Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz ugyes #130472 üzenetére

    "Nem érdekel mi van leírva. Csak a valóság."
    Nekem mégis úgy tűnik, hogy amit egy balfasz ügyintéző mond neked telefonon, azt viszont szentírásnak veszed - lásd heti egyszeri újraindítás. Erre mondom én, hogy nekem meg egyszer egy másik ügyintéző havi egyszeri újraindítást mondott - de ez ugyanúgy baromság. Akkor javasolt újraindítani, ha valami probléma van, egyébként meg semmiféle ilyen kötelezettsége nincs az előfizetőnek, és nem is lehet. Röhejes is lenne, ha hivatalosan ilyen feladatot adnának ki az előfizetőknek, hiszen ez nyílt beismerése lenne annak, hogy szarok az eszközeik.
    Egyébként meg ha egy hét alatt kétszer is "összeomlást" tapasztaltál (jelentsen ez bármit), akkor a heti 1 db újraindítás mit old meg? Na ugye.
    Ha ennyi baj van vele, akkor ott hibás az eszköz, vagy a hálózat nincs rendben, és ezek mindenféleképpen tevőleges beavatkozást igényelnek a szolgáltató részéről, mert ezen nem fog segíteni, akármilyen sűrűn áramtalanítod.

    Szerintem az IPv4-re váltás lehetősége sosem volt a HGW menüjében, ilyet csak az ügyfélszolgálat tud és tudott mindig is beállítani. A menüben akkor jelenik meg a router/modem (bridge) mód közötti váltás lehetősége, ha IPv4-en vagy. Ha nincs ilyen menüpont, akkor IPv6-on vagy.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák