-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
Hívtak a Seibikóból, a szervopumpámat már gányolta valaki, nem belevaló alkatrésszel.... Sima felújítás mellett kell rendelni valami alkatrészt bele ami 10 nap, árban nem lesz vészes, 50k alatt cakkpakk. A korrekt hozzáállást mutatja náluk, hogy a kiszedett hibás pumpám helyett bedobtak egy másikat addig, amíg megjön az alkatrész az enyémhez így elhozhatom az autóm ma, ha végeztek a pumpa felújításával akkor elugrok hozzájuk és egy óra alatt bedobják a felújított alkatrészt. Le a kalappal
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Elkezdtem nyomozgatni a gyári dvd-s navi okosításán, valamelyik Kenwood navi box beépítésével.
Nektek még a gyári navi van bent?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Jorus!!!
Egy szép Libero(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #1459 üzenetére
Ez ilyen női logika, mi nem érthetjük meg szentem. Szerinte az új túl modern és nem túl sportos...
Véleményem szerint mindkettő egyformán béna, de ha már választani kell, akkor az újabb, jobb állapotban levőt venném természtesen.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
A H6 alatt elfér a 16-os alufelni? Nem ér bele a féknyereg?
Az autóhoz acél felnit kaptam, nem alá való gumival (215/55 r16), így vennem kell valamit, de nem tudom eldönteni, hogy mit.
Van most a jofogason egy 16-os alu szett, amit láttam már OBK alatt, tetszene is, de hajlok a 17-es szett felé is...(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #1464 üzenetére
6.5JJx16 ET48 vagy 8JJx16 ET42 passzol rá. Nekem a sár gumik az első méretű acélfelniken vannak. 15-ös felniből nagyon spéci kell, hogy elférjen a nyereg, 16-osból az említett méretek hivatalosak, de hozzájuk közeli méretek is jók lehetnek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
mmcc02
tag
[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
nagyúr
Szegény Csikós, amikor ilyen hülyeséget leír, hogy 260 mm-es a szabad hasmagasság, akkor nem érzi, hogy nem lehet jó az adat?
Sajnos a motor gyenge, a váltó gyászos, az elektronikus diffizár meg béna. Ellenben a belsejét elfogadnám itthonra simán.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
azon én is ámultam, mert nem csak a szám van ott, amit akár el is írhatott volna, hanem még magyarázza is, hogy land cruiser a lelkem. de egyébként sem értem én az embereket. az átlag józsit mit érdekli, hogy milyen hangja van a motornak? örül, hogy keveset fogyaszt, hogy nem veri le az orrát a spar parkolójában, és hogy bármikor mehet földúton, havon, mert harapja az utat.
most komolyan, mi más fontos van egy kocsiban, mint hogy elvigyem a-ból b-be, olcsón, minden körülmények között?
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
mmcc02
tag
Igen, egy kicsit figyelmesebben olvashatta volna a prospektust
Amúgy meg nem értem, hogy miért nem árulják 2.0 turbóval. Nem kell a Forester XT 280 vagy hány lova, elég lenne kb 180-200. A nyomaték hiányzik alulról-középről, mert nem annyira standard use case mindig 4000 és rev limit között tartani a motort.
A váltó nem tudom, hogy élőben milyen, még sosem ültem CVT-s autóban. De az alapötlet, hogy a motort mindig a pont szükéges teljesítményhez tartozó fordulatszámon tartja a váltó, az tetszik. Nem pörgeti fölöslegesen, és szerintem túl alacsony fordulaton sem erőlteti.
A középső diffi az úgy tudom, hogy számítógépvezérelt, többtárcsás kupplung, alapból 60/40 nyomatékelosztással. Olyasmi lehet, mint ami a régi automatákhoz tartozik.
A régebbi Subarukon egyéb diffizár (adott tengelyen levő kerekek közt) ha nem tévedek nem volt, ehhez képest a fékezgetős már valami
Amúgy ja, a boxer rumblet tudnám én is hallgatni. Ha volna...
[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
nagyúr
Jaja, nagyon szűk a motorválaszték, OBK-ból is van a 150 lovas 2.0-s, a 170 lovas 2.5-ös, aztán sehol semmi, csak a 260 lovas 3.6 lityis. Persze biztos megvan az oka rá a gyártó pénzügyi/revenue részlegének.
Egy ismerősnek van 2014-es 2.5-ös OBK-ja CVT-vel, azt többször vezettem, hát... nagyon nem az, amit el tudnék viselni huzamosabb ideig, plusz a hajtás, és a szívó kialakítás miatt nem pörgetve max 120-130 lovasnak érződik.
Oké, mondjuk nekem a VW DSG-jétől is hullik a hajam. Akkor már inkább a régivágású 5 gangos avtomat, aminél kényelmesen lehet váltogatni gázpedálból, és bár nagyon kéne bele még egy fokozat, még így is sokkal jobb, mint a DSG, amivel egyszerűen nem tudok kijönni.Igen, épp ez-az, hogy én személy szerint többet várnék a gyártótól egy új szériánál, kicsit azért fejlesztgethetenék azt a hajtást és nem punkt elektromos irányba. Torsent bele pl.! Persze a világ nem erre megy, értem én, de attól még jó lenne.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
az outback kötelezője tavaly 57e ft volt baleseti adóval együtt, a0-ban. idén b1-be került, ennek örömére 89e ft lett noooooormális? (allianz, hogy rohadnának meg)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Anyámmal is ugyan ezt játszották el. A vicc, hogy újra szerződve tudnak megint jó ajánlatot adni, de ehhez miért kell plusz köröket futni?
Nekem idén talán 69e a biztim az OBK-re, szintén az Allianznál, szintén A0-ban. Kíváncsi vagyok, mivel fognak boldogitani, de ezek után sok jóra nem számítok...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
carr
őstag
biztosítós vagyok, VÁLTS minden fordulókor, vagy legalábbis nézz utána, mennyi lesz, ha maradsz. Leszarják már ha régi üf vagy. :/ kell a nagy fluktuáció, hogy mondhassák: a mi ügyfeleink csinálták a legkevesebb kárt.
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
stickermajom
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, logikus lenne a Levorg 1.6 turbóját betenni, az már ide európába elég is lenne. A 2.0 turbó lenne a finom de azt meg ide nem hozzák. Az, hogy csak a Foriból van benzines turbós... egyértelműen látszik, hogy felfelé akarják terelni a vásárlókat.
CVT jó de szokni kell a füleddel. Engem nem zavar, sztem baromi jó megoldás.
Igen, a régi Subikon is csak a középső önzáró, az első és a hátsó tengelyen lévő sima nyitott difi. Egyedül az STI kap gyárilag részlegesen önzárót (sperr) de az is csak hátra.
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
Nekem idén 50k volt baleseti adóval B06-ban, kíváncsi vagyok, jövőre mennyi lesz...
Mondjuk szentem átjelentkezek Érdre lakcímileg, és akkor vidéki leszek, azoknak asszem olcsóbb. Meg az időseknek is, mint Parci.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
az is lehet, h vityáéknál az összes biztosító rendszerében be van dobva figyelőbe, ha valaki subaru tulaj, kapjon extra +40% sarcot.
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
nagyúr
válasz Petester #1488 üzenetére
Jaja, mérlegelés alapját képezi a kérdés jelenleg, mert ingatlan-spekulációs és adózási okokból kifolyólag asszony is és én is máshova vagyunk bejelentkezve, bár már lassan 3 éve itt lakunk.
Liberoból csak a régi tetszik asszonynak, szal olyat kell nézni és kész. Mondjuk jövő év elejére kell meglennie, tehát van még némi idő addig.
OBK-ba meg lassan akksit kell vennem, mert elég régi a mostani Varta, ami benne van, és mivel lassan 3 hónapja nincs napi használatban az autó, kezd gyengülni töltésileg szegény. Hétvégén nagytakarítottam az autót, ment a szellőzés a portalanítás miatt, meg némi kis zene, aztán bekókadt az akku, tölteni kellett kicsit rá. Ja, meg lassan el kell vigyem Seibikoba, mert olyan, mintha kezdenének finoman morogni/búgni a csapágyak valahol.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
A csapágy nekem is megszólalt, valamelyik hátsó. Legalább is szerintem csapágy és nem difi, mert terhelésváltásra változik a hangja.
Az első féket időközben teljesen felújították, minden új lett benne. Fasza lett, magasabban fog a pedál is, másként is tudom adagolni, újra szokni kell. És mintha a korábbi remegés is megszűnt volna. De még olyan sokat nem mentem vele, pénteken hoztam el.Az akkura már csak 1 év gari van, csak akkor vennék újat, ha tényleg offos. Én az utóbbi 2 akkuval majdnem megszívtam. A Toyotában 10 hónap után adta meg magát a Bosch, ezt gariban cserélték, a Golfban meg 1 év után majdnem behalt egy szintén Bosch, de 2x12 óra töltés visszahozta az agyhalálból...
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Akksiból Ca-Ca technológiás Rocket. Ez a gyári Kia/Hyundai akksi 2 év garit ad rá a beszállító (persze ha boltban veszed akkor csak 1 év... de ugyanaz az akksi attól még).
Exide Premium is jó de annak a minősége kezd kicsit alábbhagyni... Vagy Yuasa de elég drága. Ha meg highend kell akkor MOLL.
#nincsbennetarcsi
-
carr
őstag
Vagy szar ócó akku + akku refresh vagy hogy a túróba hívják. valami 4e szállítással együtt. egy kis fekete doboz, meg egy piros, meg egy fekete vezeték, akkura ráköt, és akkutorna. előző F astra caravan-t azzal adtam faternak, a kis doboz már lekerült róla, de az akku cca 10 éves.
megvan:
ez az :
BA-12-24 Akku aktivátor 12/24 V-os akkumulátorokhoz 2 900 Ft
Elég rugalmtalan cég amúgy. posta nincs. vagy ha van, csak utánvéttel. +2000huf. 'nnyukat.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem a Hondában a gyári akksi kibírt 9 évet mindenféle hókuszpókusz nélkül és akkor is csak azért cseréltem mert már 9 éves volt és a 10. télnek nem szívesen vágtam volna neki vele. A Mátrában tud azért cudar idő idő lenni de neked pont nem kell mondani...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Petester #1491 üzenetére
Nekkem inkább elölről jön a hang, és sebességtől függ, terheléstől nem, szal mindegy, hogy csak gurulok, vagy pörgetem a motort, olyan 55-65 kmh között mintha búgna kicsit. Megnéztem N-ben vitorlázva is csinálja, ebből gondolom, hogy kerékcsapágy lehet.
Nem vészes még, kb. 5 óra töltés után mondta a töltő, hogy fel van töltve teljesen. Ez egy mezei Varta Blue, az előző tulaj elmondása alapján 5 éves volt az adás-vételkor, tehát most már 6 körül jár.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Tegnap mókás volt a visszautam Pestre Szolnokról, a szervóm elszállt kb 1 kilométer után Cseredarabot kaptam bele múlt héten, mivel a sajátomat kiszedték és felújítják. Nem mostanában vezettem szervó nélküli kocsit, közel másfél tonnát elég combos mozgatni ...... Remélem semmi nem romlott el, amint éreztem, hogy elszállt megálltam és bekukkantottam a motortérbe, nem folyt el az olaj, a szíjhajtás ment szépen, semmi külsérelmi nyom. Hálistennek már kész a felújított darab, holnap reggel berakják és okosabb leszek.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
carr
őstag
válasz outsiders #1497 üzenetére
Már nemtom hol olvastam, de annyira igaz, ahogy leírtad te is. Nem kötözködés, észrevétel.
"Minél fejlettebb egy emberi civilizáció, annál satnyábbak a tagjai"
ui.: egy kis (mondjuk napi 2 óra intenzív) edzés rám is rámférne. a WOT-tól valahogy nem fejlődik az állóképességem.
Qru: 16 szeptemberben vettem excide valami 62Ah -s akkut. egész télen kinn volt a kocsiban... februárban mikor már nem volt -28C° körül, átmentem anyumékhoz.
Röffent elsőre a vas. xD De sztem mondtam. Dicsekedtem vele.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...