Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
wertad
tag
Tök rossz, hogy nem jut időm már ennyi ideje az online versenyzésekre veletek.
Így mikor van kis időm single-ben gyakorlok állat autókkal. És ezt a kérdést már múltkor is feltettem, de most szemléltetném is, hátha valaki tud rá így konkrét megoldást:
Szóval vajon mi az ördögtől lehet, hogy ennyire eltérően melegszik a jobb első fék a többihez képest egy egyenes fékúton? Blokkol a kerék, mert túl agresszíven nyomom neki...?
És itt jól látszik a problémám lényege is, hogy ahogy észrevettem ilyenkor elkezd rángatni is a kocsi az egyik irányba és emiatt teljesen változó a kocsi viselkedése körről-körre. Minél több kört megyek annál inkább ideges és kiszámíthatatlan lesz , most még csak 650 fok körüli, de pár körrel később már simán felmegy 750 fölé is, amit már sárgának is jelez és még jobban rángat... (brake duct 100%)Nem jövök rá mi lehet.
-
dino_m
senior tag
Kipróbáltam TT-ben is és free practice-ban is. Lényegében szinte egyformán melegszenek a fékek.
Ezek Free practice-ban készültek. Default setup, csak a gumiválasztásban változattattam, de mivel lényegében csak egy gumit ajánl fel az tökmindegy. :-)
Szerintem csinálj Steamen egy file ellenőrzést vagy végső esetben töröld a profilodat, bár ez fájdalmas lehet, ha a karriert is csinálod, mert az ilyenkor kuka. De mivel CARS-ról van szó, a profiltörlés mindig opció lehet, mert a frissítéseknél néha ütköznek dolgok.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
wertad
tag
Ezeket hány %-os fékerő beállítással csináltad?
(jah visszaolvastam default, az meg ha jól rémlik 90 vagy 100, majd megnézem defaulttal este, köszi)
Mert én tegnap levettem 85-87% körülire és akkor már szépen egyenletesen melegedtek, így arra is gondoltam, hogy blokkolt a kerék és amiatt...
Többi kocsival még nem néztem, de majd ránézek. Meg tényleg kíváncsi lennék, hogy csak nálam csinálja-e vagy sem.
De őszintén szólva azok után, hogy a replayben is észrevehető volt már, hogy van akinél van kontakt van akinél nincs egy adott szituációban, vagy hogy máshogy viselkedik a kocsi TT-n, single-ben és multiban, ezek után nem lennék már meglepve azon sem, hogy egyénenként máshogy reagál a kocsi (bár azért fura, hogy? )[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
Az is látszik, hogy az elsőfékekre nagyobb terhelés van, tehát érdemes próbálni, hogy egy-egy klikkel hátrább tolni a fékerőt és akkor nem hevülnek túl az elsők és talán nem blokkolnának kis nyomásra is. De ahogy nézem nálad ez kiegyensúlyozottabb, mint nálam.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
vlevi
nagyúr
válasz PR0JECTNR56 #6061 üzenetére
Nekem viszont jobban tetszik (formára) a régi. Brutál vadállat tank kinézete van. Az más kérdés, hogy a játékban (de lehet valóságban is???) olyan elb....tt a váltókiosztása, hogy Elkahart Lake-ben nem az 5. fokozat sem forog ki teljesen, és felesleges 6-ba tenni. Valami miatt végáttétel nem állítható rajta, azonban az egyes fokozatok olyan hosszúak, hogy az egyik belelóg a másikba. Ha pl. a 2. fokozatot rövidebbre venném, akkor az pont ugyanaz lesz, mint az 1. fokozat. Az 1-est viszont már nem lehet rövidebbre venni.
-
#96349952
törölt tag
Urak, íme a tegnapi futam "felvételről". Mit mondjak, érdekes volt megnézni, de eléggé szétesett a mezőny, a showt kishubi és kovdav hozta, nagyon szépet meccseltek egymással egész sokáig.
-
kishubi84
tag
Most vagy én vagyok nagyon lassú, vagy a tt-n manipulált idők vannak, vagy tényleg ennyire profik is játsszák, majd hogy nem 4 másodpercet kapok az elsőtől..... És ahogy elnézem ez így is fog maradni.....
A holnapi futam igazán jó lesz, megint nem lehet tudni hogy ki milyen időt megy.. -
kovdav15
csendes tag
válasz kishubi84 #6068 üzenetére
Nyugi, szerintem nem fogjuk megközelíteni azokat az időket. Szerintem akik ott benne vannak az első 5-ben nagyon jó settel mennek és jó sok órát eltöltöttek ezen a pályán. Ahogy néztem van aki több gt3 autóval is benne van a top 3ban.
Én most mentem pár kört és kb 47-es időket megyek, bár semmi időm nincs most gyakorolni. -
#96349952
törölt tag
kishubi, azok még frissítés előtti idők és van bennük trükk is, TT-ben nincs mechanikai sérülés, szóval mindent be lehet állítani elég szélsőséges értékekre, szóval a motor nem fog tönkremenni, így aztán nagyon ki lehet hajtani a verdákat, úgy, ahogy egy normál versenyen csak fél körig bírná. Amúgy sem értem, miért lenne jó, ha előre tudnád az erőviszonyokat, az a lényeg, hogy Te kiautózz magadból mindent amit csak tudsz. Ráadásul ez csak TT, tök más az online meg a hosszútáv.
Ma este: Úgy néz ki, én hostolok. Játékban ugyan nem leszek, mivel továbbra sincs hír a kormányomról, de a sima behívásos rendszer lesz inkább, nem a privát-jelszavas megoldás, mert annál nincs barát behívás. Szóval 17:00-tól kezdek behívni mindenkit, és az időmérő során lelépek, vagy nem tudom, majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
kishubi84
tag
válasz kovdav15 #6069 üzenetére
Nyugodt vagyok, én is a frissítésre gondoltam, mármint hogy előtte jobbakat lehetett menni, egyébként Tomszabával gyakoroltunk és ő sem közelíti meg azokat az erős időket, ebből gondolom hogy nem mérvadó,
Nano: nem is foglakozom a tt-vel, csak megemlítettem hogy milyen idők azok... szerintem mindent kihoztam az autóból és magamból is, majd meglátjuk mire lesz elég
-
kishubi84
tag
Jó verseny volt, kár hogy 5-en maradtunk, valamint nem vagyok bunkó hogy nem köszöntem el, le fagyott a játék, a reaplay az ablakban, úgyhogy remélem Nano mielőbb felrakja
Itt is szeretném elmondani hogy Tomszaba igazán korrekt, az elején picit kiforgatott, a végén ezért elengedett, és így nyertem meg, igaz a végén rákapcsoltam, addig meg óvtam a gumikat, de kár volt mert igazán fair módon elengedett
DR Gonzó: Tomszaba meg én tele tankkal indultunk, gondolom te nem.... szerintem ezért volt ekkora hátrányod
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Gonzο
senior tag
Rajtom csapnivaló volt, utolsó helyre estem vissza. Szép lassan felkapaszkodtam az első helyre.
Sajnos én nem számoltam azzal, hogy teli tankkal meg lehet tenni a távot. Így a boxban tankoltam is és kereket is cseréltem. Ez rengeteg időmbe került, így elestem az első helytől.
Jó verseny volt, de a boxkiállás után szétestem fejben, kerestem az okot, miért tartott nekem hosszabb ideig a boxkiállás mint másnak. -
#96349952
törölt tag
Specben végignéztem a versenyt, szinte végig izgi volt az első 3 csatája, aztán Gonzo a box után leszakadt sajnos. De szerintem addig nagyon rendben volt, jól nyomtátok. Ami viszont nagyon nem volt rendben az, hogy a 10 emberből a fele egyszerűen lelépett. Azért ez valahol vicces, mert hát elkezd valamit és nem fejezi be önszántából... Egy futam során bármi lehet, nincs olyan, hogy esélytelen valamire addig, amíg az autó jó állapotban van. Na, mindegy...
Replay megvan, hamarosan futam összefoglaló videó.
Közben telefonáltak kormány ügyben: A kalibrálás problémát sikerült kiiktatni, viszont a csapágyház el van törve és a szerelőnek nincs csere alkatrésze. Javasolt valami bilincses megoldást, azzal egy ideig áthidalható a probléma, de azt hiszem, hamarosan kell vennem egy kormányt.
[ Szerkesztve ]
-
kishubi84
tag
válasz Dr. Gonzο #6075 üzenetére
erre én is rákontráznék mert volt egy versenyem a sivatagi, ahol mondtam hogy esélytelen vagyok, máig nem értem miért voltam olyan rossz, na mind1 szóval hátul kullogtam, úgy hogy azért a középmezőnyben szoktam lenni, és mégsem léptem ki.... Nem értem ezt a fajta hozzá állást, meg ugye sajnos azt sem hogy 70 tagból mindössze 10-en tudunk most már jó pár verseny óta összejönni... lehet 140 tag kellene ahhoz hogy megtöltsük a rajtrácsot...
-
kovdav15
csendes tag
Igazából én azért léptem le mert a senki földjén mentem....nem azért mert nem volt esélyem a dobogóra. Ha lett vna kivel versenyezni akkor maradok, de így olyan volt mintha versenyre gyakorolnák. Úgy éreztem akkor meg van jobb dolgom és volt is szóval mérlegelve a dolgokat léptem (bár még sose csináltam ilyet és nemis hiszem h fogok).
-
kovdav15
csendes tag
válasz kishubi84 #6079 üzenetére
Mondjuk az elég gázos ha máshol látlak titeket mint ahol valóban vagytok.
Nem vettem én magamra (bár énis ezt csináltam). Bár én se őrülök annak mikor látom h egymás után lépnek lefele
Jó lenne viszont vmit kitalálni a későbbi futamokra. Lehetne jókat versenyezni de csak ugy ha 2szer ennyien lennénk :/ Bár hirtelen nem ugrik be semmi hogy lehetne az embereket bevonzani -
#96349952
törölt tag
válasz kovdav15 #6080 üzenetére
Sehogy. Hiába írok kedvcsinálókat, rakok össze futam videókat szintén kedvcsinálás gyanánt, könnyítek a feltételeken, inkább elkopik a brigád. Nem értem én ezt. A TGC már nem is tudom mióta megy, 30-40 stabil résztvevőkkel, tök jó hangulatban, hosszútávú versenyeken. Igaz, ők nyugat-európaiak. Talán néplélek, nem tudom mással magyarázni, mi ilyenek vagyunk. Számomra egyenesen érthetetlen, hogy pl. miért lép be valaki a Steam-csoportba, ha utána soha nem vesz részt egyetlen rendezvényen sem. Ez nekem magas... Legszívesebben kigyomlálnám a csoportot, de akkor meg én vagyok a csúnya-gonosz hülyegyerek. Olyan ez, mintha én most belépnék egy Counter Strike csoportba vagy klánba, aztán utána vastagon szarnék bele. Számomra ez eléggé fogyaték egy dolog. Ha valami ténylegesen nem érdekel, akkor miért kell belépegetni aktív közösségekbe? Mert csak? Értelmes, nagggyon értelmes... Meg akik elmaradoznak. Most tényleg azt hitte mindenki, hogy ott lesz nonstop a dobogón, vagy hogy?Csak ez számít, nem a játék maga, illetve pl. a saját korlátaim legyőzése, kiterjesztése? Á... Eléggé hervasztó ez, az meg különösképpen, hogy még jó játékosoknak, gyorsaknak mondható arcok is elmaradnak 3-4 vagy akár 8 futam után. Ők adnák a társaság gerincét, a vonzerőt, de miket beszélek én itt össze, hiszen mindenki csak győzni akar, ha meg nem megy, akkor inkább lelép... Röhej, komolyan mondom.
[ Szerkesztve ]
-
kishubi84
tag
válasz #96349952 #6081 üzenetére
szerintem nem akar mindenki győzni, jó versenyt akar, vagyis nem hiszem hogy mindenki a győzelem miatt jönne, engem hidegen hagy hogy hol végzek, a lényeg hogy jó csaták legyenek, jó mondjuk az igaz hogy mindenki fejlődni akar és minél jobb helyezéseket elérni, de ezt csak úgy lehet elérni ha folyamatosan jelen van, emlékszem az első versenyemre, Körit 2-szer kiraktam a pályáról, valaki elé meg bevágtam miután kicsúsztam, akkor rezgett a léc hogy nekem viszlát a csoportból, most meg egyre jobb vagyok, és most kezdetem el igazán élvezni a futamokat, de nem azért mert első vagyok, hanem azért mert egyre jobbak a csaták, és kezdek felnőni hozzá, igaz nem hittem volna hogy a mezőny végéről bármikor is el fogok lépni... úgy nehéz felnőni bármihez is hogy 2 havonta 2-szer megjelenik, igaz sokunknak sok a dolga, de én úgy gondoltam belépek a csoportba mert tudom vállalni a versenyeket, de tényleg van olyan ember akit még nem láttam a rajtkockán..
De egy szó mint száz, szerintem jönnek az ünnepek, ilyenkor sok a dolog, szerintem nem érdemes kétségbe esni, januártól leszünk bőven, ebben szinte biztos vagyok....
-
#96349952
törölt tag
Sajnos a replay használhatatlan. Ilyen dolgai vannak: Tomszaba bömöse helyett Xenomorph McLarenjét teszi be, ráadásul Xeno nevét is írja ki. Még szerencse, hogy láttam élőben a futamot, mert különben nagyon csodálkoznék, hogy ennyit fejlődött a srác semmi perc alatt és simán benyalnám, hogy hát ez Xeno - közben meg Tomszaba... Aztán ha bele akarok tekerni, 10-ből 3-4 esetben kifagy az egész, indíthatom újra - hogy aztán megint kifagyjon. Lelépett emberek autói a rajtrácson persze. És szerintem egy csomó név megjelenítése nem korrekt, vagyis a program összekeveri a résztvevőket, ahogy Tomszabát Xenóval. Vicc! Totál szar ez a replay menü, hihetetlen, hogy ezt így vállalhatónak gondolja az SMS.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Gonzο
senior tag
Tegnap este mentem pár kört a csütörtöki futamra készülve.
Érdekes verseny lesz! Az autó szinte egyáltalán nem setupolható, széles nyomvonal, helyenként több ideális kanyarívvel. Ez a pálya-autó kombináció összehozhatja a mezőnyt. -
dino_m
senior tag
Megkaptam ma a fizumat, SMS-éktől.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
wertad
tag
válasz #96349952 #6081 üzenetére
Ez minden játékban így van, ha szeretnénk pl. egy 20 fős társaságot összerántani, akkor legalább 2-3x annyi tag kell. Mert a többségnek valami miatt nem jó az időpont, egyéb kínja van, stb... Bár az tény, hogy itt az arány nem túl jó, de minél többen vagyunk a csoportba, annál nagyobb esély van, hogy többen gyűlünk össze... így sztem van értelme még azokat is bent tartani, akik (jelenleg?) nem aktívak.
Részemről meg többek között, az ünnepek miatt nem túl rózsás a helyzet, mivel kereskedelemben dolgozok, van, hogy napi 10-11 órát húzok le, és mikor hazaérek, evés, fürdés után max. benyomok egy sorozatot, mert ahhoz van agyam és erőm. Így nehéz jelen lenni az eseményeken.
Mivel garancián/szervizben melózok, így ünnepek után is rengeteg a melóm, de azért minidg követem, hogy mi az aktuális kombó és próbálok készülni, több-kevesebb sikerrel.Lényeg, hogy én pl. nem beleuntam vagy ilyenek, hanem egyszerűen sok az egyéb teendő, így nehezebb, de amikor csak tudok megyek. Most csütörtökire is tuti nekiülök gyakorolni és ha otthon leszek aznap akkor megyek is.
-
-
#96349952
törölt tag
Még 4 verseny van hátra idén azokkal együtt, amik a héten lesznek. Remélem azért egy 9-10 ember azért csak összejön ezekre az utolsó alkalmakra. Nem tudom megfejteni, hogy akik az első 10 alkalommal rendszeresen ott voltak, azok miért tüntek el, a hangulat is teljesen rendben van már hónapok óta például. Na mindegy, én már végig csinálom, ha csak páran leszünk, akkor is. Kivi vagyok, hogy jövőre érdemes lesz-e valamilyen bajnokságot szervezni, minden esetre megpróbálkozom azzal is.
Wertad: Hát ja, de 73 tagból 10 jelenik meg és 4 fejezi be a versenyt? Mindjárt megnézem, hogy mennyien nem indultak soha, egyetlen futamon sem.
Na, megnéztem, 30. Egy-két futamos meg további nagyjából 20. Elmaradók, akikért kár kb. 10. Stabil ember, akikre lehet számítani velem együtt: 6. A 73-ból. 6.
[ Szerkesztve ]
-
wertad
tag
válasz #96349952 #6090 üzenetére
Igen, én sem értem.
Van pl. egy ismerősöm (nem tag), akinek még anno szóltam, hogy vannak itt szervezett futamok... jaj de jó, jön is, de nem tud csak automata váltóval menni, skip. Aztán a csütörtökiek könnyítve lettek, mondom most már gyere nem kell váltanod sem... azóta sem jött, inkább singleben nyomul meg publicozik. Nah az ilyet sem értem... pedig amúgy baromi jókat csatáztam vele anno kontaktok nélkül. Egyiket még fel is vettem, mert nagyon szoros volt sokáig... az ilyen csaták pedig csak szervezetten kivitelezhetők... Nem értem minek ezek után publicozni.
Lehet a társaság nagy részénél is ilyen érthetetlen dolgok vannak, ezt én sem tudom hova tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz #96349952 #6090 üzenetére
De van olyan aki nincs benne a csoportban, de néha megjelenik! Cracyt rajtam keresztül szokott jönni, mondtam már neki, hogy jöjjön a csoprtba, de nem hatja meg. Ha ráér és én is megyek, akkor jön ő is.
Én meg ha tudok, jövök! De rengeteg dolgom van és az asszonynak is segíteni kell a vállalkozásában, így nem tudok állandóan jelen lenni. Tegnap is szerver induláskor még Pécsett voltunk, de időmérő közben már be tudtam csatlakozni. Siettem is nagyon az úton! -
Nunder
őstag
Saját védelmemben, én pl. azért léptem le tegnap, mert futam előtt az időmérő utolsó felében elkezdtem átállítani az autót, és az új setup olyan rossznak bizonyult, hogy képtelen voltam egy értelmes kigyorsításra. Mostanában eléggé húzós az időbeosztásom, de majd az új évben próbálok nekifeküdni kicsit
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
dino_m
senior tag
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
#96349952
törölt tag
Ez a Renault Sport R.S. 01, vadállat, azt írják róla.
Tegyük hozzá, hogy a Renault Sport Pack december 22-től lesz elérhető DLC formájában, olyan további tartalmakkal, mint a Formula Renault 3.5, Megane R.S. 275 Trophy-R (bevásárlókocsi) és a Mégane Trophy V6 (ez elég vadnak néz ki).
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Hát sajnos sanszos, hogy csütörtökön is csak hostolok, autókázás nélkül. Tegnap beszéltem a szerelő sráccal, a kalibrálást megoldotta, a csapágyház törést meg valami bilinccsel fogja, ebben állapodtunk meg. Azt hittem, ma már hív, hogy mehetek a kormányért mondjuk holnap - akkor lesz egy hete, hogy átvette javításra -, de semmi, szóval érzésem szerint már csak vasárnap lehetek aktív résztvevő. Mondjuk most már kissé (nem, inkább nagyon) bassza az agyamat az ügy, elvégre pár napról volt szó, és lassan eltelik már egy hét is...
[ Szerkesztve ]
-
This_is_Ice
tag
Üdv mindenkinek!
Csatlakoztam steam-en a csoporthoz, remélem tudok majd jönni aszfaltot szaggatni néha napján. Inkább a trackday-szerű online eseményekhez vagyok szokva, de igyekszem beletanulni majd a dolgokba. Esetleg van valami fontos tudnivaló, vagy olyasmi, amire külön figyelnem kell? (szerverekkel vagy bármivel kapcsolatban)
-
Nimrod_83
csendes tag
válasz This_is_Ice #6099 üzenetére
Üdv!
Ha ráérsz csütörtökön épp egy ilyen esemény kerül megrendezésre: könnyű vonalvezetés, nem túl komplikált autóval.
A játékhoz kiegészítésnek ez ajánlanám:
Van egy nagyon hasznos, könnyen kezelhető alkalmazás, ami tökéletesen helyettesíti a „gyári” versenymérnököt, sőt, azon túl is licitál. Ez a Crew Chief, ami végeredményben egy spotter funkciót lát el a versenyek alatt, vagyis folyamatosan figyelmeztet a különböző, pályán történő eseményekre és fejleményekre.
Így például – és ez talán a legfontosabb -, amint valaki mellé érünk, vagy ő ér mellénk, máris kapjuk a rádió üzenetet arról, hogy autónk melyik oldalán van az illető, és azt is közli velünk, ha már nincs a közelben senki. A Crew Chief beszámol a köridőinkről, autónk állapotáról, nyomon követi és rendszeresen jeleni az előttünk és mögöttünk haladótól való távolságunkat, mennyi üzemanyagunk van, mennyi kör van még hátra a verseny végéig, szól, ha valamiért büntetést kaptunk.
Az alkalmazás teljesen standallone, mindösszesen egy fájlt kell letölteni, azt bárhová kicsomagolni és máris működőképes.
Fontos: Ahhoz, hogy működjön, a CARS-ban a menüben menj be a visual settings menüpontba és ott engedélyezd a Sharing Memory-t. Innentől kezdve kapunk egy teljesértékű, nagyon jól használható, megbízható spottert.
Használatba vétel:
A letöltött, csomagolt állományt, oda bontod ki, ahová szeretnéd, nem számít.
CrewChiefV3 fájlt indítsad el. A jobb felső sarokban a Game opciónál ki kell választani ezt: Project CARS (64 bit) Játék indítása előtt Start gomb, bemondja, hogy „radio check”, ha ez megvolt, akkor működik. Innentől nincs több dolog vele. (Ha ne indítod el a játék alatt a Start gombbal, akkor értelemszerűen nem fog működni a spotter!)
Letöltés:
[link]
Az alkalmazás folyamatosan frissülő topikja:
[link]Ezen kívül csak fair viselkedés és korrekt versenyzés az elvárt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ukrajnai háború
- Mobilinternet
- Külpolitika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen