-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
carr
őstag
fú, ez a főcímrobaj... bazeg. anyám, ez még divat?
dobhártyám berepedt (van cca 250W a bal fülemen... és nem PMPO vagy hogyishíjják nagyotmondva )nálam is valami kátrányos cuccal lett kezelve tavalyelőtt télen a kincs...
Most ponyva alatt kellene bírnia...
Hamarosan kiderül. Mert meglesz a kincsestérkép, és előásom! yo-hoo! és ihatunk barátim'![ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
HÁZIGAZDA
ma megvolt a sárteszt. sikerült olyan helyen megállni, hogy a felniig süllyedt a sárba a kocsi. az túlzás, hogy nem is éreztem és úgy álltam ki belőle, mert forgott itt-ott egy kicsit, de simán kijött.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Ma volt először olyan, hogy indítás után pár mp-en belül el is indultam, és így most én is tapasztaltam, hogy érezhető a váltást követő finom rántás. Utánaolvasva kiderült, hogy ez indítás után, hideg időben normális, mert még nem melegedett fel a váltóban levő olaj. Kb. 2 perc haladás után ez megszűnik. Ugyanígy a kormányszervó is lustább a sűrű - hideg - olajtól. Mondjuk szinte sosem csinálok ilyet, mivel mindig van valami, amivel pár percet elszöszölök indítás után - jégkaparás, navi programozás, kamerával szöszölés, lámpák ellenőrzése, kutyák utcáról való visszaterelése, asszony autójával kiparkolás, stb.
Csekkoltam, 160-nál forog 3.200 alatt picivel a motor. Nemtom, ez mit jelent, csak mondom.
Épült nálunk nemrégiben egy jó kis útszakasz, amin közvetlenül le lehet hajtani az M7-ről Érd vége felé (a kifelé vezető rész, emelkedő teteje felé, ahol le lehet borítani az M0 felé is), ahol nagyon jó minőségű úton, emelkedőn, kanyarokban és alagutakban lehet zúzni. Már persze, ha nem kerül be az ember elé valami mazsola. Tegnap hazafelé jövet az érdi emelkedőn nyomta mögöttem nagyon valami családi egyterűs apuka, mondjuk nem jöttem gyorsan, 150 max, aztán kisoroltunk, de csak ott jön a seggemben. Aztán rátértünk a fent említett útra, ahol manuál és enyhe bal 3, majd vissza 2 motorfék, nyit a balos 2, jobbos átvág, belül ráz, padló, enyhe jobb 3, majd fék és körforgalom, vissza D-be, szal ott nagyon elkopott szegény a csúszós, emelkedős, kivilágtatlan, kanyargós úton.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Az normális, a dsg is rántva vált olyankor a miénkben.
Jó hosszú az, nekem olyan 130-nál forog annyit kb.
Ismert kanyargós úton még egy sokkal erősebb autóval is tudtam tartani a lépést (Audi 3.0 TDI) persze aztán síkon lazán elment mellettem de kanyarokban ahol én már padlógázon gyorsítottam ki ő még azon izzadt, hogy az orrtolást vhogy leküzdje.
Telekre menet egy 1.6-os mx5 ment előttem a nyáron, na az pl meglepően jól mozgott a kanyarokban. Síkon persze megettem reggelire de a kanyargós részen nem tudtam volna elmenni mellette.
Parci: Ez ilyen műsor... Az enyém most lemosva pihizik a garázsban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
-
nagyúr
600-zal, klubos áron! Azóta átgondolta a kolléga a történetet. Egyébként a 3 misi nem rossz ár érte US-ben, nagyjából ennyiért mennek odakint ezek. Persze ha itthon szeretné eladni, az itteni piaci viszonyok között, akkor valóban túlárazott, mert itthon ezeket nem keresik, nem ismerik, nem is értik.
Persze nekem se kéne Lega nyilván. Na, mondjuk Forester se. Meg semmi más se.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
-
nagyúr
XV nagyon bumfordi, meg ott vmit butítottak a hajtáson is, legalábbis amcsi fórumokon / videókban panaszkodnak, hogy f*scsi benne vmi. Az vmi viszkós megoldás, ha jól tudom. Forit bármikor elfogadnék, amennyiben a pici régiről van szó, szal első és második generáció, többi buta.
Kiporszívóztam az autót, holnap jönnek az új, hímzett, bézs színű szőnyegek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Csak a cvt váltósban van butított, ebben a manuálisban az van ami a többi manuálisban, viszkókuplungos differenciálzárral kiegészített központi differenciálmű. Az automatában meg elektronikus vezérlés osztja előre-hátra a nyomatékot.
A régi Forikkal meg az a baj, hogy a töréstesztje kb 0 csillagos (Imprezából és Foriból is csak az mk3 és az utániak számítanak biztonságosnak). Ha csak a külsőt nézem akkor az mk2 PFL jön be a legjobban. Azt a 2 literes turbóval (XT) be is vállalnám akár...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
foriból a második és a legújabb néz ki jól, a harmadik és első meg elfogadhatóan. nekem/szerintem. de az új fori már marha magas, ott már nem veszem be a dumát a boxerről, meg alacsony súlypontról. ahogy a tribecánál sem. és azért megnézném a legújabb outbacket is, hogy tényleg akkora kanyarvadász-e még, mint a miénk...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Elmentem az EF-be megnézni az új OBK-t. Hatalmas. Álló helyben tapiztam csak, nem tudom, hogy megy meg kanyarban milyen de tetszik. Csak nekem túl nagy. A Fori is.
A Subaruklubos vezetési tréningen volt egy fehér XT. Elég jól szedte a lábát de a gyári geolandar gumival nagyon ügyetlenül mozgott a pályán...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
A Qru által a VAG topicba linkelt videó eszembe jutatta, mennyire szerettem anno a Feliciám hangját... hegyezett sor 4, sportvez tengely, hajtókarok, lendkerék, HF, csip, 4-1 leömlő, 60-as rendszer egy dobbal, 4 gangos egyenes fogazású szekis Hewland, meg a többi nyalánkság. Ilyesmi volt, csak az 1.3, 145 ló és nem volt nyomtávszélesítés.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
Ezt a tankot - szándékosan - picivel sportosabban fogyasztottam (de tényleg csak picivel, nem padló-satu-padló üzemmód), minnyá 11.51 lett. Így állok most egyébként.
És OFF: ma végre volt idő összerakni a bringát az új alkatrészekkel (Saint féknyergek, Saint fékkarok, Saint sor, XT lánc, fehér Jagwire bovdenkészlet), meg az első és hátsó Fox is elkészült a karbantartással (szimmeringek, O-gyűrűk, olaj cserélve, hátul nitrogénnel feltöltve), és össze is pakoltuk.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Az nagyon jó kis cucc volt annak idején (90-es évek vége), akkori áron közel 2k USD-be kerültek és az volt a csúcsgépek egyike CC-ben. Az elvileg még a Fatty-s kivitel, 2000-től jött az F széria a Leftyvel. Ha nagyon szép állapotban van, akkor ilyen 2-300 USD körül mennek most. Bringáknál az anyagok fáradása és a régebbi alkatrészek nehézkes beszerzhetősége okán nem nagyon tartják az árukat a gépek, főleg nem ilyen időtávon. De a használati érték ettől függetlenül marad, szal, ha rendszeresen karbantartod az agyakat, csapágyakat, cseréled a sort, láncot, bovdeneket, illetve találsz vkit, aki nekiugrik szétkapni a Fattyt, akkor egészen addig tudod hajtani, amíg az alu váz bírja.
Tegnap megjöttek a szőnyegek az autóba, nagyon szépek, jól eltalálták a színét.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
EZ már volt fent korábban is emlékeim szerint. Nektek rémlik Urak? Vajh a motort generálozta már? Ha igen akkor lazán beleugranék.... Kis vaddisznó
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kompakt vízhűtés
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- BestBuy topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Matt kijelzős iPad Prót emlegetnek a start előtt
- További aktív témák...