Új hozzászólás Aktív témák
-
realist
őstag
Kérnék egy ki segítséget az S-cross garancia útvesztőben
A 3 év teljes + 7 év "BoosterJet Pro" garancia ugye minden esetben jár, ha az ember betartja az előírt szervizeket?
Ill. az első 3 évet lehet kiegészíteni ezekkel a külön megvásárolhatókkal? Ezek ugye nem szerviz függők?
Kiterjesztett garancia bruttó díja 12 hónapra vagy 150 000 km-re: 57 600 Ft
Kiterjesztett garancia bruttó díja 24 hónapra vagy 150 000 km-re: 86 200 FtJelenleg mi a reális ár amiért egy "sima" metal fényes S-cross 1,4 GL+ kézi váltós, első kerék meghajtású elhozható?
Van egy ajánlatom üzembe helyezéssel együtt 4,9 millióról. Ez jó ár? Van esetleg olyan ajánlott kereskedés esetleg értékesítő akit érdemes keresni alku ügyben? (jöhet privátban is)A fent írt 1-2 éves garancia kiterjesztést esélyes belealkudni még az árba?
-
realist
őstag
Van esetleg olyan köztünk akinek 1.4t kapcsán van optimalizálás vagy hívjuk úgy chip tapasztalata?
Szerviz szokta figyelni, hogy modosítva van-e a szoftver?Az a terv, hogy vennék az autóhoz 2év plusz garanciát. Kinek mi a tapasztalat mennyire szőrös szívű a suzuki a garanciális javítások kapcsán, főleg az extra években(kötelező szervizeket természetesen betartva) ?
-
realist
őstag
Kb. 2 héten belül csatlakozom én is az s-cross tulajdonosok táborába. Nem teljesen ez volt a terv, de az ár/érték okán ismét suzuki tulajdonos leszek.
Lenen pár kérdésem. Az érintő képernyőre tettek valamilyen kijelzővédő fóliát vagy nem érdemes, mert nem karcolódik?
Mivel lassan tavaszodik nem hiszem, hogy egyből téli gumi vásárlással kezdek. Viszont a 17"-es gyári felni nem annyira tetszik ezt lehet cserélném vagy téli gumival használnám. Ennek kapcsán lennének kérdéseim:
- Van valaki aki a 17" -es gyári felnit használja télen? Nem zavaró a 215/55 méret?
- Esetleg olyan aki télen 16"-os méretben 215/60 helyett valamilyen más gumi méretet használ és bevált neki?
- Tegyük fel eladom a gyári 17" -es felnit, veszek helyette egy másikat ami 17", de a szélessége nem 6.5, hanem 7. Esetleges garanciális probléma esetén ebbe beleköthetnek? Akkor is, ha van róla pl. tüv cert, hogy típus azonos?kösz a segítséget!
-
realist
őstag
válasz BigBlackDog #39970 üzenetére
Gumi méret akkor marad a gyári. Lenne 6,5*17 felni alternativa is, így gyári szélesség és ehhez is van cert. ET45
-
realist
őstag
Hol lehet legjobb áron beszerezni a gyári Continental TMPS szenzort?
-
realist
őstag
Az S-cross pontos gyári felni méretét megtudnátok adni?
Amit tudok: 6.5x17; 5 x 114,3
Amiben nem vagyok biztos az az ET (45?) ill. a felni közép méret (72.5?)Van valami amire egyébként az autó átvételekor figyelni kell? (még nem vettem új autót )
Alap dolgokat persze megnezek (papírok legyenek kitöltve stb.) ne legyen semmi sérült vagy karcos (ha az lenne akkor erről kell írni gondolom valami jegyzőkönyvet valami).
Valami egyéb? -
realist
őstag
válasz Tom1939 #40046 üzenetére
Nekem 2 helyen is az mondták, hogy 48voltos hibrid lesz. Azaz se zöld rendszám, se motor nélküli mozgás. Gyak a fekezésnél nyert energiából "könyít" a motoron kigyorsításiknál. Tehát némileg csökkent a fogyasztáson.
Nem hiszem, hogy pl ezzel akár egy részecskeszürő bevezetést meglehet úszni. -
realist
őstag
2 kérdésem lenne, egyik sem egyszerű
Tudtok ajánlani budapesti szervizt?
Másik városban veszem az autót oda nem járnék, de gyorsan el fog jönni az ezer km -es átvizsgálás (vagy bármi egyéb miatt, ha gond lenne), szóval találnom kellene valamit.Az elvárásom kb. ennyi:
- időszakos szerviz esetén leehetőségem legyen az autó mellett állni -> ha flakonos olajat kérek akkor ne próbálkozzanak be hordóssal...
- garanciális javítás esetén ne problémázzanak és hívjanak vissza X alkalommal, hogy kb. hátha magától megoldódik. Szóval, ha valamit cserélni kell, akkor cseréljék...
- esetleges törés kár esetén, tudják intézni a biztosítási ügyintézést és a javítástMásik téma a casco biztosítás.
Szerintetek megéri a márka casco (suzuki+ = allianz)?
Pár tízezerrel drágább esetemben mint pl. egy union és nem tudom megéri-e. -
realist
őstag
Szerintetek S-Cross (gl+) gyári 17"-os alufelnit milyen áron lehet kb. eladni(pár km lesz csak benne)?
Az a terv, hogy csak a felnit adnám Tpms és gumi nélkül. Ennek van értelme vagy egyszerűbb egyben? -
realist
őstag
válasz maximilian4 #40412 üzenetére
Ez a 150 ló és felette városi legenda.
S-cross face csoportban van fent több mérés is. Pad függően kb. 138-142 ló között mozognak.Ez egy teljesen jó és reális érték. Nekem is ilyen van, de erősebből ültem át és azért lehet érezni a különbséget.
Menet közben nagyon jó a rugalmassága az alacsony súlya miatt. Erőteljesebb indulásnál - talán az első futómű miatt - nem az igazi, de bőven elegendő a kasznihoz/hajtáslánchoz ez a motor.
[ Szerkesztve ]
-
realist
őstag
válasz blokad #40432 üzenetére
Ez egy reklám, nem mérés.
Olyat is írnak az oldalon, hogy 5500 fordulatnál tilt a motor. Ez pl eleve nem így van. Szóval nem korrekt.
Rendes padon végzett mérés van a face csoportban. Ott mérték ahol a totalcar műsorban is szoktak (emlékeim szerint). Hozzá a gyári értéket, sok márkához képest már ez is szép eredmény.
A plusz 20-30 ló és 40-60nm egy jó chip esetén talán hozható, de ilyen gyakorlati tapasztalatot megosztó user-t én még nem találtam... -
realist
őstag
-
realist
őstag
válasz csaba1203 #40931 üzenetére
S-cross esetében is van ahol 2 - 3 hónapot mondanak. Van ahol pedig megvan pár 7 alatt, ez kereskedő függő is kért e készlete autót.
Egyébként számomra is meglepő volt mennyit kell várni az új autókra. Pl. Octavia esetén kb. 6hónapot mondtak, ceed 4-5, civic 4-5. Egyedi igények pedig még ezekhez képest is idő növelők.
-
realist
őstag
válasz Arolotifar #40954 üzenetére
30 perc kb., ha sokat dumál a szerelő akkor kicsit többet
-
realist
őstag
-
realist
őstag
válasz SirKero #41178 üzenetére
Anno vételnél felhívtam azokat akik ajándék téli gumis ajánlatot adtak vagy hirdettek. Mindenki olyan noname márkákat mondott amiről az ember még nem is hallottam (nem yokohama, hanem linglong jellegűek). EZt adták volna, semmi lemez felni vagy szenzor.
Amilyen kerék szetteket kedvezményesen adtak volna 200-250e között, azt összetettem magamnak 170e magasságában. -
realist
őstag
2018 év eleji s-cross, android auto fronton eddig minden rendben volt. Folyamatosan használom, ahogy beülök egyből rákerült az éppen aktuális telefon.
Az elmúlt pár napban elkezdett menet közben szakadozni a kapcsolat a telefonnal (ilyenkor 5-6 alkalommal újra csatlakozott magától mire újra stabil lett). Ma már egyáltalán nem akart csatlakozni, a fejegységen nem látni semmit, a telefonon látom, hogy az AA fel le ugrál és kiírta, hogy az usb kábel kapcsolat instabil.
Amikkel próbálkoztam:
- frissítettem a fejegységet
- kipróbáltam 3 usb kábelt
- 2 másik telefont
A helyzet viszont nem javult.Igy gondolom 3 probléma lehet fejegység, usb csatlakozó (ebbe egyenként 3 éve rádugtam egy kábelt és azóta le sem húztam) vagy az ezek között lévő kábel.
Volt valakinek hasonló problémája?
Felhívom a szakszervizt ahová járok, hogy kitudják-e mérni. Szerintetek milyen költségekre lehet számítani? Van 2 éves garancia kiterjesztés a kocsira, azt hasonló probléma esetén igénybe lehet venni?Kösz!
-
realist
őstag
válasz Montesantos #58400 üzenetére
Mármint egyáltalán nem tudtál csatlakozni amíg nem jött egy új AndroidAuto frissítés, azóta pedig probléma nélkül tudsz? Milyen telefon volt ez?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!