-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #46350 üzenetére
de ez egy vr6-t aprócska csigával...
remegés nem hiszem hogy a turbo halála miatt lesz, se nem az IC miatt mielött belefogsz komoly faragásokba átkéne nézni a kocsit,
AGU-s blokkal meg komolyabban nem foglalkoznék, mert 190le a vége, alá dobnék egy AUQ blokkot, vagy ha felvet a zsöci akkor egy AYP/BAM-ot (AYP-t tudok épp), elég csak a blokk, mert a te fejedben jóval nagyobbak a portok és nincs hidraulikus lánc feszítő még.
AUQ is olyan 220-240-ig lehet cibálni max, BAM (vagy volt AQP talán, ugyan az csak egy lamdás még..), AYP-ket szokták 270-280-ra húzgálni, de ott már szokott jönni a K04, 76-os kipu, 440 befecsi, front ic, meg még jó pár okosítás, meg egy rendes soft.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ßrainiac
addikt
válasz VR6-Fan #46351 üzenetére
Igazabol nem akartam akkora teljesitmenyt, hogy egy teljesen uj "kategoriaba" csoppenjek xD
..ha oszinte akarok lenni, a mostani is neha gyilkos
Annyit akartam, hogy ne egyedul chippel legyen megtoldva a rendszer, hanem egy fokkal komolyabb turbo es jobb hutes is legyen. Szettuningolni nem szeretnem mert egy nagyon megkimelt darab es en is vigyazni akarok ra. Nem beszelve az egyeb koltsegekrol, ha sokkal 200LE fole mennek ^^
190LE az megterhelo lenne szted az AGU blokknak?
Es a remegessel kapcsolatban mire gondolsz? Gepre volt dugva, nem jelzett errort.
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #46352 üzenetére
180-ra szokták írni gyári verzióba, annyit bír a vas is tartósan ha vigyáznak rá (jó olaj időben cserebere stb...),
de ehhez teljesen felesleges nagyobb csiga meg front IC.
nem csak a hibakodókat kell megnézni, mérő blokkokba is érdemes belemászni stb...
kéttőmegün keresztül a kipun át így bármi lehet150-es G4-el mászkáltam pár napig, hát nem tudom nekem semmi extra nem volt, bár ha 1,3-as stift után ültem át akkor persze más volt, főleg hogy csigás ugye
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ßrainiac
addikt
válasz VR6-Fan #46353 üzenetére
Hm. Es a blokk cserenel mivel jarna meg a moka?
En szeretem nagyon a G4-et, imadok vele kanyarodni, meg a tobbseget otthagyni, amikor genyoznak. Egy komolyabb motor mashogy szol persze (ertsd tobb henger), de ennek is van egy feelingje. Halk es sunyi (meg akkor mar szaga is van neha) xD
Azert egy swifttel nem emlitenem egy lapon
IC + k03s-nel mit ertesz felesleges alatt? Pc-kben jobban otthon vagyok (), igy azt tudom h a hutes fontos, valamint maga a hideg levego a turbonak (ez mar nem pc ahah), sokan azt is mondjak, hogy ne chippelgessen az ember, hanem tamogassa meg a dolgot hardverrel. Termeszetesen kesobbi esetlegesen tuninggal sem veszne ossze ez a setup, igy nem annyira felesleges sztem.
De te ehhez jobban ertesz, azert is iszom minden szavad ^^
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz ßrainiac #46349 üzenetére
Nincs semmi remegve húzás, és persze, gyári rajta a k03s. Egyrészt a remegésnek sok más oka lehet, pl üzemanyag (akár a minősége, akár a pumpa, szűrő is, stb). Másrészt csak úgy kicserélni a turbót egy másikra - a meglévő programmal - még lehet, rosszabb eredményt hoz, mint most van. Valamint, ha a turbóhoz igazítod a rendszert, más lesz a gyenge láncszem, pl. befecsi, vagy épp hajtókar/dugattyúk, miegymás.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #46354 üzenetére
járulékos költségek, olaj, min egy HF tömítés, turbosnál illik igen csak a csavarokat is cserélni, meg nyílván akkor kéne felrakni a 03S-t de ahhoz meg illik nagyobb befecsit is rakni, akkor be csöveztetni a front IC-t, de ezzel már 200le főlé lehet menni.
ha ez nem célod akkor átkell nézni a kocsid, pl miért rángat, milyen állapotba van a turbo a motor stb, és kell íratni rá egy softot ~180le-re és használni ennyi.
stiftet azért annyira nem kell bántani az 1,3-as OHC motoros melos stiftel autóztam elég jót utcán, egyik legnagyobb élmény faktort az adja, 155/70 vagy mekkora gumik, kanyarba sír-rí, dölöngél elpattog, de még is ott van azért az úton, hatalmas
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyik kulccsal ráadod a gyujtást, kiszállsz a másikkal, mechanikusan bezrod az ajtót, majd a távkapcsolóján megnyomod a bezáró gombot. A duda meg fog szólalni egy pillanatra.. Innentől működni fog a távkapcs. Értelemszerűen a tanítani kívánt kulcsot. használod kívül..
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #46357 üzenetére
Ez mukodik minden tipusnal? 4es golf, mk3 toledo?
...vagy a user manualban le vagyon ez irva?Tolato kamera felkerult tegnap estere az autora (pontosabban a rendszam tabla tartora). Kijelzo tarto meg epul...kepek hamarosan.
A faval valo talakozasom nyomat pedig elkezdtuk eltuntetni. Sajnos harom kicsi hupni igy is maradt. Tul sok volt a gorbulet a horpadasban.Read only...
-
-
ßrainiac
addikt
válasz VR6-Fan #46356 üzenetére
Koszi a valaszokat, es tomcsi23-nak is
Nem bantom en a swiftet, csak nem szeretem. Es nem az elmeny miatt, mert azt nem tudom milyen
Ha lesz vmi talalkozo, majd osszefuthatnank. Kivancsi vagyok a Leonra, meg a Gti-re is ^^
Mas: G4 valtout roviditorol (vagy csak ugy altalanosan is akar) van valakinek tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
milyen légszüröt javasoltok a szokásos 1.8tsi oktaviához?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #46365 üzenetére
Mann, bosch.
-
Magnum_
nagyúr
az automat szepen felkeszitettek az eladasra, amugy is tiptop, igy holnap az atirasnal kerek ra uj rendszamot is, megerdemli (kb 12k, azon nem mulik)
Utana lesz kep.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
mate0314
aktív tag
válasz Mágus2 #46364 üzenetére
Használtai utasítás nincs.
Olvastam a kommenteket, legtöbb embernek törött volt a cd => tehát más választásuk nem volt mint az oldalon lévő...
Ami fura, hogy sokan írták hogy a 11.2-eset használják, illetve volt akinek cseh verzió is frankón ment...
Kezdem egyre kevésbé érteni a dolgot -
alibaba78
őstag
válasz Mágus2 #46368 üzenetére
Szebb estet! Mágus2: Elsosorban a te szakertelmedre lenne szuksegem, de mindenkinek a valaszat/otletet szivesen fogadom. Tortent kedden, hogy a nemet autopalyan, kikanyarodva a pihenobol, aholis kb.: negyed orat lehettem, kigyorsitottam normalis tempoban, erre kivillant a dashboardon a kovetkezo uzenet: Engine oil pressure off, STOP the engine. Azonnal felrealltam a leallosavba, leallitottam a motort, es vartam egy percet. Megint beinditottam, hatha csak egy elektronikai hiba. Egyesben szepen gyorsult, de mikor kettesbe tettem ,es gazt adtam, erotlen volt a motor, es kivillant megint a lampa. Lealltam, es segitseget hivtam. Onnan bevontattak a legkozelebbi vw szervizbe, ahol megallapitottak, hogy az olajpumpa, es a turbo kakukk. A motort pedig szet kene bontani, hogy megnezzek, serult-e? Kaptam egy tervezett szamlat 2550 eurorol, es kb.: 2-3 het javitasi idorol. Trailert hivtam, most itthon vagyok, de az a kerdes, szerinted/szerintetek mire/mennyire szamithatok javitasi koltsegben? Elore is koszonom a valaszokat!
mod.: Bocsanat, meg mindig passat b6 2005 2.0tdi
mod2.: Vonoszem hijan sajnos a sajat laban kellett felmennem a trailerre, de teljesen normalisnak tunt a motor hangja. Azonnal hallanom kellett volna, ha megserult volna a motor?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz alibaba78 #46371 üzenetére
Sajnálom!
Ez az egyik 2.0 TDI betegség. Nem véletlenül szidom mindig. No, de ez most rajtad nem segít, ha érdekel megírom mi történt a motoroddal.
A javítás ára egy új turbó, és az olajpumpa tengelye plusz munka. Mindjárt megnézem az alkatrész árakat.
Kellene egy motorkód, vagy legalább a teljesítmény.
-
alibaba78
őstag
válasz Mágus2 #46372 üzenetére
Persze, hogy erdekel, es nagyon koszonom, hogy szakitasz ram idot!
Mar kicsit erzem, hogy belenyultam ezzel az autoval, de jelenleg nincs mas lehetosegem, mint megjavittatom.
Szereztem egy zsir uj garrett turbot 100k-ert, es csak remenykedem, hogy nem kell a kiegyenlitohoz nyulni.
Sajnos a motorkodot nem tudom, hol olvassam ki az alvazszambol, de 103kW a teljesitmeny.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz alibaba78 #46373 üzenetére
Ez volt nekem is A4 B7 2.0TDI 140Le
Csak nekem a turbó életbe maradt mert én nem indítgattam újra.
Az olajpumpa csak a kiegyenlitővel kapahtó egybe ami vagy 250 ezer ft... én bontottan vettem 50ért plusz egy Új tengely bele... 2 évre rá plusz 40ezer kmnél az új tulajnál megint kampó lett neki.
A 2.0 tdi kb olyan lesz mint a régi Beteg változata a 2.5 V6 dizelnek...
Soha 2.0 TDI !! Soha!!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz alibaba78 #46373 üzenetére
A forgalmiban benne van a motorkód.
Van az olajpumpában egy 6 szögű tengely. Az kb. 150 000km alatt gömbölyűre kopik és el tud fordulni a pumpában. Lassú halál a turbónak, mert ez néha-néha átfordul benne, olyankor kenés nélkül dolgozik a motor. A legkritikusabb a turbó és a bütykös tengely. A turbó képes beállni pár másodperc kenés kimaradás után.
Mivel algoritmus(20km/h fölött,1500 fordulat fölött több mint 3 másodpercig, kevesebb mint 1 bar nyomás) szerint jelez az olajnyomás lámpa, mire jelez, addigra a turbó kuka. Ha állsz a lámpánál, akár percekig is mehet szárazon, meg sem nyikkan a jelzés, hogy valami gond lenne. Az a tengely vagy 3,5 euró, de nagy galibát képes okozni.Az új csigusz 600 euró körül van, a tengelyt kicserélik, akkor megint jó lesz egy darabig, de ellenőrizni kell az olajnyomást, cserélni a turbó olajozó csöveit, mert ha néha nem kent, tele lesz karbonnal. Én olyan 1000 euró fölé saccolom munkával anyaggal a javítást.
-
alibaba78
őstag
válasz Kiskokó #46376 üzenetére
Nem volt mas valasztasom, vonoszem hijan nem tudok feltolni a trailerre 1.5 tonnat + csomagok.
Ha jol sejtem, ez sem lesz kesz par nap alatt.
Egy dolog mar biztos, ha most megcsinaljak, elso dolgom lesz lecserelni alkalomadtan.
(#46375) mate0314: Meglatjuk... Hetfon bontjak az autot.
(#46377) Mágus2 : Tehat ha jol ertem, most kicserelik a turbot, meg a tengelyt, es akkor elvileg jo lesz?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46377 üzenetére
most volt egy ilyen A4- nálunk az is 300 körül állt meg, nem mindenből új cuccokkal, de ott komplett balance tengelyt ("egységet") is cserélni kellett mert az szoposodott ki igazából, valószínűleg 180 körül hozták be a kocsit, motor hibával, vágtak bele egy imbux kulcsot (valami amcsi gyártmány volt...), óra vissza 80-ra új tulaj boldogan örült neki, addig amég szét nem ment az imbux kulcs is, ki nem derült hogy az ellen darabja is ki van szoposodva.
MunezXBK: első gen 150le-s ha jól tippelek.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz alibaba78 #46378 üzenetére
HA maga a pumpa nem kopott, akkor az maradhat a kiegyenlítő tengelyekkel.
Itt a bűnös, ezen kell elverni a port. Ha már úgy is beállt a turbó, ezt a tengelyt cserélném ki, olajkád vissza, motor olajjal feltölt, olajnyomást megmér. Ha OK, mehet fel az új csiga.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #46369 üzenetére
A lényeg azon van, hogy előtted mennyire racsingoltak vele. Hiába vigyázol rá, ha már meg van ölve. Remélem nem így van.
alibaba78 HA a pumpa is KO, akkor reális a 2000 euró fölötti ár, mert abból nem fognak akarni használtat tenni, a használtak is halál előtt vannak, csak senki nem tudja mennyivel, ha magára valamit adó szerviz csinálja, nem ad rá garit, vagy be sem építi a hozott, használt pumpát.
[ Szerkesztve ]
-
-
net84
őstag
(#46360) Mágus2 - köszi, Golfba most lesz elem csere, Torpedóhoz pedig kell egy új távirányítós kulcs...hátha össze tudom így hozni, meglássuk
(#46392) Balupapa - minden benzines titkon dízelről álmodik
Kaszni "javítás" jelenlegi eredménye - itt
Tolató kamera
- ennyi látszik felülről
- hátulról
- kamerával egyvonalbaRendszám tábla tartó fejtetőre fordítva, 2 csavar helyett 4 fogja a helyére (valaki már furkált lukakat), lemez betéttel megerősítve, hogy eszébe se jusson megmozdulni (meg ha valaki nekilátna leszedni, minél nehezebb dolga legyen).
A kamera tartójának a csavarjai feketére lesznek festve, hogy minél kevésbé virítson (így még nagyon feltűnő).
A jeladó a C oszlopba, a bizt. öv dobja alá került...az a "randa" kijelző pedig egyelőre mobil (ma reggel is elröpült egy kanyarba), a tartó megépítésére még nem jutott idő.Egy dologra nem figyeltünk. Kamera felszerel a tartóra (ehhez kellett fúrni-faragni a távtartókon és a dőlésszög állítókon), kamera és jeladó táp kábeleket befűztük, felkerült a két lemez betét a tartóba, tartó a helyére, majd a rendszám a kamerától nem fért be a helyére . De megoldottuk...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
ßrainiac
addikt
"- kamerával egyvonalba" > errol a masnaposok 2-bol Mr. Chow micsodaja jutott eszembe vmiert..
[ Szerkesztve ]