Új hozzászólás Aktív témák

  • Wlac

    Ármester

    válasz james001 #201450 üzenetére

    Persze, lehet ujjal mutogatni az Anthem esetében, olvastam én is cikkeket arról, hogy mi volt ott a háttérben, mondjuk a Kotaku írása alapján nem csak a EA sara volt a játék minősége, mert évekkel a fejlesztés megkezdése után a Bioware még mindig nem tudta, hogy milyen irányba akar indulni. A cikk alapján töketlenkedés volt a javából, pedig azért ők sem egy kiváló játékot tettek le az asztalra.

    Az MGS V esetében nem tudom, hogy mi a Konami sara a sztori végét ("végét") leszámítva, mennyire szóltak bele a gameplay-be, de nekem nem jött be a tök üres nyílt világ, ahol a küldetések nagy része copy-paste volt. Pedig Kojima nyilatkozatai alapján itt jött ki igazán a kommandós, Metal Gear érzés, amivel egyetértek a Ground Zeroes esetében, ami tényleg nagyon király volt. De azt a játékélményt több tíz órára széthúzni teljesen felesleges volt. Amikor a The Phantom Painbe huszadjára kellett ugyanarra az őrposztra belopakodnom azért, hogy megöljek valakit, végleg elvesztettem a lelkesedésemet a játék iránt.

    Tényleg nem szeretném, hogy bebukjon a Death Stranding, engem is érdekel és remélem hogy bebizonyosodik, hogy Kojima egy zseni, amikor a megkötések nélküli alkotásról van szó (már ha a Sony tényleg szabad kezet ad neki, és ez nem csak marketing duma). Remélem, hogy nem csak egy kivételes élményt szánnak nekünk, hanem azt sikerül a játékosok számára fogyasztható módon tálalni is, és nem az lesz a téma pár év múlva, hogy "Oké, a Death Stranding nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, de azért mert..."

    “The wha-"

Új hozzászólás Aktív témák