-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz narancsnn #61198 üzenetére
Az enyémet is...pár hete meglátogattam a nyári szettet a pincébe. Megsimogattam a buksijukat és megígértem nekik, hogy az első adandó alkalommal mehetnek a helyükre .
Nem is meséltem: kipróbáltam a télit a pályán. Nagyot csalódtam. ~110-ig semmi extra (leszámítva a zúgást, amit ekkora tempónál már produkál), felette viszont mintha off-road gumi lenne. Érezni a bütyköket és nagyon hangos. ~135-ön hozott a tempomat, de felüdülés volt néha visszalassítani.Read only...
-
net84
őstag
válasz narancsnn #61206 üzenetére
Az ismerősi körömben most több autót is csipszeltek. Csak optimalizálás volt (illetve gyári sw csere), semmi extra. Az egyik ki is ugrott. Eddig semmi hiba nem volt a kuplunggal, most az első négy fokozatban csúszik, ha nem figyel. Ha finoman és lassan vált, akkor semmi hiba. De ott már a kettőstömegű is kopogtat...
Read only...
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #61208 üzenetére
Aszittem Soma.
A8 Az sem tudja hol a helye, gondolom a szarfoshugy volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
válasz bitpork #61191 üzenetére
Az ilyen seggembemászó, levillogósoknál mindig arra lyukadok ki, hogy ha biztosra tudnám, hogy épségben kiszállok a buliból és a pénzkérdés sem érdekelne, bizisten' nyomnék egy satut...asszem egy életre megtanulná a kancsója, hogy mi az a követési távolság.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
DaveN
tag
Üdv!
93'-as Hyundai Lantránkat szeretnénk lecserélni 2000-es vagy annál újabb Sharanra! Keret max. 1M ft.
Mit gondoltok, lehetséges-e ennyi pénzből normálisat venni és dízelekből melyik motor a megbízhatóbb?
Nem vagyok autószaki, ezért ha tudnátok pár típushibát felsorolni, hálás lennék.
Esetleg vásárlásnál mire érdemes odafigyelni?Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A seat alahambra esetleg a ford galaxy ugyanez a bódé, csak olcsóbb. Ezeket is nézd meg.
típushiba? Hát lássuk csak, elektromos vízpumpa szokott bennük kipurcanni, meg a jobb féltengely csapágya elég kényes pont, de cserélhető. Menet közben vibrációt okoz, meg morogni is tud, ha baj van vele(a jobb oldali 3 darabból áll, középen egy csapágy). Nehéz kifűteni ekkora báltermet, főleg a diesel motorokkal.
A régebbi adagolósok adagolója, turbója, kettőstömegűje lehet drága, a PD szerintem nem fog beleférni a keretbe.
Egy diesel vásárlásnál a fent említett drága dolgok állapotára illik odafigyelni. Jól induljon hidegen, melegen, ne füstöljön gázadásra nagy terhelésen, vibrációk, remegések nem a barátaid.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
válasz -secret- #61193 üzenetére
Már nincs, ki bitumeneztem az első ajtókat, beszereltem egy jobb fajta komponens szettet [link] behúztam az 50es táp és egyéb kábeleket [link] vettem szolid ládikót [link] erősítőket, high end fejet [link] aztán bekopogtatott a gazdasági válság és eladtam gyakorlatilag mindent.
tomcsi23: téli vagy nyári? téli 17 tervbe volt véve egész addig amíg az nkh-s közölte hogy 16-nál nagyobb kereket nem tehetek fel, ezekután a téli max 16. Nyárin meg örültem amikor válthattam 17-ről 18-ra, jót tett az optikának.
Give them hell Ukraine!
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #61223 üzenetére
úgy döntöttem én nem nyúkapiszka ilyen részekbe
(#61224) MunezXBK - az a minimum a tavalyiból tanulva egy jó torx, csillag, lapos és imbusz készlet is kelleni fog - meg egy csápos emelő
(#61206) narancsnn - le is maradtam...Kingstar R16, pontosat most nem tudok. A Kleber (vagy a Debica) volt ugyanebben a dBi értékben, de szerintem az sokkal halkabb volt. Az viszont pozitívum, hogy a zajkeltő mintázatának köszönhetően hóban nagyon jól tapad. De enyhén vizes aszfalton szeret megcsúszni és megnyekkenni induláskor. Ugyan ezt csinálta a Debica a céges VAN alatt, azt azért vetettem el.
(#61226) Mágus2 - elsőre jónak tűnik holnap megnézem (decemberig megvannak a rendezvény időpontjaink, de megjegyezni mindig csak a soron következő napját tudom)
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
freaghill
őstag
Mágus: Nálatok mennyiért dobálnak G3 diesel mfa órát?
Szerk: Honnan szoktál te rendelni, milyen oldalt szoktál nézni?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz varsam #61240 üzenetére
Tyre sizes available for
VOLKSWAGEN Passat 1.8 20V 125 (Since 1996)195 65 R15 91 V
205 60 R15 91 V
205 55 R16 91 W
225 45 R17 91 Y
195 65 R15 91 T (Winter dimension)Tyre pressure for VOLKSWAGEN Passat 1.8 20V 125 (1996)
Front tyre pressure : 2.1 bars
Rear tyre pressure : 1.9 bars
Front tyre pressure (loaded vehicle) : 2.2 bars
Rear tyre pressure (loaded vehicle) : 2.8 bars2,3 vagy 2,5 bar mind a 4 keréken az arany középút Én is annyit használok 195/65/r15-re
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz MunezXBK #61245 üzenetére
Jaaaa.. és aktívot nem érdemes? Olyant akarok, hogy ha gondolok egyet akkor pikkpakk ki tudjam venni a csomagtartóból mert hétvégénként megy a hurcolkodás a balcsira.
De azért szóljon is.
Mondjuk meg vagyok elégedve a golf gyári 8-as hang'szettjével' is... de kéne egy kis plusz fiatalság.[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Üdv!
Nem.
Szia:
Z
(viccet félretéve, kint nézz valami értelmes tyúkólat, vagy bízz meg egy ilyen mókusbogarat, aki behozatallal foglalkozik, ami itthon van 80%-a kotu................ A maradék 20%-ban meg ül a tulaj, és nem adja el. Nemrég vett cimbim egy sharant, eddig 150 forint ment el a klímára, 40 a generátorra, egy kiló a futóműre. Kettőstömegű most januárba fingotta el magát, és már FELÚJÍTOTT volt benne, tehát amit mutat az óra 180e kilómétert, az harmatos libafos ahhoz képest, amit a kocsi már elment ebben az életben... Ha nem akarsz felülni a rollerre, megbízol egy céget, aki keres neked kint egy faszát, és szépen kivárod, amíg megtalálják. És ha a km számlálója elhagyta a 200e megtett kilómétert, sem kell pánikba esni, ezek a szekerek elmennek 4-500e-et is.)
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."