Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz 77.PX_Drebil #48081 üzenetére

    Így van, azonban ne feledd el, hogy ezek egyike se közösségileg finanszírozott. Mind-mind már meglevő stúdiók/kiadók, stabil háttérrel és költségvetéssel kezdett projektjei.

    Természetesen sokat számít a HW/SW fejlődése. Az egyre bonyolultabb vasakra egyre nehezebb jól dolgozni. Az erőforrások és az új messiás-szabványok zöme arra megy el, hogy általában egyszerűsítse a folyamatot. Ezért tud egy szög-egyszerű CoD is benyakalni 8-16GB VRAM-ot...

    Szóval vegyél egy kellően hatalmas és minden másnál összetettebb MMO-t, aztán told meg a fejlesztési idejét még 20-30%-al. Az lesz reális SC-re.

    Szerintem meg kérj refound-ot. ;]

    (#48082) 77.PX_Drebil: Összekevered az ígérgetést a reprezentációval. Régen ígérgettek, de az elmúlt két-három évben már minden nyilatkozat "reméljük/ha minden jól megy". A másik probléma, hogy sokan a megcélzott dátumokat kőbevésett kiadási dátumoknak tekintik, mert ezt szokták meg. Ha csak valami elvetemülten nagy gebasz nincs, a kiadók akkor is tartják a deadline-t, ha a játék addigra nincs kész, aztán jó esetben jön egy 0day patch (GTA5), rosszabb esetben meg bugos lesz a premier. Ilyen is volt már, nem kevés...

    szerk: Ne vedd magadra, de: Amúgy nem tudom, "ti" rotációban vagytok? Minden héten jön valaki, aki mennyire sajnál minket, és hogy megjárta az összes támogató... Én -személy szerint- remekül elvagyok, a sztori befejeztével most kezdem a Shadow of Mordor mellékkampányait, aztán ezek után veszem is meg a Shadow of War Gold-ot, mert nagyon jó. E mellett továbbra is járok a haverokkal WoT-ozni, csinálom az itthoni dolgokat, nem érint tragédiaként, hogy a számtalan játék közül egynem így megnyúlt a fejlesztése.

    Ami meg a lassan 170 milliót illeti, egy CoD-féle trutyi full költségvetése 200 fölött van, a Destiny első része 500 millióba fájt és az csak egy Co-Op lövölde, amit a Borderlands mintájára készítettek.

    Persze nyilván, a fentiek nem csak fejlesztési költségek, rengeteg belőle a marketing, de ezek mind olyan projektek, amiknek a fejlesztése túlnyomórészt zárt kapuk mögött zajlott, azán utána tolták egekbe a hype-ot. SC-nek folyamatosan kell reprezentálni, mivel nem volt a kezdetekben 100-200m a fejlesztésre, az egyetlen, amivel hosszú távon lehet kalkulálni, az a támogatás folyamatos beáramlása és ezen áramlás mértéke. Ezt lehet összevetni egy becsült fejlesztési idővel és ez alapján kalulálható a tartható költségvetés.

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák