-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Gery D. #4321 üzenetére
Érdekes, mert a fickó egy tapodtat sem mozdult el a helyéről, csak állt ott. A többire nem emlékszem, mert otthagytam. Remélem, hogy nem bántják a sztalkereket, akik amúgy nem szentek, de egy-két rendes fickó általában akad közöttük.
Az ATP-nél Kalinin várt, ha jól láttam ő volt "Szakáll" a csapos, a Call of Pripyat-ból.
Egyszer remélhetőleg visszanézek oda, csak továbbsodortak az elvállalt küldetések.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #4327 üzenetére
Na, lehet, hogy egyszer újrakezdem az egészet, okosabban most már.
Bent maradtam a kunyhóban, de ezeket a nagy erőket egyszerűen nem tudtam megállítani, simán szétkaptak erős fegyverzet és ruha híján.
Bejártam az ATP-t, de akkor nem leltem meg a futárt. Egy ízben valami szikrázó szörnyeteg támadott meg és vége szakadt a dalnak.
(#4324) Sensut
A fáklyákhoz véletlenül nem jár ez a nóta is?
-
félisten
válasz Gery D. #4329 üzenetére
Érdekes, másut még nem figyeltem fel az elektromosságára, de ATP-n az alkonyatban félelmetes látványt nyújtott amikor a dombos tájon már messziről rohant felém. Én is rohantam már ekkor, csak éppen az ellenkező irányba.
Próbáltam a gunyhóban leguggolva is, de eszerint ügyetlen voltam. A közelharcos fegyveremmel ("Sztrelok a közelharcot szerette", így szól a fáma), - ami javíthatatlan - talán jobban ment volna.
-
félisten
válasz Gery D. #4331 üzenetére
Pedig azt mondták róla a Soupban.
Ha jól emlékszem, valamelyik játék fordításában csak sima Lövészként utalnak rá, hátrahagyott üzenetek alapján, talán a Call of Pripyatban. A mesterlövész nem sznajper lenne?A helikopternél lévők nem voltak elektromosak észrevételem szerint. Eddig nem is tudtam, hogy létezik elektromos fajta is.
(#4332) Aarpok
Az Agropromban veszteglő Irányító egy párszor megtáncoltatott, de nem váltam zombivá. Lehet, hogy különbözőek a képességeik?
[ Szerkesztve ]
-
shield
őstag
válasz Gery D. #4347 üzenetére
Igen, a Ficsoport fordításában benne van is, de az a SoC Complete 2009 modhoz van.
Egyesek szerint a Complete mod is egy bug halmaz. Az alap játék kijavítását szolgálja a ZRP.
Próbáltam azt a javítási módot bele rakni, amelyikben donor cuccokból kell kinyerni az alkatrészeket és abból javítani.
Sajna az egyik fájl miatt midig megadta magát a játék. Lehet hogy majd próbálkozom még vele.
A ZRP fájljaiban nagyon sok minden meg van változtatva az alaphoz képest, ami miatt stabilabb a játék.
Végül is ez a kis mod sokat segít az elején.szerk.: találtam több Repair modot, de azok átírnák a ZRP fájljait, ami a lényeget tennék tönkre.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
válasz Gery D. #4351 üzenetére
A gamedata\config\gameplay mappában levő 2 fájlt össze kell fésülni a ZRP 2 fájljával, mert ha csak felül íratnánk, akkor a másik javíttatási lehetőség eltűnne.
A gamedata\scripts mappában levő escape_dialog.script nincs a ZRP-ben, akkor feltételezhetjük, hogy az alapjáték fájlját használja, ami ebben az esetben épp jól jön.Tudom, hogy sokat bújod a fájlokat. A korábbi hozzászólásomban írtam hogy a mutánsok ritkán dobnak testrészeket, de nem tudom melyik fájlban kellene átírni. Ha tudnál segíteni, azt megköszönném.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Laris2
aktív tag
válasz Gery D. #4370 üzenetére
Lehet hogy az orosz kommentekben lehet erre választ találni. Nálam az volt a hiba, amikor föltettem, ment a játék, de pályaátlépés után kidobott, valami scripts fájlra hivatkozva. Ezután nem is erőltettem tovább. Esetleg ha valamikor ránézel, megérné, már csak a zsák miatt is.
-
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4419 üzenetére
Igen, az az OP2 verzió volt, az amelyikben szintén megszakad a fő történet Zatonon, viszont volt 2 kiegészítés benne Fenrirrel stb., ezért volt Cumulative Pack 2 a neve. Abban kellett aztán annyit mászkálni lehetetlen helyeken - azt nem szerettem. Viszont ez a sima NS sztori, amit a Soup is feldolgozott, de eddig még egyik verzióban sem volt befejezve a történet, mert Zatonon megszakadt és átváltott freeplaybe épp akkor, amikor Lightning és a Last Day után kellene indulni. Ebben viszont rendesen folytatódik ez a történet és be is lesz fejezve.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4423 üzenetére
Ez csak az eredeti, rendbe szedve szépen, grafikailag feljavítva stb. Szerintem valami ilyesmire gondoltak a modderek annak idején, amikor nekifogtak összerakni az NS-t. Az OP2 (cp2) verziót valaki mások bővítették ki később sok mászkálos feladattal a végén, de az eredeti történetet nem fejezték be.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4426 üzenetére
Az oroszt nem ismerem, de ebben az angol fordítás nagyon szépen, egyszerűen és érthetően van megírva. A tag dolgozott is rajta vagy 2 évet és még mindig fordítja a végét. Így most már én is teljesen megértettem a különálló történeteket s a rengeteg SMS is jól áttekinthető ezzel a nyelvezettel. Sok benne a szöveg, de mégis csak annyi, hogy a mondanivaló szépen kialakuljon általa, és pont. Egy ilyen magyar fordítás aranyat érne...
Ja, amúgy egy csomó feladat másképp van, mint eredetileg, mintha könnyítettek volna a nehézségen. És a rejtekhelyek (pld. Kostyáé) majdnem mind át vannak máshova helyezve, úgyhogy egy csomó korábbi szöveg nem fog illeszkedni ebbe a verzióba.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4431 üzenetére
Ebben az NS 2016-ban másképp van.
Astrologerrel kezdesz a felborult kocsinál és ez a szöveg (lentről felfelé):Utána Vodka, Kurnecov stb., majd a faluban az udvaron találkozol a Dokival és Sidoval, nem a pincében illetve a bunkerben, ahogy a Soupban. Útközben nincs semmiféle szédülés itt.
A beszéd után egyből kerülsz a Barlangba, nem kell megidd a lötyit, és ott vár egy ürge, aki elvezet Minerhez:
Ez nem így volt korábban, hanem a Doki a pincében volt, Szido a helyén és a Barlangban te kellett megkeresd az utat Minerhez. Amúgy Astrologer egy szélhámos, és lehet hogy már az elején hazudik (később ugye kiderül, hogy terrorista és ott tesz keresztbe, ahol csak tud).
-
shield
őstag
válasz Gery D. #4436 üzenetére
<string_table>
</string_table>
Ha ezek szerepelnek az .xml elején és végén, akkor könnyeben megtalálod, ha hibát ejtettél az .xml-ben. Ha pl. hiányzik egy > az egyik stringből, akkor már a játék el sem indul, az .xml-re hibát ír a log fájl.
A Notepad-ben megnyitott .xml-ben rá klikkelsz a </string_table> -re, ha hibátlan, akkor egy piros függőleges csík jelenik meg a sorok elején, ha valamelyik sorban hiba van, akkor annál a sornál megszakad.
Már sokszor kisegített, amikor több ezer soros szövegben hiányzott egy >."Egyébként a Notepad++ erre a hibára azt írja, érvénytelen az xml formátuma."
Azt már észrevettem, hogy Notepad++ egyes verziói másként reagálnak rá.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
válasz Gery D. #4440 üzenetére
Lehet hogy nem szereti ha mélyebben van a könyvtár szerkezetben.
Én játékkal jártam így nem rég, rohadtul nem tudtam telepíteni, amikor kijjebb másoltam a mappáját, akkor ment a telepítés. De találkoztam már Stalker progival is, ami mélyebb almappában nem működött, csak gyökérben.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
válasz Gery D. #4442 üzenetére
A helyedben a Notepad egy régebbi verzióját raknám fel, már tapasztaltam verziók közti eltérő működést.
Az említett Soupos fájlokat azért le ellenőrizném, én már találkoztam angol fordítással, amiben a korábban említett nyilacska hiány volt hiba.
A leg jobb esetben a játék már el sem indul és nem később okoz gondot.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
válasz Gery D. #4444 üzenetére
Egyszer volt egy xml fájlom a mi rossz volt, már nem emlékszem rá, hogy pontosan mi volt a gond, de nem tudtam mit kezdeni vele. Erre fogtam egy másik fájl, töröltem a tartalmát és a rosszból átmásoltam a szöveget, erre jó lett.
Egy próbát megér, de ha a játék nem reklamál, akkor kár foglalkozni vele.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Gery D. #4446 üzenetére
Ha átírom a fájl nevét, akkor is ugyanaz a hibajelenség. Csak akkor szűnik meg, ha a string_table sort berakom, vagy ha kiszedem a Soup mappából, pl a D-re közvetlenül.
Hogy lehessen látni, mi is a hiba.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4453 üzenetére
Tényleg bakker, csak ott nem próbáltam. Kösz, megy is. A launcherben Dx11 enchanced-et tettem a grafikának, de hatalmason rondák a bokrok vele ember:
Visszavettem Dx9-re és teljesen más lett a környezet, mintha textúrát cseréltem volna
Így szép, csak eltűntek azok a sötét "dirty" textúrák és minden átváltozott a klasszikus felállásra. Fene se érti...
-
kekeeci
senior tag
válasz Gery D. #4462 üzenetére
Nem biztos, hogy nekem van igazam, de nem kellene először a produktummal foglalkozni, és ha az már megvan és jó, jöhet a csicsa? (Lásd pl. cyberpunk...)
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
hubai38
aktív tag