskerekes már nagyon nem lenne jó.
ui.: valószínűleg egy Fanatec lett volna beszabehu érzés, de az árban se itt van.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz guftabi96 #38566 üzenetére
"Nem tudom még, hogy mi legyen a sorsa."
Leteheted elektronikai hulladéknak nálunk Adok érte egy G29-et brakemoddal
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
guftabi96
addikt
Igen, a szíjas hajtás előnyei kb az első métereken már érződnek.
Egyértelmű, hogy más liga, mint bármelyik Logitech Gxyz."valószínűleg egy Fanatec lett volna beszabehu érzés, de az árban se itt van."
Igen, az már az a kategória, amire én már sajnálom a pénzt és amennyit én szimulátorozok, arra meg végképp kidobott pénz. (A G27-ben nagyon max kb 1500 üzemóra lehet (több, mint 5 és fél év alatt)).(#38569) arty
Pedig tényleg. Ahogy korábban írtam, az rFactor 2 már ezért nincs is letöltve. Egyszerűen nem lehet normálisan beállítani G27-re. (Dirt Rally 2.0, PC2, Codi F1 játékok szintén nem tetszettek. Mondjuk ezek más sebekből is véreznek elég rendesen).(#38570) biker
Nagyon csábító ajánlat, de most kihagyom
----------------------------
Úgy döntöttem, hogy visszaküldöm. Már vissza is van csomagolva. Marad a jó öreg G27.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
arty
veterán
válasz guftabi96 #38572 üzenetére
nem tudom belőni az ffb háklidat abban a koordinátarendszerben, ahol a g27 bizonyos játékokkal használhatatlan, de a t300 mégse megtartós....
basszus, én nem gondolom magam háklisnak, a force ex-el is elkörözök a mai napig, de a t300on csupán egy pár centivel nagyobb perectől is "könnybelábadt" anno a szemem
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
-
kozmy
őstag
válasz guftabi96 #38572 üzenetére
Én mindenképp adnék időt a T-nek ha vissza lépésnek érzed a G-het viszonyítva akkor ott az ok te vagy,és ezt nem megbántva írom. A pedál nem tudom melyik pedál a T-nek ha 2 pedál akkor vissza lépés ha 3-a picit az is lehet mert a G-pedált jobban lehet módolni.
Asus ROG STRIX B650-A GAMING/Ryze7 7800X3D/MSI RTX480 Kinhston 32gb
-
pointer4
tag
válasz guftabi96 #38572 üzenetére
Nem lehet, hogy kipróbáltál egy DD kormányt valahol, és most azt várod el a szíjas rendszertől? Mert az lenne egy nagy ugrás. Ott van piszok nagy erő, és baromi, de tényleg baromi gyors. Ott kezd el igazán meglepődni az ember, hogy baze, ezt én meg tudtam fogni ???
A szíjas egy kis ugrás ebben a tekintetben a fogaskerékhez képest. Ha van egy jól bejáratott G27-ed, akkor megértem, hogy nem ég és föld a különbség a T300-al, és ahogy mondtad, a pedál az kicsit visszalépés. -
Danecay
addikt
Üdv!
Pár napja vettem egy sima, nem PRO T3PA pedált a korábbi sima 2 taposós pedálom helyett
Tegnap gondoltam kicsit eltávolítom egymástól a gáz és a fékpedálokat, valamint magasabbra rakom a fékpedál taposóját a fék MOD és a nagyaobb erőkar miatt és ekkor figyeltem meg csak, hogy egyedül csak a gázpedál alutaposójának magasságát lehet állítani mert azon van függőlegesen 3 furat. Az alutaposó rész és a pedálkar között van egy műanyag közbetét amin ugyan már 4 furat van de lévén a pedálon és a pedálkaron a furatok egymáshoz viszonyított helyzete fix, ezért az ilyen jellegű állításban az nem segít, max a közbetét magassá béli elhelyezkedését tudom állítani de ez a taposó magasságán nem befolyásol. Ekkor észrevettem, hogy ez a bizonyos közbetét nem szimmetrikus és lehet vele minimálisan szabályozni az alutaposók szögét, hogy meredekebbek vagy laposabbak legyenek e inkább, attól függően, hogy milyen irányba, simán vagy fejjel lefelé raja be az ember a pedál és a pedálkar közé. Gondoltam ha már emelni nem tudok rakta akkor kicsit meredekebbé teszem a féket, megfordítottam viszont ekkor már nem tudtam becsavarni mindkét rögzítőcsavart, csak az egyiket mert a furatok így már nem estek egybe. Így újfent felmerült bennem a kérdés, hogy mire valóak akkor ezek a műanyag közbetétek? A 2 pedálosnak nincsenek ilyenjei, mégis fel lehet szerelni és lehet állítani rajtuk a taposókat.
-
nagyúr
válasz pointer4 #38564 üzenetére
Nem gyenge. Persze, szoktam onnan gépezni is. Tökéletesen használható.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
guftabi96
addikt
Szerencsére csak az rFactor 2-ben nem tudom/nem lehet normálisan beállítani.
Azt meg ma már akkor letöröltem a gépről, amikor még el sem döntöttem, hogy megtartom-e a T300-at.AC/ACC páros teszi ki nálam a szimulátorozással töltött idő kb 90%-át.
+ (#38575) wolf033
(#38577) kozmy
Olvassátok el újra, amit írtam
"Igen, a szíjas hajtás előnyei kb az első métereken már érződnek.
Egyértelmű, hogy más liga, mint bármelyik Logitech Gxyz."#KeepFightingMichael
-
Hummin
tag
Nekem bejött a T300.
Tetszik a gyorsasága, hogy nincs meg a fogaskerekes "darálós" érzés.
Tegnap 75%-on próbáltam ki, ma 90%-on volt az erőssége. DTM 2020-as autóval nagyon jó volt versenyezni, nagyobb kanyarokban egész jó erőt produkált.
Assetto Corsában még állítgatnom kell az erőket, ott egyenlőre gyengébb, mint ez RRE-ben. Wheelcheck - LUT generátor párost is ráengedtem, mint a TMX esetén. Bár olvastam olyat, hogy a T300 esetén nem szűkséges.
Szíjas hajtásból valószínűleg beérem ezzel a szinttel (amíg ki nem próbálok egy jobbat ). Következő lépcső igazából DD lehetne a távoli jövőben.Nálatok új korában jelentkezett egy kis motor, amper szag? A base nem nyom ki meleg levegőt, de egy-egy menet után jön egy kis illat a bázisból.
-
JulesTS
őstag
válasz RubbishBin #38583 üzenetére
Érdemes a hűtését megtuningolni. Csak egy új kormány házát nem szivesen faragja szét az ember...
-
-
Danecay
addikt
válasz JulesTS #38584 üzenetére
Köszi a választ! Igen én is arra jutottam, hogy laposabbra vagy meredekebbre lehet vele állítani a pedált, de mint ahogy fentebb is írtam fordítva nem esnek egybe a furatok, pontosabban inkább azok a közbetétben lévő szöge, ahhoz, hogy feszülésmentesen becsavarharhatóak legyenek a csavarok. Feltehetőleg kellő elszántsággal végig lehet tekerni a csavart, esetleg picit lehet bővíteni a furaton is. De az i lehet, hogy azért van rajta 4 furat mert 2-2 eltérőt kell használni az állásától függően Jól megbeszélem itt magammal a dolgokat, és igazából túl nagy jelentősége nincs is mert nekem jó úgy ahogy most van
A Load Cell-esítés lehetőségéről tudok, én eddig EZT a leírást nézegettem, de majd írok privátban ezzel kapcsolatban ha nem baj. -
GalaHU
őstag
válasz RubbishBin #38587 üzenetére
Azért nem eszik olyan forrón a kását. Ha új a cuccod, akkor simán lehet, hogy a gyártástechnológiából adódóan van rajta valami olyan festék, lakk, stb ami az első hőhatásra kicsit szagos, de később elmúlik. Ha mondjuk 100 óra után is folyamatosan előjön, akkor kell jobban odafigyelni
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Danecay
addikt
válasz Hummin #38582 üzenetére
"Nálatok új korában jelentkezett egy kis motor, amper szag? A base nem nyom ki meleg levegőt, de egy-egy menet után jön egy kis illat a bázisból."
Én is tapasztalom ezt, pedig én használtan vettem lassan egy éve, egyébként ettől függetlenül hibátlanul működik. Elég rég követem már a topikot, de ez ennél a kormánynál nagyjából megszokott jelenség.
-
Steven King
csendes tag
Sziasztok!
Kinéztem egy Thrustmaster T80 Ferrari 488 GTB Edition kormányt ps4-hez. Használt már valaki ilyen cuccot? Milyen a használata, minősége? Érdemes lehet megvenni vagy nem ajánlott? -
JulesTS
őstag
válasz RubbishBin #38587 üzenetére
Érthető, hogy gari ideje alatt nem változtatsz rajta. Érzékeli hogy melege van és automatikusan visszaveszi az FFB erőt érzésre kb a negyedére. Szóval észre lehet venni ha túlmelegedett...
Érdemes a ventillátorát "always on"-ra állítani. -
JulesTS
őstag
válasz Danecay #38588 üzenetére
Ezt a leírást én is néztem. Nagyon hasonlót csináltam. Ami különbség, hogy kb. ötöd áron építettem magamnak az erősítőt amin a nullpontot és az erősítést is tudom potival állítani. Meg 20 helyett 10kg-os loadcellt építettem be (meg van a 20kg-os is, de szerintem elég a 10-es).
-
bbubby00
őstag
Honnan tudom, h a TM T500rs kormanyom melyik verzio? Asszem V5ig vannak.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Segal
veterán
válasz Tibiajax #38596 üzenetére
Egész konkrétan erre gondol.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
blountex
senior tag
Sziasztok!
Van egy régi típusú G25 kormányom, és még tavasszal tudtam használni a Pc-vel, azonban most tél körül az istenért nem akar elindulni, arra hivatkozva, hogy nem érzékel semmilyen kormányt.
Már újratelepítettem a drivert is, és a fura az, hogy a driver telepítés közben bár érzékeli a kormányt, de maga a kalibrációs teszt ahol a kormányt mozgatod, adod a gázt, féket stb, a telepítés végéből teljesen kimarad (átugorja). Mintha nem is létezne a profil
Mi lehet a hiba?
Eszközkezelővel sem lettem sokkal okosabb: (up to date a driver)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest