-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46991 üzenetére
Lehet valahol szakadt vákuumcső, lehet egyenként ellenőrizni, cserélni az N75 szelepet, de a leggyakoribb eset az elkoszolódott turbó, mert nem szokták kifogatni ezeket a motorokat, 2000 fordulatnál már elváltják, ami a fent említett hibához vezet. Egy héten legalább 1x ki kell nyomni a szemét, de nem a parkolóban, hanem pályán, emelkedőn.
Azért kértem a logot, mert a mozgatás után ha csak el van koszolódva, elvileg javulnia kellene, kisebb lesz a nyomás. -Ez az elmélet, majd gyakorlatban meglátjuk.
A legfontosabb vákuumcső a turbó és az N75 között van, annak is el szokott repedni a vége a turbónál, azt érdemes ott levenni, és 1 cm-t levágni belőle, ha repedezett a vége, na ehhez már le kell venni a borítást és egy akna sem ártana.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- E-roller topik
- Napelem
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mazda topik
- Milyen processzort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...