-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arty
veterán
van aki rendelne fanatectől, pestre? vennék egy CSR Shifter-t, de a 60EUR mellé 21EUR lenne a posta... kissé aránytalan lenne így a szállítás, de ha felezhetnénk talán mindenki jól járna ...
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz Ágógreen #8196 üzenetére
nekem van csr és a sejtéseidet csak megerősíteni tudom: rideg műanyag, pont anyiram mint amennyire ránézésre képzelnéd. fel nem foghatom, hogy nem találtak oda jobbat... talán nem is akartak, hogy aki igényesebb, pénzesebb az vegye az elite-t?
sajnos xboxhoz nincs igazi választék, ha lenne, sose vetemedtem volna fanatecre
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8249 üzenetére
én pedig hadd szálljak be egy kis ellenvéleménnyel
Fanatec CSR kormányom van (g27 pedállal hajtom), 3 hónapja várok uj driverre, firmwarre, hogy végre PC-n is használható legyen a kormány (xboxon sem működik a kuplung, de mindegy), mindenféle bug előjött, amit csak el lehet képzelni. Amikor a beta v116-ot feltettem, a windowsom sose bootolt be, vissza kellett töltenem imageből. G27-hez képest sok játékban egész unreal/más az FFB (pl dirt2), néha ujra kell raknom a drivert, hogy lfs-ben menjenek a pedálok, stb stb stb. Abszurd hibák jönnek, mennek, a driver és a FW meg csak nem jön, thomas fanateces blogjában is totál érdektelenség
XBOX-hoz nincs más, ezért vettem ezt, ha lett volna választásom, Fanatecet sose veszek. Rászolgált a rossz hírére.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
persze, próbáltam, de mindig elmegy balra... ha meg balra tekerem el, akkor kicsit teker jobbra és utánna megy el totál balra. ráadásul mindene ég is egyszerre a kijelzőn és semmilyen gombra nem reagál
sok szörnyűséget hallottam már a fanatecről, kiváncsi vagyok igazolódik-e róluk a rémhír...
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz rokefeller #8477 üzenetére
köszi, még jól jöhet a linkelt topik
2 órája kaptam is mailt, h "codewheel sensor seems faulty" es h kuldenek egyet es kicserelhetem garivesztes nelkul... remélem nem lesz tul bonyolult. anno a leirások alapján a g25 rükverc problémáját meg tudtam oldani, de kb az a max, amire képes vagyok
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8480 üzenetére
(remélem a héten megjön a pótalkatrészem)
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz rokefeller #8515 üzenetére
Jó ötlet. Nekem is jól jött volna, hátha máson is segít majd.
Mindenképpen akartam fotokat egy hsz-hez, de akkor videózok is + írok is pár sort.
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
Agyrém. Felszereltem a kormányt, hogy felvegyem újra a hibát, erre most frankón bekalibrálta magát.
A korábban linkelt fórumon írták, hogy a tetejére csapás "megoldotta" a gondokat átmenetileg, gondolom enyémen is kontakt hiba volt (van) és a mozgatás miatt az érzékelő "visszabillent" a jó állapotába.
Meg kellene javítani, de vagyok olyan lusta, hogy nekiálljak inkább használni, míg újra elromlik Nem'tom mi legyen.
egyébként ismét feltettem a hibás állapot videóját:
[link][ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
én a g27 H váltóját gt5-ben gyengébb, lasabb gépekben ill. gt legendsben használom/használtam - ezeknél van idő "kényelmesen" kapcsolgatni, kuplungolni.
ha viszont pl online játszok (ritka), akkor a hatékonyság a cél, nyilván pillangózok.
mivel az autókhoz nem értek, nem tudom melyik szériában mit használnak, így elég gyakorlatiasan választok váltót. amit sajnálok: fanatec csr-hez nem vettem H váltószettet - mondjuk fura, mert a g27 pedálok kuplungját nem tudom forza alatt használni, ergo nemtom ez amúgyis hogyan működne :/
használ itt vki fanatec kormányt, g25/27 pedált, xboxon? megy a kuplung pedál BÁRMIBEN?
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz rokefeller #8515 üzenetére
Újabb fejezet a problémámban:
Fanatec CSR optikai érzékelő csere
logout bejegyzés, remélem kellően informatív lett
keresőnek tag-ek: fanatec csr optikai érzékelő szétszedés összerakás javítás
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz rokefeller #8550 üzenetére
A support azóta sem írt vissza. Múltkor másnap válaszoltak. Gondolom agyalnak, hogyan ússzák meg olcsón
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8594 üzenetére
"mivel a többi szinte játszhatatlan kormánnyal. "
ezt cáfolnám, a többi is sokkal élvezetesebb kormánnyal - legalábbis nekem az volt (legutóbb a run-t és a carbon-t játszottam végig, ill a most wanteddel játszok "most"). ergo ízlés dolga
gt5 pedig elég korrekt "szimulátor", oda simán kellhet a 900fok, különben egy hosszabb versenyen hamar elfogy a gumi a rángatástól
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8599 üzenetére
rfactort is elterelgeti egy 6-8 éves gyerek, ha úgy (segítségek) állítom be - és a forzával/gétével is eldobja a kocsit az első kanyarban, ha ezeket meg amúgy amiben mindkettő túlzó, az a rövidebb féktávok, összehasonlítva egy komoly, pécés szimmel... huzamosabb velük való játék után pl a gt legends-el órákig nem tudok menni
gtben/forzában is van gumikopás és a kopott gumit "számolja" is a játék, hiszen sokkal kevésbé tapadsz. 270 fok mellett óhatatlanul jobban rákormányzol, esetleg meg-megcsúszol, nem? én abszolut tapasztaltam magamon, bár tény: nem vagyok valami nagy spíler, sokat kell korrigálnom magam (persze a legtöbb verseny ezekben a játékokban oly rövid, hogy a kopott gumi hatása nem jön ki egyáltalán)
---
esetleg van itt olyan, aki Forzázik? Ráadásul Fanatec kormánnyal? Érdekelne tapasztalat a kuplung/váltó témakörben... kezel-e 3. pedált, stb. Csak mert nekem a CSR + g27 pedálszett esetén a kuplung inaktivnak tünik a játékban, bár váltóm nincs, csak a pillangók a kormányon... ha kuplungot állítok, azt az A gomb "nyomja", ez baromi kiábrándító, miközben ott a valódi pedál
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
500 az a 160 ;-) egyrészt jogos, hogy egy kocsira kevesebb idő jut, ám azt a "keveset" legalább valódi adatok alapján, esetenként beleülve, kipróbálva állítják be, sokszor a valódi hangját rögzítik a kocsinak, stb. az biztos, hogy rfactorra vannak jó modok, csak ugye nincs mit csinálni velük (én nem multizok szinte soha, nekem singleplayer content kell, autóvásárlással, bajnokságokkal, stb). nekem pécén még mindig a gtlegends A szim, hiszen ott tudom élvezettel használni a H váltót is és van rendes "karrier".
forzában, 0 segédlettel, hardon azért megnézném azt a bűvészkedést, amivel te "könnyedén" nyertél... de biztos így volt, ha mondod sajnálhatod, hogy a forza4-re nem áldoztál, nagyon sokat fejlődött terhelésváltásban, gumifizikában, hangokban és persze grafikában is. ami tragédia, hogy nincs igazán jó kormány forzához csessze meg a logitech, hogy a g27-e nem xbox kompatibilis, meg h egyáltalán, semmihez nem vesznek licenszet g25 után azt reméltem nem hagyják ki a ziccert, erre megtették lehet szenvedni a fanateccel ... madcatz, thrustmaster gagyijait meg végképp hagyjuk
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8604 üzenetére
"Az rFactor-ozást szívesen megnézném egy 6-8 évestől,"
Ha elég idős lesz a lányom, szívesen megmutatom. Ezt amúgy nem olvastad: "ha úgy (segítségek) állítom be" ? A legárkádabb árkádok szintjére butitható bármelyik isi engines cucc, amit egy gyerek is könnyen elvezet. Szerinted nem?
"viszont a két konzolos játékot nagyrészt gyerekek játsszák, mivel nekik készült. "
Miért érzem, hogy valójában fogalmad sincs, csak valamiért kedved szottyant belerúgni a "konzolba"? Elárulom: nem gyerekek játsszák a gétét és a forzát általában, mivel számukra dögunalom. Egy gyermek "akcióra" vágyik, nem 8 monoton körre Suzukában. Bár mindkettő az ő képességeikhez is beállítható, a segítségeket nem kötelező használni.
"Például egy DIRT-öt játszva hajlandók az emberek elhinni, hogy annyira jól tudnak forgatni egy 400 lóerős rally autót mint maga Ken Block,sőt sokkal jobban."
Bezzeg aki rfactorban (vagy bármilyen, szerinted szimulátornak nevezettben) tud menni, az a valóságban is tud? Ha pedig szerinted sem így van - mert nyilván semmi köze a kettőnek egymáshoz, jól írtad: illúzió a "vezetés" - akkor miért kellett ezt felhozni? Ha játékban síelővel megyek, attól még nem gondolom, hogy tudok síelni.
Attól érzed jobban magad, ha leosztod a kevésbé
élethűnehéz "szimulátorokat"?Valóban nem a gumikopástól lesz szimulátor az említett két játék, de ez az "apróság" is hozzájárul, hogy valóságosabbnak hasson. Az én esetemben pl. vezetési stíluson múlik minden: ha gyötröm az autót, nem forudlok szépen íveken, megcsúszok, kockára fékezem a kerekeket, a gumik hamarabb elkopnak, kevésbé fognak tapadni. A valóságban vajon miért szoktak kereket cserélni az autókon (hosszabb) verseny közben? Szerinted nem ezt próbálják a szimekben is visszaadni?
"Az élethű hangok azért annyira nem forradalmiak, mert egy valamirevaló játékban ez alap."
Ha akkora alap, miért nincs igazi jó hang az lfsben, az rfactorban? Szerintem több játékban gyenge a hang, mint amennyiben igazán jó. Pl a leszólt Shift2 ebben igencsak az élen van.
Ha a gt és a forza nem szimulátor, akkor micsoda? Egyáltalán, szerinted mi a szimulátor? Mely játékok érdemlik ki szerinted a szimulátor titulust és miért?
---
Fanatec - ismerjük a garanciális ügyintézésüket, javulnak, de mégse egy logitech. Meg egyáltalán, brutális a meghibásodási arány, sajnos. Ráadásul sokszor több típust is érintő szériahibák vannak. Mesélhetnék az új firmware-ről is, amivel immár pécén és xboxon jó a kormány, ps3-on eközben használhatatlan lett... (persze, beta FW, oké, csak a korábbi elég régi és az pedig pécén bugzik az én kormányom esetén). Nem az a gondom velük, hogy nekem tönkrement, hiszen volt momo-m is, annak klaszikus pedál-hibájával.
Thrustmaster - szerintem félreértettél, én konkrétan az xboxal is kompatibilis ajánlatukról írtam földbedöngölően. Az egy iszonyat gagyi cucc, a komolyabb modelljük viszont sajnos nem xbox kompatibilis (megintcsak nem értem miért).
Minden kormánynál az ár-teljesítmény számít. Lehet, hogy a Logitech G27 nem éri el az 500rs-t, de kevesebb, mint feleannyiért ez aligha elvárható. Viszont a Fanatec CSR kb G27 árában van (sőt...), de attól minőségben jelentősen elmarad. Az már csak az én tragédiám, hogy sajnos a Logitech produktuma nem működik xboxon, míg a fanatec igen.
---
neilszab: kedves tőled, hogy meginvitálsz, sajnos elég hektikus, hogy mikor van időm körözni, ráadásul ahogy írtam nem is vagyok valami nagy tehetség, nem tudok egyenletesen jól menni sok-sok körön át, csak veszélyeztetném a Ti jó szórakozásotok
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8611 üzenetére
Lehet, hogy nem szántszándékkal szóltad le, de ez a sor azért szvsz elég beszédes:
"a két konzolos játékot nagyrészt gyerekek játsszák,"
Mintha gyermekjáték lenne, hiszen annyira egyszerű... nem az és nagyrészt nem gyerekek játsszák. Kb az összes ismerősöm huszon-harmincéves, aki forzázik, gétézik. Ha ismerősök gyermekeiből indulok ki (az enyém még nem elég idős), ők inkább a könnyedebb, változatosabb autósokkal mennek, semmint a két szimulátorral, sok pálya ide, sok kocsi oda.A két játék szimulátor, hiszen az autóversenyzést szimulálja, nem látok egyik esetén sem kizáró tényezőt... vezetek autót 16 éve, gokartoztam is eleget, ahoz hogy ezt kimondhassam. (Vagy van valahol valami definicio arra, hogy mi az a szimulátor? mindegy mennyire nincs semmihez köze, vérezzen bár ezer sebből, de ha kellően NEHÉZ, akkor szim? ). Tényleg érdekelne, mi vezet rá, hogy azt mondd, hogy ezek nem szimulátorok, míg amazok igen.
"rossz hasonlatot hoztál fel az rFactorral és az lfssel, mert ezek nem mai motorra épülnek." - mondanál pár friss, jó példát? Iracinget tudom, azt nem kell megemlíteni
Shift a hangján kívül egyébként tényleg egy vicc, hiszen a legfontosabb területen, a fizikában, az autóvezetés érzetben iszonyat fals, "drift-szim"
"Az rFactoros dologra már megkaptad a választ N€T0X|N-tó. igen aki jól forgatja az autó kormányát egy szimulátorban, az a valós életben is jól vezet. Sajnos még egyetlen versenyzőről sem halottam, akit a GT-ből, vagy a FORZA-ból fedeztek volna fel. Ellentétben a PC-s szimulátorokból jó párat, nem csak Magyarországon, és nem csak az rFactorból."
Parancsolj egy gétés történet. Forza communityt annyira nem követem bevallom, ha volt is ilyen versenyző, nem lett annyira promózva. Utánanézni pedig lusta vagyok... hogy Te ezekről szintén nem tudsz, nem véletlen, hiszen nem érdekel a két - szerinted - gyermekjáték (és világa).
---
CSR-em a Fanatec végül kicserélte, de mivel ez 1:1 ugyanabból a szériából jött, vannak kételyeim, vajon meddig bírja majd.
Logitech előéletem: momo pedálbug, g25 rükverc gond, g27 ledsor nem ment. Mégis, ha gépre dugom a kormányt, biztosan tudom, hogy élvezetes lesz vele menni. Nem kell firmware-re várnom, drivereket próbálgatnom, beállításokkal félórákat játszani. Ez mondjuk részben annak is köszönhető, hogy a logitecheket a fejlesztők is próbálgatják, mig fanateceket gondolom kevésbé tesztelik le. Ettől még zavar, hogy volt olyan driver, ami után összeomlott a windowsom...
---
Igen, picit valóban indulatosan írtam, mert zavar, ha valaki aki nincs 100%-ig képben (bocs, de így érzem), leszólja, gyermekjátéknak titulálja a két kis kedvencemet (Forza és GT) Tisztában vagyok vele, hogy vannak bennük egyszerüsítések, de más játékok - ahol pl soha senki nem kérdőjelezte meg, hogy szim-e - szintén kihívásokkal küzdenek, más-más területen. Hogy egy példát is mondjak: a "legendás" Richard Burns Rally.
Korábban read-onlyként követtem a topikot és tudom, hogy fantasztkusan segítőkész vagy, többekkel egyetemben. Nagyon jó kis közösség fórumozik itt, nem akartam belerondítani, csak én kicsit (nagyon) máshogy látok pár dolgot úgy néz ki...
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz N€T0X|N #8614 üzenetére
Arra céloztam, hogy akinek van tehetsége a vezetéshez, az jól megy egy szimben is és a valóságban is. Nem cáfoltam semmit, csak annyit állítok, hogy ennek ellenére nem minden szimes lenne a pályán is jó.
[link] - ez a link neked is szól. Van benne szó sokmindenről, pl a Hamilton-os részt külön ajánlom Tanulság: aki tehetséges, az szimulátoron vagy valóságban is jól megy.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8615 üzenetére
"A válaszom nagyon egyszerű. Csak is azért nem tartom szimulátornak a két vitatott játékot, mert tudomásom szerint semmilyen szaksajtó nem titulálta annak eddig, és ha jól tudom maguk a készítők sem jelentettéki soha sehol, hogy ezek szimulátorok. Én úgy vettem észre, hogy csakis a két konzol felhasználói használják rá ezt a jelzőt, ami szerintem szakmailag nincs megalapozva."
A "reális" fizikát pedig minden review megemlíti, legyen szó akár a gtről, akár a forzáról. Szakmailag nemtudom kitől várod, hogy megalapozzon bármit is, elvégre ezek még mindíg JÁTÉKOK
A tálalás az (keress pénzt, vegyél kocsikat, festések, tuning, stb), ami miatt sokan nem veszik komolyan (de éppen ez az ami miatt mások imádják, pl én is) ill. az előítéletek (gyermekjáték...). A szimulátorközösség a mod-lehetőségek miatt pécé központú, a pécések pedig hajlamosak lefitymálni - sokszor irigységből is - a konzolos autósjátékokat ill. a sokmilliós tábor miatt nyilván konzolon több a "hülyegyerek" is, nagy számok törvénye, akik lejáratják az adott játékot.
Az xboxos játék életét tovább nehezíti, hogy az online játék fizetős, a kormányválaszték pedig tragikus (és drága). A ps3 változat pedig sokat késett, kissé befejezetlen, összehányt hatású, a valódi potenciál kihasználatlan (pl 100+ óra játék után sem elérhető a normális törésmód, ahoz még pokoli sokat kellene menni benne - ez is pl milyen egy idiótaság már...).
De ha majd lesz xboxod, úgyis meglátod, mennyire van rendben a játék, a szimuláció a forza4-ben (is). Nyilván nem hibátlan, innentől csak a hozzáállásodon múlik, mennyire látod meg benne a szálkát vagy éppen a gerendát
---
Semmiféle instabilitás nem volt a windowsommal (w7 x64), felraktam a v115-ös drivert, az volt a honlapon, next-next-finish, nincs mit elrontani. Fura dolgokat produkált a CSR a control paneljén, ezért rebootoltam és a win megállt töltődés közben ... huszonéve gépezek, ebből is élek, ha ilyen történik előzmények nélkül, az szerintem meg driverhiba (hiszen semmi mást nem csináltam!). Most a 116ossal nincs gondom, sőt, a 115ös is müködgetett miután a wint reimageltem + firmwaret frissítettem a kormányon.
Rossz CSR-t postán el kellett küldenem Németországba és elvileg paypalra visszatérítik a feladás árát, ha megkapták.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8624 üzenetére
Te is tudod, hogy ahány pécé, annyi vas/szoftver. Ráadásul mivel fanatecnél külön szépség, hogy még FW is van (ami persze a konzoltámogatás miatt igen szuper dolog!), az én CSR-emen a legelső, 701es fw volt, ami "köztudottan" kicsit bughalmaz... 706-ra frissítve elvoltam a kormánnyal, bár a g27el a legtöbb pécés játékban amiket megnéztem jobbnak hatott az ffb (vagy csak megszokás...)
most beta 742 van a kormányon, napokban jött ki. pécén jó, xboxon jó, ps3on megőrült a kormány :/ fanatec sajnos ilyen, még kicsit kezdők, kis cég, túl sokféle kormánnyal. várható volt, h mivel csomó kormányhoz jött a driver/fw frissítés, lesznek gondok - vannak
neked amúgy milyen kormányod (kományaid) van (vannak) ?
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8630 üzenetére
Kár, hogy nem vagy pesti vagy hogy én nem vagyok pécsi, átjöhettél volna csr/g27(forza-gt) tesztre... A meghívás ettől még persze él, ha véletlenül pesten járnál és van szabadidőd, szívesen látlak: november elejéig nem dolgozom, itthon vagyok hétköznapokon is! Esetleg a CSR H váltót elhozhatod magaddal
Abban egyetértünk, hogy a szíjhajtás a tuti, bár szerintem már a g27 is megüti a "szintet". Bármelyikük (csr-g27) után elég fura dfgt vagy g25 elé ülni, persze csak egy rövid ideig, utána azért hozzá lehet szokni.
Mielőtt a fanatec mellett döntöttem (najo, sok választásom xbox mellé nem volt), sokat olvasgattam a rémtörténeteket a problémák gyakoriságáról és a supportról. Gondoltam ez mostanra a múlt, ráadásul a CSR már a sokadik kormányuk, tanultak a hibákból, csak nem lesz gond, stb. Esküszöm én pozitívan álltam hozzájuk... az első bekapcsolásig. Kormány bekalibrálta magát, pár fokkal balra megállva. Ezt ujrakalibráltam és akkor állt középen, egészen az első 1-2 körig (forzában), akkor megint kicsit balra állt a közép. Ez a "játék" a teljes elromlásáig így is ment, néha picit jobban, néha kicsit kevésbé mászott el a közép. Igencsak zavaró volt a korábbi logitechek betonfix közepe után.
Amikor tönkrement és leveleztem a supportal, szóba került a szenzor, gondoltam biztos azért romlott el, mert már eleve lehettek vele gondok, hiszen előtte sokszor elkalibrálódott... support végülis normális volt (pozitiv csalódás, hiszen gyorsan, segítőkészen válaszolgattak), kár hogy a problémát nem a szenzor okozta (negatív csalódás h utána mennyit szenvedett még a support, mire küldték az uj kormányt). Egyébként azt nem értem, ha elég gyakran meghibásodik az adott optikai szenzor, miért nem váltanak típust? Miért reménykednek, hogy egy ugyanolyan, ugyanakkor gyártott darab majd kihuzza a 2 év gari végéig? (és utána?!)
De e fentiekkel még mindíg semmi gondom nem lett volna, hamar elfeledtem volna, ha a cseredarab problémamentes, de ahogy említettem mindenét felfrissítve most épp ps3 alatt használhatatlan. Ami azért fájt, mert a fanateccel jobb időket tudtam menni, mint a g27el és most hétvégén lett vége a gt academy-nek, jó lett volna picit előrébb végezni
Másik gondom ... neked a 911gt3rs esetén mennyire van ffb lyuk középállásban? Nemtudom, hogy most az uj fw, az uj kormányom ilyen-e, de a csr-nél kimondottan zavaróan akad "ott". Persze lehet, hogy most már jobban keresem a hibákat is, emberből vagyok
Szerinted nem kezdő dolog egyszerre kiadni több kormányhoz uj drivert, firmwaret? Mindezt egy áttekinthetetlen-követhetetlen forumon keresztül egyben, típusokat összemosva bétatesztelni, stb? Közben jönnek az uj kormányok, pedálok rendületlenül, és mivel kicsi a cég, el lehet képzelni mire megy majd el a megtöbb idő ... (hát nem a régi kormányok fw-ének kipofozására, az biztos).
Összefoglalva: NEM a hibás darab miatt fújok a fanatecre, hanem mert február óta nem tudom maradéktalanul élvezni a (drága) hardverük nyújtotta előnyöket, a játékélményt folyamatosan beárnyékolják kisebb nagyobb problémák.
"Annak is megvan az oka, amiért a Logitech nem kompatibilis a Box-al, nem is egy, de ezt most inkább nem fejtegetném, így is egy lovagregényt írtam." - engem érdekelne azért a fejtegetés Hiszen korábban volt logitech kormány xboxhoz (sajna csak axial feedbackes, azaz majdnemcsak vibrás), ergo képesek lennének rá... drága a licensz? Kifizetem, még mindig olcsóbb, mint 2 kormányt tartani.
---
Shift2-t én nem tudtam teljesen rfactorosra moddolni. Nem tudom mitől volt rossz, de utána "átülni" rfactorba, lfsbe, gtbe, forzába mindig "megnyugvás" volt. Naigen, ez autó. Pedig próbálkoztam eleget :/
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz rokefeller #8637 üzenetére
ha pc/ps3on játszottam, akkor bekapcsoláskor már rá volt dugva a kormány
ha xboxon, akkor viszont - mivel wireless - nem volt rádugvade pár fokkal mindig elállt :/
ez a mostanim pedig középen áll, a lyukban
Carrera-nak (is) van érzésre "valami" középen? Vagy amikor ott áttekered, olyan mintha bárhol máshol menne, semmi "akadás"?
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz rokefeller #8639 üzenetére
szerintem azt értik rajta mások is, én igen
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8641 üzenetére
Nagyon logikusnak tűnik a CSR-em meghibásodásának leírása, esélyes, hogy ez töténhetett. Mindegy, van egy optikai szenzor pótalkatrészem, ennyit "nyertem" végülis Illetve... 8880ft volt a postai díj, a fanatec 31EUR-t küldött paypalon, ami jóváirás után 8230ft lett. -650ft volt a "gariztatás". Ennél mondjuk többe kerül ha bármilyen kormányt szervízbe viszek ... (benzin, buszjegy)
A közös fw is logikus, de a problémák kezelése így lehetetlen, kibogarászhatatlan. 2 hetes késésekben kellett volna kihozni őket, adott típus hibáira, leirásaira koncentrálva. Nomeg, nem valami blog hozzászólásai közt, hanem mondjuk HIVATALOS forumon, rendezett topikban. Problémámat én már be se írom oda, minek? Milliónyi féle-fajta hibajelentés van, felesleges egy 645. kommentet gyártanom.
Akkor az én "ffb lyukam" nem ffb lyuk. Talán csak a középrehuzás lett túl erős az uj FW-ben? És azt érzem középen, ahogy az egyik-másik irányba kezd el ellentartani a kormány? Mindegy, zavaró. Ha lesz időm/erőm, visszarakom a korábbi FW-t és megnézem azon milyen volt.... hátha csak akkoriban nem vettem észre. Azért reménykedek, h csak FW bug... :/ Ami bosszantó, hogy 2 hónapja nincs pécém, amin igazán tudnám tesztelni a kormányt, mert az se kizárt, hogy a forza lett ffb-bugos, ahoz is most jött patch... (pont amig nem volt kormányom).
Amúgy, ahogy említettem is, a forza logós kormányommal jobb időt mentem gt5-ben, mint a g27-el És ez csak a kormány rész érdeme, hiszen a pedálok "közösek". Valamit a kábelezésükkel kéne is kezdenem, mert ez h a pedált állandóan ki-be dugom a g27 aljába, nemtudom nem-e okoz előbb utóbb gondot a csatlakozásnál...
A középreállás nálam nem kozmetikai probléma volt, mivel akkor tudtam egyenesen menni, ha a pár fokkal oldalra tartom a közepet Tehát a középállást valóban rossz helyen tudta a kormány. Tudom h kalibrálás után épp oda áll a kerék, ahova épp "puffan", azzal nincs is gondom. Ill. nem VOLT, hiszen az uj kormányom perfektül középre állva áll.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
Fanatec Clubsport Wheel review
minden review az egekbe dícséri, kinézetre is nagyon korrekt a szett... az egyetlen gondom, h sajnos x360at nem támogat, csak pc/ps3-al használható
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
angol ebayen szokott néha lenni 1-1 darab, de idepostázva általában már nem éri meg
miért pont a turbo S érdekelne?
szerintem ahelyett a CSR Value pack 250 eur-ért az alternativa..."ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz szacsee #8680 üzenetére
clubsport kormány eddig még nem volt, csak clubsport pedál
és baromi kevés a használt fanatec cucc... vagy kevesen veszik, vagy mindenki megtartja, vagy mindegyik elhullik, mielőtt eladhatnák az emberek
egy váltó engem is érdekelne, ha valaki rendel, szóljon, hátha el tudjuk felezni a postát...
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz killahbee88 #8753 üzenetére
"Kizárólag a GT5-öt nyomom."
mivel van választásod: g27!
a kuplung és a H váltó olyan élményt ad, amit szvsz semmi más...hacsak nem vagy túlságosan eredményorientált, mert a fenti kombo lassu azzal nem lehet körrekordot menni.
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
Végre rávettem magam és visszaraktam a Fanatec CSR-emre a korábbi 706-os FW-t és eltünt a kormány középrehuzása, középen akadása (konzolon, forza alatt). Ismét van kedvem játszani!
Senkinek nem ajánlom ezt a beta 742-t... több mint fél évig készült és használhatatlan. Persze, oké, béta. De már több mint egy hónapja! Hol a végleges, hibátlan 743 vagy nevezzék bárminek?
Persze értem én, most az új kormányon van a fókusz, a régi vásárlók le vannak sajnálva :/
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz Agyzuzo #8802 üzenetére
driverben/logitech profilerben ugye nincs bepipálva a combined pedals?
mennyire adja a gázt magától? tövig nyomva?
dirt3 beállitásainál próbáltad customizálni a fék-gázt? azaz hogy bekéri, h mi legyen a fék, mi a gáz, stb (nemtom lehet-e)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
légkormány = kényelmetlen hulladék. semennyire se érezni az autót, ffb nincs, fárad a kezed...
ráadásul ha erre igaz a 120 eurós ár, az a vicc legjava ennyiért DFGT is van ...
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
"Az FFB technológia uyganaz a DFGT-ben és a G25/27-ben"
hogymii?
nem tudom ezt mire is értetted, de egyikben sem ugyanaz volt g25öm, van g27em és haver dfgtjét is "vezettem", nomeg az elméleti ismeretek a kormányokról is kizárják a fentieket
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8932 üzenetére
ha tanultak volna, akkor a CSR nem olyan lenne, amilyen
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8945 üzenetére
igen, a beta FW-t nem ajánlom, CSR-re legalábbis, mert ugyan a support várja a tapasztalatokat, de olyan szervezetlen formában "gyűjtik", hogy a szívásod eredményét az se biztos, hogy valaki valaha elolvassa (elavult forumon, össze vissza ezer hozzászólással...)
viszont driverből kényszeredetten a beta 129-et használom, a korábbiakkal pécén szívtam eleget ez sem tökéletes (pl kombinált pedáloknál van h állandó benyomott féket kapok a játékban), de nagyjából jó!
ahogy olvasgatom a forumot, a csr elite tulajok - és mostmár minden ujabb, drágább hardver vásárlói - előnyt élveznek. a többieknek nagy ritkán vetnek oda 1-1 bétát, véglegesről meg ne is álmodjunk
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
2 év garis, 1 héten belül megkapod, kb 20-25eur a posta - ezt látod, amikor majd veszed
akkor ajánlott ezt venni - szerintem - ha xboxhoz, pécéhez és ps3hoz is akarod használni. pc+ps3-ra vannak jobbak/olcsóbban
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
csak pécéhez hiba ezt venned - ne külcsíny alapján válassz!
milyen játékokkal szoktál játszani?
vegyél egy g27et. jelentősen olcsóbban kijössz, lesz H váltód, egyszerűbb garid, MINDENNEL kompatibilis, nincs driver/firmware szopkodás/macera.
persze a te pénzed, pusztán a saját tapasztalataim írom: CSR + G27 tulajként nagyon sokszor próbáltam megspórolni az asztalon az átszerelést egy xboxos forzázás után, de legtöbbször végül a logitechével róttam a köröket... ebben bennevan persze, hogy megszokás, hogy fura, de mégis: forzával legalább annyit játszok, mint minden más autóssal együttvéve.
ha mindenképp fanatec, akkor pl ez? [link] - csak 3 ezer forintal drágább, de loadcelles, csr-elite pedálokat kapnál hozzá!
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
nemtudom a motorok száma miatt-e, de a fanatec ffbje sokkal erősebb, ez tény. nekem spec felesleges, mert általában visszagyengítem játékok alatt, hiszen órákon át igen fárasztó lenne maxon, ráadásul gyengén jobban "érzem" h pontosan mi is történik
a kis venti még így is be szokott kapcsolni a fanatecben...
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."