Új hozzászólás Aktív témák

  • saelin

    veterán

    Megint egy kis We are happy few.

    Meglepően jól össze van rakva. Azt viszont elmondom, hogy a fov-ot le kelett venni pro-n 90-ről 75-re, hogy ne nagyon droppoljon az fps. Gyakorlatilag egy túlélő játék az egész alapja, amit utólag alakítottak át story központúvá. Két fajta mission van:
    - Egyértelműen a main, ami a történetet viszi előre a karakterünk szemszögéből. Új craftolható cuccokhoz is így juthatunk hozzá és területek nyílnak meg így. Nehéz spoiler nélkül írni róla. Higgyétek el, hogy a story beteg, agyament. Mintha a készítők is drogoztak volna közben.
    - Side mission-ök. Ide tartozik minden olyan, ami nem viszi előrébb a story-t, de hozzá ad a világ hangulatához és segít kicsit megérteni a dolgokat. Voltak olyan küldetések is, amin felhúztam a szemöldököm, hogy most ez komoly?

    A csihi-puhi harc tetszik. Tudunk simán támadni, hosszan tartva erőset csapni, védekezhetünk, parry-zhetünk és mint valami zombis játékban el tudjuk magunktól lökni az ellenfeleket. Nem ritka hogy egyszerre 3-4 ellenféllel is kell táncolni, az igazán muris tud lenni.
    A halál rendszert nem sikerült még megértenem. Talán úgy működik, hogy autó save-el és oda spawnol vissza a játék akkori állásával. Furán működik, mert küldetést kelett halál miatt elölről kezdeni, de a cuccaimat nem vesztettem el. Szóval passz. Egyébként van manual save is.

    Aztán még pár szó a karakterfejlődésről. Ugyan a karakterünk nem kap szinteket, de skilleket tudunk fejleszteni. Ezt úgy oldották meg, hogy a a küldetések jutalmába vannak a skill pontok.
    Említettétek itt a Deus Ex-et. Na, ez a játék pont olyan, csak van benne survival elem (létszükséglet, ami nem öl meg, de ha nem tartod kondiban negatív hatásai lesznek rád). Ez csak az alapjáték. Mind a három dlc-ről külön fogok írni. A We are happy few egy nagyon jó kalandot tartogat a játékosnak.

    Lábjegyzet a negatívumokról, hogy ne higgyétek azt hogy elfogult vagyok. Én a legkedvencebb játékomban is meglátom a szart.
    - A grafika teljesen oké pro-n, még hdr is van. A performance viszont nem jó. Lentebb kelett vennem a field of view-ot, hogy meglegyen egy stabilabb 30-as fps, ami még így is a nagyon zsúfolt helyeken 2-3 frame-et tud esni.
    - Mivel nem AAA játék, így rengeteg karaktermodel újra van használva. Ez picit illúzió romboló, de a gameplay-be igazándiból nincs beleszólása. A főbb karakterek kaptak egyedi kinézetet és szinkront is.
    - Az npc-k nagyon buták. Legyilkolom a fél várost egy baltával, majd az őrök egészen a bunkeromig üldöznek amibe ha belépek töltőképernyőzik egyet, ugyan ez kifelé és máris " Good day sir." - jön az előbb üldöző őr szájából. Ha elbújunk valahova ugyan ilyen hamar feladják. "I catch you later, bastard."
    - Naaaaagyon könnyű a lopakodós lefojtás hátulról. Ettől nem halnak meg csak eszméletlenek lesznek. Az őrökön ez nem működik, oda külön skill kell, de utána már még könnyebb lesz a játék.
    - Emlékeztek az Oblivion és a Morrowind töltőképernyőire az openworld mappon? Néha itt is van. Egy pillanat az egész, de ha pont szaladsz, akkor a karidat megakasztja és nyomhatod újra az L3-at előre. Amikor az ember menekül -oh, boy. mert az fogunk sokat az elején -, akkor az nagy szívás. Nem egyszer emiatt kaptam a tarkómra egy nagyot.
    - A Joy nevű drog piszok hamar lejár és állandóan figyelni kell, mert különben ha észreveszik, hogy nem vagyunk betépve és nekünk jön az egész város. Egyből gyilkosok, downer-ek, bastard-ok leszünk. :DDD
    - Patkányokon és talán madarakon kívül semmilyen más állatot nem láttam. Nem értem miért.

    Kb ennyi amit el tudok róla mondani, ha végigvittem írok róla még egyszer. Vajon megéri-e a sok nyűg vagy sem.

    [ Szerkesztve ]

    "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

Új hozzászólás Aktív témák