Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Neil Watts #7949 üzenetére
Ja,kb. egy héttel lemaradtál az utolsó alpha slotról. Régebben ez a csomag volt a beugró. Ehhez viszont külön meg kell majd venni +5 USD-ért az arena commander passt a dogfight-hoz, meg majd a többit is sorra (az FPS harchoz stb), szóval csak akkor ugorj bele, ha esetleg nem találsz a redditen, vagy túl drágán.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Malibutomi #7950 üzenetére
elég sokba lesz neki ha így 5USDként megveszi a modulokat
-
addikt
válasz Neil Watts #7949 üzenetére
őt ajánlom, a paypal díja miatt egy kicsivel drágább lesz, mint az oldalon, de még így is olcsóbb, mint az Arena Comander pass és amellé még a további modulok pass-ét is meg kéne venni. tehát így jársz a legjobban, ha már beta előtt is szeretnél a játékkal játszani.
kb. 9500 Ft lesz össz-vissz. mivel a mai naptól már életben vannak az új trade szabályok, ezért már nem (igazán) tudok résztvenni az ilyen vásárlások lebonyolításában, de szívesen segítek, ha van kérdésed.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Szőrös
veterán
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
Monthly Report: April 2014 . Jó hosszú lett.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
Elég sokan dolgoznak már rajta, végigolvasni is sok
" In addition, the production team is working on a Persistent Universe schedule and updating our ship schedule. Up next, we will be fleshing out the character schedules as well as the weapons and items schedule"
Erre azért sokan kíváncsiak lennénk
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
addikt
válasz Menthirist #7961 üzenetére
ez sztem még csak az, hogy mikor akarják majd bejelenteni ezeknek a menetrendjét. (tudjátok, mint pl. mikor az apple bejelenti a rendezvényének az időpontját, ahol majd bejelentik a következű kütyüjüket.)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
veterán
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #7963 üzenetére
Lényeg, hogy sokan vannak, így van ember bejelentést bejelentő időpontokat bejelenteni.
Inside Cloud Imperium Games . Behind the Community. A Miss ausztárlopitekusszal, a mini Bennel meg a Pedómacival.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
-
KO2
aktív tag
"Good news for the web junkies: an update to the ship stats page is coming soon!"
Jéééj !
-
Szőrös
veterán
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz Viper26 #7972 üzenetére
Innét megnyitható.
Bár aki rendesen végigolvasta monthly reportot az úgyis megtalálta...https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
vaakuum
addikt
Nem világos számomra, hogy a shield kérdést hogyan tervezik megvalósítani?
Irányspecifikus pajzsdarabok lesznek, és lehet, hogy hátulról lelövik, elől meg maxon marad, vagy csak egyetlen pajzs-érték lesz, ami felfogja a sebzést, amíg be nem gyűjti a maximumot, amit bír, és utána leesik mindenhonnan, és onnantól minden egyéb sebzés a hull károsodását fogja okozni?
Vagy minden találat hull károsodást is okoz, a pajzs csak csökkenti ezt az értéket, amíg bírja? (mondjuk 70% sebzés megy a pajzsra, 30% meg a hullra, amíg tart a pajzs?)[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
CSiPet2
tag
Valszeg van első, hátsó, két oldalsó meg alsó és felső. Bár ez csak tipp, amit eddig biztosan megerősítettek már a dfm-es videókból hogy elsőt és hátsót tuti külön kezeli már a Hornet is.
Amúgy egyes hajótípusok is biztos máshogy fogják kezelni, pl valamelyik videóban elejtették, hogy a nagyobb hajóknak (Idris, Bengal) egy egy oldalon is több külön pajzsuk lesz.[ Szerkesztve ]
-
KO2
aktív tag
Amit én szívesen látnék, ill várok ( függetlenül attól hogy ebből párról már lehet tudni hogy nem lesz) :
- Hatalmas csaták sok nagy, mégtöbb közepes és rengeteg kis méretű hajóval ( ez ugye biztos nem lesz, már elmagyarázott és teljesen érthető okokból, nem is baj, de attól még szívesen részt vennék ilyenben)
- Bonyolultabb hajóirányítás ( nem feltétlenül a manőverezésre ( de akár arra is) gondolok, hanem a több emberes irányításra ( tehát a lövegtornyokon kívül pl 3 ember kéne a normális üzemeléshez. Eztis megértem hogy ez miért nem lenne jó, és egytértek, de nekem akkor is tetszene)
- Kiegyenlítetlen csaták ( erős ellenfelek ahol nem feltétlenül az a kérdés ki nyer, hanem hogy meddig bírod)
- Sorsdöntő meglepetés események : egyszer csak a PU ban jön egy bejelentés hogy megtámadták az X rendszert, és a kimenetele attól függne hogy hány játékos gyűlik össze védeni, és hogy mikor érkeznek, hisz a támadás elkezdődik pl 20 percen belül, valamint az ütközet ideje alatt is beszálhatnak az akkor érkezők. Sikertelen védés esetén meg ellenséges rendszerré válna a hely (amit késöbb egy visszafoglalós event követhetne) , vagy akár a véglegesen megsemmisülne ! ( persze ez ritkán lenne).
-
Drenadar
Topikgazda
" Hatalmas csaták sok nagy, még több közepes és rengeteg kis méretű hajóval ( ez ugye biztos nem lesz, már elmagyarázott és teljesen érthető okokból, nem is baj, de attól még szívesen részt vennék ilyenben)"
pedig basszus, pont ezek a leghangulatosabbak... a nagy kolosszális űrcsaták... most tényleg nem tudnak egy normális netkódot készíteni, hogy ez megvalósuljon? :|
a legtöbb filmben sorozatban a nagy csaták amik igazán ütnek és nem azok mikor találkozik egy BSG hajó 2 olyan nyomoronc vadásszal....
-
addikt
válasz Drenadar #7983 üzenetére
és egy 3 perces jelenet mocskosul drága (pláne pár évvel, évtizeddel ezelőtt), főleg azért mert órákig render-elik és ha a rendezőnek nem tetszik valami, akkor elölről az egész. nem véletlen, hogy egy ezekben a scifikban 30 percet beszélgetésre jut 6 percnyi űrcsata (se). kivéve az évadzárót, mert arra mindig spórolnak (időt is, de főleg pénzt), ami jól látszik az évadzáró előtti valamelyik részben, ami vagy bottle epizód, vagy clipshow stb...
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
veterán
Meg ahogy elképzelem, hogy dogfight-olni kellene miközben előttem van 400 hajó, 35 millió poly (még loddal is ), 80 ezer shader meg mindenféle effekt, a 7950-esem meg 5 percenként nyom egy frame-et
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
KO2
aktív tag
válasz Menthirist #7985 üzenetére
Abból már körökre osztott játék lenne Mutatnak egy képet, milyen irányban akar kitéri? Te nyomsz egy irányt, majd kapsz egy új képet.
-
CSiPet2
tag
Spoiler on!
Az SQ42 egy nagyobb űrcsatával fog indítani, ezzel indít a tényleges sztori. Ennyit már megerősítettek a fejlesztők. Azt mondjuk el nem tudom képzelni technikailag hogy fogják megvalósítani, de addig még sok idejük van optimalizálni a netkódot, és az engine-t.
Spoiler off!
Ami a kiegyenlítetlen csatákat illeti, tippre valami ilyesmi lesz DFM-ben a swarm mód.
A meglepetés események dolgot meg sok más mmo alkalmazza, általában valami open world event néven fut. Az első ezzel operáló talán a RIFT volt, de az azóta megjelent mmo-k többségében mind megtalálható ez az elem. El nem tudom képzelni, hogy itt ne legyenek pl. event szerű komolyabb vanduul támadások vagy hasonlók amiket a játékosoknak közösen kell visszaverni (persze jó kis loot-ért cserébe).
-
Diopapa
addikt
válasz CSiPet2 #7987 üzenetére
Már Horizons-ban is volt, (ami egy ideje Istaria néven döglődik) és azzal legalább 10-15 éve játszottam, WoW, EQ2, Rift még a kanyarban sem volt
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
addikt
válasz Menthirist #7985 üzenetére
körökre osztott FPS =)
@(#7987) CSiPet2
a SQ42-nál sztem nem játszik a netkód, inkább csak a VGA limit
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
CSiPet2
tag
válasz Diopapa #7988 üzenetére
Bevallom, erről még csak nem is hallottam. Bár nem tűnik egy AAA mainstream címnek...
@.tnm: Nem úgy volt, hogy az SQ42-be is be tudnak csatlakozni playerek vagy az ellen szerepébe, vagy mint wingman? Mintha rémlene ilyesmi... Ettől függetlenül, igazad lehet és valószínűleg inkább le fogják tiltani ebben az első küldiben a lehetőséget a becsatlakozásra, épp a netcode miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Infrared16
tag
válasz CSiPet2 #7990 üzenetére
Én is úgy tudtam,hogy az sq42-t coop-ba is végig lehet játszani.Mint annak idején a freespacet-t
[ Szerkesztve ]
Star Citizen Original backer /Tábornok úr, baj van! Az ellenség körülvett minket. Nagyszerű! Akkor bármilyen irányba támadhatunk.// UEE Citizen Record #34880 //
-
Diopapa
addikt
válasz CSiPet2 #7990 üzenetére
Régi.. De seamless az egész világ, nincs zónákra osztva, van választható repülő karakter (sárkány, állat ), régen voltak fasza world wide eventek, stb. A grafika akkor is béna volt, a motor nagyon lassú, de pl a craft mélysége azóta is párját ritkítja. A mainstream meg kb középsz*rt jelent mindenből, szóval...
@torz: Jah, elvileg 1-6 fő aki coopba tudja tolni, küldetéstől függően. De az első adag (EP1 ) le merném fogadni, hogy single lesz, legalábbis azt mondták Erinék, hogy az első pár missönben tök egyedül vagy, nincs wingmaned. Szóval ráérnek a netkódot faragni. De ha jövő évig nem sikerül összehozni a netkódot, (ugye SQ42 EP1 official launch) akkor inkább ne is fejlesszenek játékot szvsz.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Ne feledd, hogy SQ42-re már nem elég ha X vs X hajó mozog, hanem az összes objektum (pl Idris, bányászkolónia, egyéb cuccok) adatait kell szórni szétfele a klienseknek, ha többen játszotok. Várós..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
addikt
válasz Diopapa #7993 üzenetére
de a netkód az egy backend, a becsatlakozós coop-nál meg Te vagy a szerver (ha hozzád csatlakoznak be) és nem lesz instance-osítás, meg egyéb a több száz játékos miatt kitalált megoldás. feltehetőleg a késleltetés se lesz olyan nehezen megoldható.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Diopapa
addikt
No ezt nem tudom hogyan oldják meg, ugye ha kapod a jóságot a teljesített dolgokért, medálokat stb, akkor nem biztos, hogy érdemes minden adatforgalmat helyben bonyolítani. Különben nagyon hamar jönnek az unlockerek..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
-
addikt
válasz Menthirist #7999 üzenetére
BeerForTheBeerGod-nak amúgy 10-4TC-ben is volt már megválaszolt kérdése, szal nem hiszem hogy objektív lenne, de szerencsére megérkeztek a zombik is
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."