Új hozzászólás Aktív témák

  • Madwe

    nagyúr

    válasz erahurka #127518 üzenetére

    Igen, amit sokan nem vesznek figyelembe, hogy a 90es években is 50-60 dollár volt egy játék, míg ma is annyi, pedig sokkal több ember, idő, marketing van mögöttük már. Persze több embert is érnek el egy eleve bővülő piacon, de a játék árának megtartása, s egyebek dlcbe pakolása nem feltétlen ördögtől való. Aki akar, s szerinte megéri, fizessen mint a bolond. Ez, ameddig az egyelőre mobilokra jellemző főleg f2p p2w mikrotranzakciós modell nem jön be (amivel mondjuk online előnyhöz teszel szert) addig nincs baj. Az egyéni nézet kérdése, h mit tart annak - én az olyat, amivel valamihez elöbb jutsz hozzá mikróval nem tartom annak, csak ha valami csak úgy elérhető. De van aki szerint a shortcutok is p2w elemek.

    Ettől függetlenül amikről beszéltetek nem csak a játékiparra, hanem a zene és filmiparra is jellemző, az egész szórakoztatóiparra. De ahogy a 20. prequelsequelreboot hollywoody csoda után lehet nézni művészfilmeket, vagy akár mindkettőt vegyesen fogyasztani, addig a játékoknál is vannak indie címek, s az utóbbi időben egyre erősebb, kiforottabb, újítóbb címek jelennek itt meg. Kisérletezni, újítani csak itt lehet, nagy címeknél nem. Minél nagyobb valami (ez meg már az egész emberiségre, vagy a vállalatokra, mindenre igaz) annál inkább statikus lesz, s a kisebb, dinamikusabb társaiból tud lassan meríteni. Jajj de megmondós filozofálósra ittam ma magam :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák