Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
MikeWazowski
veterán
Ennyire elkeserítő lenne?
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
melega
őstag
válasz MikeWazowski #1 üzenetére
Az a helyzet hogy ezt az irányvonalat lezárhatnák már kezd dögunalmas lenni. asa Return to Castlenél jobbat nem tudnak az bűnjeles volt. A New Order meg bossfightokban kihívásokban szerintem felülmúlja az utódait amik arra épülnek.
-
félisten
válasz MikeWazowski #1 üzenetére
A Steamen is 42%-on áll, a hivatalos review egy része áradozik róla (esélyesen fizetett hirdetések), ahol kevésbé, ott is nagyjából azokat hozzák fel, amit itt.
Kár érte, a New Order magasra tette a mércét...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
.LnB
titán
Ejnye-bejnye, hát ti se tudjátok "helyén kezelni a játékot"?! Én se.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
senior tag
válasz MikeWazowski #1 üzenetére
Pont ennyire.
Nagyon gáz az egész. -
#59063552
törölt tag
Hát na.. Én a The New Colossus-t nem tudtam végig játszani, mivel számomra dög unalom volt az egész. Az előző 2 rész viszont bejött. Erre akkor már időt sem pazarlok
-
oriic
HÁZIGAZDA
Nekem ez egyelőre kimarad, de ne már, hogy a dual fegyvereket kihagyták belőle.
Live-Die-Respawn
-
félisten
Nekem ez egyelőre kimarad, de ne már, hogy a dual fegyvereket kihagyták belőle.
Idézek a cikkből:
És mi nincs? Például alaphelyzetben két fegyver egyidejű használata, ami az elődök egyik legkedveltebb húzása volt (egy drága képességet kell ehhez megvenni).
Az én értelmezésem szerint benne van az akimbo, de egy képesség kell hozzá (mondjuk especiel én mindig rüheltem, nem csak azért mert elég irreális volt, ahogy két gépkarabéllyal lő a karakterünk, de nagyon lőszerpazarló is volt ).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kwzatz
őstag
A cringefest story trailer után gyakorlatilag hozta a papírformát.
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Sirandrish
legenda
Kétszer mentem neki hogy nah majd most, de 30-30 percnél nem bírtam tovább...hihetetlen gyenge lett.
Még jó hogy a VGAhoz kaptam...Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
#04430080
törölt tag
Inkább a RTCW -t remasterelték volna...
-
niof
addikt
Nem hagyták ki, csak úgy kell "befejleszteni". Mégis csak törékeny lánykák, nem pedig B.J., alapból nem bírják el a 2 fegyót.
De mindent összevetve, én annyira nem húznám le, mint aki a cikket összekaparta. Nem szabad elfelejteni, hogy nem teljes értékű résznek szánták, és nem is olyan áron kínálták. Ezért olyan történetet és komplexitást sem szabad várni tőle, ez egy jóval egyszerűbb felépítésű játék. Mi alapból úgy álltunk neki, hogy fun lesz lődözni össze-vissza. Aztán mikor jött 1-2 keményebb enemy, azért akadtak gondok. Elkövettük azt a hibát az első pár órában, hogy lineárisan haladtunk, és nem is figyeltünk a halálfejes ellenfelekre (küldetés szinten), és a Brother 1-nél is komoly veszteségeket szenvedtünk. Aztán persze nekiálltunk a fejlődésre, meg a fejlesztésre koncentrálni, és úgy már javult az egyensúly köztünk, meg az ellenség között.
Mi 20 órát tettünk bele, ki akartuk maxolni hard módban, de még mindig van pár küldetés, amit meg kell csinálnunk. Persze, lehet mondani, hogy repetitív, de annak sem lenne semmi értelme, hogy az ellenség nem igazodik a szintünkhöz, ahogy haladunk. Ha nem fejlődnének, a kifullozott shotival 1 lövés lenne az összes enemy, így meg azért kell őket darálni.
Meg hát gondoljunk bele! Megcsinálunk 1 küldetést, kipucoljuk a pályát, majd a story elvisz egy teljesen más területre, és csak később kell visszatérni az előbbi helyszínre. Mi értelme lenne üres utcákra visszatérni? Ahogy "terjed a hírünk", úgy népesítik be az utcákat egyre több és erősebb náci katonák, akiket nehezebb is lenyomni.
A végső boss fight pedig kifejezetten nehéz.
Szóval, szerintem ez egy igenis élvezhető játék, ha nem gondolja az ember többnek annál, mint ami. Egy dolog van, amiben mindenki egyetért, hogy csak és kizárólag egy baráttal érdemes nekiállni, mert az AI siralmasan irányítja a másik felet.
Pletyka szinten olvastam valahol, hogy készül egy új folytatás is a main szálon (Wolfenstein III ?), elvileg jövőre lehet belőle valami. De ha nem, én tudok rá tovább várni.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
félisten
Persze, lehet mondani, hogy repetitív, de annak sem lenne semmi értelme, hogy az ellenség nem igazodik a szintünkhöz, ahogy haladunk. Ha nem fejlődnének, a kifullozott shotival 1 lövés lenne az összes enemy, így meg azért kell őket darálni.
Meg hát gondoljunk bele! Megcsinálunk 1 küldetést, kipucoljuk a pályát, majd a story elvisz egy teljesen más területre, és csak később kell visszatérni az előbbi helyszínre. Mi értelme lenne üres utcákra visszatérni? Ahogy "terjed a hírünk", úgy népesítik be az utcákat egyre több és erősebb náci katonák, akiket nehezebb is lenyomni.Ez nagyon szépen hangzik, csak ugyebár ott a probléma, hogy akkor minek kellett a szintezést belehozni?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
niof
addikt
Igazából nem lett volna muszáj, de a fejlesztők így döntöttek. Bőven elég lett volna, ha az ellenségek száma növekszik, és erősebbeket kapunk küldetésről küldetésre, plusz figyelembe vette volna azt is, ahogy a fegyvereket fejlesztjük, ahogy a régebbi részekben is volt.
De ezt a döntést nem mi hoztuk meg, és nem olyan borzasztó vele együtt élni, mint ahogy hangzik.
Nekem sem volt ínyemre eleinte, sőt, más jellegű, kifejezetten a grindolásra épülő játékokat eleve elutasítok, nem az én világom, de itt konkrétan észre sem veszed játék közben az egészet, csak kapsz egy üzenetet, hogy szintet léptél. Mondom, de jó!Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
bolondember
MODERÁTOR
én kifejlesztettem a képességet (visszanézve: "DE MINEK?!"), de csak a két pisztolyt és/vagy UZI-jellegű géppisztolyt lehet egyszerre használni.
Maga a játék szerintem is max OK - repetitív nagyon.
Viszont a végső bossfight nekem nagyon fáj - amikor ugyanazt a fószert kell HÁROMSZOR legyakni.. Hát eléggé alja. (annyira felbactam magam rajta, hogy negyedik sikertelen nekifutás után inkább mentem BL2 fight 4 Sanctuary-zni).Na meg az autosave/mentési lehetőség hiánya (vagy legalábbis érdekes megoldása), hát...
Nem sajnálom, hogy megvettem, de tény, hogy ezt max rajongóknak, leárazva.
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
hombre[EU]
veterán
Én csak a cikk íróját sajnálom A munka hálátlan része. Én ezt még bottal sem...
Volt itt egy Fire Emblem is mostanában arról szívesebben olvasnékLife, Uh, Finds A Way
-
niof
addikt
válasz bolondember #18 üzenetére
Igazából csak egyszer kell lenyomni, amit 3 szakaszra osztottak. A storyban ugye elhangzik, hogy Lothar-nak ugyanolyan páncélja van, mint nekünk, csak megpiszkálták, ezért sokkal erősebb.
Hard módban mi 2* álltunk neki, és kb. 20 perc alatt végül is megvolt. (VR-ék a legkeményebb módban 2,5 órát tettek bele ebbe a jelenetbe, mire meglett nekik.)Az utolsó mondatod meg telitalálat, teljesen egyetértek vele. Csak ugye a leárazás eleve adott volt...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
raskolnikoff
őstag
Amilyen jól felépítették a sztorit az elmúlt részekben, annyira szartak bele.
Pedig milyen jó is lehetett volna.A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
Sajnos már az előzetesekből látni lehetett, hogy nagyon rossz az irány. Kár volt kiadni. Bár a nyári uborkaszezonban lassú lépésekben elmegy.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
RpPRO
őstag
Remélhetőleg a fogadtatás miatt nem erőltetik majd a későbbiekben ezt a páros játékmenetet.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
niof
addikt
Megnéztem, de nem értek egyet. Az az érzésem, hogy szerintem akik lehúzza, azzal pont az van, amit írtam is, hogy egy nagy volumenű single game-re számított, de ez tudható volt, hogy nem az lesz (aki kicsit informálódott róla...). Persze, vannak hibái, amit a srác is említ (és én is írtam), hogy az AI teljesen hülye, ezért nem szabad egyedül nekiállni, meg hogy grindolni kell és repetitív.
Amúgy két orbitális baromságot is mondott a srác, ami feltűnt.
1.: - sokszor nincs elég lőszer. Mii? Sosem fogytam ki. Bár említette, hogy ő csak a main mission-re koncentrált, így gyanítom, hogy szinte soha nem nézte át a házakat, sikátorokat, csatornát, nem törte fel a faládákat stb... Mindig tömve voltam lőszerrel.
2.: - bullet sponge enemy. Ez max. a játék elején állja meg a helyét, később már nem. Illetve akkor lehet, ha rossz irányba fejlesztette valaki a fegyókat. Kimaxolta a pisztolyt, de minek? Semmire sem jó. Igazából szerintem 2 fegyverre kell rágyúrni, a shotira, meg később a lézerre (ha már meglesz), és ezekkel gyakorlatilag mindenkin átmész (persze egy bizonyos szint felett).
Én annyit rontottam el a fejlesztésekkel, hogy azt hittem, itt is a Sturmgewehr lesz a legjobb, mint a NC-ban, de nem, hiába maxolod ki, gyenge marad.
Plusz még egy-két dolog. Mikor lőtte az óriás robotot, (hát, itt is látszott, hogy csak azért játszik vele, mert sztrímer, aztán nehogy megszólják, vagy nem tudom), piszok hamar rá lehetett jönni, hogy nem a fejét kell lőni, mint a NC-ban, itt azzal nem mész semmire, vagy tényleg ellövöd rá az összes töltényt, és akkor mehet az 1-es pontban említett rinya, hogy nincs hozzá elég lőszer... Minden enemy-nek megvan a gyenge pontja, a nagyrobinak a karjai pl. Azt kell lőni, és elég hamar megfárad tőle. De a Jager-ek is fektethetők, a közelharc nem az erősségük, és még sorolhatnám...Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Samus
addikt
Az hogy működik - az Otherworld videóbemutatójában láttam -, hogy minden skin csak játékból ÉS igazi pénzért vehető meg? Semmi pluszt nem ad, tudom, csak érdekel.
Az utóbbi részeket imádtam. A RtCW óta vártam valami, a New Order fenomenális volt, Old Blood nosztalgiahangulatot adott (túltolták benne a zombikat, ez az egy hibája volt), a New Colossus számomra poénosra sikerült, a Freedom Chroniclest bánom, hogy megvettem, de úgy látom, a Youngbloodot csak extra leértékeléskor veszem meg...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
.mf
veterán
Hogy valami jó is legyen benne: az nV RTX trailer alatt a zenét két magyar srác (Lazerpunk és Quixotic) készítette, az egyikük régi cimborám, akinek a Wolfenstein egyik első játéka és régi nagy kedvence volt Sajnos a játékba már nem került bele a zenéjük...
Kicsi a világ rovatunkat olvastákFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
joey04
titán
Sejtettem, hogy szar lesz, de hogy ennyire?!
-
Engedd el, hiába írod le, hiába támasztod alá képekkel esetleg videóval az érveidet. Nem jut el odáig ahova kellene és csak gúnyosan fognak rád is utalni vagy mindig fel fogják hánytorgatni, hogy bezzeg neked ez is tetszett... Szórakozz, élvezd a játékot és szarj bele más mit mond még ha az hülyeség is és nem állja meg a helyét.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
melega
őstag
"Akit érdekel mennyire szar nézze meg ezt a videót"
Szerintem a Return to Castle wolfensteinnél jobbat nem tudnak azt még szívvel lélekkel csinálták.
A másik, a New Order bossfightokban és kihívásokban körberöhögi utódait.Le kéne már zárni ezt a dögunalmas sablonjátékot, és valami újat kitalálni ami akkora sikert hoz mint a Return to Castle.
Sajnos amíg ugyanaz a rajongói réteg ugyanúgy megveszi erre nem sok esélyt látok.
A sok rókabőr játék helyett meg ilyen új játékok kellenének mint a Cyberpunk 2077, Nioh tökéletes Dark souls másolat ezek nekem nem sztornózható rendelések.
A sok évesformára vágott gyorscsomagolt előrefőzött játék helyett a régieket kéne remakelni, vagy tök újakat kitalálni, mindenki boldog lenne.Ez a véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
GodGamer5
addikt
Elég szomorú, hogy nincs checkpoint a játékban. Így aztán jól el lett cseszve az egész. Legalább manual save-et lehetne tolni, de ez meg csak álom marad...
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
-
joysefke
veterán
náczis, náczis everywhere...
Blazkowicz leszármazottai a múlt héten egy 92 éves nácit állítottak a fiatalkorúak bírósága elé. -
Secundus
tag
Nekem már a 2009-es Wolfenstein is tetszett, akárki akármit mond rá. A New Order / Old Blood / New Colossus szériából a Youngblood volt az első ami nem volt az igazi. Az első nagy negatívum, hogy nincs mentés. Meghaltál, csörög a telefon vagy csak szimplán sürgősen be kell fejezni a játékot? Semmi gond, 1 órányi lopakodás, taktikázás, gondos tervezgetés ment a kukába.. Kedves játékfejlsztők, azért ne így tolják már ki a játékidőt.. A másik problémám az eltérő páncélzat az ellenfeleknél: a puha páncél ellen jó a géppisztoly, de a rohampuska nem? És fordítva. Természetesen az összes komolyabb ellenfél kemény páncélban rohangál, de csak puha páncél elleni lőszert dobnak. Ezért az első végigjátszás alatt komoly hiány volt a lőszerből. Másodikra már lekéseltem mindenkit, mert az a ellen nem véd a páncél. A 3. problémám a Level Adjustment volt, ezt már az RPG játékokban is megutáltam. Miért kell növelni az ellenfelek szintjét/nehézségét, amikor én is fejlődök? Ezzel nincs értelme a szintlépésnek, mert hiába fejlődök nem lesz eredménye. Ez olyan, mintha addig edzeném magam a maratoni 42km távra, hogy könnyen le tudjam futni, erre felemelnék a távot 60km-re, hogy "sz***pjál csak!"
Ezektől eltekintve nem volt rossz, bár tényleg nem a fenti 3 játék szintje. Nekem a szintlépés külön tetszett (az enyém, nem az ellenfeleké ), mert reális, hogy két tinédzser lány nem rögtön überprofi Terminátorként fognak tombolni, amikor még életben nem láttak éles harcot. Az apuci B.J. esetében felesleges lett volna szintet lépni, hiszen neki már hova.. De a két 19 éves igenis lépkedjen pár szintet felfelé, amíg megtanulnak két fegyverrel lőni, vagy éppen profin lopakodni. 7/10Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
Sirandrish
legenda
-
VinoRosso
veterán
40?? Nem is emlékszem, hogy láttam volna ilyen értékelést itt még.
-
bunfi
őstag
válasz #04430080 #38 üzenetére
Én csak azt nem tudom, hogy ennek a logikának/magatartásnak hol lesz a vége? Amikor már tényleg minden szinten ótvar, elnagyon, szarul programozott, unalmas grindfeszt? Vagy még akkor sem, csak ha alapvetően el sem indul? Rémisztő.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
kicsiogre
tag
Na , beszereztem és kipróbáltam . Bár még az elején vagyok tetszik viszont a szintlépés és ezt a kötelező tesóval játszás kimaradhatott volna , lenne egy opció aki akar játszhatna úgy ( persze a tesót nem a gép hanem akit meghív az irányítaná ) vagy a két testvérnek teljesen más lenne az erőssége -gyengéje igy két végigjátszást is lehetne tolni . Fura még hogy mindig a másikat kell lesni merre van nem lehet elkóborolni harc közben , ( pl:bemenni egy szobába picit fújni aztán lehet tovább nyomni ) meg sokszor a legjobb megoldás a fejsze attól meghalnak egyből vagy van hogy 2 tárat is rálövök mire meghal ., na meg a mentési pont legrosszabb ez bosszantó
-
Dr. Akula
félisten
"Minden ellenfélnek van egy szintje, és ha az akár csak kettővel is felettünk van, az már azt jelenti, hogy percekig kell lőni, mire kimúlik. Az ellenfelek ráadásul velünk együtt erősödnek, így a kihívás mértéke lényegében soha nem változik"
Kár érte, kiváló ügynök volt.
-
sowi
őstag
az elozo wolfenstein resz utan megfogadtam, hogy nem rendelek tobbet elo wolf jatekot, ezt csak kiprobaltam es borzaszto....
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Snip3r_HUN
addikt
A The New Colossus után ez egy csalódás volt, kár érte...
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
kicsiogre
tag
válasz Snip3r_HUN #47 üzenetére
Na sok-sok óra játék után azt mondom a hibái ellenére is tetszik , el lehet vele lenni amig a wolfenstein new colossus magyarítás kész nem lesz ( őszre várható ), aztán lehet nyomatni újra a New Colossust
-
válasz kicsiogre #44 üzenetére
A Deluxe mellé jár Buddy Pass amivel bárkit meg lehet hívni csak a másiknak le kell töltenie a Trial verziót. A két lány más alap fegyverrel indul, de alapvetően az induló képességeket a játékos választja így ha van kivel játszani akkor meg lehet beszélni ki milyen szerepben akar tetszelegni, mindketten odacsaptok izomból vagy rámentek a lopakodásra vagy egy ilyen egy olyan. A lopakodásnak is van értelme, a dróntornyokat kóddal ki lehet kapcsolni, a Kommandereket könnyen ki lehet iktatni így a maradékkal nem lesz olyan nehéz dolgunk és később ha úgy fejleszt az ember (idővel mindent meg lehet tanulni/fel lehet oldani) akkor akár a nagyobb ellenségeket is ki lehet csendben iktatni. Oda kell figyelni kit mivel lősz, jelzi a játék, hogy Soft vagy Heavy páncélja van,
ha a megfelelő fegyvert használja az ember akkor nem kell 2 tárat beleereszteni, illetve ha a nagyobb ellenségek gyenge pontját támadod. Pl. a robotkutyának a háta közepén van, a nagy robotnak a karjain és stb.PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
kicsiogre
tag
Egyedül szeretek játszani, amiket irtál igaz énis most jövök rá sok dologra igy már jobb pl.ha erősebb ellenfél jön a fejsze az hatásos még a lézeres nagydarab ellen is ha a fejébe dobjuk ,mellékküldetéseket csinálom legyen pénz meg tudjam fejleszteni a páncélt. Ha nem csak rohan az ember hanem kutakodik egész hosszan lehet játszani. Lőszer meg akad faládákba stb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest