Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #36006 üzenetére
Majd ez alapján ellenőrzöm, hogy a WagonR-ben milyen van.
Egyelőre nem volt még semmi baj a fékkel. Tegnap forszíroztam is kicsit, de csak nagyon bólogatott, cserés az összes lengéscsillapító.
#műszakirakileszcserélveminden
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz #77081088 #36031 üzenetére
nem jelentkezik a pedál beesés
Majd fog. A fékfolyadék magába szívja a vizet, ez rohasztja szét belülről az ABS szeleptömbjét. Egy egyszeri cserével nincs megelőzve a probléma. Az autó új korától kezdve 2-3 évente kellene cserélni típustól függetlenül (motorkerékpárokban is).
-----------------------------
Más: Ha már típushibák, a mai gyakorlaton egy ugyanolyan WagonR-t szereltem, mint a miénk is. A vízpumpát kellett cserélni rajta, de a nyelestengelycsapágya is kivan. Legalább megtudtam, hogy milyen hangja van, mert a miénk csak nem akar tönkremenni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36039 üzenetére
Próbáltad már hagyományos izzóval is?
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36041 üzenetére
Nem értek nagyon a LED-ekhez. Csak azért kérdeztem, mert ha hagyományos izzóval tökéletes, akkor a LED-ben keresendő a hiba, de ha az is megdöglik hamar, akkor az autóban.
-
tboldi
nagyúr
válasz KubanitoS #36050 üzenetére
Mert jobban néz ki, hogy ugyanannyi hely van a kerék és a sárvédőív között felül, mint mellette.
3 centi még nem megy a használhatóság rovására, a Jazz-zel egyszer sem értem még le sehova, pedig mentem már át olyan beton fekvőrendőrön, ami Moszkvicsra lett méretezve. És ez eleve gyári valójában is alacsonyabb, mint egy Vitara.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #36054 üzenetére
Ilyenen is mentem már át többször, nem volt gond. A lökősök is a helyükön.
H&R progresszív rugók vannak alatta, kíváncsi leszek, milyen lesz majd az új 6,5x15-ös felnikkel. Hétfőn megrendeltem őket Deutschland-ból, de egyelőre még "wird bearbeitet".
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz mirci18 #36068 üzenetére
Milyen motoros is a tied?
M13A-nál 15k km/1 év, vagy ha sok a város, akkor felezendő, vagyis 7,5k km/0,5 év.
szerk.: Pár gyártó próbálkozott ezzel a kitolt periódussal (az autók iránt nem érdeklődőknél “előny”, kevesebbet kell foglalkozni az autóval papíron, ezáltal jobban eladhatóbbá válnak), de már szinte mindenki visszavette. Illetve még a dinamikus periódus a menő, ilyenkor az autó több mindent figyelembe vesz (hidegindítások száma, megtett km-ek, stb.) és egyszer csak kiírja, hogy ideje olajat cserélni.
De igazából egy autó sem díjazza a hosszú periódust, normál használat esetén 10, max. 15k-ként illik lecserélni, akkor nem lesz baj.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #36099 üzenetére
Tudtommal nincs különösebb baj a Honda CVT-ivel, ha időben cserélnek benne olajat. Csak megszokást igényel a robogós működési elv, de amúgy szerintem nyugodtan vehető.
szerk. 1: Amúgy azt aláírom, hogy ruhát qrva nehéz találni, XL fölött jellemzően csak a bőség nő, nem a hossz. Szerencsére cipőt könnyen találok, a 45-ös méret elég gyakori.
szerk. 2: A Jazz-ben tuti elférnétek mindannyian. Nekem egy 2006-osom van, 4 velem kb. egymagas felnőtt ember simán elfér benne. Az újabbak kicsivel még nagyobbak (habár a csomagtartó valamivel kisebb lett).
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #36121 üzenetére
Nocsak, kit fújt ide a szél!
Mizu? Most mit hajtasz?
szerk.: Fékre megoldás az EBC YellowStuff vagy RedStuff.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz dssport #36174 üzenetére
Menj át az olajos topikba és olvasd el Kornel vergődéseit.
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36191 üzenetére
Két külön napi számláló van, de ezek szerint sikerült egyszerre nullázni a kettőt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36194 üzenetére
Átlagfogyasztás (average): 41 mérföld egy gallon üzemanyagból (~5,74 l/100km)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #36220 üzenetére
A kettő minőségbeli különbségeiről megoszlanak a vélemények, de az S-Cross nagyobb, ez nem vitás.
Én azt mondom, azt kell választani, amelyik tetszik, mert egyikkel sem lehet félrenyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #36249 üzenetére
Ha tudsz is faragni még, az már csak a kereskedésen múlik, azt már a saját hasznukból engedik szerintem.
Egyébként nekem év elején a győri Suzuki Stabil adta a legjobb ajánlatot az 1.4T 2WD GLX-re, 5,28 millió lenne metállal együtt, de forgalomba helyezés nélkül.Gumikból meg tudtommal egyik sem kiemelkedő, sem a nyári, ami gyárilag rajta van az autón, sem pedig a téli, amit a szalonokban árulnak. Menjen arra is CC, oszt' csókolom.
Kiegészítőket meg érdemesebb inkább a különböző suzukis webshopokból megrendelni, olcsóbban kijön.
Én mondjuk személy szerint nem nagyon vennék semmit pluszban, nekem megfelel úgy is, ahogy van.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Csak nem egy Suzuki által támogatott írás?
[link] -
tboldi
nagyúr
Jééé! Felemelték 950-re. 1 hónappal ezelőtt vettem innen, akkor még 780 volt.
Itt vannak. Multi nem kell, jó az olcsóbb, sima is a kampós karra. A Multihoz csak többféle adaptert adnak a különböző felfogatásokhoz, de maga a lapát ugyanaz.
Az autós topikban is sokunk ilyet használ, nincs vele gond. 1 évet lazán kibír, innentől fogva sok értelmét nem látom a drága lapátoknak. Előtte Valeo First volt nekem (még az előző gazdi rakta fel), az is kb. 1 évet bírt, de ~2000 Ft/db és semmiben nem volt jobb a Bosokónál.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Mi is magunknak fogjuk csinálni az olaj- és szűrőcseréket, ahogy azt már többször is említettem. Még van kb. 5000 km addig a WagonR-ben. Kérdés, hogy a váltóolajcsere megoldható-e otthon is.
Mondjuk a lengéscsillapítók cseréjéhez muszáj lesz szervizbe vinni megfelelő eszközök hiányában.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36347 üzenetére
Lehet, hogy az a betét azzal a tárcsával ilyen hangot ad ki a különböző anyagösszetételek miatt. Ha nincs elkopva (visító fémes hang) és nem érzel semmi rendelleneset, akkor szerintem nem kell vele foglalkozni.
Egyébként akkor lehet még ilyesmi hangja, ha egy ideig kint áll az autó a szabad ég alatt (esetleg még víz is éri). Ilyenkor egy vékony rozsdarétek kezd kialakulni a féktárcsákon, de ez az első fékezésekkor eltűnik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36349 üzenetére
Az is lehet, meg kell nézni.
Apum WagonR-én is visított a dobfék egy időben. Szét lett szedve, semmi baja nem volt, csak ki lett takarítva. Aztán egy darabig még hangoskodott, majd 1-2 hónap után elhallgatott és azóta sem szólalt meg. Valószínűleg a betéten volt egy olyan réteg, ami a fémhez érve hangot adott ki, és idővel lekopott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Stellar Blade
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ASUS routerek
- GTA V
- Házimozi haladó szinten
- eBay
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- További aktív témák...