Új hozzászólás Aktív témák
-
Wanderer89
tag
Nekem az jutott eszembe, hogy vajon mennyire veszik a fáradtságot, hogy a lopakodás mechanikáját miylen mértékben dolgozzák majd ki. A Homestead demóban ugye volt egy hátulról késelés, illetve többször emlegették, hogy a SQ42-ben a játékosra lesz bízva, hogy milyen módszerrel hatol be egy ellenséges állomásra példának okáért. Eléggé haldoklik ez a stílus, néhány kivételt eltekintve inkább az akción van már a hangsúly sajnos. Örülnék neki, ha CIG kidolgozná ezt a részét az FPS résznek. Gondolok itt arra, hogy az AI ne csak az alapján ne vegyen észre, hogy egy tereptárgy takarásában vagyunk, hanem a fény és árnyékok is számítsanak bele ebbe.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen