Új hozzászólás Aktív témák

  • lo_jo

    senior tag

    válasz Farkassacred #119651 üzenetére

    Az NFS árkád, de az árkád csúcsáról lecsúszott az évek alatt a futottak még kategóriába. Nézd meg a FH4 és 5 irányítását és fizikáját, nagyon messze van a valóságtól, mégis jelenleg az etalon a kategóriában. A játékmenettől függetlenül élvezetes, tempós, gyorsan reagál, van sebességérzet, a hibái ellenére jól teljesít aszfalton és terepen is. Lehet, hogy maga a játékmenet és a körítés valakinek nem tetszik, nekem sem a világom a története meg a hülyeségei, de az irányításra szerintem nem igen van panasz.

    Egyébként ez volt valamikor még a MW-Carbon környékén az NFS, azóta lejtmenet van. Persze nem kell ide csúcsszuper fizika, senki nem azt keresi benne, szépet buktak is a Shift-Shift2 párossal a core közönségnél, mert fékezni meg kanyarodni kellett bennük a zárt pályákon, a rajongók meg nem ezt akarták.

    Próbálkoztak mindennel, volt HP és MW reboot, bár ne lettek volna, volt egy Payback, ami mindennek a legalja, pedig a 2015-ös franchise reboot egész jó irányt mutatott. A Heat-tel elindultak vissza az UG1-2-MW-Carbon gyökerekhez, amit nagyon sokan kértek és szerettek, de szerintem nem sikerült elég jól, valószínűleg a rajongók is már inkább átszoktak a FH3-4-5-re, nehéz őket visszacsábítani a hetente megújuló versenyekről és feladatokról. Kicsit lehet reménykedni, hogy az új rész majd jobb lesz, de sajnos még mindig igaz, hogy az árkád autózás trónján a FH5 ül, ami a PS5 topicban nem nagy segítség.

Új hozzászólás Aktív témák