-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zazahoho
őstag
válasz Ragadozó #1850 üzenetére
[link]
Nem találtam jobb videót hirtelen , kb 20 másodpercnél az óra perc mutató felett van a kis narancssárga kulcs jel. Az ég nekem, kétszer cseréltünk már olajat , és nem is mertem erre gondolni .
Köszönöm a segítséget.[ Szerkesztve ]
Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
L4mie
veterán
Köszönöm a válaszokat,
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
rob210
nagyúr
-
psycroptic
őstag
Igen! Betétek és tárcsák cserélve. Vadontáli újak voltak. Én rendeltem a neten a szemem előtt lettek felszerelve az autóra. És 3000 után rázza, mintha kötelező volna neki.
A félreértés elkerülése végett én nem rád(a javaslatodra) panaszkodom, hanem arra, hogy már megint nem sikerült kiküszöbölni egy hibát.
[ Szerkesztve ]
PSNID: Tomy83PS
-
tothl
addikt
válasz psycroptic #1854 üzenetére
Ilyen névvel mégis mire számítottál ?
-
tothl
addikt
válasz psycroptic #1858 üzenetére
A Zimmermannra, természetesen.
-
tothl
addikt
válasz psycroptic #1860 üzenetére
Ha egyformát akarsz, Brembo -val még nem volt bajom, mondjuk aranyszabály, hogy a legolcsóbb ismeretlen cuccoktól ódzkodni érdemes.
Nem mintha a Brembo ebben a kategóriában valami csoda lenne, vagy akár mondhatnám a Bosch -t is.
De legalább nem ráz 3000 km után. -
rob210
nagyúr
Nem ismered az előzményeket.
Mellesleg ha a Zimmermann szerinted gagyi akkor ne ajálj fékszettet senkinek.
Nem egyet szereltem már be többekközött az enyém alatt is az van 22.000 kilométer óta.
A párom verzojába is azt tettem 11.000kilométert ment már vele hibamentesen.Ott nem a fékkel lesz a baj.
Valami a futóműben nem oké.Renault power
-
tothl
addikt
Megmondom őszintén nem mondott a márka neve semmit, nekem még nem volt. Mondjuk ez sem jelent semmit, mert nem cserélgetek évente tárcsát.
Szóval mea culpa.Viszont akkor túl sok minden nem marad......esetleg a betét ?
Én kb. 2x szabályoztattam tárcsát még lezdő koromban, fölöslegesen. Azóta csak cseréltem.
Soha nem kellett tárcsát szabályoznom betétcserekor, mégis mindig elértek egy elég komoly kiliméter számot. (100e+). -
Satan_Claus
senior tag
-
psycroptic
őstag
-
rob210
nagyúr
válasz psycroptic #1865 üzenetére
Tippelhetek de el kéne menni futóműveshez és megnézni lehet rossz beállítás, rossz szilent.
Egy elferdült alkatrész szinte bár mi.Egy dolog kizárható a fékhiba.
Ennyi hibás fék nincs.Renault power
-
lsc
nagyúr
válasz psycroptic #1867 üzenetére
A féked nem melegszik? Ha esetleg szorul a munkahenger vagy a "csúszka" egy idő után deformálódik a féktárcsa.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Ragadozó
Ármester
válasz psycroptic #1870 üzenetére
Lehet valamelyik csúszka szorul (ezt nem tudhatod, szét szedés nélkül)...sajnos mostanában elég sok fék ráz, lehet meg kellene szabályozni a tárcsát és kitakarítani - megjáratni.
De rázhat szilenttől is, de az ritkán szokott lenni a hiba forrása.A zimmermann, galfer, ate, trw ami márkásabb, utána jön a bosch, textar, brembo, ferodo, stb...
Van kiemelkedő termékük, de ide sokszor alkatrészbe a kommersz, rossz áru jön...
Én Ferodo sport betéteket használok...
Mostanában a galfert szoktam betenni tárcsákból és betétekből...gyári is az.Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
rob210
nagyúr
válasz psycroptic #1870 üzenetére
Ez most jutott este eszembe nekem is, hogy a fékdugattyúkat és a betéteket tárcsát érdemes lenne megnézni.
Nincs-e félrekopás, mert akkor valóban a fékeddel van a gond csak nem a tárcsa betét szettekkel.
A csúszkák is lehetnek bajosak, ahogy a többiek is írták.
El kéne vele menni valóban egy szerelőhöz, (nem pékhez) és átnézetni alaposan.
Jobb ötletem nincs.Az biztos, hogy valami nem oké ott.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Silentfrog #1828 üzenetére
nálam is koppan valami, de nem láttam, nem érzékeltem szokatlan dolgot a koppanáson kívül. talpas is jó, lehet egyszerűen ezek ilyen kopogósak.....
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #1874 üzenetére
Én főleg ott veszem észre mikor kis úthibák vannak, vagyis pici szintkülönbségek. Pl a vastagon festett aszfalt jelzésekre ha rámegyek akkor is fura hangja van. Nem is koppan hanem döbög. Bármelyik kerékkel megyek rá ugyanaz a hang. Volt pár autóm de ilyen hangot még nem hallottam hibátlan autóból, bár Yarisba előtte nem ültem még, hogy ez most normális e vagy nem.
Vagy gyárilag ilyen, vagy valamelyik szilent pár van kicsit kikopva, most volt műszaki is ott tuti szóltak volna ha a lengőkarban ki kopott volna a gumi. Passz.
Max eladom, mert ez engem halálosan idegesít! -
diablo1984
veterán
válasz Silentfrog #1875 üzenetére
nekem is olyan hangja van, mindta egy műanyag tálba egy villáskulcsot beletennék és azt ráznám. néztem már a dobbetétet is, hogy de az dübög-e, toltam bele még 1-2 csavart, ahol úgfy gondoltam, hogy esetleg koppanhat, de nem az a hunyó. kicsit zavaró, egy diletáción átmenve is fonoman koppan, fene tudja, hogy ni is lehet....
én azon kívül megvagyok a yarissal elégedve, csodaszám megy, hogy elférünk benne és még a vezetőülést sem kell fullra hátra tolnom, mert akkor már nyújtóznom kell(185cm vagyok) és úgy nem kényelmes. erő elég érdekes benne, induláskor tényleg játszani kell a gázzal, mert tényleg fulladós is tud lenni, fordulaton szépen megy, bár pályán 130-al már durván hangos, hisz fordulata is magas(nem erre találták ki), tisztán városban klímával 7 litereket eszik, mostani hűvösebb időkben is annyi, távolságra 100-110-es tempóban 5,5-6 liertből el lehetne járni, de mi nem használjuk távutazásra!
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #1876 üzenetére
A tied mikori és mekkora motorral szerelt?
A mienk 2001 és ezres. Nagyobbat akartam, de ez olyan jó áron volt, hogy muszáj volt megvenni.
Végig vezetett szervizkönyv,127 ezer km, Új gyári toyota alufelni új Google eagle f1 gumikkal, új téli gumik acélfelnivel, szervókormány, klíma,elektromos ablakok, riasztó, köztontizár, vonóhorog, gyári 12 hangszórós zene, Toyota mélyládával az ülés alatt,etanol átalakító.Viszont ez a futómű hang miatt már erősen gondolkoztam azon ,hogy eladom, egy fél éve hallgatom ezt a döbögést és halálosan idegesít.
Én is lemértem a fogyasztás ez idő alatt.
A szélesebb 185-ös gumikkal mindenhol többet eszik /pálya, város, országút/Most , hogy fent vannak a téli gumik ami a gyári 175-ös méretű így pályán 100-110-es tempóval 5.5 l/10 város
7.5/100 Főút 4.5/100.
Ezt lemértem, a fogy .kijelző egy két decit csal fel-le. mikor milyen kedve van.Viszont mikor be volt kapcsolva a klíma nyáron akkor durván tévedett, sokkal több volt a fogyasztás mint amit kiírt.
Én cseréltettem egy ilyet, ez egy kicsit kopott volt de nem sok haszna volt, megmaradt a fura hang. /első stabilizátor kar./
Lehet, hogy az összes szilentet az első futóműbe kicseréltetem, ha megmarad a hang akkor eladom,annyira idegesít ez a hang.
[ Szerkesztve ]
-
thomeef
őstag
Srácok, meg tudná nekem valaki mondani hogy 2004 Corollához mekkora menetkifutású kerék csavar kell lemez felnihez? Alu felnivel vettem az autót, és most kéne cserélnem télire a garnitúrát, csak nem akarom hogy elmarja a csavarokat a tárcsa, ha túl hosszú a menet Lehet vennem kell rövidebbet...
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
diablo1984
veterán
válasz Silentfrog #1877 üzenetére
enyém is 2001-es ezres motorral. nekem kb fél litert csal a fedcomp, 272ezer km(ebből 228 a mostani blokkban, mert 3 évesen kiütötték belőle a motort egy betontucskón, és a toyotánál raktak bele egy új blokkot).
amúgy full fapad+klíma, az elektromos ablak és központi zár is utólagos, kormánylégzsák van csak és gyári rds nélküli rádió. céges verda volt, ezért is cserélték a motort és nem kukázták a verdát, asszem a nyári gumi 175-ös, a téli 165(vagy 155) széles, nemsoká felrakom rá. én szeretem, mert megbízható kocsi, bár nem puncimágnes, de az asszony ki is herélne(bár mondhatni javarészt ő használja, én inkább akkor, ha a laguna szervízben, vagy lusta vagyok a garázsból kiállni vele). -
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #1879 üzenetére
Ez meg a másik. A gumiméret. Az ezresre a a Toyota oldalán is 3 mérte van megadva.
Hogy egy típusra, ugyanakkora motorral és lóerővel rendelkező autóra , hogy van 155-165-és 175-ös méret is megadva az nekem rejtély.
A gumis szerint 155 a gyári mérete, itt van a kezembe a gyári gépkönyve ott meg 165-175-ös méretet ír az ezresre motorszám szerint leosztva. -
diablo1984
veterán
válasz Silentfrog #1880 üzenetére
155/80 és 175/65 a könyve szerint, az nekem is megvan, meg a szervízkönyv is!
váltóméret, ennyi az egész benne! szerintem a kopogás az egy kiszáradt kormányösszekötő, vagy szilent lehet, de még nem kopott, csak odaüt. majd ha lesz időm tavasszal átnézem és ha szükséges telenyomom grafitos zsírral, úgyis tervezem hogy alvázvédővel kikenem a dobokat és a küszöböt, mert ahogy elnézem, kezd elgyengülni rajta, most még nem késő, 1-2 év múlva már last minute-es lenne!
[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #1881 üzenetére
155 a téli és 175 a nyári?
Nekem sebességre van leosztva. 160 km alatt és felett. Bár nem is tud 160-nal menni!
-
diablo1984
veterán
válasz Silentfrog #1882 üzenetére
jaja, valami olyasmi, a téli kis virsligumi. asszem óra szerint 140-150 között próbáltam már, de majd kiszáll a kis still fűrész a motortérből, de szépen érződik, mikor vált a szelepvezérlés, mert 130 körül is tud annyit enni mint 100 nál, a fedcomp erre jó max, hogy lássam a váltást(csökken a fogyi, ahogy vált)
-
Ragadozó
Ármester
válasz thomeef #1878 üzenetére
lyukas kell, itt a unixos cikkszáma, ha jól emlékszem 4 csavar van a csomagban: 10906441
Silentfrog:
Maga stabrúdnál is van szilent, az tud dübörögni, de kerékagycsapágy is adott nálam dübörgő hangot a kezdetekben.[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Silentfrog
veterán
válasz Silentfrog #1885 üzenetére
-
Ragadozó
Ármester
válasz Silentfrog #1886 üzenetére
az a stab pálca, kell egy rúdnak a tetejénél lenni, ami a bölcsőhöz van csavarozva, közte szilent.
itt látszik:
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz thomeef #1889 üzenetére
Azt csak szervizes programmal lehet, hívd fel a legközelebbi unixot, hogy ilyenre lenne szükséged, vagy keress valakit, aki tud segíteni a beszerzésben.
Azt hiszem, kerékanya néven van és SWAG/FEBI gyártmány
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
kolosanyi
veterán
Sziasztok!
Hétfőn vettem egy '03-as Corollát. Téli gumival, hideg indítással, városban normális, hogy 8,6-8,8 között fogyaszt a számítógép szerint az 1,4 VVTI? Kicsit sokallom, anyukám békalámpás Corollája minimum 1 literrel kevesebbet eszik, de az még nem a VVTI motoros. Ezt még nem ismerem, azért kérdezem.
-
thomeef
őstag
válasz kolosanyi #1892 üzenetére
Ha nagy a forgalom, simán eszik annyit, nekem is ilyen van De 8,8 az nem kevés, még ennél a motornál sem, lehet azt bőven lejjebb vinni, csak hozzá kell szokni. Egyesben nem húzatjuk, gyorsan elváltunk, és legtöbb esetben, városban is elmegy 5ösben. Így azért lejjebb fog majd menni
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
kolosanyi
veterán
válasz thomeef #1893 üzenetére
De hát így vezetem.
Mondjuk elég sűrűn benyomom a klímát, hogy lefújja a párát az ablakról, lehet emiatt a 8,8. A régi Swifttel 5,9-et mértem nyáron, na ez nem fogja ezt produkálni, abban biztos vagyok. De hát nem is ez a cél, csak meglepődtem, hogy édesanyám Corollája nálam 7-7,5 körül van városban, ez meg 1 literrel több. Igaz erősebb is.
-
thomeef
őstag
válasz kolosanyi #1894 üzenetére
Hát a tömény városi használatról nem tudok nyilatkozni, de én napi 100km-t megyek vele, ebből 80 országút, 20 város. Nyáron 5,6 volt az átlagom, most 6,1, so én elvagyok vele
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
KMT
addikt
válasz thomeef #1893 üzenetére
Ez alapjan is 8,5 a varosi. Persze nekem is kevesebb ennel, de en nem a legnagyobb dugokban megyek altalaban.
Egyebkent a valtasok nem annyira szamitanak, az mar inkabb, hogy mennyire elorelatoan vezet az ember (felesleges gazadasok es fekezesek elkerulese stb.)
Nekem vetel utan par hettel kellett lambda-szondat cserelnem, na ez utan is jobb lett kicsit a fogyasztas. -
Silentfrog
veterán
Baromira nem mindegy, hogy milyen, melyik városban használja az ember az autót.
Szegeden egy literrel fogyaszt kevesebbet az autó mint itt Hódmezővásárhelyen. Itt nincs egy km-es útszakasz ahol ne lenne 30-as tábla, bicikliút, zebra, útkereszteződés. Ez tényleg így van, nem túlzok. Egyszerűen nem lehet haladni.
Itt nem is ülök autóba ha nem muszáj, inkább motorozok. -
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #1897 üzenetére
Ez aranyos.
Azt már hallottam, hogy a motorral el lehet menni a dugóban.
De ezek szerint motoron a tábla és a kresz sem számít?
Hiszen ha motorozol ugyan úgy ott a zebra és a 30-as tábla.
Az se fog jól fogyasztani, ráadásul motorozzon a hidegben akinek 3 annya van.Renault power
-
Silentfrog
veterán
Gondolom nem nagyon motorozol, ha nem tudod pontosan , hogy egy nagy városba mennyivel jobban lehet haladni motorra mint kocsival.
Viszont abban igazad van, hogy nem izzad már meg az ember motoron, de egy 4 ütemű 125 ccm-es robogó , ha nem jól fogyaszt akkor az a 3.5 liter/100km.De most ne panaszkodjunk occccó a benzin, lehet menni kocsival is mindenhova!
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban