Új hozzászólás Aktív témák
-
realist
őstag
válasz csaba1203 #40931 üzenetére
S-cross esetében is van ahol 2 - 3 hónapot mondanak. Van ahol pedig megvan pár 7 alatt, ez kereskedő függő is kért e készlete autót.
Egyébként számomra is meglepő volt mennyit kell várni az új autókra. Pl. Octavia esetén kb. 6hónapot mondtak, ceed 4-5, civic 4-5. Egyedi igények pedig még ezekhez képest is idő növelők.
-
válasz csaba1203 #40939 üzenetére
Vannak olyan autók amiket bemutató autónak kedvezménnyel tudják megvenni, de 2 hónapig nem adhatják el, mondjuk biztos nem az összes ilyen
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
addikt
válasz csaba1203 #40944 üzenetére
Na hallod, mi is azért kötöttünk ki a szalonban, mert elég volt néhány kereskedésbe ellátogatni, hogy világos legyen, át akarnak verni. Volt, amelyik Toyotáról véletlenül leesett a rendszám takaró reklám és le tudtam kérdezni a valós km állást. 100k+ volt benne és ez csak akkortól, mikor behozták. Egy másiknál a kezemben maradt az ablakemelő kapcsolója, a pótkerék, kerékkkulcs hiányzott, gumik természetesen agyonhasználtak.
S tényleg, ha 2,5-3 millióért is egy kupac sz@rt kap az ember, akkor már csak egy kicsit kell spórolni egy új kocsira. Biztos ki lehet fogni jó állapotú használt autót is, de nekünk nem sikerült.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
kiskun968
tag
-
HKorn
addikt
válasz csaba1203 #41337 üzenetére
Biztos, hogy az 1.0T sokkal dinamikusabb, csak hát ugye kis köbcenti+részecskeszűrő+turbó, de igazából ezzel sincs baj, ha figyel rá az ember.
Suzuki turbómotorjai amúgy elég jó konstrukciónak tűnnek, habár nekem 1.6-os Vitarám van, bármikor elcserélném egy 1.4T-re (1.0T-re nem). 1100Kg-os kasztnit viszi mint a szél.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
nagyúr
válasz csaba1203 #41345 üzenetére
Múltkor néztem egy Suzuki kereskedésben a károsanyag kibocsátási értékeket, ez a MILD hibrid cucc valami eelenyészően kevesebbet pöfög ki mint a sima. Még itt se látom értelmét.
De gondolom van oka hogy a Toyotával összeállnak, tőlük kaphatnak igazi hibrid technológiát amivel már lehet csökkenteni a szennyezést és még lesz is értelme autózás közben nem egy ilyen 3 LE-s valami játékmotort tesznek bele amennyit kis túlzással egy sprintnél kitermelek magamból.Més que un club!
-
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz csaba1203 #41352 üzenetére
Na pont ezt kérdeztem korábban én is. Nem látom hogy bármi értelme lenne ennek a jelenlegi MILD hibrid rendszernek.
Egyedül arra tudok gondolni hogy ez amolyan első szárnypróbálgatás volt a Suzukinál, és hogy teszteljék piacra dobták hátha veszik azért az emberek. Meg persze így kifelé is mutatják hogy foglalkoznak a témával.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
laca891
aktív tag
válasz csaba1203 #41382 üzenetére
Én most májusban 3 nap alatt felhajtottam egy Swiftet.
Körbe kell kérdezni a Suzuki márkakereskedéseket, hogy hol van raktáron, mond fel a megrendelést, mivel nem tartják a határidőt.
Ha nem találsz Ignist, szerintem simán áttudsz nyergelni Vitarára, mert abból van bőven készleten.[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #41423 üzenetére
Meglátjuk, sok idő van még addig, remélem tudják tartani az igért időpontot. Mondjuk azt is hozzá kell tenni, hogy én nem a Magyar Suzuki ZRT-től veszem az autót, hanem a Lehetőségautótól, ez állami cég, és a kereskedés vezetője korábban azt mondta hogy akkor is kapnak autót, amikor a magyarországi suzuki kereskedések semmit, mert minden gyártásra elsőbbségi joguk van. Szóval, reménykedem
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #41439 üzenetére
Amikor voltam bent és kezdtem intézni a swift vásárlását, épp telefonon beszélt a kereskedés vezetője és azt mondta a telefonba az érdeklődőnek, hogy a swiftet felejtse el, abból sokáig nem lesz autó, vitarában vagy s-crossban kell gondolkodni. Ekkor azért megfordult a fejemben hogy mégis mit gondol magáról a suzuki, két modellre szűkült kínálat nem túl izgalmas. Bár, amíg a mindenki kedvence vitara az egyik, addig túl nagy baj nem lehet.
A jumny-t japánban gyártják és a japánok 11 hónapot várnak ha ilyen autót vennének, és akkor még ha ehhez hozzádobod a kb 3 hónap szállítási időt ha idehaza vennéd, már tényleg akkora várakozás lesz, hogy szerintem az az autó (sőt, talán egy autó sem) ér annyit, ha pénzed van és venni akarsz valamit.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #41458 üzenetére
Zöldrendszámos autókra most is van állami támogatás és még azon kívül is mindenféle kedvezmények, csak hogy segítsük szegény gazdagokat Viszont az átlagvevő által megvásárolható olcsóbb hybrid nem hiszem hogy kap majd bármiféle kedvezményt, tekintve hogy a prius se kap semmit.
Itt egy kis elmélkedés.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-NOKIA-
Ármester
válasz csaba1203 #41456 üzenetére
Lesz hibrid vitára is?
Arra biztosan becserélem.dethroner: azt tudom csak hogy Panasonic hangszórók vannak a 2019 vitarában, de a fejegység valami gagyi lehet, mert nem szól szépen. Legalábbis a régi Seat-omban a JVC meg a sony fej ezerszer szebben szólt.
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #41542 üzenetére
Átlag magas vagyok, és a szűkebb családban sincsenek kosárlabdások, szóval az Aygo-val se lenne gondom, de a csomagtartó problémás lenne abban és az Ignis-ben is. Ez a két modell, mondjuk azért jönne be, mert mindkettő egy fiatalos, fun vonalat képvisel. Nem áll tőlem távol a VW bogár, Fiat 500, Mini vonal, ezért is kár hogy nem tudom megnézni az Ignis-t élőben. Lehet hogy jobban bejönne, mint képek alapján.
Igen, sajnos megfelelő motorral drága a konkurencia, az alapmotor meg túl kevés, ha azt nézem, hogy klíma is kell az autóba. Tudom, hogy mit jelent egy 60-70 lóerős autóban klímázni, főleg városban, szóval meghúztam egy vonalat 90 lóerőnél és próbálok ragaszkodni hozzá.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #41622 üzenetére
Elvileg már megjött..., de csak később veszem át, mert nem leszek pár hétig az országban. Ugye ezeket már korábban berendelték olyan színekkel, felszereltséggel, amivel valószínűleg el fognak menni hamar, szóval ezért nem kell rá várni, mint amikor egyedileg rendelsz, x színnel, felszereltséggel.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #41630 üzenetére
Én fehér és sötétszürke között választhattam, mert a helyi kereskedőnél ezek maradtak, messzebbre meg nem akartam menni. Végül a fehéret választottam. Azt furcsának találtam, hogy csak metál színeket rendeltek, meg persze azt is hogy talán csak 1 nem metál szín van tipusonként.
Nagyon béna, hogy nem itthon gyártják a paletta nagy részét.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
-
dik
őstag
válasz csaba1203 #41747 üzenetére
Természetesen nem életbevágó egy ilyen autó vásárlása. Romot nem veszek az biztos...
Új autót venni manapság nagyon jó üzlet az biztos az eladónak... Ki se érek vele a szalonból azt felét éri szinte. Cserébe csak új oké, de milyen áron. Persze aki megteheti vegye meg ez egy ilyen játék..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
-
-
-
blakey
titán
válasz csaba1203 #41856 üzenetére
650 km-t sikerült megtennem vele azaz kemény 4.5 liter százon nagyrészt klímával - erról jut eszembe, volt egy közel 400 km-es utam és úgy gondoltam, hogy utazás előtt tele tankoolom és kijött egy érdekes eredmény, 4,07l/100km lett a fogyasztás, még soha nem sikerült ennyire alacsony fogyasztást elérnem, végig klima, stb. Nem rossz, de szerintem ilyen nem lesz még 1x, 5,4l/100 az ami árlatában még elérhető.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz csaba1203 #41858 üzenetére
Az 1.6 sem nevezhető nagyétkűnek de azért a közel 4l-es fogyasztás meglepett, soha nem sikerült ilyen alacsonyt kihozni és valószínűleg nem is lesz ilyen, 5-5,4 ami általában megvan. Egyébként nem foglalkozom a fogyasztással de a tankolásokat a Fuelio-ban vezetem és onnan tudom, hogy milyen fogyasztásaim vannak.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
válasz csaba1203 #41936 üzenetére
Mondjuk azért nem az összeset, de valóban nagyon jó ár/érték
(Duster, sandero, fiat tipo hasonlóan jó ár/érték, csak itthon ezek szar francia és szar olasz)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz csaba1203 #41955 üzenetére
Ezért nem veszek használt autót, van rá 5 év gari és 5 év ingyen szerviz, kiforrott 2003 óta létező fire motor
Alacsony? Melyik része nem suv, de 16-18 cm a hasa, 1495 mm magas.
Nehézkes kilátás? Hány cm magas vagy?
Ezért vettél suzukit, én nem versenyezni akarok veled sry
Amúgy sokáig vitara-t akartam, de az 1.0 motor se és a 4,1M ára sem pozitív irányba változott.
Sajnos lecsúsztam a 3,8M 1,6 szívó vitara-ról[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz csaba1203 #41959 üzenetére
én is bírtam volna egy vitara-t, már az i30 sw-t eladtam, beballagtam egy suzukihoz és akartam venni egy vitara 1,6 szívót 2017-be, aztán kiderült, hogy nincs meg egy teljes évem egyéni vállalkozóként, így nem kapok hitelt, hiába volt megfelelő jövedelmem abban az évben, de nem volt teljes évem vállalkozóként, így gyorsban vettem egy i20-at és egy év múlva eladtam, de addigra már pont nem volt 1,6 szívó, itt indult a keresgélés és végül tipo lett, ha nem jön be eladom 4 évesen még 1 év garival és veszek valami mást, eddig 9 ekm és egyre jobban tetszik, nem lesznek nyügjei, akkor egy jó ideig megtartom, mert nincs olyan amit anyagilag felérnék és jobb lenne arra amire nekem kell
Amúgy nekem egy opel vectrám volt amivel így jártam, mint te, csak én havonta vittem szerelőhöz, de sose volt teljesen jó, míg megelégeltem és beszámíttattam egy új skoda fabia kombiba 5,5 év hibamentesség, csak az meg kényelmetlen volt, majd vettem egy kia ceed-et 5,5 év használat, klíma lyukadt ki 5 éves korában, gariban cserélték, de 3 ajtós volt, jött a gyerek.....[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz csaba1203 #41957 üzenetére
amúgy mindig teletankoltad a pandát, vagy mindig csak 2000-ért toltál bele, csak mert az üzemanyagszivattyú a tankban van és az üzemanyag hűti, ha folyton üres tankkal mész, akkor nem kap megfelelő hűtést és sokkal hamarabb elhalálozik, ez kb minden autóra igaz. én inkább úgy szoktam, hogy fél tanknál tele rakom, és ilyen gond nem lesz, persze így meg mindig többletsúlyt cipelek.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz csaba1203 #41980 üzenetére
nem igazán érdekel, hogy régen mi volt.
Régen a kia is sz@r volt, aztán megvette a hyundai a fele részvényt, amikor 2011-ben megvettem az ismerősök 90%-a hülyének nézett, aztán 3-4 év múlva meg mindenki kérdezgette, hogy tényleg jó?
2006-ban ugyanez volt a skoda-val, akkor még nem sokan tudták, hogy vw technika, akkor is hülyének néztek, aztán annak sem volt semmi hibája nálam, meg a kia ceednek sem.
Nem hinném, hogy az első 10 évben bármi komolyabbat rá kellene költenem, az első 5 év adott (5év gari, 5 év ingyen szerviz) Aztán meglátom, amúgy olcsó hozzá az alkatrész, az autó is olcsó volt, 3,59M és arra kértem 16" alut, meg ezt-azt 3,8M megállt.
Egy használtan vett 2003-as autót hasonlítasz egy újonnan vett 2019-es autóhoz, hát nem is tudom....[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz csaba1203 #41989 üzenetére
ha az elejétől van gazdája az autónak, akkor a legtöbbel nincsenek komoly gondok, fater honda civic 1,4 szívója is most volt 20 éves (1999-es), 360 ekm van benne és most kapott friss műszakit, csak kopókat kellett benne cserélni. Annyi a titok, hogy minden 10 ekm-en kapott friss olajat, meg szűrőket.
Tigerclaw: szerintem nem fogod megbánni, jó kis autó, nekem tetszett a próbakör vele, nagyon pici hiányzott, hogy én is azt vegyem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz csaba1203 #42015 üzenetére
A 30ekm csere periódust és az 50ekm csere periódust is kibírja az olaj, az autó nem
Te autód, te dolgod[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #42015 üzenetére
Anno sok sok évvel ezelőtt azt tanították, hogy a bejáratás alatt...gondolom ez lehet az 1000 km, az olajba emeltebb szinten kerülhetnek fém részecskék, mivel ezalatt csiszolódnak össze a surlódó alkatrészek. Ezért ajánlatos a bejáratás után nem sokkal lecserélni szűrővel együtt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
válasz csaba1203 #42019 üzenetére
A tiponál másmilyen az első olaj és 3000-3500km nél javasolják az első cserét, amikor lecserélték a hangja is más lett a motornak (nem csak nálam) és volt benne azért bőven szennyeződés, mindig friss olajjal biztos, hogy nem tudsz ártani a motornak
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg