-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
I_Am
veterán
Audi jobb első gömbfej árakat hol lehet találni a neten?
Már a 20-ik oldalt böngészem végig és sehol egy ár.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
-
I_Am
veterán
válasz zfarkas #2949 üzenetére
Csak lehet nem a gyárilag hozzá való gyertyák voltak amik benne voltak és attól nagyon hamar elfogynak.
Én most veszek a gépbe gyári sportgyertyákat. Már előre megmondták, hogy max 15e km-t bírnak. Viszont jobbat lép majd tőle a gép, mert pontosabb a gyújtás.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Ismerve az új Passatosokat, nem csodálkozom, hogy leölték a motorokat, ha valóban megtörtént a sráccal.
Iszonyat nagyképűek, azt hiszik, hogy 400 LE van alattuk és nem tudnak beletörödni a presztizs kérdésbe, márpedig, hogy gyengébb autó megy előttük. Páran már a kardjukba dőltek piros lámpáknál. (nincs feliratozva a kocsim és nem szeretem, ha le akarnak tolni az útról)
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz Flex Wheeler #3602 üzenetére
Azért érdekes, hogy 7.5-öt ír az 1.8-as GT moci fogyasztására.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz Flex Wheeler #3607 üzenetére
1.8 GT moci vegyesben 7.5öt eszik? Azért érdekes, mert eddig nem láttam olyan tulajt, aki ennyit írt volna a fogyasztásra. Nekem 1.8-asból egyszer jött ki 7.2 (azóta sem tudom hogyan csináltam) de átlag 7.5 akkor jön ki belőle, ha országúton 80-90-es tempóval gurulgatok. Városban átlag 9-10liter.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz Flex Wheeler #3609 üzenetére
Nem, nekem most sima 1.8, 20 szelep.
szerk: nem kötekedni akarok, nyugi.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Bal első kutyacsontból az egyik tönkrement. Azóta olyan hangja van a kocsimnak mint egy lovaskocsinak.
Öröm az élet, kész a motor, erre nyikorog a kocsi mint az istennyila.
Egy másfél centis kis gumidarab ilyen hangokra hogy képes?
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
A komputered nem tárolja el a hibaüzeneteket?
Amugy ha az ABS időnként elkezd jelezni az azt jelzi, hogy valamelyik jeladód kezd tönkremenni. Ha első akkor szerencsés vagy, mert 4k darabja, ha hátsó akkor mélyen a zsebbe kell nyúlni.
De ha jelzett az ABS akkor ki lehet olvasni a kompiból, hogy melyik volt az.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Persze, hogy működik a jeladó. De nem zárja ki, hogy kezd tönkremenni. Tipikus jelenség, hogy eleinte csak néha szól, hogy nem működik, majd egyre gyakrabban, aztán egyszer eljut oda, hogy nem hagyja abba. Tudom nekem is igy indult.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
A nullázódás csak mellékes hiba, ami abból következik, hogy hirtelen leáll a motor. Akár még rossz inditásnál is előjöhet, ha nem jó a töltésed vagy az aksid.
De az abs jeladó csak akkor jelez, ha kezd tönkremenni, vagy a kompival valami nincs rendben. Az egy mágneses impulzus jeladó, ami a kompinak adja a jelet. Ha nem ad jelet akkor szól a komp, hogy gixer van.
Viszont ha a motor leáll, meg a rádió is elhalgat, akkor a kompi miért csak az abs-re jelez be? Itt nincs a két hiba között párhuzam.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz misimagaki #4071 üzenetére
Nem is tudom. Iszonyat olcsó. Nekem egy kulcs másolása immoval, magas kedvezménnyel 11k.
Ez a szett 10k.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Audi A4, AC-pumpa csere mai nap megvolt. Eszméletlen nagy szopás az egész. Bent a tankban egy bajonett záras szarban az egész, amit csak célszerszámmal lehet kivenni. Gyártottam hozzá célszerszámot, kivettem aztán a visszarakással szívtam másfél órát.
Oltári nagy szívás az egész. Csak erős idegzetűeknek ajánlott.A jó a dologban, hogy még ez is a gyári volt, ami 254.000. km-t ment, tehát most egy jó darabig nem kell remélhetőleg cserélni. (kopp-kopp-kopp) Az ára sem volt vészes: 13.200.- Ft volt.
Már csak a futómű van hátra és végre nekiállhatok majd a kasztni átalakításának. De minden csak idő és pénz kérdése.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz #00809728 #4670 üzenetére
De csak az audikban ekkora szopás a dolog. És igen célszerszámmal 10 perc kompletten egy kocsi.
De nekem eddig nem volt célszerszámom és nem is tudtam szerezni. Igy csináltam egyet.
De napi 60 darabot azért túlzásnak tartom. 1 év alatt hazánk összes autójában Te cserélnéd ki az AC-pumpákat.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Tegnap generátor szíj csere. Gyári hibás szíj esete, ami csak 13.000.- km-t bírt ki. Marhajó volt. No servo, no vízpumpa és no generátor. De hazahozott a kocsi még így is. Igaz egyszer félre kellett állnom egy fél órára, mert melegedett a víz, de miután visszahült hazaértem vele. (105 fölé nem akartam már engedni)
Meyle szíj volt, gyári. Most kapott egy Gates Micro-t, ezzel már el kell menjen a következő vezérműszíj cseréig mert ha nem szétverem az összes szíjgyárat és kereskedőt.
zfarkas: ja és 100 felett nincs halálfélelmed a Poloban.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.