Új hozzászólás Aktív témák

  • ZedX

    csendes tag

    válasz erdoke #8910 üzenetére

    Okés, ebben a témában a magasabb technikai tudást ill. tapasztalatot el kell fogadni,
    még ha nem is szívderítő ami rám vár.
    Viszont azért a reklamációs alternatíva még ott van, ha tényleg ennyire lutri ahogy írjátok, és éppen egy gyengébb szériába vagy érzékenyebb panelba futottam bele, akkor dobjon nekem a plazmalottó egy másikat.
    Fogyasztói jogokat érvényesíteni tudni kell, de ezen nem akarok vitát nyitni, mert nagyon messzire vezet.
    Mindenesetre csak annyit mondok (mivel én is egy multinál dolgozok); ha mi látjuk hogy makacs az ügyfél, és nem adja fel, inkább cserélünk, még ha nincs is feltétlenül igaza.
    A múlt hibáiból megtanulták az illetékesek, hogy még mindig ez a kisebb veszteség hosszú távon (ügyfélelégedettség, márkahűség, etc.).
    Másrészt meg akkor reménytelen valami, ha meg sem próbálod. Akkor tényleg az.

Új hozzászólás Aktív témák