-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomeef
őstag
válasz Silentfrog #1651 üzenetére
Sokat, ebben a dög melegben akár 2-3 litert is.
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Silentfrog #1651 üzenetére
időjárás és sebességfüggő, városban, dugóban, ebben a pokolban 2-3L, országút max 1.5
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Silentfrog
veterán
Ketten írtátok ezt a 2 -3 litert.
Mivel ez nem digitális klíma, ha bekapcsolod működik ha nem akkor nem. Miért lényeg, hogy dög meleg van?
Nem mindegy, hogy hány fok van? -
Ragadozó
Ármester
válasz Silentfrog #1654 üzenetére
azért 2-3 literrel nem emeli fogyasztást...autópályán még kevesebbet is ehet, mint lehúzott ablakkal, ami lerontja a légellenállást...
imádlak benneteket..6-7 literes fogyasztás... nekem városon kívül 9 körül, város 13, 8 alá még nem ment...
azt a sok pacit etetnem kell...
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Drenadar
veterán
nekem mondjuk nem yarisom van, de a kijelző szerin 8l-ert fogyaszt városban. Mondjuk hozzá tartozik, hogy mostanában nagyon keveset megyek vele, mert alig 3 km-re van a melóhely, és túl sok lámpa van útközben...
ha már messzebb megyek, akkor ez 7l-re realizálódik
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Silentfrog #1654 üzenetére
Szerinted ugyanannyi energiába kerül a 38Cben és tüző napon lehüteni a kocsit, mint 28Cben és felhős időben?
Ragadozó/Drenadar: Tavalyi átlagom 1.0as Yarissal 5.1l. Nagyja város. Tény ebben van hypermiling és 0W20 Ebben klíma nem volt az csak iéntől áll rendelkezésre látszik is fogyin...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Silentfrog
veterán
-
Ragadozó
Ármester
válasz Silentfrog #1659 üzenetére
toyoták kompresszora ki-be kapcsol nem megy folyamatosan...más autóban is hiába megy a kompresszor állandóan, nem mindig dolgozik...
természetesen, hogy hűtsük az utasteret az energiával jár, de nem csak kompresszor, hanem plusz villamos energiával is...amit szintén az autó erőforrása állít elő, a generátor segítségével...attól is függ, hány fokra hűtjük az utas teret, csak pár fok különbséggel a kinti képest, akkor kevesebb energiát kell befektetni...
Az, hogy nekem sok a fogyasztás, nem meglepő...mivel sport(os) kocsi...192 lóerő...és nem vezetek öregurasan
kakucsringen pályázás:
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
KMT
addikt
válasz Silentfrog #1659 üzenetére
Ez esetben az lenne, hogy mindig ugyanolyan hőmérséklet-különbséget tartana a kinti és a benti közt. Tehát 30 fokban mondjuk 22-t, 40-ben 32-t....
Azért a ventilátor fokozata kihat rá. Plusz a hőmérséklet-állító is, ha melegebbre tekered, hozzákever kinti hőmérsékletű levegőt.Nekem most 6.4-et mutat (1.4 VVT-i), ez kb 250 km pálya (~110 km/h valós) és 80 km város. Ilyen időben, klímával. Nem panaszkodom.
(Az a vicc, hogy városban az is számít, hogy nincs iskolaidőszak...)[ Szerkesztve ]
-
egykettő
aktív tag
Sziasztok!
Halkan csatlakozom a klubbhoz egy 98-as avensis 2.0-val.
-
dkpisti
tag
válasz Silentfrog #1645 üzenetére
Amugy lehet túl korán váltod el ezres motort 2500-nél elváltani hát e12 1.4 benzin város kb 8.5 ,országút 80 körül 6L nem sok kocsi fogyaszt amugy kevesebbet 8l-nél városba saját mérés alapján.Fedélzeti komputer nem csal max 2decit
[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
városban nekem 8 körül van út-pálya 6.25-6.7 között... 1.4 VVTi Corolla.
5 liter....na persze D4D vel?
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Silentfrog
veterán
Szerintetek meg lehet valahogy előzni, hogy a fényszóró műanyag része bemattuljon? A robogómat új kora óta pasztázom évente párszor és az első fényszóró se marad ki, az is kap pasztát, folyékony politúrt . A motor most kilenc éves és a műanyag lámpa olyan mind ha új lenne.
Szerintetek a toyota fényszóró politúrral való lekenése nem lehet jó megoldás a megelőzésre? -
molnarpeter
nagyúr
válasz Silentfrog #1668 üzenetére
Autóápolás topikba nézz be, polírozás önmagában elég szzokott lenni. Lakk merült fel még talán, de ha le van fújva, utána polírozni necces, szóval a legjobb a natúr polír időnként Esetleg még egy UV védő fólia segíthet kicsit...
[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
válasz molnarpeter #1669 üzenetére
Nem is tudtam, hogy van olyan topik! Majd rákeresek.
-
thomeef
őstag
válasz molnarpeter #1669 üzenetére
Én amikor megvettem az autót az első dolog volt másnap hogy lepolíroztattam a fényszórókat és autófóliáshoz elvittem lefóliázni. Az előző kocsimon is megcsináltam annó és 6 év után is olyan volt mint az új. Iszonyat sokat dob az összképen. És a fóliázás után már nem mattul, mert uv védelem is van benne, meg kopás, karcálló stb.
(#1668) Silentfrog-nek akartam címezni sorry
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Tele von Zsinór
őstag
Pár napja nehezen indul a corollám (E12, 1.4 benzin), pumpálni kell a gázt anélkül be sem indul. Korábban erre nem volt szükség. Van tippetek, mi lehet és hogy készüljek pénztárcával?
-
Ragadozó
Ármester
válasz Tele von Zsinór #1674 üzenetére
ilyenről nem is hallottam még...mikori az autó? teker rendesen az önindító?
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
rob210
nagyúr
válasz Tele von Zsinór #1674 üzenetére
Nagyon nem kell vastagon készülni.
Elengedi a benzinnyomást.
Azt is csinálhatod, hogy ráadod a gyújtást, leveszed ráadod megint és utána kezdesz el indítózni, ha így elsőre indul akkor biztos, hogy az a baj, hogy nem marad meg a benzinnyomásod.
Ez mondjuk a Toyota 1.4 befecskendezési rendszerét nem igazán ismerve lehet AC vagy csak a nyomásszabályzó szelep hibája.Érdemes egy AC átfolyás mérést is csinálni, ha nem ez a hiba. de 90%-ra teszem.
Renault power
-
lsc
nagyúr
válasz Tele von Zsinór #1674 üzenetére
Befecskendezősnél semmi értelme pumpálni a gázt, annak csak régen a porlasztós időben volt esetleg értelme. Légszűrőbetét csere ha régi, de valószínűleg a légtömegmérővel van valami gond, jobb esetben egy tisztítás elég.
Az élet kegyetlen .
-
Zoli1222
őstag
Sziasztok!
1.8 vvt-i motorról mi a népítélet? Megbízható? A mobile.de-n találtam egy 2005-ös kombi avensis-t (170000km) és nagyon izgatja a fantáziámat. Illetve mennyibe kerülhet belerakatni a tempomatot? A válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
válasz Zoli1222 #1678 üzenetére
1.8 rol nincs infóm,
enyém 1,4 178k-s frankó, bár vigyáztak rá, de japán benzinesek híresen megbízhatóak 4-500 ezerigbtw: olajevős gond nem tudom 1.8-nál is volt-e érdemes megnézni, utánakérdezni.
enyémbe van utólag tempomat, ha jól emlékszem 70k körül magyarázta a szervizes, de nem én szereltettem be így nem mondom, hogy ennyi volt.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Tele von Zsinór
őstag
Ragadozó: 2002-es (nemrég voltam vele nálad klímatisztításon, fehér, ötajtós, igénytelenül javított kőfelverődéses az eleje), az önindító teker rendesen.
rob210: kipróbálom majd, köszi!
lsc: köszi!
-
rob210
nagyúr
válasz Zoli1222 #1678 üzenetére
Jó a motor karakterisztikája.
A párom Versojában ilyen motor van azt a "nagy" kasznit szépen mozgatja, de nem versenyezni való.
Fogyasztása nagyon óvatosan városban 8.5 liter.
De 9 állatkodva 10 litert is képes elfogyasztani, autópályán most 6.9 literre sikerült letornászni odafigyelve ésszel hajtva, 130 as tempóval jó útviszonyok mellett.
Amúgy elég "igénytelen" teszi a dolgát.Egy nagy előnye van, láncos
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ragadozó
Ármester
válasz Tele von Zsinór #1681 üzenetére
akkor beszéljünk privátban vagy telefonon és ránézek mi lehet...természetesen emlékszem...csak nevekkel vagyok mindig bajban
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
-
thomeef
őstag
2003as corollában mennyire érdekes kicserélni a gyári hangszórókat az ajtóban?
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Ragadozó
Ármester
válasz Zoli1222 #1687 üzenetére
benzinessel jobban jársz, nincs kettős tömegű lendkerék, dízellel előjöhetnek költséges alkatrész problémák.
Ha cserélgették rendesen az olajat, nem lesz gond az 1.8-cal...ha jól tudom ezt az évjáratot már nem érinti az olajfogyasztás se.thomeef:
ajtó kárpitot le kell szedni, annyira nem vészes...[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
rob210
nagyúr
válasz Zoli1222 #1685 üzenetére
Kényelmes ha kell pakolható is.
A motorral nem lesz bajod mint írtam.
Ha elkezd csörögni csak akkor kell vezérlést cserélni.
Egyedül a vízpumpa amire rá kell nézni szervizeléseknél és cserélni ha megfárad.
Az olajat mindig időben és a megfelelőt cseréld azon kívül nem sok bajod lesz benne.A diesellel én nagyon nem kísérleteznék, főleg nem 10 évre.
Porlasztó csúcsok / nagynyomású / etc.etc. több a hibalehetőség az én véleményem szerint.De nem akarok vitát kiváltani a dieselmágusok és benzinfanok között mindenki azt vesz amit akar.
A te felhasználási igényeidhez szerintem az egynyóc tökéletes.Renault power
-
Kocska89
tag
válasz Kocska89 #1632 üzenetére
Annyival kiegészíteném a dolgot. Amikor reggel beülök az autóba kussban van minden! A kormány sem nyikorog, az éktelen csikorgó hang sem jelentkezik.
Ahogy melegszik pár perc után már jön a kormány nyekergése. Ha már nyekereg a kormány a csikorgás is tapasztalható. Öreg, lenne a szervó olaj? Elég barna. Szintje megfelelő.
-
Zoli1222
őstag
Köszönöm a válaszokat! Sokan mondták már, h a dízelnél nagy tud lenni a szopó faktor, csak "sajna" vmiért nagyon húzok a dízel felé. Viszont így egyre szimpatikusabb! Már csak azt sajnálom, h a magyar piac ennyire gyatra és aljas.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli1222
őstag
válasz molnarpeter #1695 üzenetére
T25 Ave az mi akar lenni? Ha nincs nagy szopás az elsővel akkor azokat is nézegetem azért!