Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz atos19881101 #46991 üzenetére

    Lehet valahol szakadt vákuumcső, lehet egyenként ellenőrizni, cserélni az N75 szelepet, de a leggyakoribb eset az elkoszolódott turbó, mert nem szokták kifogatni ezeket a motorokat, 2000 fordulatnál már elváltják, ami a fent említett hibához vezet. :K Egy héten legalább 1x ki kell nyomni a szemét, de nem a parkolóban, hanem pályán, emelkedőn.

    Azért kértem a logot, mert a mozgatás után ha csak el van koszolódva, elvileg javulnia kellene, kisebb lesz a nyomás. -Ez az elmélet, majd gyakorlatban meglátjuk. ;)

    A legfontosabb vákuumcső a turbó és az N75 között van, annak is el szokott repedni a vége a turbónál, azt érdemes ott levenni, és 1 cm-t levágni belőle, ha repedezett a vége, na ehhez már le kell venni a borítást és egy akna sem ártana.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák