-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
nalam a carina e 165/65r14-val 2.5kornyeken jar a telen nyaron /gy venturi es kleber krisalp3/
udv
neduddki
p.s. gyun eszembe a zf kormany a honda csomagtartojaban pihen es ha holnap esti nemgyun ajanalt akkor aszt ujitatom fel
p.s. abs eloferdulhet de meglepo lenne:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
thyeby
őstag
"hany BAR kell a gumikba? "
Általában 2,2 és 2,5 között fújjuk a gumit. (én 2,2-t szeretek télen, nyáron) Ha keményebb, akkor simábban fut autópályán, kisebb a fogyasztás, ám nem tapad olyan jól - pláne esőben.S mégvalamit: Ha tartósan gyorsan mégy (pl autobahn), számolni kell azzal, hogy melegszik, és megnő a nyomás. (Egy ismerősöm keményen szerette, és párezer km alatt defekt defekt után barum gumikkal)
"Ebben a modellben van e ABS?"
Nagyon egyszerű megnézni: Legalább hatvannál kétlábbal ráugrasz a fékre. Ha elkezd a fékpedál rezegni a talpad alatt, akkor van ABS. Ha nem rezeg, akkor még ha van is, hát nem működik.
Több fa van, mint asztalos!
-
neduddki
nagyúr
-
lsc
nagyúr
Sokkal egyszerűbb megkérdezni mennyi a gyári érték, a corolláimhoz pl 2,4-et ír. Tartós nagy sebességhez /160 vagy annál nagyobb/ meg még nagyobb értékeket, ott már azért a menetszél is hűt rendesen .Téli gumihoz meg plusz 0,2-őt ajánl minden gumis/újság, a corolla kezelésije is
Az élet kegyetlen .
-
petakpa1
őstag
Próbálj meg a netről, vagy fájlcserélőről letölteni doksit hozzá a Haynes illetve Mitchell On-demand CD kfejezésekre rákresve.
Előbbi egy könyv (owners workshop manual), míg utóbbi egc program, ami többféle autóhoz is tartalmaz infókat.
"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))
-
petakpa1
őstag
Szerintetek van értelme átpolíroztatni az egész kasznit, és utánna lewaxoltatni. Egy karosszériás fickó, aki egy kisebb horpadás javított rajta javasolta ezt.
Esztétikailag biztos jobban nézne ki (csillogna), de a polirozás nem vékonyítja el a festéket?
"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))
-
Xmodule
őstag
Köszönöm szepen a valaszokat. Amugy az a baj hogy neten sehol sem talaltam ilyen kezikönyvet vagy leirast csak torrenten, de azzal az a gond, hogy a szolgaltatom tiltja. Marmint ugy tiltja hogy el sem indul a letöltes. Szerveren meg nem talaltam meg csak ha mondjuk megrendelem angliabol meg ilyenek ami ugye nem tul idealis megoldas nekem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
neduddki
nagyúr
válasz petakpa1 #357 üzenetére
HI!
hatente ebveken keresztul igen, de evente 1-2x annak tartani kell
udv
neduddki
mod: itten mar neszted? kar hogy az Carina gyari matricajan nem azek az adatok vannak:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
thyeby
őstag
válasz petakpa1 #357 üzenetére
"de a polirozás nem vékonyítja el a festéket?"
Nem. Az egy plusz réteget hord fel rá. Ha még frankó a fényezésed, akkor nehogy összemaszatold valami ócsó xarral, mert úgy valóban sipákolhatsz. A jó polír után sokáig még csak nem is koszolódik a kocsi. Én átpingáltam már egy éves korában is. (az egy kemény délután!)
Ha kéred, leszaladok a műhelybe, megnézni, mi a csudával kentem. Közismert neve van, de nem akar beugrani, h mi is az. Úgy emlékszem 2 rugó egy kis flakon.Több fa van, mint asztalos!
-
gaborbol
őstag
válasz petakpa1 #357 üzenetére
"A polirozás nem vékonyítja el a festéket?"
De, gyakorlatilag lekoptatsz egy kis réteget a festékből vagy a lakkból.
Így lehet eltűntetni a karcokat, szennyeződéseket a fényezésből mivel a paszta gyakorlatilag egy nagyon finom koptató anyag. Ha rendesen van csinálva nagyon sokat tud dobni egy autó kinézetén, szinte "csodát " tud tenni egy öreg autón, De túlzásba nem szabad esni vele....
Itt találod a megfelelő fórumot a témával kapcsolatban:Kérdezd Dodi72-bátran, ha kérdésed van.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Mindkettőtöknek, a polírozás a lakkból szed le minimális réteget/ha a festékből az már régen rossz/, a waxolás /viaszolás/ ad védő réteget, természetesen polírozás után nem árt azt is megcsinálni . Viszont a waxolás egy idő után lekopik .
Az élet kegyetlen .
-
Xmodule
őstag
1990 es carina II esembe szerintetek milyen motor olajat tehetnek? nekem 10w40 vagy 5w40 szintetikusat tanacsoltak. marmint akie volt a kocsi elöttem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
neduddki
nagyúr
-
Xmodule
őstag
azt szeretnem megkerdezni hogy 90 es carina II höz van e valakinek valami service manual vagy ilyesmije. szamitogepes formaban vagy be tudna e szkennelni? csak mert en kulfoldon lakom es eleg nehez itt hozza jutni. neten meg nem talaltam...
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
thyeby
őstag
válasz gaborbol #362 üzenetére
Több helyen is olvastam már, h a polírozás elkoptatja a lakkot, majd a festéket.
Ez egy tévhit.
Többféle polírozási eljárás létezik, és valóban van olyan, amikor lekopik a festék is.
Tudni kell azonban, hogy a helyes polírozás nem koptat le semmit. Az egy plusz réteget visz a felületre, ami a mikron méretű karcolásokat kitöltve egy filmet képez a lakkon. Létezik olyan eljárás is, ami komolyabb karcolásokat is (ha még nem lett átkarcolva a festék a réteg teljes vastagságában) "eltüntet" (Pl 3M I, II, és III polírpasztája). Ez valóban koptatja a felületet. (számozásának megfelelő intenzitással)
Polírozáskor gyakorlatilag a polírozógép a lúdas a kopásért. (az is elsősorban az éleknél, ahol nem oszlik a nyomás a teljes korong felületén szét, hanem az élre koncentrálódik). Mert gyakori jelenség, hogy a már kész felületen még sokáig (nemritkán odanyomva) dolgoztatják a gépet. (biztosan azért, hogy legyen sokkal jobban kész)Ha valaki nem rest kézzel polírozni, annak nemigen fog se a lakk, se a festék lekopni. (Még a rongy se, amivel dörzsikél!)
Több fa van, mint asztalos!
-
neduddki
nagyúr
HI!
"Ha valaki nem rest kézzel polírozni, annak nemigen fog se a lakk, se a festék lekopni. " hogy eszt szegeny gyukiettam nem tutta:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Xmodule
őstag
Valaki cserelt mar itt vezermuszijat?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
lsc
nagyúr
Kicsit kevered a fogalmakat, a polírozás még ha minimálisan de koptatja a lakkot, amit Te írsz az a viaszolás/vaxolás, az tényleg egy plusz réteg .
A polír anyagok a fényezés felső, matt rétegét lecsiszolva varázsolják újszerűvé járművünket.
A vaxolás – magyarul viaszolás – lényege, hogy egy vékony keményviasz réteget hoz létre a lemezek felületén, amely megfogja a porszemcsék, és egyéb szennyeződések támadását, és elnyeli a napfény káros sugarainak javát.Idézet innen.
Az élet kegyetlen .
-
Xmodule
őstag
Kocsi hatuljarol a tipust jelölö matricat szerintetek mivel a legkönyebb eltavolitani. Mar nagyon le van kopva es igy csunyan mutat.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
neduddki
nagyúr
I!
na hamarosan meglepetessel szolgalok toyota fronton is:- )))
udv
neduddki
mod: aszem a kollega aprokat beborult:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
lsc
nagyúr
Lesz Yaris-hybrid, legalábbis úgy néz ki .
Az élet kegyetlen .
-
Xmodule
őstag
valakinek van -e nemi tapasztalata a hatso dobfek beallitasrol? mert nemreg csereltem benne fekpofakat es valahogy allitani kellene szerintem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Miert kell hozza a motort jaratni? Akkor csak muhelyben lehet pontosan beallitani ahol rarakjak valami padra? Mert nekem az kellene hogy kb egyforman fogjon a ket hatso fek. marmint a kerekek kb egy idöben blokkolodjanak.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
lsc
nagyúr
Azért járó motornál mert akkor megy a fékszervó, így erősebb a fékhatás . Nem kell műhely, elég a hozzáértés is, de ahogy olvasom nálad az nem a legmagasabb szintű . A fék meg nem az a dolog amit a neten meg lehet tanulni /nem misztifikálom mert nem a legbonyolultabb dolog, de nem árt egy kis elméleti és gyakorlati ismeret hozzá / . Ha jól értem csak betétet cseréltél, illett volna a dobot legalább felszabályozni . Nem tudom a carinán gyári fékbetétek voltak-e, a corolláimon még 200e fölött is a gyári van, vékony mindkettő de a gyári sem sokkal vastagabb, alig kopnak .
Az élet kegyetlen .
-
Xmodule
őstag
En sem tudom gyari volt e ami volt de mar nagyon el volt vekonyodva ezert csereltem. Meg most a következö vizsgan nem ment volna mar at. Mert a tavalyin az ertekek mar mutattak hogy cserere erett. Itt minden evben vizsgaztatni kell a kocsit mondjuk ez most nem jön ide csak mondom. Igaz nem vagyok egy nagy guru mert meg sosem volt autom ezelött csak motorok, de azert ha van egy ket tipp vagy tanacs amit megosztanal szivesen olvasnam. Felszabalyozas nem volt. Ahogy irtad csak fekbeteteket csereltem meg a rugokat.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
lsc
nagyúr
-
thyeby
őstag
-
KMan
őstag
Sziasztok!
Toyota emblema elado. Ujabb fajta Avensis, Yaris, Aygo, stb.. re valo. Krom szinu, bontatlan, gyari toyota csomagolasban (made in germany ) , ivelt. Budapesten atveheto. Priviben megtalaltok ha valakit erdekelne[ Szerkesztve ]
Csak a balekok alszanak [SAS]
-
thyeby
őstag
hogy ezzel is megéri bizniszelni - megáll az eszem...
Nekem lelopták hátulról még újkorában, de ha ingyen kapok másikat, se teszem fel. Hogy aztán baró süldők mégjobban összekarmolásszák csavarhúzóval a fényezést egy szirszar embléma miatt? Meg mosni is nehezebb az embléma környékét. A kocsi meg pont úgy gurul nélküle is, mint vele.
Ha a szalon árulna embléma nélküli kocsit is, én külön felárat fizetnék ezért az "extráért".Több fa van, mint asztalos!
-
Xmodule
őstag
Hali.Vettem 4 db alufelnit csak kicsit dolgozni kellene rajta. Ilyen regi lakk volt rajta de mar meg van kopva. Kerdesem az lenne szerintetek mivel lehetne szepen letisztitani, hogy ne legyen karcos? Lehet le is festenem feketere. Vagy meg nem tudom elöször csak le szeretnem takaritani. Teszek fel ket kepet Kep1 es kep2
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Óra topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- BestBuy topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...