Új hozzászólás Aktív témák
-
Revolit
senior tag
Hát, én örülnék ha nem egy Sims in space lenne...
-
Poénból felraktam egy már retrónak számító de erős core2-es notira az SC-t amit habár én simán annyira tudok használni munkámra mint az i7-est azért játékra kissé alkalmatlan. (DELL M6400, Q9100, 12Gb ram, 120gb SSD, Ati Firepro M7820 ami már DX11-es!!!)
Elindult elég lassan és mint a 4 magot fullosan terheli, menü kicsit akad. Na persze hogy fullhd-n indult két sávot hagyva mert a kijelző ennél is nagyobb felbontású. Na akkor 1024 majd low minden.
Hangár betölt és hááááát őőő olyan képkocka per perc sebességű a játék.
De a lényeg az hogy egy 7-8 éves gépen is el lehet indítani, igaz hogy teljes mértékben játszhatatlan.
Igazából mint a 4 mag terhelve van, a videókártyának a terhelését nem néztem de valószínű az is maxos.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
Malibutomi
nagyúr
Sean Tracy live on Newegg stream [link]
Most erositette meg hogy 60 fos instance-okat tesztelnek
-
devast
addikt
válasz Malibutomi #48059 üzenetére
16 oraja kint van redditen az egyik legfelso topik
-
veterán
válasz Malibutomi #48059 üzenetére
Timestamp-pel
Tesztelik, nem biztos hogy ennyi lesz majd a 3.0-ban, de
"we already twice the performance that we were in 2.6.3 with that many players"
Szóval már most 2x nagyobb teljesítményre képesek a szerverek 60 fővel, mint a 2.6.3 tudott maximális mellett.PleaseLetThisFix30fpsPleaseLetThisFix30fpsPleaseLetThisFix30fps
PleaseLetThisFix30fpsPleaseLetThisFix30fpsPleaseLetThisFix30fps
PleaseLetThisFix30fpsPleaseLetThisFix30fpsPleaseLetThisFix30fps[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
SkyS1gn
félisten
-
veterán
Más azt írja, 30 fps körül kaptak 60-as szerón... Ami még mindig azt jelentené hogy pl 40 fővel azért lenne több fps is már most is. Hol volt a 2.3-ben a limit? 20 fő?
ugyanakkor az evocati alapvetően nem teljes buildeket kap, hanem valamire kihegyezettet. Lehet hogy ki volt pár olyan rendszer is kapcsolva, ami amúgy szintén befolyásolná a tempót. Mindegy, az biztos hogy nem csak a pályák lettek nagyobbak és a lehetőségek többek, de erősen dolgoznak a szerver teljesítményen. Ez pedig már sokkal több mint a semmi.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tom5598
senior tag
közben új leakek futottak be a 60 as játékos limit igazi ahogy Sean Tracy mondta de ez nem az össz amit a server elbír. fokozatosan növelték a stressz tesztekben a játékos számot, a szerver több mint 60 főt is képes lenne már kezelni. meglátjuk meddig jutnak vele.
-
SkyS1gn
félisten
ATV végre egyszer tényleg csütörtökön
Bugok vannak dögivel... de hogy negyedrendű polinommal számolják a quantum ugrást...
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
tom5598
senior tag
elvileg karácsonyra biztos kint lesz a PTU wave 1 minimum meg egy marketing kampányocska./amilyen állaptoba sikerül hozni de kiadják/
*nem biztos csak rebesgetik itt ott*[ Szerkesztve ]
-
tom5598
senior tag
-
devast
addikt
válasz tom5598 #48072 üzenetére
Az biztos, hogy most van az utolsó esélyük arra, hogy belátható időn belül egy sale-el (holiday) összekössék a megjelenést, ezzel hype-ot és soksok plusz bevételt generálva. Ha erről lekésnek, legközelebb majd jövőre gamescom lesz, esetleg ha mennek e3-ra de az is nyár...
-
tom5598
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #48075 üzenetére
azok nem nagy semények a többihez képest, az ünnepekkor jön ha jön azután már szinte m1, ülhetnek rajta e3ig.
-
77.PX_Drebil
aktív tag
Én csak annyit tennék hozzá, hogy: April 05, 2014... És akkor már 41 millió dodó felé jártunk. Ja és Sept. 01. 2012. a CAMPAIGN START ! Van aki már több mint öt éve finanszírozza a csúszáshalmazt. Gondoljunk rájuk részvéttel.
Mit is lehet csinálni öt év alatt.. A lányaim kijárták a két tannyelvű gimit. világháborút is lejátszottunk ennyi idő alatt. Így épült meg öt év alatt az óceánjáró!
De még bízom!
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
SkyS1gn
félisten
válasz 77.PX_Drebil #48078 üzenetére
5év ha belegondolsz semmi egy játékfejlesztésben, főleg nem egy ekkoráéban, amit még senki sem csinált...
A különbség itt az hogy tudsz róla az ötlettől kezdve, nem pedig fél évvel a megjelnés elött.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #48079 üzenetére
Hát akkor már hármat biztosan leelőztek a listából, már 2017 van. És 2018-ban még hármat maga mögé utasíthat a CIG!Egyébként a HW/SW fejlődése is sokat számít gondolom, ezért nem tudom ez a lista mennyire releváns.
Szerintem nézd meg mennyi idő alatt készült el a WING COMMANDER.
[ Szerkesztve ]
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz SkyS1gn #48080 üzenetére
Jajjj ezt már annyiszor végighallgattam... Nem azzal van a gond hogy eddig tart, hanem hogy ígérgetnek! Ha azt mondják 2014 ben, hogy fiuk 2018 előtt ne várjatok semmit, akkor nem is pampognék(nem is pampoghatnék) DE NINCS ANNYI ESZÜK, HOGY ÁTGONDOLJÁK A DOLGOT AZ BIZONY BAJ!
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz 77.PX_Drebil #48081 üzenetére
Így van, azonban ne feledd el, hogy ezek egyike se közösségileg finanszírozott. Mind-mind már meglevő stúdiók/kiadók, stabil háttérrel és költségvetéssel kezdett projektjei.
Természetesen sokat számít a HW/SW fejlődése. Az egyre bonyolultabb vasakra egyre nehezebb jól dolgozni. Az erőforrások és az új messiás-szabványok zöme arra megy el, hogy általában egyszerűsítse a folyamatot. Ezért tud egy szög-egyszerű CoD is benyakalni 8-16GB VRAM-ot...
Szóval vegyél egy kellően hatalmas és minden másnál összetettebb MMO-t, aztán told meg a fejlesztési idejét még 20-30%-al. Az lesz reális SC-re.
Szerintem meg kérj refound-ot.
(#48082) 77.PX_Drebil: Összekevered az ígérgetést a reprezentációval. Régen ígérgettek, de az elmúlt két-három évben már minden nyilatkozat "reméljük/ha minden jól megy". A másik probléma, hogy sokan a megcélzott dátumokat kőbevésett kiadási dátumoknak tekintik, mert ezt szokták meg. Ha csak valami elvetemülten nagy gebasz nincs, a kiadók akkor is tartják a deadline-t, ha a játék addigra nincs kész, aztán jó esetben jön egy 0day patch (GTA5), rosszabb esetben meg bugos lesz a premier. Ilyen is volt már, nem kevés...
szerk: Ne vedd magadra, de: Amúgy nem tudom, "ti" rotációban vagytok? Minden héten jön valaki, aki mennyire sajnál minket, és hogy megjárta az összes támogató... Én -személy szerint- remekül elvagyok, a sztori befejeztével most kezdem a Shadow of Mordor mellékkampányait, aztán ezek után veszem is meg a Shadow of War Gold-ot, mert nagyon jó. E mellett továbbra is járok a haverokkal WoT-ozni, csinálom az itthoni dolgokat, nem érint tragédiaként, hogy a számtalan játék közül egynem így megnyúlt a fejlesztése.
Ami meg a lassan 170 milliót illeti, egy CoD-féle trutyi full költségvetése 200 fölött van, a Destiny első része 500 millióba fájt és az csak egy Co-Op lövölde, amit a Borderlands mintájára készítettek.
Persze nyilván, a fentiek nem csak fejlesztési költségek, rengeteg belőle a marketing, de ezek mind olyan projektek, amiknek a fejlesztése túlnyomórészt zárt kapuk mögött zajlott, azán utána tolták egekbe a hype-ot. SC-nek folyamatosan kell reprezentálni, mivel nem volt a kezdetekben 100-200m a fejlesztésre, az egyetlen, amivel hosszú távon lehet kalkulálni, az a támogatás folyamatos beáramlása és ezen áramlás mértéke. Ezt lehet összevetni egy becsült fejlesztési idővel és ez alapján kalulálható a tartható költségvetés.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #48083 üzenetére
Te félreértesz az első dátum az amikor én támogató lettem(2014.04.) és igen is ígérgettek, persze lehet szemantikai vitákat folytatni a mondatokról, de a lényeg az, hogy a táblázatod adatait ők is ismerik és ennek fényében, butaság volt minden olyan ígéret ami 6 évnél korábbi megjelenést vetített előre.
ui: Természetesen pontos beosztásunk van, én majdnem lecsúsztam betegség miatt, de még becsúsztam szombatra. a jövőheti kolléga pedig már készül.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Malibutomi
nagyúr
válasz 77.PX_Drebil #48084 üzenetére
Vagy talan az is belejatszhat hogy a tamogatok megszavaztak hogy menjen tovabb a gyujtes, es bovitsek ki a jatekot.
Esetleg az hogy folyamatosan valtozott mennyi penzt kaptak, es ido volt mig alkalmazkodtak, bovitettek a teamet.Egyebkent igen, amig nagy studiok eltoltenek 5 evet single player jatekok fejlesztesevel, addig a CIG sincs elkesve.
[ Szerkesztve ]
-
LBandi
aktív tag
Azért butaság lenne a fejlesztést 2012-es kampánykezdetre tenni, mert akkor még max csak CR fejében létezett nem kidolgozva. Az infrastruktúra és a csapat mind létszámilag mind szervezetileg kb. 3 éve mondható olyannak hogy tényleges produktív fejlesztésről lehessen beszélni.
Szóval én úgy tekintek a játékra amit kb 3 éve fejlesztenek (előtte max csak koncepció és ötletgyűjtés illetve a hozzá szükséges infrastruktúra és csapat megszervezése). Ráadásul egy olyan fejlesztésbe kezdtek ami szinte 0-ról kell kezdeniük, pl. motor teljes újraírása/átírása, a nem létező techek kifejlesztése, tapasztalat szerzés stb. Szóval még az a csoda hogy ilyen gyorsan haladnak és nem ütköznek olyan "falba" ami irányváltoztatásra kényszeríti őket."Az igazi EMO-s halva születik."
-
cskamacska
addikt
válasz Malibutomi #48085 üzenetére
"Vagy talan az is belejatszhat hogy a tamogatok megszavaztak hogy menjen tovabb a gyujtes, es bovitsek ki a jatekot."
Pont itt ment félre az egész. Roberts hozzá nem illő módon konkrét elképzelésekkel és határokkal indult a projektnek, teljesen biztos vagyok benne, hogy már Kickstarter környéki pénzből csinált volna játékot( egy single űrlövöldét némi multival, későbbi single folytatásokkal és MMO résszel), mint Brabenék is tették, és természetesen már játszanánk is vele. Csak aztán a community arra szavazott hogy minden IS legyen benne, ráadásul ezt készek voltak megfinanszírozni(hogy önzetlen jó szándékból, vagy csak pay to win haszonszerzés miatt az MMO részben az más kérdés), aztán Robertset elkapta ugyanaz a kisvonat ami a Freenlancer-t is majdnem összetörte, a határtalan feature creep.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
MerLinh
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #48083 üzenetére
Én a rotációs kapára szavazok!
A wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)
-
Malibutomi
nagyúr
válasz cskamacska #48088 üzenetére
Hat ahogy lattom a tobbseg azert oruil hogy egy sokkal jobb jatekot fog kapni,
-
Szőrös
veterán
válasz cskamacska #48088 üzenetére
Én erősen kétlem, hogy a '12-es elképzelés szerinti SQ42 kiadásával (+némi multi) össze tudtak volna szedni annyi pénzt mint ami most van. Akkor kb buktuk volna azt a fícsőr listát ami most van.
De igazából tök8 mert az van ami most van, ami meg nem történt meg azon kár filózni.
A károgók legnagyobb bánatára bevételük még mindig van és láthatólag a fejlesztés is halad, méghozzá jó irányba.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
tom5598
senior tag
válasz cskamacska #48088 üzenetére
legyen benne minden ha már játékot csinál a fanbase legyen olyan amilyet akar, pénzel eddig sem volt baj ezután sem lesz nagy valószínűséggel.
-
77.PX_Drebil
aktív tag
Fiuk megmagyarázni én is megtudom, de a "szar" kommunikáció attól még "szar" kommunikáció marad.
És ismét leírom: Ha CR észnél van 2014-ben és átgondolja a dolgokat és azt nyilatkozza, hogy a fejlesztések miatt a projekt 2019 körül lesz készen, akkor minden ok. DE NEM EZT NYILATKOZTA! És ez a gond.
Jöhetnek a szokásos kötelező válaszok!
"nem láthatta előre..."
"nem is úgy gondolta..."
"nem értünk hozzá.."
"csak a marketing tehet mindenről.."
"a támogatók a hibásak(és főleg én)mert nem vagyunk gondolatolvasók és elhisszük a nyilatkozatokat ahogy elhangzanak.."
stb.
stb.Nyugi lezártam.
A jövőhéten más jön. Én december első hetében leszek újra.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Zyrius
aktív tag
válasz 77.PX_Drebil #48094 üzenetére
Egyszerű a helyzet.
Ő álmokat ígért, annyira elérhető közelségben, hogy komolyan vegyék.
Mindenki reménykedett, és odaadta a támogatást. (mindegy, h ki mennyit)
HA akkor azt mondja, hogy 2018 alpha és 2020 béta, mindenki kineveti és nem ad semmi pénzt sem. Lett volna egy középszerű játék. Jó lett volna ha pesszimista vagy inkább realista és önmaga ellen kampányol?
Nem.Igazat mondott? Az idő elteltével állíthatjuk, hogy nem, mert nem ezt ígérte. Hazudott? Nem, mert megpróbálta tartani az ígéretét, de menet közben az egész koncepció sokkal nagyobb lett.
Szar a kommunikációja? Nem. Eredményes. Az egész projekt szempontjából csak ez számít.
Elhiszem, hogy ez valakinek rosszul esik, valahogy fel kell dolgozni.https://StellarGear.eu - amatőr csillagászat és asztrofotós bugdácsolások
-
Szőrös
veterán
válasz 77.PX_Drebil #48094 üzenetére
És? Mindenki tudja, hogy szarul kommunikáltak le sok mindent, sőt még ők is tudják.
De attól, hogy leírod szar még nem lesz jobb, az ok meg ugyanúgy változatlan marad: ilyen a software fejlesztés (tetszik vagy sem).https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Malibutomi
nagyúr
Ezen mindig rohognom kell, mikor elmondjak emberek, hogy de mert CR-nek tudnia kell 5 evre elore hogy akkor lesz kesz a jatek mert ha nem tudja akkor alkalmatlan.
Cyberpunk 2077: ugyanugy bejelentve 2012-ben mint SC...megjelenesi cel: 2017-2021 kozott valamikor. Egy ropke 4 eves ablak..jo pontosan belottek.
Rengeteg jatek van ami csuszik 1/2-1 evet akar a fejlesztes vegso fazisaban is, es az csak amit latunk, tuti hogy fejlesztes elejen ugyanugy megcsusznak mas fejlesztok is mint a CIG[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Malibutomi #48097 üzenetére
Halk lábjegyzet, hogy a CP2077-et a CD Project Red csinálja, akik egy évek óta összeállt stúdió, 3 Witcher-rel a hátuk mögött. És a játék nem MMO. Lesz benne multi, de alapvetően a cég singleplayer experience-ben utazik.
A Witcher 3, amiben semmi multiplayer nincs, a fenti bejáratott csapat csinálta meglevő technikai, grafikai, történeti és design alapokra, meglevő költségvetéssel, ~200 főnyi munkaerővel, 3 évig készült és 81 millió dollárba került. Utóbbi kizárólagosan a fejlesztés költsége, marketing, terjesztés, kiadás, nincs benne.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Vesa
veterán
válasz TESCO-Zsömle #48099 üzenetére
+1
A CDPR kiváló példa arra, hogy jó munkához idő kell. A Cyberpunk esetén sem érdekel, mennyit késnek ha ez a minőség ára. SC-nél is ezért nem érdekel, mikorra készül el. Az jól látszik, hogy szépen haladnak, ezt vitatni nem nagyon lehet.A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRON ALUL ELADÓ VADONATÚJ IPHONE 13 MINI 128GB FEKETE, 2 ÉV GARI 2026.05.15-ig
- Fanatec bazár (Mclaren v2 perec, CSL DD, SQ v1.5 váltó, V2 pedal, P1 v2 perec, NLR Wheelstand, stb.)
- ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8265U 16GB 500GB NVMe ujjlolv., gar
- Startech USB-C Triple 4K Monitor docking station
- Razer BlackShark V2 Pro Wireless fejhallgató!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen