Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • goyo206

    aktív tag

    válasz arty #7973 üzenetére

    ...háát ha nem 58k lenne a Clubsport Pedal én beszállnék a buliba, de így sajna felejtős, annyit azért nem szánok erre a sztorira... :F

    Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206

  • arty

    veterán

    válasz arty #8213 üzenetére

    ... és meg is döglött a fanatecem :(

    [link]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • Bakitm

    tag

    válasz arty #8473 üzenetére

    Próbáltál olyanokat, hogy bekapcsolás előtt, nem abban a pozícióban hagyod, hanem máshova forgatod át és arra mit reagál, illetve a bekapcsolást követően, mikor elvégezte a félrekalibrálást, te magad manuálisan átforgatod a másik végállásba? Mert nekem a momo-mnál jött elő ez, hogy egy ideje nem tudott magától jól centerezni, ha gépbekapcsoláskor véletlen nem centerben volt. Ilyenkor mindig a baloldali végállásba állította a kormányt. Ezt áttekerve jobbra utána már középre állt vissza és minden normálisan működött ezt követően.

  • rokefeller

    senior tag

    válasz arty #8475 üzenetére

    [link]
    Itt írnak erről a problémáról. Az optikai érzékelő lehet a ludas, vagy érintkezéssel lehet probléma. Javíthatónak tűnik a leírásokból, és ahogy nézem, kis vergődés, kitartás eredményeképpen a support is segített az arcoknak. Szóval fel a fejjel :-)

    A télapó nem a régi már...

  • rokefeller

    senior tag

    válasz arty #8478 üzenetére

    A topicban van valahol linkelve egy pdf leírás, hogy hogy kell csinálni. Gyorsan végigpörgettem, még tegnap, csakúgy kíváncsiságból. Maga a csere nem tűnt bonyolultnak, csavar ki, pár csatlakozót le kell szedni. Maga a kormány megbontása viszont nem tűnt olyan triviálisnak, de szerintem is megoldható.

    Úgyis eléggé barkács nemzet vagyunk :-)

    A télapó nem a régi már...

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8478 üzenetére

    Szia.

    Ne félj a szétszedéstől, nem olyan bonyolult. A videón láthatod a főbb lépéseket, viszont nincs rajta az alsó négy csavar levétele. A szétszedéshez vagy torx fejű csavarhúzó, vagy imbusz fejű kulcs kell. Ha kell a csavarhúzó méret, meg tudom adni.

    A videó itt található.

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • arty

    veterán

    válasz arty #8498 üzenetére

    és ma reggel meg is hozta az UPS :)

    csütörtökön délután irtam fanatecnek, 1 hét alatt meg is jött a pót-érzékelő:

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • rokefeller

    senior tag

    válasz arty #8514 üzenetére

    Hát ezt ránézésre nem lesz túl nehéz betenni, ha már megbontottad a kormányt.

    Nem csinálsz róla egy fotókkal illusztrált blogbejegyzést? Akár az egész folyamatról a hibajelenségtől a javításig, lépésenként. Elég jó lenne egy összeszedett poszt, hogy a nem túl ritka hibába ütközők könnyen megoldást találjanak.

    A télapó nem a régi már...

  • arty

    veterán

    válasz arty #8516 üzenetére

    Agyrém. Felszereltem a kormányt, hogy felvegyem újra a hibát, erre most frankón bekalibrálta magát.

    A korábban linkelt fórumon írták, hogy a tetejére csapás "megoldotta" a gondokat átmenetileg, gondolom enyémen is kontakt hiba volt (van) és a mozgatás miatt az érzékelő "visszabillent" a jó állapotába.

    Meg kellene javítani, de vagyok olyan lusta, hogy nekiálljak inkább használni, míg újra elromlik :) Nem'tom mi legyen.

    egyébként ismét feltettem a hibás állapot videóját:
    [link]

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • rokefeller

    senior tag

    válasz arty #8517 üzenetére

    Hát ha jó, akkor használd:-)

    Ha megint csinálja, akkor szerintem szedd szét, és ellenőrizd az érintkezőket. Ha az nem segít, akkor cseréled az alkatrészt, addig meg jó tartaléknak :-)

    A télapó nem a régi már...

  • fagy53

    nagyúr

    válasz arty #8520 üzenetére

    :K Pontosan!
    Bár én valóságosan is szívesebben használnám a pillangót, ha lenne...több automata autóm is volt és nem igaz az, hogy rontja a vezetés élményét. A pontatlan, nehezen kapcsolható háklis váltó viszont kifejezetten ebbe az irányba hat! ;]
    Játékkormányhoz a H váltót és a kuplungot felesleges sallangnak tartom, sokkal jobb nélkülük! :K

  • szacsee

    nagyúr

    válasz arty #8520 üzenetére

    Nagy dilemma, topikokat olvasgatva pointer4 nézetei állnak hozzám közelebb.
    F1-et pillangóval, 67-es mustangot H váltóval és kész. Szim attól szim, hogy adott autótípushoz igazodva vezetünk. Persze nem mindenki engedheti meg magának, hogy pl Frex-et vegyen.

    Előttem szólókhoz:
    G27-et akár a jövő héten is használhatnám, viszont kíváncsi vagyok, ha már nekiálltam régebben a cuccnak, akkor mi sül ki belőle.
    Itt van pár kép a nagyon kezdetleges formájáról, ami a váltókar mozgását hivatott szemléltetni... vagy mi a szöszt.
    Ennél rövidebb váltókar lesz rajta szerintem, de nem sokkal. A végleges formájától még messze van, viszont a H kimarású lemez mérete 1:1 arányos. A végleges verzión 2-es kor lemez lesz, sebesség fokozat "hegyénél" átlósan megreszelve. Ha elrontom csinálok másikat. Előbb utóbb csak összejön a jó verzió. Szekin is töröm az agyam, lehet annak is nekiugrok majd, de egyenlőre ezt fejezzem be. :DDD
    Gömbcsukló helyett egyelőre gépkocsi hátsó ajtó gömbfeje lesz és ha minden a helyére kerül veszek bele RC-be való gömbcsuklót, ami 6K + posta kb. (suzuki, vagy F astra kormányösszekötő olcsóbb) ;]
    Véleményetekre kíváncsi vagyok, írjátok le bátran, hogy mi nem jó az elképzelésemben, vagy min változtatnátok.
    Köszönöm!

  • KaraDani

    addikt

    válasz arty #8528 üzenetére

    "ha viszont pl online játszok (ritka), akkor a hatékonyság a cél, nyilván pillangózok."

    Szerencsére ez sem egyértelmű mindig. iRacingben lassabb automata kuplunggal váltani, mint nélküle, és hát a pillangó váltás és kuplungolás már nagyon morbid :D
    rFactor alatt már rengeteg modnál megoldják, hogy kiválaszthatod az autónál, hogy H váltót használsz, vagy nem. Ha H váltót választassz, akkor a tényleges váltási időd lesz a váltási idő, míg sok mod ha szekis módot választassz, akkor szimulál egy fix váltási időt, aminél kézzel tudnál gyorsabban váltani. És úgy általában is sok játékban szimulálnak fix váltási időt.

    Bizony vagyunk páran akik önszántunkból felrakjuk rFactor alá azt a plugint ami nem enged kuplungolás nélkül váltani (nélküle két pedállal egyszerűbb dolgunk lenne :D ), és ha az autó olyan online is úgy nyomjuk.

    neilszab: köszi, láttam már ezt, meg rugós megoldást is. Lehet ez lesz a végén, de mindig tervezgetem, hogy valami jó szekit veszek :)

  • rokefeller

    senior tag

    válasz arty #8549 üzenetére

    Jó lett, kár hogy nem oldotta meg a problémát. Support javasolt valamit? Küldenek újat?

    Más: Shift2-vel játszik valaki? Kipróbáltam, hát... hát... hát ez döbbenetesen szar...

    A télapó nem a régi már...

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8597 üzenetére

    Abban igazat adok, hogy ízlések és pofonok, én speciel a Most Wanted-el, és a Run-al egyszerűen nem bírtam játszani kormánnyal.

    Nem akarok vitában keveredni veled a GT5-öt illetően, de nem véletlenül tetted te is idézőjelbe a szimulátor szót. Vitathatatlan, hogy nagyon jó játék, és tartalmaz szimulátoros elemeket, de ettől még nem az. Véleményem szerint PS-en a GT, Box-on pedig a FORZA az a cím, ami mellet más csak másodlagos lehet. Mindkét játékban hatalmas munkát fektettek, és szinte tökéletes, de addig amíg egy 6-8 éves gyerek elterelgeti benne az autókat egy kontrollerrel, addig ezek nem szimulátorok. Ezzel szemben viszont tökéletes átmenetek az árkád játékok, és a szimulátorok között, és nagyon örülne neki a PC-s társadalom, ha nekik is lenne egy ilyen játékuk, mert az eddigi próbálkozások PC-n elég csúfosra sikerültek.

    Nem osztom azt a véleményedet sem, hogy pl. 270 fokos kormány elfordulásnál rángatni kellene a kormányt. Én szimulátoroztam 270 fokos kormányelfordulással is, de még 180 fokkal is, és nem kellet rángatni a kormányt. Több trükk is létezik ezen probléma kiküszöbölésére. Egyébként nem minden versenyautónál jellemző a 900 fokos kormányelfordulás, mert ha jól tudom a WTCC-ben 720, az F1-ben 540, és pl. gokartnál még ennél is kevesebb, ha jól emlékszem 400 fok környékén van. Természetesen ez mind több a 270 foknál, de a 270 fok miatt nem fognak előbb elkopni a gumik, főleg. hogy nem egy vérbeli szimről beszélünk, maximum nem lehet olyan precízen ívre tenni a vasat, és megcsúszásnál is nehezebb lehet összeszedni. Rángatásról billentyűzet, és kontroller esetén beszélhetünk, de azokkal nem szokás szimezni, bár "láttam már karón varjút". :Y

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • Tecsa

    aktív tag

    válasz arty #8600 üzenetére

    Forzában ahol van 160 autó, DLC-kel közel 200, hidd el hogy nem nincsenek ott a fizikák olyan szinten lemodellezve, mint egy pl: rfactor-ban ahol egy mod készítői egyetlen autót csinálnak. Akkora tételben ez lehetetlen.

    Ettől függetlenül a forza egy iszonyatosan jó játék, 3-at rengeteget játszottam az összes versenyt végig játszottam benne. Kedvenc kocsim R34 Skyline motorral szerelt Datsun volt, ami a le mans pályán az egyenesben majdnem verte a Veyront. Vérzik a szívem, hogy a 4-el nem tudtam játszani, mert nem akartam újra kiüttetni a gépet. Inkább vettem egy kormányt pc-hez. Forzában semmi segédlettel könnyedén nyertem a versenyeket(joyal), rfactorban küzdök még, mert egy apró hibát kegyetlenül megtorol.

    Ez csak a magán véleményem, nem mérvadó ám! :D

    Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8602 üzenetére

    Az rFactor-ozást szívesen megnézném egy 6-8 évestől, viszont a két konzolos játékot nagyrészt gyerekek játsszák, mivel nekik készült. Véleményem szerint, ha az említett játékhoz olyan hatalmas vezetési tudás kellene, akkor nem lenne ennyire népszerű. A 9 éves fiam is jól vezet a GT-ben, de azért a kocsimat nem adnám oda neki vezetni egyenlőre. Például egy DIRT-öt játszva hajlandók az emberek elhinni, hogy annyira jól tudnak forgatni egy 400 lóerős rally autót mint maga Ken Block,sőt sokkal jobban. De ha utánaolvasunk egy kicsit, akkor hamar rájövünk, hogy ez csak szemfényvesztés, mert valójában a gép csinálja helyettünk, megtartva az illúziót. Erre nagyon jó példa egy tárgy körüli forgás, ahol mihelyst elérünk egy láthatatlan vonalat, a gép megtartva nálunk az irányítást, folyamatosan korrigálja a mozdulatainkat. De ugyanez érvényes a driftelésre is. Ezek a gép általi korrekciók általában megmaradnak láthatatlanul kikapcsolt segítség nélkül is, igaz kisebb mértékben, mert hard fokozaton is nyerni kell a továbblépéshez, és a jutalmak feloldásához, különben hamar a fiók mélyére kerülne.
    Továbbá az említett gumikopástól még nem lesz szimulátor a GT és a FORZA. Véleményem szerint a kopásnak kevés köze van a vezetési stílushoz (és az igazi gumikopáshoz), inkább csak így nehezítik a játékot, hogy azért annyira ne legyen könnyű nyerni, főleg erős fokozaton. Ez még mindig ésszerűbb, mint a Shift 2-ben a Superman A.I., amely egy körön belül lekörözné a világ legjobb pilótáit is, hihetetlenül megcsúfolva a fizika törvényeit.
    Az élethű hangok azért annyira nem forradalmiak, mert egy valamirevaló játékban ez alap.
    Még egyszer hangsúlyozom, én nem e két játék ellen beszélek, mert az vétek lenne, mivel hatalmas munka van bennük, és fenomenális mind a kettő, valójában példaértékű. Sőt véleményem szerint e két játéksorozat nélkül kevésbé lenne népszerű mind a két konzol, mert sokat lendít rajta mind a kettő, de ezektől még nem szimulátorok.

    Egyébként nem értem miért vagy ennyire ellenséges a Fanatec és a Thrustmaster kormányai iránt (illetve a Fanatec iránti ellenszenvedet még megértem valamennyire). Az pedig, hogy a Thrustmasterst gagyinak titulálod, elég erős kifejezés. Nem tudom használtad-e a Thrustmaster kormányit, de gondolom nem, csak pár fórumozó véleménye alapján ítélkezel. Azért a Thrustmaster letett az asztalra pár komolyabb kormányt, és több mint egy évtizede gyártanak kormányokat, amik közül jó pár a mai napig működőképes. Ugyanez érvényes a Fanatec-re is. Azt azért szögezzük le, hogy nem a Logitech találta ki a játék kormányt, és messze nem ők gyártják a legjobbat a piacon. Pár modelljüket kivéve a többi (a szavaiddal élve) elég gagyi. Jelenleg a picon lévő nem professzionális kormányok közül a Thrusztmaster és a Fanatec gyártja a csúcsot, és ezek mellet egy G25/G27 labdába sem rúghat.
    Elektroműszerész a szakmám, és nagyon jól tudom, hogy bármilyen csúcstechnológia is csődöt mondhat, tehát a meghibásodás nem egyedüli mérvadó tényező. A Logitech a népszerűségét legfőképpen a kiváló supportnak köszönheti, ami valójában egy nagyon jó marketing fogás. Csak hát az 50%-os kuponok, csakis az ő web shopjukba érvényesíthetőek, ahol majdnem dupla annyiba kerül minden mint máshol, legalábbis mostanában ez a módi náluk. Őszintén, azért ez nem a vásárlónak kedvez a legjobban.
    Ezzel nem leminősíteni akarom a Logitec-et, én is javasolni szoktam ismerősöknek, de ettől még léteznek más, jó márkák is. Azt se felejtsük el, hogy azért a Logitec-nél is gyakran előfordulnak tervezési, és egyéb hibák, de ettől még jó márka.

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • neilszab

    őstag

    válasz arty #8602 üzenetére

    Most ért véget csütörtökön a GT Legends bajnokság és 1 héten belül kiírásra kerül a nyári nyílt kupa. Ha van kedved kipróbálni magad akkor szívesen látunk! ;)

    Elég komoly a mezőny, én amióta elkezdtem online versenyezni, azóta nem tud lekötni single palyer, teljesen más dimenzió/élmény jól felkészült hús-vér emberek ellen menni. :K

    Kedvcsinálónak itt az egyik futamunk vidije: HGTLM7 - Sebring

    [ Szerkesztve ]

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

  • N€T0X|N

    őstag

    válasz arty #8606 üzenetére

    Bezzeg aki rfactorban (vagy bármilyen, szerinted szimulátornak nevezettben) tud menni, az a valóságban is tud?

    Mielőtt ezt nagyon tovább fejtegetnéd két biztosan számodra is ismert neved írnék: Michelisz Norbi és Wéber Gábor. Ők honnan is kerültek az igazi versenyzés világába? Na erről ennyit. :U

    Sent from my keyBoard

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8606 üzenetére

    Rosszul látod a dolgokat, és szerintem nem olvastad el minden leírt soromat. Nekem nem szottyant kedvem belerúgni a konzolokba,sem a két említett játékba, sőt semmilyen negatív kritikával nem illettem. Egyetlen dolgot írtam azt, hogy ezek nem szimulátorok. Azt is elhiheted, hogy rengeteg gyerek játszik vele, mert nincs még egy ilyen játék egyik platformra sem, amiben ennyi pálya és autó van.

    Az rFactoros dologra már megkaptad a választ N€T0X|N-tó. igen aki jól forgatja az autó kormányát egy szimulátorban, az a valós életben is jól vezet. Sajnos még egyetlen versenyzőről sem halottam, akit a GT-ből, vagy a FORZA-ból fedeztek volna fel. Ellentétben a PC-s szimulátorokból jó párat, nem csak Magyarországon, és nem csak az rFactorból.

    Az élethű hangokat nem a szimulátorokra értettem, és rossz hasonlatot hoztál fel az rFactorral és az lfssel, mert ezek nem mai motorra épülnek. Ami miatt leszóltam a Shift-tet, az szerintem jogos, ez nem csupán az én véleményem,. Ettől függetlenűl mind a két része megvan, és szoktam vele tolni is néha, de ez sem szimulátor.

    Azt, hogy mi a GT és a Forza, ezt már kifejtettem, az pedig, hogy mit tartok szimulátornak, nagy vonalakban te is megemlítetted.

    Szerintem a Logitech-es dolgot is félreérted, tényleg egy nagyon jó ár/érték arányú kormány, de nem hibátlan. Rengeteg probléma fordul elő vele, és csakis a kiváló supportnak köszönheti, hogy még nem átkozták ki, mint a Fanatec-et. Probléma szokott lenni a csapágyházzal, a motorokkal, és az elektronikával is. Van jó pár embert, aki jó bizniszt csinál rossz G25-ös kormányok megvételével, és alkatrészenkénti eladásával.
    Ismerek pár embert akinek van Fanatec kormánya, és hidd el jól működik. Van köztük olyan is, akinek CSR-je van, és nem cserélné le G25/G27-re. A CSR semmivel sincs silányabb anyagokból összerakva, mint egy Logitech G25/G27. A kálváriád a CSR-el elég szomorú, de ez szerintem nem általános. Egyébként olvastam az írásaidat ezzel kapcsolatban, ha gondolod PM-ben esetleg tudok segíteni, ha a Fanatec nem akar.

    Lehet, hogy rosszul érzem, de mintha kicsit ellenséges hangnemben írnál felém, pedig szerintem erre nem adtam okot. Ha mégis úgy éreznéd, hogy kioktató, vagy ellenséges lenne bármelyik hozzászólásom, akkor elnézést kérek tőled, nem állt szándékomban. Általában próbálok segíteni itt az embereknek, főleg hardveres hibákban, és sikerült is nem egy esetben.

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • N€T0X|N

    őstag

    válasz arty #8612 üzenetére

    Azért annál bonyolultabb a dolog, hogy egy ilyen frappáns válasszal el lehessen intézni.
    Pl. ezt a fecskés dolgot közölnöd kellene azokkal az F1 istállókkal is, akik rF Pro-t használnak. Gondolom valami köze csak lehet a valósághoz a fizikai motornak, ha nekik megfelel...
    Ahogy Greger Huttunak is megfelelt a Skip Barber formula gép, miután iRacingből átült egy igaziba és meglehetősen korrekt köridőt hozott össze vele Road Atlantában és a végén ezt nyilatkozta: "I don't think I learned anything that would have been completely new or unknown to me from before."

    Úgyhogy tartom, hogy nem kellene olyan dolgokat megpróbálni megcáfolni, amit felesleges (a GT-ről én nem tudok nyilatkozni, mert nem ismerem).

    Sent from my keyBoard

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8613 üzenetére

    Ha már ennyire szét off-oltuk a topikot :) , és feltettel egy kérdést, ezért reagálok rá (bár a kormányos téma nem az, én ezért nem is tettem off-ba).
    "Tényleg érdekelne, mi vezet rá, hogy azt mondd, hogy ezek nem szimulátorok, míg amazok igen."
    A válaszom nagyon egyszerű. Csak is azért nem tartom szimulátornak a két vitatott játékot, mert tudomásom szerint semmilyen szaksajtó nem titulálta annak eddig, és ha jól tudom maguk a készítők sem jelentettéki soha sehol, hogy ezek szimulátorok. Én úgy vettem észre, hogy csakis a két konzol felhasználói használják rá ezt a jelzőt, ami szerintem szakmailag nincs megalapozva. Továbbá csak megerősíteni tudom, hogy nem nézem le a két konzolt, és főleg nem a két játékot, mivel mind a kettővel toltam, és ha minden igaz nem sokára megint lesz Box-om, és akkor megint mehet a móka a Forza-val
    .

    És, hogy ne csak off legyen, rengeteg helyen olvastam, hogy probléma van a Fanatec driver-eivel. Erre azt tudom csak mondani, hogy eddig tökéletesen működik (működött) minden driver, legyen az végleges, vagy béta. Két gépemre is fel van(volt) telepítve (Win 7 x64), és semmilyen rendszerösszeomlás nem volt. Ráadásul a GT3 RS-en eredeti firmware van. Több mint 15 éve foglalkozom számítógépek összerakásával, illetve szervizelésével, és tapasztalatból tudom mondani, hogy az ilyen problémák a számítógép hardvereinek hibáiból (esetleg rossz beállítások, ütköző hardverek), vagy az instabil operációs rendszer miatt fordulnak elő. ez nem a Fanatec hibája.

    Még egy privát kérdés. A rossz CSR-t vissza kellet küldened, vagy megtarthattad?

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8623 üzenetére

    Hát akkor, ennyi. Mindkettőnk elmondta az érveit, meggyőzni szerintem nem fogjuk egymást, aki meg olvassa, az döntse el saját maga magában, esetleg tapasztalatok alapján. :)

    Visszatérve a driver miatti összeomlásra, véleményem szerint telepítés alatt történhetett olyan a háttérben a OP rendszerrel, amit nem biztos, hogy érzékeltél, vagy hibakén megjelent. Ezt azért mondom, mert én is használtam a gyári 115-öst, és miután halottam, hogy néhány embernél a 116-os béta kinyírta az OP rendszert én is feltettem kíváncsiságból. Ahogyan azt már említettem mindkét gépemre többször is feltettem, és semmi probléma nem volt egyikkel sem, ezért is gondolom, hogy nem lehet driver hiba. Nálam a driver telepítése alatt soha nem volt rákapcsolva a kormány. Gond lehet, ha más játékvezérlő is rá van dugva a gépre, előfordúl, hogy ilyenkor összeakadnak. Ilyen problémák általában a Saitek vezérlőinél szokott előfordulni, nem szeretik a driverik, ha más vezérlő is rá van dugva. Gond lehet az I/O kiosztás is, lehet, hogy a kormány összeakadt más hardverrel, mivel egy kiosztáson két eszköz osztozik. Nem kizárt, hogy hibás a driver, de egyértelműen kijelenteni, hogy csakis az okozhatja a problémát, ez így erős, mert akkor szinte mindenkinél ugyanazt a problémát okozná. Nem hiszem el, hogy egy driverhiba esetén a Fanatec nem javította volna egy olyan problémát, ami egy operációs rendszer összeomlását idézi elő. Valószínű, hogy az ő tesztgépeiken is tökéletesen működik.

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8625 üzenetére

    Neilszab HSZ-ére reagálva, elfeledkeztem róla, hogy te is feltettél egy kérdést, amire illetlenség lenne nem válaszolni, főleg hogy a topik témájába vág.

