Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
SunMount3r
nagyúr
Ha jól értem, a "soulslike" lényege kb. annyi, hogy minden ellenfél olyan, mintha egy fő Boss lenne nehézségben... Szóval fél órányi szenvedés és konstans fail, mire kiismered a védekező és a támadó taktikát ellene. Aztán ebből a karakterből lehet vagy 10, vagy 20, esetleg 100 is a játékban, az már mind ugyan az lesz (lenne). DE: még így is piszkosan nehéz, mert ez még mind nem elég, pl. van amelyik random módon csapkod, vagy ugrál, vagy veti be a szuperpowert, kell a szerencse is (nem kicsit), meg mondjuk egy felmikrózott citromos téli fagyi, hogy valami "élvezhető" és "rewarding" is legyen a több órányi szenvedésben...
[ Szerkesztve ]
-
melega
őstag
válasz SunMount3r #1 üzenetére
Nehéz játék megleszek nélküle.
Amúgy az utóbbi 20 év be nem adtak ki olyan nehéz játékot mint a DArk Souls 1, a 3. része is sétagalopp ahhoz képest.
-
Felesbandi
senior tag
válasz SunMount3r #1 üzenetére
Nem ez a zsaner lenyege. Es a sima ellenfelek kozel sem mondhatoak fo boss nehezsegunek. Vannak nehez boss-ok, meg erosebb ellenfelek es valoban nem egy konnyu jatek, de egyaltalan nem igaz, hogy a jatek egy konstans ververejtekes, kinzoan nehez szenvedes lenne. Csak mindenki esz nelkul ezt hajtogatja.
Megszokni nehez a komotosabb harcrendszert, meg turelmesnek kell lenni, nem szabad esz nelkul tamadni, hanem meg kell varni a megfelelo alkalmat.
En szemely szerint kitoltam az osszes Souls reszt es a Bloodborne-t, pedig soha semmilyen jatekot nem jatszok normalnal nehezebb fokozaton es nem is keresem a kihivast. Crash Bandicoot 1 az N. Sane Trilogy-ban szerintem messze nehezebb volt, mint barmelyik Dark Souls.
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Felesbandi #3 üzenetére
Csak azért is írtam pl., mert nem szeretem a "szívatós" játékokat. Pl. olyan platformereket sem, ahol mindig idegre centizgetni kell. Sok játékot agyon is tudnak ezzel csapni. Pl. ott volt az Ori első része, tetszett is, jó volt a játékmenet, aztán vagy 3 órányi "sima" játék után jött egy olyan rész, amit alig tudtam vagy 12 próbálkozásból megoldani. És ki tudja még hány ilyen rész van benne. Vagy a Quantum Conundrum, nagyon frankón megcsinált gondolkodós játék, a feladványok néha nagyon nehezek, de mindet meg lehet oldani gondolkodással és próbálkozással, aztán már eléggé a vége felé egyszer csak jött egy olyan full ugra-bugrálós centizgetős (és tök felesleges) rész, aminek vagy 100X neki futottam, de nem sikerült túl jutni rajta. Egyértelmű direkt szívatás. No erre mondom, hogy a fene az ilyenekbe.
-
hash99
senior tag
válasz SunMount3r #4 üzenetére
Kinek mi Én se vagyok oda a szenvedésért de ha már felhoztad az Orit mindkét részt imádtuk a feleségemmel annak ellenére hogy sokszor megszenvedtünk vele. Vagy ott a returnal szerintem megszámolni se tudom hányszor haltam meg a 3. Bosson illetve az oda vezető úton mégis annyira lekötött és akkora sikerélmény volt végigvinni hogy már rég nem éreztem ilyet egy játéknál. Szval igen idegölő tud lenni de sokkal nagyobb a sikerélmény.
-
Bandi995
aktív tag
A látványvilág, a halandzsa nyelv, a karakterek... ez véletlenül nem a Warframe univerzumára épít?
-
Döglött Róka
veterán
válasz SunMount3r #1 üzenetére
A soulslike jatekokhoz pont hogy szerencse nem kell.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX Series, ONE, S, X, XBOX360, PS4, PS5 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
- Nintendo Switch OLED + 128 GB SDcard + Zelda TotK kontroller és tok
- XBOX ONE FAT 500 GB gyári tartozékaival, 2 kontrollerrel és 2 játékkal
- Eladó Nintendo Switch OLED Dual Boot játékkonzol
- XBOX Series S/X/One/S/X/360 konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs