Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz cellpeti #1104 üzenetére

    A toyotához ugyanolyan drága az alkatrész, mint az egyéb, jobb japán kocsikhoz, pl Hondához. Annyi, hog ynem nagyon kell... ;] . Ha kell, akkor nem olcsó, de mindenképpen gyárit kell beletenni! Sokkal kevésbé szarnak be, mint az európai kocsik. Tapasztalatból írom. Persze, mivel használt autóról van szó, nem lehet belelátni, ki tudja, mit élt meg, előző gazdái mit adtak meg neki és mit nem. Ha kifogsz egy jó példányt, amire vigyáztak és szerencséd is lesz, a világ vége, meg vissza..:D. A régebbi TD motorok megbízhatóbbak, de a kocsi maga már öreg. A D4-D macerásabb, de minden mai motor macerás már, amiben a kettős tömegű lendkerék van. Annak van egy ideje, ami után mindenképpen csere. Vannak motorok, amiben ez nincs 200.000 (se), van, ahol 3-350-ig is elmegy. A cseréje többnyire százezres kategória, így nem árt, ha egy olyat nézel ki, amiben bizonyíthatóan nem rég cseréltek ilyet.

Új hozzászólás Aktív témák