Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vigyory71

    tag

    Tegnap előtt volt egy kis TV Box problémám (kitiltották valami titokzatos és rejtélyes okból a TV Boxomat, így egy erre utaló üzenettel kapcsolt be a Box, adás meg semmi) így felhívtam a 1270-et.

    Sűrű elnézést kértek, majd kérték, hogy áramtalanítsam a Boxomat, ők ráküldtek a modemre egy frissítést, az elrebootolta magát majd a visszaállás után már ment a TV Boxom is.

    Ha már végre kaptam egy ügyintézőt, gondoltam megkérdezem a tervezett 32%-os internet előfizetési díj emelésemmel kapcsolatban is. Mivel akivel beszéltem nem volt kompetens, kapcsolt valakit, akinek el kellett meséljem, hogy értem én, hogy a TV előfizetésem díját 9,x%-kal emelik, a Filmbox Pro díjamat 9,x%-kal emelik, na de az internet 32%??????
    Emberünk utánaszámolt, és hümmögött, majd kapcsolt VALAKIT, aki tud segíteni. Neki ismét előröl el kellett meséljem mindezt.
    És a lényeg.... Végül ez a 3. emberke azt mondta, hogy a TELJES díjamra vonatkozik a 9,3%. (Internet+TV+HBO+mindenmás) Ha ettől esetleg több lenne az emelés, akkor utólag reklamáljak, és kompenzálnak MAJD. :DD
    Nyilván ezt majd csak a januári számlám kézhez kapása után tudom megtenni. Számlapanasz -> feldolgozás, -> értékelés -> döntés... Mindez a vállalt reakcióidők betartásával. :C

    Alapvetően pozitív emberke vagyok, ezért egyelőre örültem a működő TV Boxomnak, és igyekszem még nem a januári díjemeléssel kapcsolatos hitetlenkedésemmel foglalkozni, a fejemet ingatni :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák