Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
Fu az ilyen FUD hater forumokat ne linkeljuk mar ide, eleg vagy te itt szoszolojuknak.
Bar oda klikkelve az elso linkrol legalabb kiderult hol mozogsz. Somethingawful forum ahol a Goonok feszkelnek (a net legalja)+DS blogok.
Nem csodalkozom igy mar a hozzaallasodon, bar azon mindig elkepedek hogy van olyan ember aki egy szot is elhisz DS idiota hazugsagaibol. -
EFRM
tag
válasz Malibutomi #44951 üzenetére
nem az SA-t linkeltem hanem a redditet (bar egyiknek se vagyok/voltam aktiv tagja soha)
de amugy latszik mennyire fogalmatlan vagy, mert az SAn mr smart is kapja az ivet rendesen..
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
-
cskamacska
addikt
Ahol véletlen a téged éljenző topik van felül EFRM gets a refund!, ami infót meg a Goon etető közepibül szedik, és még milyet:
Hi everyone,
A long time lurker here.
Yesterday my refund landed on my Paypal (its 230ish), I'm finally out.
A big THANK YOU to everyone (incl. Mr. Smart - I read your July blog)
Bests, EFRMThe Lidless Eye of Derek Smart
5 évvel később (még a Star Citizen majomkodása előtt)
Én anno úgy találkoztam a jelenséggel először, hogy a Rock Paper Shotgun! cikkek kommentjeiben bámulatos pontossággal mindig megjelent a fazon amikor a játékai csak érintőlegesen is említve voltak, és fanatikus elszántsággal elkezdte védeni és magasztalni őket.
Teljesen nyilvánvalóan bolond az ürge, és bár voltak jó ötletei fiatal korában, sőt, még egy vállalható játékot is készített, azóta csak bohóckodásra és játékgyári szemét termelésére futotta.(az az Alganon is vállalhatatlan )
Azt viszont megértem hogy pikkel a Star Citizenre, hisz ő már laza 30 éve ehhez hasonló mindent bele űrszimulátort akar építeni, csak a tőke és tehetség hiányzott hozzá.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
#16729600
törölt tag
válasz cskamacska #44957 üzenetére
Ennek most nem fog örülni senki itt, de szerintem a szabad vélemény nyilvántartásba belefér Mr.Smart nézete is, attól még, hogy nem ért egyet valaki vele, nem kell mumusnak beállítani.Ő így látja a világot, mi meg máshogy. Bár lehet, hogy én egy megrögzött ballibsi vagyok és azért ez a nézetem.
[ Szerkesztve ]
-
Coyote05
tag
válasz #16729600 #44960 üzenetére
Szerény véleményem szerint az a probléma, hogy ide jön bejelenteni, hogy refundot kért és elhagyja, szegényíti közösségünket velős hozzászólásaival, majd ismét szítja a tüzet kis idő múlva.
Valószínűleg felnőtt ember, nem kell megvédened. Olyan stílust képvisel, amit én nehezen tolerálok és még sokan mások így vannak ezzel. Örültem, hogy sikerült a refundja mert így kiszállhat a fórumból, de nem bírja ki enélkül. Nem az a gond, hogy mit mond, hanem hogyan.
Napi program, hogy olvasom a hozzászólásokat, attól függetlenül, hogy ritkán szólok hozzá, de ilyen időszakokban szoktam pár nap szünetet tartani, amíg éhen hal a troll.Star Citizen: CoyoteHUN
-
tom5598
senior tag
és hogy egy kicsit felvidítsuk a fórumot itt egy újabb gamestar magazin infó a starcitizenről
-
#16729600
törölt tag
válasz Malibutomi #44963 üzenetére
Párbeszéd = topikrombolás ? Nem értek egyet veled.
-
#16729600
törölt tag
válasz Malibutomi #44965 üzenetére
Oksa, bár szerintem a játékkal kapcs. minden téma ( a financiális részek is On-nak számítanak ) Amúgy ment privi, nézz majd rá.
-
tom5598
senior tag
válasz Malibutomi #44965 üzenetére
+1
Ki izgatott a vízre szállásra űrhajóval? Tudom messze van még ez de na kiváncsi vagyok
Valamint a vízalatti cuccok szerintetek milyenek lesznek? Nekem nagyon tetszene egy Subnautica berakva Star Citizenbe milyen menő lenne már vízalatti bázis építeni meg bányászni
egyből felépülne Atlantisz[ Szerkesztve ]
-
cskamacska
addikt
válasz tom5598 #44967 üzenetére
Jah, azt néztem a linkedben:
Dutch Bar Citizen: Dan Trufin Interview
SO: Do you have any info on the non-combat game mechanics - it has been a while since we saw a design post about mining, engineering, etc. are those articles still up to date or did they drastically change during the process?
DT: They didn’t drastically change, there are some changes. I can’t really give much detail until everything is again- set in stone because I don’t want to give false expectations - but there were some changes from our perspective - definitely for the better. Again, those were our first step into seeing what you guys like about mining, what you like about science, what you like about all these things.
For example, for mining, we’re still having mining as it is in the documents that are on the website but we’re kinda expanding this idea - we don’t only mining, it needs to be a resource gathering thing where you - from picking plants to gathering data about biological species to harvesting wood because you are freezing on the planet - it’s- the entire idea of gathering resources and the logistics of moving them and how we do that, there’s a lot of smaller little things that come as that - mining is one of them and there are lot of things that fall under the resource gathering.
SO: Exactly. Can you tell us more about the inevitable survival aspect of Star Citizen planetary gameplay. Chris Roberts hinted about building blocks for small rooms/buildings, that raises questions on surface gameplay will be. Will there be any ingame need for storing stuff physically or on a specific location.
DT: So there’s a lot of stuff being worked on right now about these planetary locations, especially smaller planetary location and modular bases and modular camps. We're looking into first starting them on the NPC side. It’s not a city or a town, we’re talking like the moisture farm in Star Wars or like small clusters of building that someone just dropped from space and they put together to create a small little base of operation where they’re harvesting something or they’re doing some research or have a drug lab.
...
So there will be storage. You’ll be adding stuff, collecting minerals - or whatever you want to do in that area - and stocking it. And you’ll have to bring supplies. You’ll have to bring … you’ll have to bring food, you’ll have to bring water. You’ll have to bring everything you need for daily life there. It won’t be “Oh, I just here and I’ll survive forever.” No. If your ship … if you crash on the planet somewhere you better have someone come and rescue you because you’ll start to starve; you’ll start to slowly die.SO: Yeah, so …
DT: It won’t be like “Oh, you crashed. You have no water. You’re dead!” No, it will take a while. We’ll give you ample opportunity of finding something to eat or hunting something. Or stealing some resources from someone else. Or calling for someone to pick you up. But if you’re still there after a few days - and not eating, not drinking - you’re health will start to degrade to the point where …
No Mans Sky confirmed!
De viccen kívül, remélem még csak koncepcióban kallódik valahol a földfelszíni craftolós túlélde, és majd SQ42 3. része után adják ki Day-C néven.
Sokkal inkább a multi crew specializációs minijátékokon dolgozzanak, de nagyon serényen, mert el nem tudom képzelni mit fognak csinálni(mégpedig évekig! ) azok akik nem a pilótaülésben, vagy turret konzoljánál pihegnek.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
tom5598
senior tag
válasz cskamacska #44969 üzenetére
régebben voltak kissebb postok SC fórumon hogy igazából az emberek 80% nikább nem harci terület fele kacsintgat(felfedezés, bányászat , farmolás, stb) szóval ja én speciel gyárat akarok venni/építeni magamnak
-
Sokimm
senior tag
válasz tom5598 #44970 üzenetére
Talán azért (hangos gondolkodás), mert idővel a harc is az eszköztáron múlik (a skill viszonylag konstans elem a képletben). Ha ügyes vagyok, akkor nem kell bányászni, craftolni, csak menni és gyilkolni. Ha béna vagyok (ez vall rám inkább), akkor svájc leszek!
(off: wow-ba volt az, hogy míg haver bármilyen karakterrel mindig top 100 volt, addig én alulról a top3. Ezért saját guild-et csináltam (3 ablaknyi ritka nyersanyaggal teli), egyedül voltam benne, és farmoltam mint a güzü. De amikor kellett valami szuper cucchoz alkatrész, akkor jöttek a haverok, és pakolták ki a guild bankomat. Cserébe, ha bajom volt, akkor bárkit (ali-horda) elkaptak, és nem csak karakter vadászat volt, hanem az adott account összes karakterét "szeretgették". Megvettem a védelmet, mert én mindig meghaltam magamtól. Szóval a harcnak a skill limitje miatt, a "minden más" része pont ezért izgalmas számomra. (és talán másoknak is) Bénán harcolok? Akkor veszek nagyobb ágyút, meg valakit, aki tudja kezelni! ) -
Stilinski
aktív tag
-
SkyS1gn
félisten
-
Diopapa
addikt
válasz tom5598 #44970 üzenetére
Nem tudom változott-e, régen sokszor előkerült ez a kérdés és akkor CR azt mondta, hogy itt nem birtokolhatsz gyárakat meg űrállomásokat mint mondjuk az X sorozatban.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
EFRM
tag
válasz cskamacska #44957 üzenetére
meg 1x a gyegebbek kedveert sem az SA-nak sem a redditnek nem vagyok aktiv tagja (gondolom az egyszeri beiras nem jelent uberaktiv tagsagot, mivel valoban kaptam segitseget refund ugyben, ugyhogy gondolom a koszonet termeszetes..)
derek a july blogjaban nagyon jokat irt, amik azota is megalljak a helyuket, azota meg elment vasari bohocba
a jatekaival soha nem toltam es mivel emberemlekezet ota gamer vagyok, gondolom nem veletlen, h kihagytam ezeket..de lepjunk tul a dolgon, en nagyon megnyugodtam es immaron elvezettem kiserem majd a proji alakulasat
písz -
Wanderer89
tag
Nekem az jutott eszembe, hogy vajon mennyire veszik a fáradtságot, hogy a lopakodás mechanikáját miylen mértékben dolgozzák majd ki. A Homestead demóban ugye volt egy hátulról késelés, illetve többször emlegették, hogy a SQ42-ben a játékosra lesz bízva, hogy milyen módszerrel hatol be egy ellenséges állomásra példának okáért. Eléggé haldoklik ez a stílus, néhány kivételt eltekintve inkább az akción van már a hangsúly sajnos. Örülnék neki, ha CIG kidolgozná ezt a részét az FPS résznek. Gondolok itt arra, hogy az AI ne csak az alapján ne vegyen észre, hogy egy tereptárgy takarásában vagyunk, hanem a fény és árnyékok is számítsanak bele ebbe.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
tom5598
senior tag
válasz Wanderer89 #44979 üzenetére
ki lesz dolgozva de az később egy ideig nem azon lesz a hangsúly az már inkább játékélményfejlesztés hogy rendesen kidolgozzák azt az aspektust. (röviden ebben az évben ne számíts ilyenre)
azt meg hogy az árnyékot is észrevegye az ai egy kicsit komplikált sztem..... megneveznél pár játékot ahol az ai képes észrevenni egy játékos kilógó árnyékát? mert egy ilyen dolgot egy olyan játékban ahol dinamikus a arnyékleképezés elég meredek megoldani de még statikus fényforrásokkal is elég gyötrelmes lenne sztem meg bugos szóval ez inkább egyelőre marad álom[ Szerkesztve ]
-
Wanderer89
tag
válasz tom5598 #44980 üzenetére
Hosszú távban gondolkodtam ezzel kapcsolatban
Félre értettél, vagy én fogalmaztam rosszul. Ha ismered a korai Splinter Cell-eket, vagy épp a Thief szériát, akkor hasonló mechanikára gondoltam. A helyszín megvilágítottságától függően változik az, hogy az AI ki szúr-e, vagy sem. Ez sajnos még a Dishonored szériából is hiányzik. Értem én, hogy meg kell mutatni a játék grafikus motorját, de én így kicsit hihetőbbnek tartom a dolgot .RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
tom5598
senior tag
válasz Wanderer89 #44981 üzenetére
igen azt egy játékban ahol statikus a világítás még meg-meg lehet oldani de a starcitizenbe a bolygó a csillag körül forog tehát a világítás változik meg hasonlok tehát hogy a játék ai ja megtudja mondani hogy egy árnyéknak ott kellene lennie vagy nem meg egyátalán hogy érzékelje az árnyékot az eléggé meredek. az meg hogy látási viszony milyen (gondolom erre gondolsz) az változni fog persze de ezt nem is nehéz implementálni nemugy mint az előzőt.
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Sokimm #44971 üzenetére
Bocs egy kicsit késve reagálok erre bejegyzésre. Azokat a „játékostársakat” akik mindenáron arra mennek, hogy belekössenek, a békésebbekbe nem lehet 100%-ban kikerülni. Ha jól emlékszem lesz egy olyan csúszka, amivel állíthatod, hogy kikkel akarsz találkozni és kikkel nem, de szerintem ez is csak illúzió, mert ha a „vérpistike” is békésre húzza a skálát és összekerülsz vele, akkor ott vagy ahol a part szakad. Amíg több száz fős klánokat hoznak létre azok, akik csak a játékélményedet akarják rombolni, addig jól fel kell készülni arra, hogy megvédd magad, de legalábbis nekünk is csapatosan kell tevékenykednünk, hogy elriasszuk ezeket a csávókat.
Én a magam részéről jobban szeretem játékon belül is a teremtést, termelést, szállítást és bányászást, de az EVE-ből megtanultam, hogy egyedül még a kvázi biztonságos részeken is préda vagy. Az AI nem fog olyan teljesítményt nyújtani, mint egy FPS guru, vagy nagyon sokba fog kerülni. Pénzt termelni viszont csak úgy tudunk majd, ha nem rabolnak ki minket úton útfélen."A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Sokimm
senior tag
válasz 77.PX_Drebil #44983 üzenetére
Attól, hogy béna PvP-s vagyok, még szeretek harcolni. Bár remélem itt azért jobb leszek, mivel nem 8milló gombot kell fejben tartanom (mint a WOW-ban), meg az ellenség buffjaira figyelve kitalálni a nagy fénykavalkádban, hogy mit is kéne nyomnom, hogy érjenek valamit az ütéseim...
Itt csak max az ellenség pajzs színét nézem, meg a saját hajómat (energiaszintek, melegedés), és csak lőni kell. Az irányítás mindig könnyebben ment (gondolkodás nélkül), mint az agyalós (gombok megjegyzése, taktika) dolgok, tehát ha építek egy joystick-ot, akkor nem kell annyira agyalni azért itt egy harc során. (Tudom-tudom, jönnek mindjárt az ellen érvek... Hát hajrá!) Olyan ez, mint a vezetés. Könnyebb riszálni a kocsi fenekét érzésből, mint megszerelni az elektromos befecskendezést.Szóval ha ugyan olyan béna is leszek, mint wow-ban, akkor is jó dolog, bújócskázni a player-ek elől, ez adja a játékélményt. A hsz-em csak arra vonatkozott, hogy vajon mért kacsingatnak a player-ek a harc mentes játék felé (szerintem). (#44970) tom5598
-
pgabor26
tag
-
tom5598
senior tag
végre egy rendes hosszúságú ATV
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
pgabor26
tag
-
pgabor26
tag
Valaki (honlap tulaj, vagy hozzáértő) segítsen már, mert nem tudok képet feltölteni a honlapra. Raknám ki az új kapszulát, és hibaüzenetet ad a képre. Pedig még fotosopoltam is. Kár lenne érte.
Egy órája még sikerült a nagy cikknél.
Találtam egy ilyet, nem tudom segít e:
http://2surge.com/how-to-fix-the-uploaded-file-could-not-be-moved-to-wp-content-error-message/[ Szerkesztve ]
-
pgabor26
tag
Na, senki sem tud segíteni a képek feltöltésében?
Shed, neked megy? Próbáld már ki légyszi'!
-
SkyS1gn
félisten
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
pgabor26
tag
Na, csak sikerült.
-
Volfram42
senior tag
AKi Buccanneer-t tervezett annak egy kis infó a változásairól:
[link]pgabor26: Ha nem megy a feltöltés még mindig és nincs ki meglesse akkor holnap megpróbálok segíteni hátha tudok. Ma nem jutott rá időm.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest