-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
G.Zs.
senior tag
Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2000-es évjáratú Seat Leon 1.4 16V autóm.
A probléma a következő: menet közben csak úgy minden előjel nélkül elkezd villogni az ABS visszajelzője. Ilyenkor sípol is kegyetlenül. A rádióból pedig elmegy az áram. Majd pedig visszajön minden. Teljesen véletlenszerűen csinálja, egymás után többször is. Volt, amikor nemcsak a rádióból ment el az áram, hanem ha benyomtam a kuplungot, a motor is leállt. Megálláskor, ha leállítom a motort, a kulcsot alaphelyzetbe fordítva az egész autóból elmegy az áram egy pillanatra (óra lenullázódik, lámpa villan, rádió kikapcs).Majd visszajön.
A legnagyobb baj az, hogy az autó az esetek 90%-ában hibátlanul működik. Kb 2-3 naponta jelentkezik a hiba. Kétszer voltam szervízben, de hiába, mert ott mindig minden jó volt. Számítógép nem jelzett semmi rendellenességet. Értetlenül álltak, vakarták a fejüket.
Azt tanácsolták, hogy vigyem vissza a kocsit akkor, ha már teljesen elromlott.
De nem akar teljesen elromlani. És nagyon idegesít.
Van valakinek ötlete?Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
Gebriel
veterán
válasz misimagaki #4054 üzenetére
Bocsánat egy talán lemaradtam ,
De nem egy márkaszervizben lévő javitásrol lenne szó?
Mert ez esetben ha egy nap alatt nem végezhető el a javitás jár a szolgáltatás.Nem -
G.Zs.
senior tag
válasz #00809728 #4056 üzenetére
Tegnap szétszedtem a hifit. Azóta nem jött elő probléma. Lehet, hogy valamit elszartak a bekötésnél? De miért volt jó hónapokig? És ezután miért nem? Bár még egy kicsit korai az öröm. Ha 2-3 napig nem csinálja, akkor ez volt a hiba.
[ Szerkesztve ]
Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
tonyo72
újonc
Szasztok!Az alábbi problémával találkoztam tegnap,megosztom veletek hátha tanultok belőle.I-es Octáviám van menetközben sorban kivillantak a vissazjelzők:légzsák-abs-zene lehalkult,aztán már az autó is megállt!Persze hohy este volt se vill.se semmi Akku lemerült teljesen.Ma kiderült a hiba az akku tetején lévő bizti táblában meglazult a töltés kábel csati és szétégett ezáltal nem volt töltés (töltés jelző nem világított).Megkérdeztem mennyíi lenne egy új tábla kb:15 ezerbe kerül úgyhogy saját magam javítom vagy keresek bontóban!De ha ez vhol vidéken történik menet közben az szép lett volna.Úgyhogy húzzatok meg minden csavart ott a táblában !Mert most ingyen van de utána sokba kerül .Azt hiszem minden VW is ez van.
-
I_Am
veterán
A komputered nem tárolja el a hibaüzeneteket?
Amugy ha az ABS időnként elkezd jelezni az azt jelzi, hogy valamelyik jeladód kezd tönkremenni. Ha első akkor szerencsés vagy, mert 4k darabja, ha hátsó akkor mélyen a zsebbe kell nyúlni.
De ha jelzett az ABS akkor ki lehet olvasni a kompiból, hogy melyik volt az.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
G.Zs.
senior tag
Semmit nem lehetett kiolvasni sajnos. Ha lehetett volna, a szervizben már megtalálták volna. A jeladó működik. De azt hiszem már tudom hol lesz a hiba, de hétvégéig nem tudom megnézni sajnos.
Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
I_Am
veterán
Persze, hogy működik a jeladó. De nem zárja ki, hogy kezd tönkremenni. Tipikus jelenség, hogy eleinte csak néha szól, hogy nem működik, majd egyre gyakrabban, aztán egyszer eljut oda, hogy nem hagyja abba. Tudom nekem is igy indult.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
A nullázódás csak mellékes hiba, ami abból következik, hogy hirtelen leáll a motor. Akár még rossz inditásnál is előjöhet, ha nem jó a töltésed vagy az aksid.
De az abs jeladó csak akkor jelez, ha kezd tönkremenni, vagy a kompival valami nincs rendben. Az egy mágneses impulzus jeladó, ami a kompinak adja a jelet. Ha nem ad jelet akkor szól a komp, hogy gixer van.
Viszont ha a motor leáll, meg a rádió is elhalgat, akkor a kompi miért csak az abs-re jelez be? Itt nincs a két hiba között párhuzam.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
misimagaki
aktív tag
Szerintetek érdemes foglalkozni ilyennel Tour esetén?
[bicskakulcs]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
I_Am
veterán
válasz misimagaki #4071 üzenetére
Nem is tudom. Iszonyat olcsó. Nekem egy kulcs másolása immoval, magas kedvezménnyel 11k.
Ez a szett 10k.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
G.Zs.
senior tag
Nnem csak az ABS-re jelez be. Ez az egesz igy egyutt jelentkezik. A nullazas pedig akkor is elojon, ha sajat magam allitom le a motort.
De nem zarom ki annak a lehetoseget, hogy a jelado kezd tonkremenni.[ Szerkesztve ]
Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
Gebriel
veterán
válasz misimagaki #4071 üzenetére
Tehát szerintem jár neked a szolgáltatás.
Én mikor TK-ra törtem az autóm akkor is adtak csere autót 3 napig. -
-
Gebriel
veterán
válasz misimagaki #4076 üzenetére
Jah értem
-
misimagaki
aktív tag
Riasztó beszerelés és cd beszerelés után megkérdeztem a mestert, hogy szól mind a 8 hangszóró? Miért annyi van benne? Utána ellenőrizte. A szerncse az volt, hogy minden szbaványos volt, illetve gy szabványon beszélgetett a kocsi gyártója, meg a cd gyártója.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
hata71
újonc
Üdv. mindenkinek!
Octi II.1,9 dízeles autóm van. Korábban valaki megírta hogy a WV letíltott néhány dolgot a skodának amit nem építhet be az autóiba. Ilyen a motorháztető belsejére szerelhető zaj és hőszigetelés. Érdekelne hogy utólag beszerelhető a skoda motorháztetejébe egy ilyen Wv-s szigetelés vagy hasonló motorzajt csökkentő dolog.
Egyáltalán bármi érdekelne ami az utastérben a motorzajt csökkenti.
Előre is köszi! -
szasza0104
csendes tag
Sziasztok
hónap mulva behitelezek egy octavia RS-t, 2001 es évjáratú benzines. Nemnagyon értek ehhez a típushoz, mik azok a dolgok amiket vásárláskor megkell nézni, az alap dolgokon kívül persze. ÉS még egy azt olvastam, hogy csak 4 színben gyártották ezt a típust (fekete, sárga, piros és ezüstmetál) és az hogy lehet, hogy használtautón van több fehér szívü is?
Válaszotokat előre is köszönöm. -
szasza0104
csendes tag
vagyis fehér színű, bocs már fáradt vagyok
-
Octi
aktív tag
Szia!
A hifi kábelezése lesz a gond
Ez így egy elhamarkodott kijelentés. Abszolút nem biztos, hogy az a kábelezés rossz. Lehet hogy halódik az akksid (hogy ennek mi az oka, az egy más téma), és pont a hifi komoly áramigénye vágja hanyatt az elektromos rendszert.
Én javaslom, hogy minél előbb méresd be az akksit és a generátort egy szakműhelyben.
Ha azok rendben vannak, akkor neki lehet állni nyomozni hifi téren is.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Octi
aktív tag
válasz misimagaki #4080 üzenetére
Riasztó beszerelés és cd beszerelés után megkérdeztem a mestert......
Én nagy ívben kerülöm az ilyen "univerzális" mester embereket. Az esetek legnagyobb százalékában, nem értenek egyikhez sem.
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
ToRR3nt3
senior tag
A VW Polom zabálja a H7-es izzót. 2 éves de ez a negyedik amit "elfogyasztott". Cserélni nem egyszerű, a könyvében azt magyarázzák, h forgatni kell a valóságban ez nem megy. Nekem eddig csak erőszakos megoldással (ideoda rángatás) sikerült kicserélni.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Octi
aktív tag
válasz szasza0104 #4082 üzenetére
Az RS-nek, mint minden turbós autónak, természetesen a turbó lehet a legnagyobb rákfenéje. Ha nem vigyáztak rá (hidegen nem hajtom, terhelés után nem állítom le azonnal), illetve ha sajnálták tőle a megfelelő, minőségi olajat, akkor bizony komoly költséget jelenthet a javíttatás, illetve a csere.
Viszonylag könnyen ellenőrizhető: Full gáznál, illetve a gázelvételnél nem füstölhet egy csöppet sem. Ha kicsit is füstöl, fordulj meg, és hagyd ott.
Az 1.8T motor másik gyári rákfenéje a légtömegmérő. Ezek átlagosan 100-140e km-t élnek. A hivatalos márkaszervízes csere horrorisztikus (kb. 160e HUF+munkadíj), de szakiknál 20-30e HUF-ért javíttatható.
A színeket passzolom
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Lui76
őstag
-
G.Zs.
senior tag
Ok. Megnézetem.
De a probléma kikapcsolt rádió esetén is fennállt. Ekkor pedig nem kellene a hifinek áramot felvennie.
Amióta kiszereltem a régi fejegységem, azóta működik minden rendesen. De azért hétvégén megnézetem.Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
marsu
addikt
válasz ToRR3nt3 #4087 üzenetére
Mi az esztergomi szervizben rendszeresen találkoztunk ilyen problémával, de nem csak a VW Polo-k, hanem a Skosa Fabia és Octavia tipusoknál is ... Megoldás a korábban már említett ellenállás beiktatása egy darab vezeték bekötése az izzók vezetéke elé ... Persze ezután is kiéghetnek az izzók, de feltehetően nem olyan sűrűn.
Press any key to continue ...
-
Octi
aktív tag
Mi is szívtunk már így fejegységgel
Próbáld meg azt, hogy a fejegységnek közvetlenül az akksitól viszel tápot (egy pozitív, és egy negatív), és nem a gyári ISO csatit használod. Nálunk ez lett a megoldás
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
marsu
addikt
Sziasztok!
Ma egy spontán PH!-s találkozót tartunk Esztergomban ...
Aki tud jöjjön el! Lesz evés, ivás baráti találkozó, beszélgetés.
Találkozó 16:00-kor Esztergomban a Tesco parkolóban ....
Press any key to continue ...