-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zfarkas
senior tag
Mióta lecseréltem a téli gumikat (Barum Polaris 2) a nyárira (Michelin Energy), 7,5-ről leesett a fogyi 6,5 alá. Hm...
Raw Dark Pure
-
Makaveli
senior tag
Nekünk, mint már mutattam Volkswagen Passta-unk van. És valamiért néha elkezd sípolni, hogy kifogyott a hűtőfolyadék, ekkor kiszállunk, felnyitjuk a tartályát és "felszabadul" a hűtőfolyadék és MAX-nál áll. De rá 15 percre megint sípol, megint kinyitás, megint 15 percig. Utána megint, akkor már öntünk is rá, 15 percre rá megint sípol.
Szervízben azt mondták, hogy nem tudják mi a baja. Mi lehet a baja?
CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola
-
Makaveli
senior tag
válasz Declare #4506 üzenetére
Igen, gondolkodtam rajta, hogy VW Szervízbe nem tudják, akkor itt tudni fogják. Csak ezt nem értem: Mi az hogy nem tudja? Nem ezért fizetik? Ha nem tudja telefonáljon Németországba, hogy mi lehet. Ha tudják, mondják el, vagy vigyék el a kocsit Németországba azt csinálják meg...
CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola
-
vicces
addikt
de jó nektek!
nekem egy cseppet sem változott a fogyasztásom.
7-8 liter között mocorog az 1,4es benzines ibiszkuszom.:)
-
Declare
őstag
válasz Makaveli #4507 üzenetére
erre mondják, optimista gimnazista . Még egy BMW től se lehet várni olyan supportot, hogy egy akár kisebb akár nagyobb hibára ugranak, nem hogy gyorsan trélerr rakják és küldik Németbe, te meg kapod a csereautót . Ahhoz kb minimum egy bentleyt vagy rolls-royce t kell venned . Nem azt mondom hogy ez a jó, de ez van.
Audiban amikor rendeltük :
- bluetooth teló előkészítés van, kérdésünk, apum sonyericsson jához milyen töltő keret kell? válasz : hááát azt nem tudom
- thule tetőtartók rámennek a kocsira a dísz tetőlécek miatt? válasz : háát valahogy biztos, de igazából ezzel a vw s kolegák foglalkoznak
-csomagtartó rögzítő szemek mit jelent pontosan? válasz: háát azt nem tudom
- S line kormányt lehet rendelni külön? válasz persze! kb 2 perc kattintgatás, jah nem, csak teljes S line pakettel....és még tudnám sorolni
Ennyit lehet várni -
vicces
addikt
válasz DeadMeat #4514 üzenetére
nem nehéz.
ennyit zabál. de pl az előző tankomnál volt jónéhány vác rétság utam. akkor adtam a gépnek, nem szégyelltem visszaváltogatni. sokat pörgött a motor 3,5-4ezer között. és végül a tankolásnál 7,01 lett az átlagom. eddigi legjobb fogyasztás a 9 hónap alatt.
jah és evoneot rakok bele, mert úgy vettem észre, hogy a 95-östől csak nyöszörög, de nem megy a kocsi.:)
-
atka76
tag
Sziasztok!
Segítsetek és adjatok tanácsot a következőkben!
Írtátok a fórumon, hogy kb 3000km - ig kíméletesen közlekedni vele nem pörgetni 3000 fordulat fölé, és útána olajcsere!
Az apró szemcsék, forgácsok stb bla, bla miatt!
Ez tényleg így van? Várom a véleményeket, tanácsokat!
Már nemsokára átveszem az új Okt II, már megérkezett a szalonba, már csak a rendszám, forgalomba helyezés, átírás stb. Kb állítólag 8 nap és mehetek érte!
1,6 Okt II Winter fekete metál gyöngyház!Köszönöm!
Sziasztok
Bendegúz
-
DeadMeat
veterán
-
rob210
nagyúr
válasz DeadMeat #4517 üzenetére
Ezt én is észre vettem felesleges a 98-ast tankolnom.
Viszont van egy meglepő tapasztalatom.
Ha a Shellnél (nem reklám) Tankolok úgy el kezd dadogni az autó meg fulladozni, hogy az valami hihetetlen.
A Mol, Omv (ez sem reklám) benzinnel meg tök jól megy.
Vagy a shell ennyire gagyi vagy a másik kettő ennyire jó.
De szerintem a shellel van baj, más is panaszkodott már ráRenault power
-
Declare
őstag
-
atka76
tag
válasz Gebriel #4526 üzenetére
Szevasz!
Hát tényleg nem tudom, mert van egy ismerősöm van neki egy Okt I és már 1 éves lesz neki lassan azt mondták neki az autó átadásnál, hogy találkozunk 30000km - nél egy olajcserénél! Azóta nem cserélt olajat pedig már 25000km - nél gond nélkül jár!
Az egyik munkatársam meg most cserélt még nincs neki 1éves az autó és 15000km - nél cserélte le! A másik haverom meg 3500km - nél cserélte le kíméletes bejáratás útán! Persze ő esküszik rá, hogy le kell a bejáratás útán!
Ne akkor most ilyenkor mi a helyzet?Bendegúz
-
misimagaki
aktív tag
Szevasz!
Érdekes kérdés. Nekem már két gyári szervizben mondták, hogy a 30 ekm egy kicsit sok annak az olajnak. Nekünk már 17 ekm-nél úgy dörmögött a motor, mint egy medve. Gondold el, hogy milyen lehetett, ha már a feleségem fülét is megütötte.....Szóval 17 ekm-nél olajcsere, és átállítás egy éves/15 ekm-es ciklusra. Árban ugyanott ott vagy. De ezt már korábban írtuk.
A bejáratás utáni olajcsere régen nagy divat volt, mostanra már leszoktak róla. A legfőbb érv, hogy miért cserélné le azt a drága olajat ilyen korán a kedves ügyfél. És mivel pénzről van szó sokan nem is törődnek vele. Bár nem tudom, hogy a mai korszerű gyártástechnológia mellett kell-e vele egyáltalán foglalkozni? Majd a többiek megmondják....
Bár az is igaz, hogy marsu írt egy dízel Octaviárol, amiben már 200 ekm volt rugalmas szervizintervallumról, és minden rendben volt vele.
Én azt mondom, hogy ez a rugalmas szerviz intervallum csak marketing. Meg kell adni a motornak, ami jár neki.
Ja, a miénk Oct I. 1,4.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
ujskodas
tag
Hali!
Nekem okt II. van. 15 ezernél v. 1 év után hívják csak olajcserére.
30 ezernél vagy 2 év után pedig olajcsere+szervíz.
És ez így megy tovább, remélhetőleg sok-sok ezer kilométerig.
Legalábbis nekem ez van a szervízkönyvbe írva, ill. a motortérben lévő matricára is.
Előtte Astra G-vel jártam, annak az olajbetöltő nyílásnál volt egy matrica:"ajánlott első olajcsere 5000 km-nél" felirattal.
Na, okosabbak lettünk?[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
atka76
tag
válasz misimagaki #4528 üzenetére
Szevasz!
Szerintem is a 30000km az nagyon sok!
Az lenne a fő kérdés, hogy a bejáratás útán érdemes - e cserélni at olajat vagy teljesen felesleges ahogy te írtad ebben a korszerű gyártás technológia mellett!Szevasz
Bendegúz
-
misimagaki
aktív tag
Szerintem, ha az ember tud rá áldozni, akkor nem felesleges - talán.
Meg az a véleményem, ha olyan pontosan tudnak gyártani, akkor minek kell összekoptatni az alkatrészeket, vagy nem azért kell járatni 3000 km-ig?
Egyébként ha van egy kis fémcucc az olajban, akkor azt az olajleeresztőcsavar összeszedi - vagy már nincs ilyen a mai autókban?Csak jön valaki, aki látott már ilyen motort közelebbről is aztán elmondja a frankót....
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
DeadMeat
veterán
válasz misimagaki #4532 üzenetére
Bejaratni bekell,anyira pontosan nem tudjak az illeszteseket megoldani.Magneses a leereszto csavar,pontosan e miatt.Nade az ozel sem mindet tudja osszeszedni,marad eleg az olajban is.De ha sajnal 1x forintot a 3 millas autojara az o baja.En nem sajnaltam tole.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rob210
nagyúr
Én nekem 10.000.- ként kell cserélni olajat azt mondta a szerelő bácsi akinek arany keze van, hogy egy ilyen motornak meg kell adni a kenést.
Öreg már ne ezzel vaciláljak.
Szerintem igaza van egy olajcsere szűrővel minden szarral együtt 10.000.- egy motorgenerál meg 150.000.-
Renault power
-
misimagaki
aktív tag
válasz DeadMeat #4536 üzenetére
Én meg láttam omv kúton molos autót lefejteni.
Bár ha ügyes az omv, akkor nem sokára ez nem lesz furcsa, fordítva sem.Amit meg a bejáratásról, illetve az olajcseréről írtál az télleg úgy van.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
rob210
nagyúr
válasz DeadMeat #4536 üzenetére
Akkor mitől ilyen szar a shelles benzin?
MÁS:
Most vettem Tescoban ilyen üzemanyag adalékot a neve STP és azt merem mondani nagyon jó.
Sokkal pörgősebb a motor tőle a fogyasztásban is csökkentett valamit és szebb lett a hangja.
Az tény hogy nyomni nem szabad neki, de nekem ez az adalék bejött.
Renault power
-
atka76
tag
Szevasztok!
Nekem is dolgozik egy haverom ilyen kamionon és szépen sorakoznak a kamionok a lecsapolónál mondta!Szinte minden benzinkúttól!
Még a maszek kutak is onnan kapják a brunyát!
Csak a kutaknál az adalékok különböznek amit tesznek bele, mármint ha tesznek bele!
Már az sem biztos, hogy belerakják!
Az olajcserével és a bejáratással megvárom Marsu kollégát!Bendegúz
-
atka76
tag
Sziasztok!
" Megvárom Marsu kollégát " De hová tünt Damon Hill?
Akarom mondani Marsu? Nem látta valaki? Már régóta nem jelentkezett!Bendegúz
-
misimagaki
aktív tag
DeadMeat hozzászólása teljesen igaz. Tényleg csak azon múlik, hogy van-e keret az olajra, meg a szűrőkre, vagy nincs. Ártani csak a pénztárcádnak fogsz. Pillanatnyilag persze, hosszútávon már nem biztos.
Bevallom én nem cseréltem ki csak 17 ekm-nél. Tudtam, hogy jó lenne, aztán mégsem. Kényelmes voltam, illetve hamis illúziókba ringatott, amit átadáskor a szalonban mondtak.
Azért szerintem az egyre világosabbá válik mindenki számára, hogy egy dolog az autó gyártás meg egy dolog az eladás. A rugalmas szervizintervallum a marketing gépezet által a mérnökökre ráerőltetett valami.... SZERINTEMMurphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
DeadMeat
veterán
válasz misimagaki #4544 üzenetére
Igy igaz.Hiaba a nagyon jo minosegu,pontossagu gyartas,akkor sem tokeletes.Mindig marad valahol egy kis sorja,mindig ossze kell kopnia a dolgoknak a motorban.Es a vegtermek meg belekerul az olajba.Nameg az olaj szintetikus volta ellenere akkor is farad,vszit a kenesebol.30K-km-re en biztos nem hagynam az automban az olajat megha az autogyarto 45K-s olajcseret is mond.... Ez csak marketing,hogy lasd az o motorjuk/autojuk mennyire megbizhato..
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
misimagaki
aktív tag
válasz DeadMeat #4545 üzenetére
Én a dízeleknél csodálkozom a hosszú olajcsere periódusokon. Régen úgy volt, hogy dzel 7,5 - 8 ekm, benzines 10 ekm. Most a benzines 15 ekm, a dízel is van ahol ennyi.
Most gondolkoztam amit írtam a motor gyártásról. Ha olyan pontosságú lenne a gyártás, hogy nem kellenne bejáratni, akkor biztos, hogy nem annyi lenne egy autó amennyi most. Az a pontosság már más gyártásikategória.
Egyébként meg ajánlom mindenki figyelmébe ezt: [link][ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
szállitó
senior tag
üdv a biztósitó 122000 akar adni vagy 150000ig javitatni a verdát kérdésem két elemcsere(jobb elsö és jobb elsö ajtó)ajtózár indexlámpa (oldalsó pici) A oszlop húzás egy gumi 3 elem festése ás egy kis padlolemezkalapálás+ üregvéd és fényezés szakszervizben kijön ennyiböl (skoda favorit 1994)
Ha nem mi lesz Totálkár és kitalálnak egy roncsautóértéket vagy vagy
Igaz az hogy a totálkáros autónál ha veszek egy másik masinát kifizetik az átírást ha leadtam a régi vagy ez kamu
Válaszokat elöre is köszönöm (marsu mester mintszakszervízes számitanék ráááád
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sorozatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Windows 11
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban