-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #1899 üzenetére
Ahogy mondod nem motorozok elismerem.
Nekem az nem jön be én vagy biciklivel megyek vagy kocsival.De ilyen hideg időben only autó.
Renault power
-
Ragadozó
Ármester
válasz kolosanyi #1892 üzenetére
Sajnos tud ennyit enni, a régebbi motor kevesebb is beérte, de gyengébb is volt.
De azt se kell elfelejteni, hogy könnyebb a békalámpás kasztnija...
Volt 1.3-as békalámpásom, 2004-es 1.4-esem, de már faceliftes, most egy 2005-ös T-Sport van, 1.8 192 Le.Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
kolosanyi
veterán
Még egy kérdésem lenne. A kis fém pálcát, ami kitámasztja a motorháztetőt, kiszedtem, mert eléggé lötyögött, elöregedett a kis műanyag pöcök, ami tartja. Ilyen műanyagot lehet kapni valahol?
-
psycroptic
őstag
És mindenki más aki eddig hozzászólt:
Elvittem szervizbe futómű átvizsgálásra/állításra és fék vizsgálatra. Ott sikeresen megállapították, hogy az autónak nincs semmi baja, nincs semmi olyan dolog ami a feszületet/görbületet a tárcsába beleverné/beleütné. Háromszor kérdeztem meg, hogy, akkor mégis miért? Elmondta a szervizes, hogy a baloldaliban több, mint 2,xxx valamennyi a jobboldaliban meg 1,3 az értéke a deformálódásnak.(nem tudom, hogy milyen névvel illette). Ott is azt mondták, hogy szar a tárcsa minősége és pont. Felszabályozták a mostanit és elküldtek fizetni a kasszához. Nem tudom, hogy mitévő legyek. Ne kelljen már egy kib@szott személygépkocsiba versenyzéshez használatos tárcsa és betét szettet vennem. Vagy használjam így? De gusztustalan, mikor cibálja a kezemben a kormányt fékezéskor az autó.
PSNID: Tomy83PS
-
tothl
addikt
válasz psycroptic #1907 üzenetére
Sajnos a felszabályozás fölösleges pénzkidobás.
Nem tudok tutit ajánlani. A celicámban Bosch van jelenleg és nincs vele gond.
Ajánlanám a gyárit is, azzal nincs gond, végső esetben jobb, mint kidobni a pénzt fölöslegesen rossz minőségűre. -
lsc
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz psycroptic #1907 üzenetére
no coment.
Nekem bevált és még sok sok barátnak ismerősnek fórumtársnak.
Ha az első 500 km- en nem fékezed el a tárcsát akkor az onnantól nem fog vetemedni.
Azért az, hogy ez már a 3.- ik tárcsaszett sokat elárul vagy a hibáról vagy a vezetési stílusodról, de azt mondtad nem volt a tárcsa megégve egyszer sem és nem is hiszem, hogy tanuló rally pilóta vagy.
De ha igen vegyél EBC- tárcsákat drága de normál használatban az az egyik plafon.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
psycroptic
őstag
Nincs nehéz lábam, nem szoktam indokolatlanul rajtatartani a fékpedálon. Nem is nyírom az autót. De ennyit nem fogok rá költeni ez az autó nem ér annyit. Semmi égésnyom nem volt egyiken sem. Áhh, beleszarok, egy évet még kibír azután lecserélem az egészet valami másra. Kösz mindenkinek.
PSNID: Tomy83PS
-
L4mie
veterán
válasz psycroptic #1914 üzenetére
nekem nem rángat te a hátsó egyszerűen hiába nyomom többet a féket cseszik lekopni róla a rozsda,
szerelő szavaival élve el van cigányosodva...
mit lehetne ezen mókolni, azóta folyton nézem a corollák hátsó tárcsáját az összesnek szépen egyenletesen van kopva az enyémnek középen van egy kevésbé rozsdás része alul-felül rozsdahegy....mintha csak elsőféket használnék :S ha így van akkor baromira nem örülök, mert mivan ha majd kell fékeznem rendesen? O.oBár bevallom azt sem tudom mikor kezd el fogni a hátsófék.
sajnos nem nagyon értek a kocsikhoz
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz psycroptic #1916 üzenetére
Még nyáron elvittem mert volt akciós betétcsere a toyotánál, végül nem cserélték ki mert azt mondták, hogy az első fékek tök újak a hátsó meg még elmegy 30-40k km-t.
kérdeztem, hogy miért rozsdás a hátsó tárcsa, azt mondták, hogy sokat áll a kocsi és keveset fékezem...hát oké, hogy nem megyek vele minden nap, de azóta direkt jobban használom a féket és hát csak nem akar rákopni.
Lehet tárcsa is meg betét is szerintem, majd rakok fel képet, lehet azt mondjátok hogy ne hülyéskedjek ez teljesen rendben van.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz psycroptic #1918 üzenetére
Első kocsim, szóval foggalmam sincs, amúgy próbálgattam vészfékezést szerintem amúgy rendben van ABS is rángatja a pedált rendesen, de tényleg nincs viszonyítási alapom
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
kolosanyi
veterán
Ma a fővárosban voltam vizsgázni, a szolgálati G Astránkkal utaztam. Rájöttem, hogy miért szeretem sokkal jobban a japán autókat a németeknél (másodszor nyomok le 400 km-t az Opellel, kezdem kiismerni, anyukám Corolláját meg elég régóta vezetem, igaz az enyémet még alig egy hete). Az 1.6-os Opel baromi jól megy, nyomatékos, ugrik, pörög, jó az útfekvése, stabil, de valahogy nem az igazi. Nagy a helykínálat, kényelmes, jó a felszereltsége, elég jó anyagokból is van az utastere (azért látszik a 170 ezer km), de nem érzem úgy, hogy közel állna hozzám. Ellenben a Corollám olyan, mint egy méretre szabott öltöny. Minden a helyén, kézreáll, ergonomikus, minden nagyon finoman működik. A váltó zseniálisan jó, a kapcsolók finoman és szinte hang nélkül járnak, a pedálok érzékenyek, az egész autó kifinomultságot, strapabíróságot közvetít felém. Ilyen anyukám Corollája is meg az enyém is. Az Opel meg jó jó, de azért csak nehezen, hosszú úton jár a váltó és lötyög, nyikorog kicsit a motor, eszi az olajat, durvák a kapcsolók stb stb. De ugyanígy nem éreztem nekem valónak az eddig próbált VW-ket se, prémium németet még nem próbáltam. Ellenben unokatesómék Honda Cityje pont ezt az érzetet adta vissza, amit a Toyotáink is, de érdekes módon a családban levő Suzukikat is jobban kedvelem (főleg az új Vitarát ).
Nem tudom egyébként jól megfogalmazni, de számomra jobb érzés beülni egy jó kis japán autóba, mint az eddig próbált németekbe.
-
rob210
nagyúr
Én élek a gyanúperrel, hogy nem is fekszik fel az egész betét a tárcsára.
Ennél szélesebbnek kéne lennie a fényes felületnek.
Az biztos, hogy a fékhatásod nincs meg Hátul, jobban jársz ha megcsináltatod, mint ha vizsgán derül ki.
Szétszedve is kéne kép azért mert ez így csak tipp, de nagyon szarul néz ki.Renault power
-
L4mie
veterán
na igen februárban kell majd vinnem vizsgáztatni, köszönöm, hogy megerősítettétek a gyanúmat.
Keresek majd egy jó kis szervízt itt pesten, vagy beviszem és cseréltetem a hátsó pofákat...bár lehet megint megkérdezik, hogy miért is akarom cserélni őket.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Satan_Claus
senior tag
Kerékcserekor emelőre rakták a gépet, és elcsöppent kicsit a jobb hátsó lengéscsillapító. Ez javítható, vagy csere? Sárga Koni amúgy.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
rob210
nagyúr
válasz Satan_Claus #1930 üzenetére
A konit érdemes javíttatni, de nem olcsó, mint az új gátló sem ami lehet nem is lesz olyan minőségű
Renault power
-
Ragadozó
Ármester
válasz Satan_Claus #1930 üzenetére
Katonát keresd, ő foglalkozik gátló javítással, de mindig sok a melója.
Furkoo: Jó lenne azt a tárcsát cserélni, betéttel és megnézni mi miatt lett ilyen...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Satan_Claus
senior tag
24 akart lenni
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Fr0z3n
őstag
válasz Satan_Claus #1933 üzenetére
40 centis ültetéshez még jó a gyári
-
L4mie
veterán
hát igen, érdemes a toyotánál cseréltetni, vagy inkább keressek valami szakit akivel megoldjuk?
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Ragadozó
Ármester
válasz Satan_Claus #1933 üzenetére
Nagyon sok rallys jár hozzá, elismert a szakmában.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
kolosanyi
veterán
Na, hétvégén elvittem Sződligetre a Corollát, meglátogattam édesapámat és egyúttal kipróbáltam hosszabb távon is az autót. 520 km-t tettem meg egy tank benzinnel, 8,9-es átlag jött ki, ebből az első 100 km város volt. Az autópályás szakasz előtt nulláztam a fedélzetit, odafele 140 körül jöttem pályán és 110 országúton, visszafele 120 és 90. Pont 8-as átlag jött ki, amit sokallok annak fényében, hogy nem volt nagy forgalom, végig egyenletes sebességgel tudtam haladni. A majd' 9 literes városi fogyasztást is soknak tartom, pedig tényleg nem taposom. Több kollégámnak is van ilyen Corollája és mind 7 körüli értéket mond városira, 6 vagy az alattit országútra. Szerintetek mi okozhatja a megnövekedett fogyasztást?
-
kolosanyi
veterán
A fék rendben van, átnézték vétel előtt, kapott új fékbetétet. Új Michelin Alpin 3-as van rajta, a nyomás rendben. Sima MOL 95-öst tankoltam most kétszer. Amire gondoltam, az esetleg a gyengébb motorolaj (nem tudom milyet tettek bele a szervizben, rá fogok kérdezni), lerakódások a befecskendezőnél, ezt esetleg tisztító adalék oldhatja meg, esetleg a gyertyák, amiket kapott már használtak voltak, de valószínűtlennek tartom, hogy átvágtak volna. A rosszul mérő fedélzetit kizárom, mert saját magam is kiszámoltam és jó értéket mutatott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt