-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zfarkas
senior tag
'99-es VW Polo Classic jobb oldali gyári elektromos ablakemelője megadta magát.
Holnap ide viszem: [link] (a telefonban messze korrektebbek voltak, mint más szervízek). Ugye nyugodt szívvel vihetem?Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
-
zfarkas
senior tag
válasz zfarkas #2622 üzenetére
Na ez is megvan, most jó az ablak.
Viszont egy kipufogócsövet is kellett hegeszteni, mondjuk ez nem volt tétel. Megkérdeztem, meddig húzza még csere nélkül, állítólag 1 év (most 8 éves a kocsi). A szervíz szerint olyan 250k körüli tétel lesz. Na itt padlót fogtam.
Marsu!
Ezt meg tudod erősíteni? A kocsi közepétől hátrafele kell majd cserélni a kipufogórendszert (katalizátor, ...), ha eljön az ideje.Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
Király!
Nekem egy '99-es, 1.4-es, 60LE-s Sportline (figyelem, ellentmondás! ) van, imádom!
Már sokadszorra voltam vele külföldön (utoljára 1 hét, 4400 km), minden gond nélkül. 70e km.
Eddig egy gebasz volt vele: jobb első elektromos ablakemelő. Illetve kezd öregedni a kipuf.rendszer, hamarosan cserélni kell.Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
-
zfarkas
senior tag
Helló!
'99-es VW Polo Classic-ra (motorkód APQ, zöld műszerfalvilágítás, ha segít) vennék ködfényszórót.
Ez jó lehet hozzá? [link]Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
Na gond van a kicsikével. Elmentem vásárolni, hazafele úton azt vettem észre, hogy nem igazán megy az autó, illetve alapjáraton rázkódik a kocsi. A motortérbe benézve úgy látom, a motor rángatózik.
Mi lehet ez, gyertya probléma?Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
Na voltunk szerelőnél, aki annyi állapított meg, hogy az 1. és 4. hengerben szakadozik a gyújtás. Ennél többet nem tudott megállapítani, illetve javasolta, hogy következő lépésként cserléjünk gyertyákat. Amin én csodálkoztam, mert kb. 12e km-t mentek a benne levő Bosch gyertyák.
Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
Bosch gyertyákat vettem bele, érezni lehetett a különbséget.
De hogy 60e-et (illetve 60-ból 33e-et mentem én) kibír a gyári, 12e-t meg a Bosch...Na még egy kérdés: lassan megint esedékes olajcsere. '99-es VW Polo Classic, 70e km, 10W-40 vagy 5W-40 menjen bele (az, hogy Castrol, nem kérdés ?
Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
Szerintem is megérdemli, már majdnem 50e km-en keresztül nagyon szépen szolgál minket, mondjuk meg is kapta/kapja mindig a legjobbat (pl. elvittük a Mont Blanc-hoz és Luganoba )
Ennek ellenére azért lassan öregszik, így már néha-néha elgondolkodunk egy 3-4 éves kis Polo-ban (persze előtte titkoljuk )...
Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
Na megjöttem Marsu-éktól!
Tiszta udvar, rendes ház (kb. enni lehetne a műhely padlójáról, stb..) A probléma meghatározása után másnapra el is készült a kocsi, és hát tetszetősen muzsikál
Ja igen, ott lehettem a kocsi mellett, és nem hajtottak el, mint más VW szervizben...
Merem ajánlani
Szerk: és egy grátisz mosást is kaptam!
[ Szerkesztve ]
Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
Aposék eladták a Thalia-t, míg meg nem jön a Megane, kénytelen vagyok nélkülözni a kicsikét... De hétvégén azért jó volt vezetni..
Kérdés: szombaton 1-1,5 óránként jártunk a kocsival max. 1-1,5 km-t. Majdnem minden rövid út végén valami lötty folyt (inkább csöpögött) ki a kipufogóból. Ez gondolom víz volt. Mit tudok ellene tenni, hogy ne rohassza szét a hátsó dobot?
Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
Marsu!
Polo Classic-nak mikor ajánlott vezérműszíj? 9 éves, olyan 75e körül van most benne (valós). Mennyi egy ilyen beavatkozás (időben és pénzben)?
Aztán, elképzelhető, hogy cserélnék kipufogót (ha minden igaz, katalizátortól hátrafelé), ennek milyen költségvonzata van?
Köszi,Zoli
Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
Nekem az eredeti 1,4l-hez 170 LE is elképesztőnek hangzik (mennyire tartós egy ilyen motor?), ez meg 1,4l 230 LE
Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
Helló!
Van egy 1,4-es benzines 60 LE VW Polo Classic-om, 75e km van benne.
Egy ilyen kocsinak mennyi a normális fogyasztása pl. 90 és 130 esetén? Hazafelé autópályán kivételesen szinte végig 130 volt az utazó, és hát úgy néztem kicsit szomjas lett tőle. Viszont vissza BP-re a 90-100-at tartottam, alig mozdult a mutató.
Itt a következőket írják: 5l 90 km/h-nál és 6,9l 120 km/h-nál.Raw Dark Pure
-
zfarkas
senior tag
válasz kilozsul #3967 üzenetére
Gyertyák hány km-esek?
Nekem volt hasonló problémám, egy henger alacsony fordulaton nem igazán ment, nagyon kellett pörgetni. Elvittem Marsuékhoz a kocsit, fújtak bele ilyen spray-t, amit Te is írsz, aztán cserélték a gyertyákat és a gyújtókábeleket. Azóta ismét élmény az autózás a Polo-val (aki kapott egy beállót is - 9. szülinapra megelőlegezve, - nehogy már az utcán kelljen állnia )
Üdv,Zoli
Raw Dark Pure