-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toma
tag
Sziasztok! Vásároltam egy Logitech G920-as kormányt, a hozzá való Logitech váltóval( Driving Force Shifter) Tudnátok abban segíteni nekem, hogy milyen beállítás kell a váltóhoz, hogy szekvenciális módban tudjam pakolni a sebességeket? Játékokon belüli beállításokra gondolok, van-e erre valamilyen bevett séma? Magát a váltókart már "szekvenciálissá" tettem, úgymond! Forza Motorsport 7-el, Dirt Rally 2.0-val, Forza Horizon 4-el játszom Xbox One X-en.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Csak a G25-nek van szekvenciális váltó állítása. Másik G kormánynál ez nem tartalmazza csak a H váltót. De ha ennyire kell, akkor vagy kókányolsz youtube alapján gumival megy egyébb dologgal vagy veszel egy normális váltót. 100k környékén van beépített kézifékkel is.
[link][ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
arty
veterán
válasz JulesTS #38946 üzenetére
igazából végiggondoltam, hogy ha ÉN nekifogtam volna, hogy nézne ki és.... kattintottamerre látok egy "gyári" minőségű végeredményt. pedig gondolom nem ebből élsz...
vagyis, EDDIG nem ebből éltél[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Melorin
addikt
Nemsokára megérkezik a loadcell fékem a fanától.
Ti hogy szoktátok beállítani a fékerőt? Igazából elképzelésem sincs, hogy kezdjek neki. Ugye a lényeg elvileg az, hogy ne blokkoljanak a kerekek a játékokban, de ezt mi alapján lehet belőni? Gondolom a gumigyűrűket az én egyéni preferenciám alapján fűzzem fel a pedál mögötti szárra, első körben 85kg-ra gondoltam. Viszont látom, hogy a kormányon/driverben be kell állítani az érzékenységet, plusz a játékban is van fékerő. -
bbubby00
őstag
válasz Tibiajax #38962 üzenetére
Leszedtuk az iroasztalrol, apa melle kerult, ideiglenesen ilyen megoldassal
Januar vegere keszlesz a sajat cockpitje, es kap egy G25ot :D
Esetleg ha tudok olyan csaladot, akiknek jol johet ez a genius kormany, szivesen odaadjuk ingyen, akar el is postazom.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
camaro79
aktív tag
válasz Melorin #38965 üzenetére
En legpuhabbal kezdtem, kozepen a szines gumival, ahogy a guide-ban is van.
aztan hamar kicsereltem az egesz sort eggyel kemenyebbre, kozepre meg a korabbi puhabol ment egy. Brf 60%on van.
a lenyeg, hogy a 100%-os fekerot azert rendes taposassal erd csak el. Ez nagyban cockpit fuggo is, hogy milyen nyomast, terhelest bir el. -
Melorin
addikt
válasz sutatokisr #38967 üzenetére
Megoldást is írnál rá? Amit Camaro írt az nem jó?
[ Szerkesztve ]
-
sutatokisr
tag
-
Melorin
addikt
Köszi mindenkinek
Lehet, hogy hülye kérdés mindezek után: honnan tudom, hogy blokkolnak a kerekek fékezéskor? Eddig nem igazán éreztem ilyen téren visszajelzést a játékokban. Nyílván amikor kitör a kocsi hátulja és megelőz kanyarban akkor egyértelmű De ilyenkor előrébb teszem a fékerőelosztást és megszűnik. Viszont az első kerekek blokkolását nem veszem észre. -
biker
nagyúr
válasz Melorin #38972 üzenetére
Általában elkönnyül a kormány, de néha nehéz észrevenni. Pl rallyban murván kb semennyire nem érezni. F1-ben meg nagyon érezni. De ha egyenesen mész, akkor a kormány nem adja vissza. Marad a hang
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
válasz Melorin #38972 üzenetére
Kanyarodáskor egyenesen csúszol ki blokkoló kerekekkel, nem fordul el az autó, irányíthatatlan.
Nem az lc beállítástól fog függni, hogy blokkol-e avagy nem. Ideálisra beállított lc pedállal is könnyedén lehet blokkolni a kerekeket. Vezetéstechnika, illetve fékezéstechnika (trail braking) kell ahhoz, hogy úgy adagold a féket, hogy sehol se blokkoljon (se nagyobb sebességnél, se alacsonynál).
Persze, ha extrém magasra állítod be, aminél sosem éred el a teljes fékerőt (mondjuk csak 60%-ot), akkor nagyobb eséllyel nem fogod leblokkolni őket, csak a köridőd lesz gyalázatos az extrém hosszú féktávok miatt. 100% fékhatást el kell érned az lc beállításaiddal, onnéttől csak rajtad (meg ABS-en) múlik mikor blokkolod a kerekeket, nem magán a pedálon.
-
Neck
veterán
Félreértés ne essék, nem trollkodni akarok, őszintén érdekel - mi értelme van ABS nélkül játszani? Mondjuk GT versenyeket. Az F1-et még értem, ott nincs ABS, oké, rendben.
Amiket követek nemzetközi FIA GT online versenyeket, ott minden esetben kötelező az ABS. Anyám sok éves gombóc Suzuki Swiftjében is van.
Tanulni meg nem tudom, mit lehet belőle, mert ABS-el teljesen másképp kell fékezni, mint anélkül.
Őszintén érdekel, kíváncsi vagyok.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Géjza
őstag
GT-ben én is használom (legalacsonyabb fokozaton), F1-ben nem. De pl ACC-ben is (az okosak szerint) számít a trail braking, mert időt nyersz vele, ha azon a határon autózol/fékezel, ahol még éppen nem lép közbe az ABS. Ha ABS közbelép, az időveszteség (pl nem mindegy mennyit villog az ABS ACC-ben, ezt lehetőleg minimalizálni kell). Muter swiftjével valószínű nem a köridőket vadásszátok
-
GalaHU
őstag
Véletlen se akarok belevau, de a tail-braking az amikor a kanyar bejáratánál a már megfékezett autót fordítod jobban be az által, hogy kissé feljebb engeded a féket. Ebbe ugyan be nem szól az ABS...
Az “alap” féktávba igen, de ott is csak akkor ha folyamatosan darál. Online múltkor rákérdeztem pár setup-ra, és aki a 2 perces pályán 3mp-et ad, még annak is min. 1-esen van az ABS.Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
"Félreértés ne essék, nem trollkodni akarok, őszintén érdekel - mi értelme van ABS nélkül játszani? Mondjuk GT versenyeket. Az F1-et még értem, ott nincs ABS, oké, rendben."
Rallyzni meg kb elképzelni sem tudom, hogy lehet ABS-el. TCR-ben (RRE) meg ABS: Factory - None a beállítás, ott nincs ABS szerintem.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bbubby00
őstag
válasz ®abstract® #38989 üzenetére
A gyerkocnek most egy 15eves genius szettje van (holnap hozom el a logitechet).
Az en szettem egy TM T500RS (leszedtem a valtofuleket rola, valosagban ugysem hasznalom es csak utban lenne), T3PA pro pedal, TH8RS "H" valto. Sztem teljesen rendben van. Csak manual autokat vezetek Assettoban( meg a gyerekkel Gokartozom).
Nem egy MX5 valto, de ha hozzaszokik az ember, teljesen jo.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Tibiajax
nagyúr
válasz ®abstract® #38989 üzenetére
Nekem úgy tűnik hogy az akadozó És lassú lehet
igen, azt nézegettem én is az alzában, -ki volt rakva-, na mondom magamban, itt a nagy trúszmászter, annak is a váltója, próbáljuk már ki.. és igen, hát nem a villámváltás lehetősége jött le nekem se..
viszont, baromi érdekes, mert -mivel én nem versenyzek egyáltalán, csak élménykrúzolok- ez a stabil, masszív acél h-váltó mégis úgy bennem maradt azóta, és ahogy elképzelem h beülök a természetesen manuál váltós, megpiszkált 5.0 V8 shelby-mbe a forzában, ez egy élmény váltás-os buli lehet
szóval, ha nem is thruthmaster, de fantec-ben alig várom már a h-váltóval való gurulást..
hogy jóól kihúzassam a V8-at, kettesben -
Marci112233
őstag
Üdvözletem!
Ma megérkezett a rugó a T150RS gázpedálja alá. Be is raktam, belőttem saccra a potmétereket egy a neten található videó után,majd pár csavarral összefogattam. A rugó szépen és jól tette dolgát, így összekötöttem a kormánnyal, majd beüzemeltem a kormányt. Elsőnek nem ment a fékpedál de a gáz potmétert eltaláltam. Újra szétkaptam, de semmit nem láttam, így úgy szétkapva a pedált újra bekapcsoltam a kormányt. Így már ment a fék is, de annak potméterét egyszerűen nem bítram beálítani, mert a control panel-ben vagy alapból volt fékhatás mikor összefogtam, vagy nem ment fel a jel a féket rajzoló ablakban. Végül úgy raktam össze hogy egy kicsot rátartott a fék, tehát annak ablakában jelzett hogy már nyomva a fék. Így kikapcsoltam a kormányt, mert egyéb dolgom volt. Amint újra a kormányhoz jutottam, nem csináltam a pedállal semmit sem, csak újra bekapcsoltam. Szokás szerint a kormány kalibrálta magát, de eltűnt a fék rátartás is tehát valószínűnek tartom, hogy a pedél potmétereit is kalibrálta, mert mint írtam beállt a fék és a gázpedál is, mert most mindkét pedál egy pici mozdítás után reagál, és tetőzik is pedál koppanásánál.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W