    Ahogyan már azt leírtam párszor, jelenleg egy Fanatec Porsche 911 GT3 RS V1-em (azért írom le ennyire pontosan, mert nagy tisztelője vagyok, én már csak ilyen fan vagyok) van, G25 pedálsorral, és CSR H váltóval. Az egyik gépemen a gyári 115-ös drivert használom, a másikon a 116-os béta változatot, és eredeti firmware van a kormányon. Azt ne kérdezzétek, hogy pontosan mi a száma, mert eddig nem próbálkoztam átírni, de ha jól tudom a V1-eshez nincs más a gyárin kívül. A kormány hibásan került hozzám, megjavítottam, és úgy néz ki működik rendesen, bár a javítás még nem végleges, lesz majd rajta még pár módosítás, csak kicsit időhiányban szenvedek. Volt egy Saitek R660GT-m is, amit egy nagyon jó ár/érték arányú kormánynak tartok, csak a 180 fokos fordulással volt problémám. A pedáljai nagyon jók voltak, főleg hogy optokapus érzékelő van bennük, és függesztettek. Maga a kormány is optokapus, és a 180 fok ellenére nagyon pontos, és a 27 cm-es átmérő is jónak mondható, fogásra is kényelmes. Pár hónapig volt Thrustmaster RGT-m is, ez is hibás állapotba került hozzám, de megjavítottam, és az új gazdájánál működik hibátlanul. a pedáljait használtam a Fanatechez is, szerintem nem rosszak, de azért a G25 pedáljai sokkal jobbak. Maga a kormány nagyon jó, viszont nekem a 24 cm-es átmérő nagyon kicsi volt. A három kormány különböző megoldású hajtással rendelkezik, ezért nagyjából átlátom a különbségeket. A Saitek sima fogaskerekes, a Thrustmaster hibrid (fogaskerék, szíj), és a Fanatec tiszta szíjhajtása. Egyébként fogaskerekesből még kipróbáltam a G25-öt, DFGT-t, fekete MOMO-t,, és különböző rugós és gumis FFB nélküli kormányokat is, köztük több Logitech-et, és más nevesincs kormányokat. A három hajtási mód közül nekem a hibrid, de legfőképpen a szíj jött be. Egyébként tényleg teljesen más a fogaskerékhez képest, és talán ezért is szokatlan azoknak, akik sokat mentek fogaskerekessel, főleg G25/G27-el.
    Nekem Gt3 RS "szerelem" az első fogásra, ennél éreztem azt, mintha egy utcai autó kormányát forgatnám. Nem hallatszik, és érződik a fogaskerekek gördülése egymáson, hanem simán forog, majdnem mint egy igazi autóé. Úgy tudom a G27-nél sokat javított a ferde fogazás, sajnos azt még nem állt módomba kipróbálni. Javítottam már jó pár kormányt, ezért én kicsit máshogy szemlélem őket, jobban rálátok a technikai megoldásokra is. A Fanatec megoldása szerintem nagyon jó, csak hát Kínában gyártják le, és szerintem nem minden történik úgy, ahogy azt a tervező(k) megálmodta(ák).
    Aki foglalkozik számítástechnikával, az nagyon jól tudja, hogy a firmwarelhetőség nagy előny, én ezt nem hátránynak ítélném. Az más tészta, hogy ezeket ki írja meg, és milyen minőségben.
    Sajnos azzal megint vitába kell keverednem veled, hogy még kezdők, mert ők sem most kezdték, csak hirtelen magasra tették a lécet maguknak, és nem kis lépésekben haladtak. Én inkább magát a gyártást tenném felelőssé (lehet nem jó bérgyártót választottak), az pedig külön pech számukra, hogy eleinte kicsit félvállról vették a supportot. Véleményem szerint nem kis konfliktus lehet az anyacég és a bérgyártó között, de ismerve a munkaerő piacot, ezt Európában nem lehet gyártani, mert akkor megfizethetetlen lenne sokak számára, és kisebb a profit.
    Én egy kicsit savanyú ízt érzek a szádban a márka miatt, ami valahol érthető, mert nem kis pénzt áldoztál rá. Pechedre kifogtál egy hibás darabot, de ettől még nem kell leírni egy márkát. hibák mindig vannak, és lesznek, ezért vannak a szerelők, és a garancia. Gondolom nekik sem céljuk egy hibás termék árusítása, és próbálnak úrrá lenni a problémákon, mi viszont nem látunk a színfalak mögé, ezért nem szabad ítélkezni.
    Annak is megvan az oka, amiért a Logitech nem kompatibilis a Box-al, nem is egy, de ezt most inkább nem fejtegetném, így is egy lovagregényt írtam.

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • rokefeller

    senior tag

    válasz arty #8636 üzenetére

    Amikor pár fokkal balra áll meg, akkor már rá van dugva a gépre? Hülye kérdés, de én laptopon játszom, és azt láttam, hogy ha előbb kapcsolom be a kormányt, mint rádugom usb-re, akkor pár fokkal balra áll meg a két fordulat után, ha azután kapcsolom be, hogy rádugtam, akkor a végén korrigálja azt a pár fokot, és középre áll. Ez a belépő 911 Carrera, de gondolom az elektronika nem különbözik számottevően.

    A Shift2-nél nekem is ez volt a fura, hogy más játék utána megnyugvás volt. Az idegesített fel végleg, hogy az insidesimracinges beállításokkal egész használható volt a belépő szintű SEAT Leon, aztán egy versenyre adott a gép egy 1-es BMW-t, és megint kilinccsel akart előremenni az egyenesekben is. Emellett néha teljesen eltűnt az FFB, aztán visszajött menet közben. Ezt az NFS Porsche challenge is csinálja, de az 10 éves, más meg sosem csinálta, tehát gondolom a játék hibája, nem a kormányé.

    Simraceway-es játékot tolja egyébként valaki?

    [ Szerkesztve ]

    A télapó nem a régi már...

  • rokefeller

    senior tag

    válasz arty #8638 üzenetére

    Csekkolom majd, eddig nem figyeltem igazából. Akadás nem rémlik, inkább FFB lyuk, ha azt értitek alatta, hogy középállásban olyan érzés, mintha lenne pár miliméter ellenállás nélküli holtjátéka a cuccnak.

    A télapó nem a régi már...

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8636 üzenetére

    Az off részét majd privátban, mert lassan kiporolják a fenekünket. :K

    Nagyjából sejtem mi lehetett az elkalibrálódás oka, pontosan a optikai érzékelő. Nem maga az érzékelővel van a gond, nem is értem miért küldött a Fanatec újat. Akkor jöttem rá, mi a gondod, amikor írtad a blogodban, hogy mielőtt kicserélted volna, a kormány megint működött. Azt is írtad, hogy olvastad valahol, hogy ha ráütnek a kormány házára, általában megszűnik a hiba. A 80-as években gyerekként sokszor láttam, hogy apám csapkodja a TV oldalát, tetejét, amikor remegett vagy futott egy kicsit a kép a fekete-fehér készüléken. Amikor már ez nem segített, jött a TV szerelő bácsi, elkért egy csomó pénzt, és jó lett a TV. Később amikor én is kitanultam ezt a szakmát, jókat röhögtem rajta, mert rájöttem, hogy elég könnyű pénzkereset volt ez annak idején a TV szerelőnek, mert valójában egy kontakt hibát orvosolt. A te esetedben ugyanez történt, egy kontóakthibáról volt szó nagy valószínűséggel. Az kis panel amin az optikai érzékelő van (amiből újat küldtek), egy vezetékkel csatlakozón keresztül kapcsolódik a nagy panelhez. Több mint valószínű, a nagy panel csatlakozója volt kontakt hibás a forrasztásnál. Ez a kontóakthiba miatt kalibrálódhatott el a kormányod pár kör után, és idővel, már nem is kalibrálta magát. Ennek a kontakt hibának az utolsó döfést azzal adtad meg, hogy a kis panel csatlakozóját kihúztad a nagy panelen lévő aljzatból. Ekkor az aljzat valamelyik lábát teljesen eleresztette a forrasztás, és utána már hiába dugtad vissza az új optikai panel csatiját, nem volt kontaktus az optikai érzékelő, és a nagy panel között, tehát a vezérlő nem kapott jelet az érzékelőtől.
    Ezért is kérdeztem, hogy megtarthattad-e a régi kormányt, mert ha igen vevő lettem volna rá, így mind a kettönknek féláron lehetett volna egy CSR kormánya. :D Ráadásul mivel különböző emberek, különböző dolgokat gyűjtenek (bélyeg, makett, képregény, régiség stb.), én kezdem úgy gondolni, mi lenne ha én Fanatec kormányokat gyűjtenék, és így én lehetnék az egyik legnagyobb "Fanatec". :Y
    Egyébkén maga a szenzor soha nem romlik el, ez szinte biztos, ezért nem is értem miért küldtek újat.

    Hogy miért van közös firmware minden kormányhoz? Véleményem szerint egyszerű, mivel a jelenleg kapható kormányok CSR Elite-et kivéve ugyanazok csak a külső más, illetve a Carrieraban nem szíjas hajtás van, és a CSR-ben van egy RF adóvevő az Xbox 360-hoz. Ezért nem jók ezek a firmware-ek pl. az én GT3 RS V1-emhez, vagy a Turbo, Turbo S-hez.
    Ha jól tudom a firmware frissítések nem teljesen hivatalosak, ezért nem is lehet letölteni őket a supportról, hanem a fórumból. Ezek után nem csodálom, hogy vannak velük gondok.

    Az FFB lyukat nem igazán értem, mert én úgy tudom, hogy az csak egyenes fogazású fogaskerekes hajtásnál lehetséges, szíj esetén nem (lehet, rosszul tudom? javítsatok ki, ha nem így van), nálam soha nem fordult elő, viszont fogaskerekes hajtásnál én is tapasztaltam, de igazából nem zavart. Ha jól értem, nálad nem erről van szó, mintha akadásról írtál volna középállásnál. Tesztelni fogom a sajátom, és odafigyelek rá, és ha tapasztalom utánanézek, és írok. Egyébként az enyémnél szokott lenni akadás, de arra nem szoktam figyelni milyen kormányállásnál, de az a szíjhajtás nem megfelelő működése miatt van. Ahogy azt már írtam, hibás volt a kormány (ugrott a szíj, és lefutott a motor fogaskerekéről), megjavítottam, de még nem végleges.

    Talán ennyi off-ot még kibír a topik, bár ez annyira nem lesz az. Szerintem fején találtad a szöget, drága a licenc. Nem mintha a Logitech-nek ez anyagi problémát jelentene, szerintem csak elvi kérdés. Lehet olyan számot mondott a Billi gyerek, hogy a Logi beintett neki. Ráadásul a Loginak hatalmas tábora van PC-s szimesek körében. A másik lehetőség, hogy a Sony keze van benne, adtak kedvezményt, esetleg fizettek érte, hogy exkluzív legyen. Persze a PC-t nem lehet kigolyózni, de az nem is ellenfél, gondoljunk csak a DFGT-re (eleinte nem volt hivatalos, hogy PC kompatibilis). Én mind a kettőt el tudom képzelni, sőt mind a kettőt egyszerre. Mind a két feltevést alátámasztja a Thrusztmaster is, mivel ott a hivatalos GT5 kormány, és ők sem igazán gyártanak Box-ra az általad gagyinak titulált (egyébként az tényleg az) darabon kívül.
    Gondolom a Fanatec előnyt szeretet volna ebből kovácsolni, talán billi is rájött, hogy kezd két szék közé ülni, és kicsit vékonyabban fogott a tolla. Azért azt se felejtsük el, hogy az elsődleges Forza kormány, az a CSR Elite, kicsit borsós áron. Úgy látszik, minden gyártó letette a voksát valamelyik platform mellet, ezzel a PS3 kontra CSR problémádra célozva.
    Most őszintén? Hogy néz az ki, hogy egy hatalmas Forza logóval a kormányon egy GT5-öt játszol? Ez eretnekség. Erről nem készülne idilli festmény, sem reklámfotó. Ezt most viccnek szántam. :P
    Ez magánvélemény, és arty kérdésére válaszoltam, vitát nem akarok nyitni róla itt. Ha valaki nem így gondolja, nyissunk rá egy új topikot, ahol ezt megvitathatjuk.

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8644 üzenetére

    Én úgy tudom, hogy az FFB lyuk az, amikor középállásban egyáltalán nincs FFB, tehát mintha lenne egy kis holtjáték elfordításnál, mire kapcsol az FFB. Ezért kérdeztem rá, mert én is úgy olvastam, hogy nálad nem ez történik. Nem lehet az, hogy be van kapcsolva az automatikus középre húzás, mert azt szimek esetén ki szokták kapcsolni, viszont vannak olyan játékok (szó szerint játék), ahol ezt be kell kapcsolni különben nem húz vissza a kormány középre. 115-ös driver második fülén a kormányelfordulás csúszkája fölött lehet ki be kapcsolni ezt a funkciót. Viszont amikor feltettem a 116-os bétát, abból ez hiányzott. A te kormányodon két gomb van a kijelzőnél, mint minden új kormánynál, tehát ott is tudod ezt a funkciót kapcsolni (legalábbis úgy emlékszem), ha nem PC-ről van szó hanem konzolról, mivel azokban nincs szoftveres felület a kormánybeállításokhoz (vagy van?). Nem lehet, hogy az új driverrel, vagy firmware-rel ez a funkció alapból be lett kapcsolva? Szimek esetén ha ez be van kapcsolva, nagyon zavaró, és élvezhetetlen tőle a vezetés. Mivel szimulátorokban a valódi autók futóművét szimulálják, a kormány rendesen visszaáll egyenesbe, ha elenged a kormányt, árkád játékokból ez általában hiányzik, ezért lehet ezt a funkciót ki-be kapcsolni.
    Én úgy látom, neked ez lesz a problémád. Elvileg játékokban is lehet ezt ki-be kapcsolni.

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • F4Zi

    tag

    válasz arty #8675 üzenetére

    Heló! Tud valaki valami jó oldalt/oldalakat, ahonnan Fanatec kormányokat lehet rendelni, és nem a hivatalos honlap? Mert pl Turbo S-t ott már nem lehet kapni. Választ előre köszönöm.

  • F4Zi

    tag

    válasz arty #8678 üzenetére

    A Csr is érdekel, csak ahhoz még legalább 30 euró a sima porsche h-váltó, vagy 60 a csr váltó. Ami majdnem 90000 Ft. Csak szét akarok nézni oldalakon, hátha van valahol valami.

  • szacsee

    nagyúr

    válasz arty #8675 üzenetére

    Clubsport kormányt és pedált már nem lehet kapni csak használtan nem?

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8684 üzenetére

    "és baromi kevés a használt fanatec cucc... vagy kevesen veszik, vagy mindenki megtartja, vagy mindegyik elhullik, mielőtt eladhatnák az emberek'

    Ezzel mekkora igazságot mondtál. :K

    Egyébként ne sirasd a box-ot, ott van hozzá a CSR Elite kormány, ami technikailag teljesen ugyanaz, a kormány perecét kivéve. A CSP V2 pedig szerintem box-al is kompatibilis lesz, mert nem látom a technikai akadályát.
    Én a helyedben várnék a váltóval, mert elvileg a CSW-vel és a CSP V2-vel együtt jön a ClubSport váltó is. Igaz az sem lesz olcsó.

    Ez a hármas, és a Thrustmaster T500 RS-e feladta a Logitechnek a matekleckét, kíváncsian várom mivel rukkolnak elő. Mert hogy lépni fognak rá, az biztos és az is, hogy nem lesz rossz cucc. A piros MOMO-val megmutatták már, hogy tudnak készíteni elpusztíthatatlan kormányt.

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • arty

    veterán

    válasz arty #8636 üzenetére

    Végre rávettem magam és visszaraktam a Fanatec CSR-emre a korábbi 706-os FW-t és eltünt a kormány középrehuzása, középen akadása (konzolon, forza alatt). Ismét van kedvem játszani! :D

    Senkinek nem ajánlom ezt a beta 742-t... több mint fél évig készült és használhatatlan. Persze, oké, béta. De már több mint egy hónapja! Hol a végleges, hibátlan 743 vagy nevezzék bárminek?

    Persze értem én, most az új kormányon van a fókusz, a régi vásárlók le vannak sajnálva :/

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • Agyzuzo

    addikt

    válasz arty #8803 üzenetére

    Nem logi kormány, nincs logi profilerem. :) Nincs bepipálva, driverben separate pedals-on van. Mi amúgy a difi?
    Nem tövid küldi, mert ha odalépek neki akkor még tudok neki nagyobb löketet adni. Kb. mintha félig benyomva lenne...
    Nem customizáltam, csak betöltöttem a kormány alap presetjét, ami a játékban volt.

    Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::

  • F4Zi

    tag

    válasz arty #8835 üzenetére

    Kormanyra rogzitve lenne, de engem a garanciája erdekelne hogy milye meg jo-e

  • N€T0X|N

    őstag

    válasz arty #8896 üzenetére

    A driverben felhúzott nagy ffb az ffb lyuk eltüntetése miatt kell. Játékban kisebbet állítva valamelyest javítható a dolog. Én is így használom. Nem sokat, de számít.

    #8894: ezt Seawolf kolléga tudná megmondani... gondolom, ha a paraméterek megegyeznek, akkor mind1, milyen táppal használod.

    [ Szerkesztve ]

    Sent from my keyBoard

  • AMD_ok

    őstag

    válasz arty #8896 üzenetére

    Kolléga megválaszolta a kérdést, játékban lehúzom 30-40 % közé az ffb-t, és így finom, jól érezhető, de nem szedi ki a kezemből a kormányt ;)

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #8943 üzenetére

    Hidd el tanultak a hibákból, mert a CSR-nél már nincsenek meg azok a mechanikai hibák, amik pl. GT3 RS V1-nél. Ez abbol is látszik, hogy a CSR Elite-nél és a CSW-nél teljesen áttervezték a mechanikát, eldobták a Power Grip GT3-as fogasszíjat és lapos szíjjal helyettesítették. Az új kormányoknál már van szíjfeszítés is. A hibák közül már csak az elektronikai hibák maradtak, de gondolom folyamatosan szigorítják a minőség ellenőrzést.
    Egy dolgot nem árt megjegyezni, amíg a legtöbb gyártó Kínában és más távol-keleti országban gyártat, lesznek minőségbeli problémák. Sajnos ezekben az országokban még mindig a tömegtermeléshez vannak hozzászokva és nem a minőséghez. Ennek egyik fő oka a szakképzetlen munkaerő. Amíg a munkásokat a rizsföldekről toborozzák, addig ez lesz.

    F4Zi:

    Nincs különösebb probléma a CSR-el, csak arty kicsit dühös a Fanatecre, mert elromlott a kormánya, és a Fanatec Support malmai kicsit lassan őröltek. A felháborodása érthető, mivel nem egy olcsó kormányról van szó, de ilyen malőrök a legnagyobb gyártóknál is előfordulnak Ami még tanulságos arty esetéből az, hogy nem érdemes béta drivereket vagy FW-ket használni, ha jól működik a kormány, meg kell várni a hivatalos verziókat és nem feltétlenül szükséges minden esetben frissíteni. Ez érvényes más hardverekre is, sokan pont az ilyen kétes származású FW-kel nyírják ki a hardvereiket, ezt tapasztalatból mondom. Tehát ha valami működik, ne babráljuk, hacsak nem vagyunk 100%-ig tisztában azzal amit csinálunk.

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • F4Zi

    tag

    válasz arty #9016 üzenetére

    oké köszi, csak pc-hez lesz véve, de nekem ez a kormány kell, nagyon megtetszett, szíjas, meg 3 motoros, csak kicsit húzós az ára. Köszi az infókat:)

  • F4Zi

    tag

    válasz arty #9021 üzenetére

    kösz a tippeket, kb 1 hét mulva lesz pénzem akkor rendelek, még eldöntöm mit. GT3 egyszerüen nem hoz lázba. rFactorhoz lenne, bajnokságokhoz esetleg Dirt, F1. G27 ami talán még alternativa. A 2 vagy 3 motor közt nagy a különbség?

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz arty #9023 üzenetére

    Mielőt még tévhitek kelnének szárnyra, a Fanatec kormányokban csak egy motor (Mabuchi 550) felel az FFB-ért, kivétel CSR Elite és CSW azokban kettő. A másik két motor csak vibra motor, külön a jobb és bal oldali effekteknek. Azért olyan erős az FFB, mert egy professzionális, nagy nyomatékú japán motor (nem bóvli Made in Kina) van benne.

    neilszab

    Szerintem egy CSW-t szimulátorozásra ajánlani nem vétek, ellentétben a DFGT-vel. Véleményem szerint "Aki kicsit is komolyan gondolja a szimulátorozást....", az nem DFGT-t vesz. A DFGT szimulátorozásra kb. olyan, mint amikor automataváltós autóval oktatnak (manapság nagy divat). Szerintem a szimulátorozás a G25-től kezdődik.
    Az hogy a Fanatec kormányok bugosak, az nagyban köszönhető a játék (szimulátor) fejlesztőknek, mivel nem készítenek hozzá normális támogatást. Érdekes a rF 2-nél, pCARS-nál, Assetto Corsa-nál (újabb címek) nincs ilyen probléma, mivel ezeket a játékokat (szimulátorokat) már az elejétől kezdve tesztelik Fanatec kormányokkal. Továbbá a bugok másik forrásai a kétes származású FW-ek és driverek, amik nem a Fanatec hivatalos oldaláról tölthetők le, szép magyar szóval illetve, sufnituning.
    Az tény, hogy én elboldogulok egy GT3 RS V1-el, de nem is ajánlgatom senkinek. Sajnos azt veszem észre, hogy ez a topik semmi másról nem szól lassan, csak a DFGT-ről és a G25/G27-ről, más márkák iránt viszont boszorkányüldözés kezdődött. Ez nem is lenne probléma, csak a Logitech tulajok elfelejtik említeni azt a tucat tervezési hibát, amik ezeknél a kormányoknál fellépnek. Persze ennek is megvan az oka, amit most nem szeretnék kifejteni részletesen, mert nem ide tartozik. Nem vitázni szerettem volna veled, csak leírtam pár tényt, mert párszor benéztem a "gépháztető" alá is, és az alkatrészek sok mindent elmesélnek ha szakmai szemmel nézzük őket. Egyébként ha az elektronikai hibákat nem nézzük (ez bármely hardvernél előfordúlhat) a Fanatec esetén csak egy nyűgről beszélhetünk (de ezt már orvosolták), ellentétben egy Logitec-el, ahol azért vannak mechanikai hibaforrások dögivel (köszönhetően a felhasznált anyagok minőségének).

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

  • F4Zi

    tag

    válasz arty #9044 üzenetére

    :D mondasz valamit, de nem a kinézete miatt, mert a G27 is nagyon tetszik. Ez nem döntő. 3 motor, erősebb ffb, a szíjhajtást jobban csípem, van d-pad, meg a pedálja is kicsivel jobbnak tűnik(nekem, aztán lehet hogy nem az). Csak érdekel mások véleménye ki mit mond:)

  • arty

    veterán

    válasz arty #9035 üzenetére

    csessze meg a Fanatec, de mostmár tényleg! :(

    750B FW, xbox, forza: középen még mindíg ott az a borzalom idegesítő akadás, ha az spr (=középrehúzás) nem OFF :( jólenne, ha más is lenne itt, aki forzázik csr-el, mert kezdem azt hinni, hogy az ott "normális" és a 706 FW a szar, hogy ott nem akad :D

    döbbenet, hogy lassan 1 éves a CSR és a mai napig nincs normális, mindenben és mindenhol jó FW :( (pedig végre a középrehúzást és az ellentartást és finomabban lehet állítgatni - de minek?! ha a középrehuzást kikapcsolom, a középső 15-25 fokban olyan a kormány, mintha egy zselébe szurt boton forgatnék egy kormánykereket, nincs ellenállás, mintha elszakadtak volna a szíjak ... :( )

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • cselt

    senior tag

    válasz arty #9058 üzenetére

    Az ilyen hsz-ek miatt kételkedem egy kicsit a CSW kormányban is, bár konkrétan arról a kormányról rosszat még nem olvastam.

  • cselt

    senior tag

    válasz arty #9061 üzenetére

    Igen csak azért ez a sok macera a FW-kel elég idegesítő. Logi kormánynál még egyszer sem kellett frissítenem, max drivert. :)

  • ЯΞD

    senior tag

    válasz arty #9056 üzenetére

    Igen write only-nak néz ki de valójában Te csak 1 ember vagy. Én személy szerint több embertől várok minél több véleményt. Mert mindenki másképp vélekedik ugyebár. :B

    meg ezek az FW-s dolgok engem is kiábrándítanak. Ez egy kicsit áthelyezi a súlypontot a mérlegen...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák