- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 24
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Fallout 4
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Xbox One
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Arra lennék kiváncsi, hogy akinek volt, van, lesz toyota típúsu személygépkocsija, mi a véleményük. Lehet fikázni, manifesztálni, bármit.
Nekem most egy carina II Dieselem van. 2 literes, szívó diesel.
Tapasztalatok:
Kár, hogy öreg, ezért lengéscsillapító csere ráférne (lehet, hogy Japánban soha nem menne tönkre, de a magyar utak...).
Minden elektromos berendezése működik (17 éves)
Hatalmas.
Nevetséges fogyasztása van a karosszéria méreteihez képest. (5-től, max 6 literig)
Dieselhez képest meglepően rugalmas, iszonyúan nyomatékos motor.(német dieselekhez képest)
(3.-ban alapjáraton elindulok vele)
A kötelező szervizeken kívül semmit ne kellett ráköltenem.
Szóval nekem bejött.
Autószerelőktől hallottam, hogy több, mint félmillió km-t elmennek különösebb beavatkozás nélkül a motorok.Az enyémben 271.000 km van, szerelő kolléga megjegyezte:''ok, akkor be van járatva..''
Szeretnék eggyel újabb típust venni, kb 10 éveset, kombit, szintén sima dieselben. Ha vkinek van tapasztalata ez ügyben, kérem ossza meg velünk.
(Ha tehetem, japán dieselt veszek)
Üdv: -
-
Geller72
veterán
Vettem a carina 2-be leng. csilleket, gázosokat 20k/db. Ha kell vkinek, szóljon. (boltban 35k-nál kezdődnek)
-
Geller72
veterán
Én is a 10W-40-et ajánlom. Mostanában minden új autóhoz is az 5W-t írják, aztán eszi, mint az állat. Bőven jó a tizes. Azokat a cseréket végezd el, én amikor autót veszek, minden ilyet alapból cserélek, akármit mond a tulaj. (Utoljára, amikor autót vettem, a tulajdonosa mutogatta, hogy nincs az új olajban 5000 km. Addog ok, de azt elfelejtette mondani, hogy ittas vezetésért elvették közben a jogsiját, és egy év alatt rakták bele azt az 5000-et, tehát mindenképpen cserélni kellett, mert kb pont egy éve volt a csere.)
-
Geller72
veterán
Gratulálunk. Végre AUTÓT vettél..
-
Geller72
veterán
..nézegetem itt a katalógust, amit a toyota-postás ( ) hozott..hmm.azé' nem semmi, hogy az Aurisba belerakják ugyanazt a 177 lovas motort, mint az Avensisbe.. De az még furább, hogy a kisebb karosszériás auris majd 20-al kevesebbet tud ugyanannyi pacival, mint pl az Avensis..kár, hogy a Toyotánál nincs olyan hűségakció, hogy aki mondjuk amúgy is toyotát venne, mert tudja a titkot, amit sokan nem, annak adnának nulla forinttól egy új autót, mondjuk havi 25k-ért..lenne egy új Toyotám..mmmmm
Nem tud vki olcsón Carina II-re lemezfelnit?? 2 db kellene.
Üdv:
Geller[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Satan_Claus #195 üzenetére
13-as..
-
Geller72
veterán
NEM SEMMI!!
Üdv:
Geller -
Geller72
veterán
Én hihetőnek tartom ezeket a százalékokat. Voltam Albániában.. . Na azóta én úgy érzem, ott gyártják a Mercédeszt.. . 100-ból 95 merdzsó, elvétve egy két audi, néhány volvo. Soha, sehol nem láttam ennyit. A hivatalos szervek (rendőrök, határőrök) perfekt beszélnek angolul (akivel én szóba elegyedtem, az igen). Kérdezem az egyiktől, hogy nehogymá annak a kalapos papinak, aki a sel mergával huzza a betonkeverőt, a fizujából telik ilyen taligára. Hát ez itt hogy megy? Aszongya': itt ha neked van, autód, akkor van és kész, semmilyen hivatalos píípör nem igazolja, hogy honnan. Mondjuk nem ide vág, de ennyire barátságos emberekkel még nem találkoztam. Nem semmi, ott mi van. Mondjuk autót otthagyni nem szabad..
Üdv:
Geller[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Hali. Van közösségi tapasztalat az avensisek új, d4d motoros verziójában a kettős tömegű lendkerekes szopásokkal? Gondolok itt arra, hogy mikor hal meg, mennyi a csere, mik a jelek, meg ilyenek. meg hogy ezt milyen évjárattól kerüljem, ha venni akarok? Vagy csak a d4d motorban van? Ugyanez Honda Accorban is megvan?
-
Geller72
veterán
válasz Satan_Claus #1024 üzenetére
Jól dugtál vissza mindent? Mondjuk a vészvillogón?
-
Geller72
veterán
Avensisből dízelt 1 milláig melyik motorral érdemes megvenni?
Üdv:
G.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
Volt egy tartós teszt valahol, lehet hogy tc-ban. Ott elemezgettek egy relatíve régebbi priust. Ha jól emlékszem, teljesen vállalható volt a kocsi. Igen, utánanéztem, egy rakat totalcar teszt van róla. De van egy rakat másik teszt, vélemény is. Google keresőbe a prius teszt totalcar varázsszavakra kidob egy csomó linket. .
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Nekem egy ismim van, akinek van priusza..( ). Sokat elmond, hogy nem mond semmit. . Az új priusok, pl a plus ahogy tudom ,már LiIon akkukkal van szerelve. Nagyobb teljesítményű, könnyebb, kevesebb helyet foglal-. Én úgy gondolom, hogy még nem tartunk ott, hogy kompromisszumok nélkül vehessek egyet. Az újról is azt írják, hogy nagypapis vezetéshez szo-szo, de egy előzés eléggé stresszes tud lenni. Ha nem vagy egy kapkodó idegbeteg, és baromira ráérsz, valamint ha nem fontos, hogy nem gyorsul úgy, mint egy "natív" benzines, vagy TD, akkor jó lesz.
Egyébként itt elsőkézből tudsz olvasni...
-
Geller72
veterán
Elég komolyan tetszenek nekem ezek a hibridek. Én sem vagyok egy állat az utakon, baromira nem sietek sehova. . Nekem a plafon tényleg a 130 körüli lenne. Ahogy nézegetem, a 2004-es priusok (még ugye 10 éves se lenne) 1 300 000 körül simán megkaphatóak egészen jó állapotban. Annyi meg szerintem egyáltalán nem sok, ha egyébként teljesen jó karban lenne. A fogyasztásuk is egészen tűrhető, sőt. Erősen elgondolkodom még ezen. .
-
Geller72
veterán
válasz cellpeti #1104 üzenetére
A toyotához ugyanolyan drága az alkatrész, mint az egyéb, jobb japán kocsikhoz, pl Hondához. Annyi, hog ynem nagyon kell... . Ha kell, akkor nem olcsó, de mindenképpen gyárit kell beletenni! Sokkal kevésbé szarnak be, mint az európai kocsik. Tapasztalatból írom. Persze, mivel használt autóról van szó, nem lehet belelátni, ki tudja, mit élt meg, előző gazdái mit adtak meg neki és mit nem. Ha kifogsz egy jó példányt, amire vigyáztak és szerencséd is lesz, a világ vége, meg vissza... A régebbi TD motorok megbízhatóbbak, de a kocsi maga már öreg. A D4-D macerásabb, de minden mai motor macerás már, amiben a kettős tömegű lendkerék van. Annak van egy ideje, ami után mindenképpen csere. Vannak motorok, amiben ez nincs 200.000 (se), van, ahol 3-350-ig is elmegy. A cseréje többnyire százezres kategória, így nem árt, ha egy olyat nézel ki, amiben bizonyíthatóan nem rég cseréltek ilyet.