Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
Illetve, még annyit szerettem volna megkérdezni, hogy hány mm-ig felszabályozható az első féktárcsa?
Tud valaki erről valami infót?Köszi!
-
bringasisti
Topikgazda
válasz FeniX- #13801 üzenetére
Szerintem nem kell ügyet csinálni belőle ez nem kerámia fék, nem fog felrobbanni. 8 milliméterrel nem lősz mellé, de szerintem kicsit alá mész az se gond. A topiknak van egy testvére ott injektorok is mennek, mi csak a karburátorig jutottunk. Szerkezeti kérdésekben továbbra is
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13803 üzenetére
Halihó, szuper, köszönöm szépen!
A hátsóablak fütés reléjét is "megtaláltam", így motsmár az sem fogja lecummantani az akksit.
Elérkeztünk oda, hogy nagyjából rendben van az aató! ;-)Köszönöm szépen!
-
atr
újonc
-
FeniX-
aktív tag
Szia, igen, ezeket meg kéne ejteni rajta. Még jómúltkorában volt szerelőnél, ő talált fojtószelep házas hibakódokat, de azokat állítólag kijavította.
A szegény keveréket onnan veszem észre, hogy nem megy az autó, mintha nem nyomnám annyira a gázpedált.
Hidegen minden oké.
Ja, és melegen - nem tudom másképp hívni - néha így hullámzik, mintha jobban nyomnám a pedált, utána meg kevésbé. Egyenletes 60-as tempóról beszélünk. -
Tom5
addikt
Sziasztok! Eladó a Feliciám, ha valakit érdekel priviben keressen meg! Vagy a Blogomban megtalálja.
-
lasanya13
csendes tag
Tisztelt Tagok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni!
Lenne nekem egy favoritom amiben egy felicia motor található! Valaki próbálta már megemelni a motort hogy ne érjel le a karter és egy szintben legyen az alvázzal?
Előre is köszönöm!
-
Bandi29
újonc
Sziasztok ! Új hengerfejcsavarokat honnan lehet rendelni olcsón ,esetleg van e valakinek 135ös komplett jó állapotú motorja eladó sorban?
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
látom sok érdekesség történt az elmúlt napokban.
Itt egy újabb kérdés:
a képeken nem hiányzik valami? Mintha az a gumi porvédő elengedte volna magát.
Leszedtem a kereket, hogy megnézzem, miért csikorog a fék, de azzal nincs nagy gond, nincs elkopva.
Viszont ez a féltengely csukló nekem nem tetszik.
Az úgy normális, vagy hiányozna rá a porvédő?Kellemes hétvégét.
-
goldblum
csendes tag
válasz FeniX- #13813 üzenetére
Így kép alapján úgy tűnik, a féltengely-gumiharang lejött a helyéről. Mindenesetre a zsír rendesen kiverődött. Érdemes lenne a féltengelycsuklót kipucolni a kosztól, ami bekerülhetett, majd újra alaposan zsírral bekenni és a gumit rögzíteni a helyére. Ja, és a kiverődött zsírt is érdemes lepucolni, ha igényesen szeretnéd megcsinálni...
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13815 üzenetére
Sziasztok,
tehát, akkor - nincs mese - mindenképp szét kell szedni, vagy lehet úgy is, hogy egyben marad?
Láttam ilyet, ez jónak tünik, mármint, hogy nem kell hozzá szétszedni a féltengelyt.
http://skodapatika.hu/Skoda-105-120-feltengely-gumiharang
-
bringasisti
Topikgazda
válasz FeniX- #13816 üzenetére
A képen nem lehet pontosan látni hogy a gumiharang teljesen tökéletese mert ha igen akkor a teendő: kocsi fel, kerék le, ecset és gázolaj segítségével kimosni közben a két végállás közt a kormányt tekerni és a féltengelyt forgatni, lehet kapni 100 ml- es fecskendőt ( nagyobb gyógyszertár) és segítségével teljesen kipucolni. Grafitos féltengely zsírt bele. Most nincs nálam bilincs, de a lényeg hogy mikor felrakod a helyére van egy téglalap alakú centis hajtás rajta azt kell egy speciális fogóval ha nincs harapófogóval megroppantani hogy ráfeszüljön a gumira és tartsa a csuklón a gumit
BENEFON DELTA--------N8
-
lasanya13
csendes tag
válasz bringasisti #13819 üzenetére
Azzal nem is lenne gond mert ezeket megtudnám oldani csak ha megnézem a légszűrőház trtejét és a motorház közötti távot az kb 2-3 centi de a motor joval entebb van mint 2-3 centi, ezért nem tudom hogy azzal mit lehetne csibalni mert ha kivaltom egy könyökkel és leviszem a szűrőt a lámpa elé akkor is a konyök se lesz keskenyebb mint a ház.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz lasanya13 #13820 üzenetére
A Favoritnak nagyobb a has magassága legjobb ha váltasz. Ha nem akkor ha csak az olajteknőre haragszol akkor a szívó kosár zanzásitása után a teknő felét elveheted, de nyáron mérni kell az olaj hőmérsékletet és ha kell olajhűtőt alkalmazni. Ha a motort megemeled a kocsi nem vizsga képes 2 évente vissza kell alakítani. Ha a kocsit megemeled a kerekek a levegőben lógva a féltengelyt olyan szögbe hozod ahol még határesetként elforog a csukló, de nagyobb elmozdulást nem bírnak el a féltengelyek, de ebben a helyzetben még elforgatható a kormány teljesen. Tehát ha a rugóba teszel egy távtartót vagy erősebb hosszabb rugót használsz akkor a kocsi súlya nem fogja a rugót olyan mélyre nyomni mint ha gyári állapotban működne, vagyis amennyi távtartót teszel a rugó alá annyival fog a kocsi eleje magasabb lenni. Azt tudni kell hogy a lengéscsillapító a kirúgózást határolja ezért nem lehet "métereket" emelni. Vigyázni kell hogy a rugó és a pótlás is stabil legyen ment közben ne ugorjon az öledbe.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
Mokka_
csendes tag
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Skoda Forman 1.3 kocsiról van szó, 1993.04.16-án gyártott, Jikov porlasztóval. Alapjárat csak akkor van ha nyomom a gázpedált, amint egy pillanatra is elengedem azonnal leáll a motor ( elég gáz így a városban közlekedni piros lámpa, körforgalom stb.)
Gyújtás üzemanyag rendben. Az alapjárati fúvóka mágnesszelepére gondolok, mivel ha ráadom a gyújtást nem hallható halk kattanás.Kérdésem hol tudok ilyet venni, eddig nem találtam interneten sem olyat aki árulná. Ha nem lehet kapni akkor, hogyan lehet megmókolni hogy állandóan átengedje az üzemanyagot? Gondolok arra, hogy pl. lereszelni a hegyét. Ja, és ugye menettel jön ki a karbiból? Köszi ! -
bringasisti
Topikgazda
-
Mokka_
csendes tag
válasz bringasisti #13824 üzenetére
Köszönöm a gyors választ, estére kipróbálom.
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #13828 üzenetére
Emlékszem, anno a régi jettámon ugyanez volt tönkremenve, és nuku alapjárat.
Oké, az 1 v 1 megfeleltetés pongyola fogalmazás volt, bocsi. -
anthonymin
csendes tag
A fékfolyadék tartály hogyan van rögzítve a főfékhengerre 93-as Favoriton? Cserélték a főfékhengert, és azóta szivárog valamennyi kis fékfolyadék. Mivel lehetne erről lebeszélni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz anthonymin #13830 üzenetére
Csak bele van dugva két O gyűrűbe.
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, no egyenlőre a másik fórum topicban nem kaptam választ, belinkelem ide is, hátha valamelyikőtök találkozott már hasonlóval.
felicia, 1.3 mpi, és ha bemelegedett, akkor csinálja ezt, ha kinyomom a kuplungot lefullad, és utána cseszik beindulni.
Gáz nélkül el sem hajlandó indulni, majd utána jön ez a vonaglás-szenvedés, és nagy nehezen egyszercsak "beindul" és veszi a lapot, de onnantól kezdve még egy ideig újra lefullad, ha nem tartom lábbal a gázt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FeniX- #13832 üzenetére
Diagnosztika mit mond(VAG-com)? Ha csak melegen csinálja, három dolog is lehet. Egyik a motor fordulat jeladó a másik a motor hőmérséklet jeladó vagy a szívócső nyomás érzékelő. Az első a váltó és a motor találkozásánál van befogatva felül, a második a termosztát házba van bedugva, a harmadik a szívócsőbe van becsavarozva a fojtószelep mögött.
[ Szerkesztve ]
-
-
peti_s
addikt
Üdv! Itthon vagyok, a Favorit továbbra sem akar beindulni, az önindító kalapálásával viszont igen. Mit tudnék csinálni az önindítóval, hogy kalapálás nélkül is indítson? Köszönöm előre is, üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #13840 üzenetére
Ki tudom, de hogy szedjem szét, mire számítsak szétszedéskor. Gondolom akkut kikötni, az önindító kábelt szintén. Illetve, mit tudnék ott megpucolni? Mivel szerintem egyértelműen összeköttetésben van az állással a meghibásodás. Köszönöm előre is.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #13841 üzenetére
Öninditó le porvédő le. A bronz kefe oldalából jön ki a kivezetés, a kábel nem akadhat a tartó féröhelyében, bár ha szétszedted érdemes cserélni a kefét és ha mód van rá a forgó részt felszabályozni, és a szegmensek közt a rést kipucolni. Ha széthúzod az önindítót a bendix kerék lazán járjon a szabadonfutó egyik irányba zárjon másikba oldjon. A bendix tekercs két tekercs ha valamelyik nem az igazi nincs erő benne ezért ki kell mérni: Leválasztani az öninditóról, 50- es szegmens és a piros nyilas csavar közt kell mérni, és az 50- es szegmens és a test között szintén. Mindkét helyen kell ellenálást mérni.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
aktív tag
válasz Mágus2 #13835 üzenetére
Sziasztok,
no, az injektor témában, végülis sikerült kiolvasni a hibakódokat, 3 is volt:
elvileg - mivel tört volt a progi - csak a kódok jelentek meg, egy elég jó kinézetü doksi alapján visszafejtettem őket.
1.) 518 ( Throttle Position Sensor - Signal Out of Range (G69) Also check for loose ECM
power relay ) - ( Mármint, hogy a gázpedál érzékelő ellenállással vannak gondok (?) )2.) 525 ( O2 Sensor - Voltage Low -G39 ) ( Bejövő levegő szenzora? )
és utoljára:
3.) 1087 ( Basic Setting Not Performed ) ( Mármint, hogy az agya reszettálva lett, és nem lett "újratanítva" ? )üdv,
B.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FeniX- #13847 üzenetére
Teljes verziós VAG-COM kell hozzá. Magadnak akarod csinálni, vagy keresel hozzá szakembert? Ki kell törölni a motorvezérlőből a tanult értékeket, majd újra tanítani a fojtószelep végállását. Egyszerű. 3 lépés az egész VAG-com ban, vagy van hozzá cseh szoftverem, ami mindent megcsinál helyetted, csak nem fogod érteni, mert csehül van, pedig jó cucc.
Ha kell a VAG-com-os hogyan csináld, csak szólj és elküldöm neked.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen