Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #5342 üzenetére
Lehet, hogy ez lesz az e havi ingyenes autó.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
#96349952
törölt tag
Ma este: QUE SERA EL MILLOR MATADOR?
Ma este egy igazán könnyed, akár lazának is mondható verseny elé nézünk. Az autó, amivel nekivágunk, nagyban hasonlít a népszerű Clióra, apró kis kezes jószág, amivel a maga műfajában igazán élvezet a vezetés. Mivel a pálya sem túl bonyolult, így azt hiszem, bárki megbirkózhat ezzel a kihívással, méghozzá úgy, ahogyan szeretné. Hiszen nincsenek megkötések, azt a nézetet használhatod, amelyiket csak akarod, nincsenek letiltva a vezetési segédletek, lehet taktikázni a benzinmennyiséggel, boxkiállással, ha nem szereted a kézi váltást, igénybe veheted az automata váltót, és persze a setupolásnak sincs semmi akadálya.A 15 perces időmérőt követően a 30 körös versenytáv kissé soknak tűnhet, de mivel egy rövid vonalvezetésről van szó, ezt nem egészen 45 perc alatt letudhatjuk.
Minden érdeklődőt nagy örömmel várok a ma este megrendezésre kerülő versenyen, ami ráadásul egészen megkapó látványosságnak ígérkezik, hiszen a naplementében fogunk autózni, így a játék minden szépsége megmutatja majd magát.
Íme, a részletek, ha valaki esetleg még nem tudná azokat:
Autó: Audi A1 Quattro
Pálya: Circuit de Barcelona Catalunya National
Időmérő: 15 perc
Versenytáv: 30 kör
Időjárás: Derült
Helyi idő: 17 óra - Gyönyörű a naplemente, de nem fog ránk esteledni!
Gumikopás: Normál
Üzemanyag fogyasztás: Normál
Segítségek: Bekapcsolva
Belső nézet: Választható
Váltó: VálaszthatóSzervernyitás: 19:30
Kezdés: 19:45A futam 43-45 perc hosszúságú lesz, tehát időmérővel együtt kb. 20:45-re végzünk.
-
#96349952
törölt tag
Na, ez egész jól sikerült. 15-en indultunk el, 14-en értünk célba, teljesen rendben volt, itt is gratulálok mindenkinek, jó kis csapat ez. A verseny persze nem múlhatott el csitt-csatt nélkül, néha elég brutális dolgokat láttam magam előtt, és egyszer a hosszú egyenes végén én is elmérve a féktávot, beleszálltam smark komába, itt is elnézést kérek tőle, én voltam a hibás. Szerencsére nem vettem el tőle pozíciót, így remélem, nem érzi, hogy tönkretettem a versenyét.
A rajt nagyon rosszul sikerült nekem, 4. helyről úgy fél kör alatt sikerült ledolgoznom magam a 9.-re. De megőriztem a hidegvéremet, és kellett némi kvázi szerencse is ahhoz, hogy végül ott végeztem, ahol. Ha pl. huszai kartárs nem rendez ámokfutást előttem, mint egy távirányított bulldózer, akkor szerintem nem sikerül ennyire felkúszom.
Dohi volt a futam nyertese, elképesztően gyors tudott lenni, eleinte úgy-ahogy tudtam tartani a lépést vele, de aztán rákapcsolt, és nagyon elhúzott. Gratulálok neki is, brutál jól ment.
A verseny vége felé azért beköszönt egy kis zavaró bug, Dohit hol itt mutatta, hol ott, volt, hogy pár kanyarig nem is szerepelt sehol és nekem osztotta ki az első helyet. De aztán helyrejött a dolog.
Szóval jó verseny volt, sok résztvevővel, mindenkinek köszönöm a részvételt!
-
kishubi84
tag
Nagy kár hogy Huszai kolléga, meg aki előtte a volt a 10 kör környékén nem mentett reaplayt, mert megnéztem volna mit csináltak előttem, aminek következménye, hogy a versenyem elég kuka lett......
El Nano, mi is köszönjük, jó volt látni hogy ilyen sokan voltunk..
Te szerintem pont mögöttem voltál, így gondolom láttad hogy a falban kötök ki[ Szerkesztve ]
-
kishubi84
tag
válasz #96349952 #5357 üzenetére
Ne értsd félre, nem akarok semmilyen szankciót, kicsúsztak pont elöttem, egyik balra a másik jobbra csúszott, nem nagyon tudtam hova menni, ennyi, de azért kicsit agresszív volt srác, de mint mondtam, nem akarok semmilyen szankciót a srác ellen, nem direkt csúszott ki előttem
De a videót szívesen megnézném, mert az enyémen nincs rajta
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nekem volt csak olyan, hogy nem váltott néha fel a kocsi, csak 2-3dik próbálkozásra? Remélem nem a kormány ment tönkre máris
Valahol még tesztelni fogom, mert most mentem kicsit másik kocsikkal, de nemtudom egyértelműre mondani :S(#5358) kishubi84 Remélem nem én voltam
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Csapoati
nagyúr
A mai futam egész jó volt. A második kanyar előtt 9. voltam, aztán ott ment a csata, próbáltam kikerülni, persze leért a pályáról a 4 kerék, bünti és 14. hely. Onnan feljöttem 9-10.-nek, aztán csak néztem, ahogy kiállnak az emberek a boxba. Szerintem valami félreértés volt, mert csak vasárnap kötelező a kerékcsere. Na így lettem 5. Sajnos az utolsó 10 körben már nem sok mindent láttam, Dr Gonzo 5 másodperccel ment előttem, jatter meg 11-gyel mögöttem, kb állandó tempóban.
Tsebacsi: Nekem ilyen nem volt, sőt egyszer véletlen kettőt váltottam fel.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
kishubi84
tag
válasz Tsebacsi #5359 üzenetére
Nem, nem te voltál, veled akkor találkoztam mikor kényszerből a boxba kellett mennem, és gondolkodtam hogy cseréljek e kereket de olyan korán mentem be, ha lecserélem a végére elfogy
Viszont remélem mikor elmentem melletted, én sem okoztam neked semmi kellemetlenséget....[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
-
-
#96349952
törölt tag
Én is azzal mentem, ami a gép adott, a bal első az gyakorlatilag eltűnt a 25. körre. Volt még egy néhány mm-es csík belőle. Nem is csodálom, néha olyan füst szállt fel a kerekekből a kanyarokban, hogy csak lestem.
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Csapoati #5364 üzenetére
Én puhán futottam, de az utolsó 8 kört teljesen kopott bal elsővel futottam.
Vártam, hogy kimenj cserélni, de nem mentél.
Így én is kint maradtam, utólag jó döntés volt.
Az első két kör a szokásos dulakodás volt, adok-kapok szó szerint. Nem szeretem, nem is érzem jól tömegben magam. Verseny közben már egész jól tájékozódtam, rendben volt minden. -
nagyúr
Tanácstalan vagyok, 1x-1x mintha nem venné a váltást, de nagyon random, verseny közben viszont körönként megesett. Nemtudom, majd köv versenyen, vagy mikor én megyek magam. De nem hiszem, hogy azért, mert nem direktbe a gépre van kötve...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Csapoati
nagyúr
válasz #96349952 #5366 üzenetére
Na ez érdekes, máskor a te gumijaid sokkal jobban bírják, mint az én kocsimon lévők, most meg fordítva. Mondjuk a 15-20. kör tájékán elkezdtem kicsit finomabb íveket használni, lehet ez segített.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
#96349952
törölt tag
Sajnos gondban vagyok a visszajátszással. Ugye nem ír ki neveket. Ebből az autóból meg alig van skin, tehát a mezőny harmada ugyanolyan kék színű. Azt sem tudom, hogy kivel mikor történtek incidensek. Szóval az lenne az igazi, ha ezekről beírná az illető azt, hogy mikor, hányadik körben történt a dolog, a pálya kb. melyik szakaszában és milyen színű autóval volt. Tudom, ez így eléggé röhejes, tényleg jó lenne, ha a replay a neveket is megjelenítené... (Amúgy volt ám gond gazdagon, olyan kiforgatásokat láttam, hogy csak na.)
Például:
Csak hát nem tudom, hogy melyik autó kié...
Ez meg a rajt után pár másodperccel, szerintem szép:
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Ahol az időjárás viharos, ott TS040 Hybrid-el képtelenség menni, bajnokságban, Monza 2. futamára szakadó esőt fogtam ki, pár kör után képtelenség tartani az ellenfeleket, mivel a lassú kanyarokból kigyorsítva annyira finoman kell adagolni a gázt, hogy a Toyota egyébként iszonyat erős gyorsulásából fakadó előny elveszik.
Az autó hátsója a hirtelen érkező nyomaték miatt állandóan ki akar törni, szóval nem egyszerű, viszont ha nem esik és a kigyorsításoknál is résen van az ember, akkor egészen elképesztő, hogy tud menni.Update: Csak sikerült behúzni az első helyet, de billentyűzettel ez elég horror volt cockpit nézetben, aki csak teheti ezt az autót tényleg próbálja ki kormánnyal, mert billentyűzettel nagyon nehéz a finom korrekciókat és kezeléseket megoldani.
[ Szerkesztve ]
-
Nimrod_83
csendes tag
válasz #96349952 #5370 üzenetére
Az ezüst-narancs csíkos autó az enyém volt (Nimrod). Az eset eléggé egyértelmű, a célegyenesre ráfordító kanyar után nem sokkal történt. Én belülről úgy láttam hogy nincs gond a kigyorsítással és van közöttünk hely de aztán láttam hogy a kék kocsi hirtelen kitör jobbra.
Szándékosság természetesen nem volt benne, de mivel én voltam az üldöző nekem kellett volna jobban figyelnem. Bocsánatot kérek érte!
Oldalkoccanásaim később is voltak, de azoknál végképp úgy érzem amennyire tudtam figyeltem a körülöttem lévőkre, ott kaptam én is párat. Ezeknél nem is neheztelek senkire. Ha van másnak is még replay nézzétek vissza aztán döntsetek.[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
válasz Nimrod_83 #5372 üzenetére
Az olyan oldalsó koccanásokból amiket említettél tényleg több is volt, de én azokban nem láttam semmi drasztikusat, az ilyesmik végképp elkerülhetetlenek és hát nem is vetettek vissza senkit. Két-három komolyabb eset fordult elő, de 30 környi replayt visszanézni a teljes mezőnyre vetítve, főleg miután már teljesen szétszakadt az, és így egy kört akár kétszer-háromszor is végig kéne pörgetni... Hát napokig tartana. Szóval csak azt tudom mondani, hogy ha valakinek komoly sérelme volt és szeretné kivizsgáltatni az ügyét, az jelentkezzen, írja le az esetét, hogy nagyjából mikor történt és kivel, akkor lehet vele foglalkozni, de én egyedül nem tudom felderíteni az összes esetet.
Ez legyen irányadó a következő futamokra is. Ha valakinek gondja van mással, akkor az futam után jelezze a részleteket megjelölve. Amennyiben ez nem történik meg, úgy "no further action" kategóriába kerül az ügy.
-
-
#96349952
törölt tag
válasz kishubi84 #5374 üzenetére
Igen, ez a gond, hogy Huszai kilépett, így nem maradt meg az autója a replayban, így meg elég hülyén néz ki az egész. De mindjárt felteszem így is. Egyébként, ja, mellettem is kissé vitathatóan ment el, de mondjuk, hogy az még belefért. Mondjuk.
Futam videó saját szemszögből.
(Tudom, hogy már jövök 3 összefoglalóval, igyekszem ledolgozni a lemaradást, de elég nagy meló ezeket összehozni.)
Incidensek, amiket sikerült megtalálnom.
-
Csapoati
nagyúr
válasz #96349952 #5375 üzenetére
Hm, a zöld kocsiban én voltam (tudtommal csak én választottam azt), de az első esetre nem is emlékeztem. Amikor meg mögöttem történt a kiforgatás, nem is figyeltem. Viszont a hátsó egyenesben elég sunyi a kerékvető, azt látom.
szerk.: Ja most látom csak, hogy volt még egy zöld gép, akkor egyiknél sem én voltam jelen. Beugrott az uis, hoyg a kiforgatásnak a végét láttam, amint épp elhúzok mellettük.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Tomdriver
őstag
Lehet hogy kérdezték már itt, de setupokat lehet letölteni valahonnan a kocsi-pálya kombókhoz?
-
Csapoati
nagyúr
válasz Dr. Gonzο #5378 üzenetére
Kicsit olyan, mint Raikkönen-Bottas az F1-ben legutóbb. Én a kék autót látom hibásabbnak, mert a két kép alapján nem tudott volna normálisan befordulni. De a fehér is hagyhatott volna több helyet, ez is tény..
Ja várjatok, nem a kék autó előzött?
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz #96349952 #5385 üzenetére
Aha. Hát, szerintem versenybaleset kategória. Szerintem ott nem nagyon lehetett volna előzni, de ő meg figyelhetett volna és akkor szűkebben fordulva visszanyeri a helyét. De persze menet közben nehéz ilyen jól átlátni.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Csapoati #5386 üzenetére
Amúgy nem problémázok vele. A visszafordítóban úgy éreztem sokkal jobban jöttem el és úgy gondoltam könnyebben beférek. Tévedtem. Inkább Nimródtól kérek elnézést mert a visszatérésem elég erős volt a sikán első kanyarjába, de vissza is kaptam a másodikban.
Jó futam volt, végig volt miért izgulnom, Csapoatival a nyomomban! -
Csapoati
nagyúr
Kegyetlen zúzás lesz ezzel a Ford Sierrával, ezt előre megmondom. Ugyan tényleg kihívás a vezetése, de a legkisebb pöccintésre is forgás lesz a vége. Legalábbis alap setuppal.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
neilszab
őstag
Vasárnap esti FunRace: GT3 - Imola!
Vasárnap este folytatódik a Project Cars sorozatunk, ahol ezúttal elszabadul a pokol a pályán egy jó kis kiadós vihar keretében! A részvétel nyílt és elegendő hozzá a Project Cars alap tartalom, a gyakorló szerver 0-24 elérhető, gyertek!
PCars - Teszfutamok: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5460
PCars - GT3 - Imola: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5496Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Tomdriver
őstag
-
Csapoati
nagyúr
válasz neilszab #5391 üzenetére
Hány órakor? Csak mert a másik verseny 6 körül lesz és tényleg butaság egymásra rakni őket szerintem.
szerk.: Megnéztem a linken, a kvalira még odaérhetek.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
#96349952
törölt tag
válasz Tomdriver #5392 üzenetére
Sajnos fogalmam nincs, nem szoktam használn ezt az oldalt, csak tudtam a létezéséről.
Más:
A vasárnapi futamra lenne egy kérésem a résztvevőktől a jobb azonosíthatóság érdekében. Az aktuális autóhoz elég sok gyári festés van, tehát mindenki tudna választani magának egyet. Ezek a lehetőségek:
Bold 79
Vanolinol 71
Jack Tirbnos 6
Millgo 91
10 Strikes 12
Luigo 67
Mackeroy 18
Cachetto 43
Rollins 19
Rimaa 65
Beldo 51
Forpi 42
Zipanol 86
Mixclub 59
Edwards 72
Gersten Felder 35
Domino 95
KTN 11
Cassidy Wall Paint 30
Keaveneys Electronics 25
Olivera Solutions 5
Mingelo 60Ez 22 festés, szóval biztos, hogy elég lesz. Ha sikerült választani – legalább a PH-sokat tudjuk, hogy ki kicsoda – írjátok be ide kérlek. És ne feledjétek el verseny előtt használatba venni azt a skint, amit választottatok. Köszi!
-
Csapoati
nagyúr
Keaveneys 25, stipi-stopi
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
kishubi84
tag
akkor én lestoppoltam a cachetto 43-at
-
Bélaaaa
őstag
A GTR-Mastersen ma este 19:30-tól nyomunk egy próbafutamot a vasárnapi éles előtt!
Akinek van kedve, jöjjön!Nem előírás, de lehetőség szerint a 2. futamra mindenki válasszon másik kocsit. Ne ugyanazzal a géppel induljunk, mint az elsőn.
Imola / GT3 / eső (Fog, Rain, Thunderstorm, Clear) / 2x15 kör
[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
-
wertad
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- TCL LCD és LED TV-k
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Lexus, Toyota topik
- Tőzsde és gazdaság
- AMD A10, A8, A6, A4 7xx0 "Kaveri" & "Godavari" APU
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- XBOX ONE FAT 500 GB gyári tartozékaival, 2 kontrollerrel és 2 játékkal
- XBOX SERIES S KONZOL 512GB-os Játékkonzol - Azonnali termékcsere garanciával
- Vegyes filamentek PLA/PETG/ASA
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest