-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pzulfi
újonc
válasz #00809728 #3397 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Imádom ezt a gépet.Ma is kitaláltam valamit hogy mehessek vele.Hétvégén megyünk vele hosszabb útra hogy bejárassuk. Nejemnek nagyon tetszik,csak meg kell neki szokni a samara után.Hátsó fejtámlákat ki lehet szedni ? Talán jobb a kilátás hátra!
Kormányon nem érzem az út visszaütését,-gondolom a nagy kerekek miatt-.Amugy kezesbárány.Beleszerettem nagyon. csinálok teloval képet róla ha érdekel valakit.Kamion:Renault Premium 450le
-
mazda626
addikt
Sziasztok!
[link] Szerintetek érdemes megvenni, vagy inkább felejtős? -
csumez
csendes tag
Pedig éjjel nappal kinnt állt a parkolóban. Még akkor is amikor elmentünk nyaralni egy hétre. És az is szép darab autó volt. Hát azt hiszem továbbra is marad a találgatás.
Szeretnék majd túl lenni az egészen, és vissza sem gondolni a történtekre. Soha nem fogom kinnt hagyni előttünk a parkolóban az autót, csak fényes nappal az ablakok alatt. Persze akkor is meg karcolhatják, csak kevesebb eséllyel. -
VR6-Fan
veterán
válasz mazda626 #3412 üzenetére
már mondtam hogy annyira ezt a kocsit nem erőltetném, mert nem hiszem hogy 70e km van benne, és a magyar tuningtól oczkodnék.... megnézéskor a turbo nyomo oldalát hogy mennyi olaj van benne(az óra meg nem mérv adó x ezer forintár akár 0-km-sre is beállítják neked )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #3424 üzenetére
ha papiros a tuning akkor nem szóltam, egészen annak tünik(így már más a leányzó fekvése)
de a 70e km-t nem hiszem még mindig...
és a nyomó csöveket és a coolert akkor is megnézném...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #3431 üzenetére
Hat nezd meg az oct kepeke.Latszik,hogy 36xxxkm volt az autoban amikor eszkozoltek a dolgokat rajta.
Papiros persze.2 ev garanciat kapsz rola.
Amiket felsoroltal azokon tul en meg a szokasos dolgokat is megnezetnem.(szijak,olaj,ect ect)Biztos ami biztos alapon.
Amugymeg serintem aki ennyi penzt,es idot raszan az autojara az becsben tartja,es vigyaz is ra.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
mazda626
addikt
válasz VR6-Fan #3431 üzenetére
Ha oda kerül a sor, akkor tuti átnézzük rendesen, átnézetjük rendesen. Február még korai, az autó ára pedig nagyon a plafonon van, természetesen lízingelve lenne, még így is magas. Bátyám majd eldönti. Olasz autókban még nem csalódtunk, olasz tervezés párosul a német precizitással. Rossz nem lehet.
-
Tanya-
tag
Szevasztok,
kartámaszról jut eszembe.
Van nekem egy '99es passat-om s a gyári kartámasz felső része ami a plüssös arról letört a zár rész ill. eltört egyik beakasztója is amin lehet hajtani. Szóval nem tudja valaki hol lehet venni erre csak egy felső részt? -
mazda626
addikt
És a Seat Leonoknál mire kell odafigyelni? Pl. általános gyengeségei, esetlegesen előforduló hibák. Tesztekben jókat írtak róla, csak amit szinte mindenhol közöltek, hogy nagyobb motorral érdemes venni, mert különben nagyon lomha.
-
DeadMeat
veterán
-
mazda626
addikt
válasz DeadMeat #3439 üzenetére
Jaja, láttam a linked.
Aha, de most nem Cupra R, csak sima Leon. Hibák, ha vannak, meg tényleg igaz, hogy 1.4-es motorral még lomha a kocsi? [link] Ez a típus érdekelne konkrétan. Az hogy erős lenne a Leon, legfeljebb a csúcsváltozatra, az 1.8-as, turbós, 180 lóerős kivitelre vontkozik. Az általunk próbált 1.4-es, 16 szelepes, 75 lovat egybeterelő VW motorral szerelt New Mill (új malom?) viszont csak annyira izmos, mint Woody Allen három heti almalé-diéta után. (Fura népség a kritikus: bezzeg ha csak az 5M árú 1.8T létezne, most azon tépnénk magunkat, miért nem dobnak piacra egy kisebb motorú változatot elérhető áron.) Nem tudom mennyire hiteles. -
marsu
addikt
Mit szólnátok egy PH!-s Skoda, VW, Audi, Seat club találkozóhoz? Elmehetnénk együtt enni egy jót ....
Ki kellene próbálni, nem?
Press any key to continue ...
-
DeadMeat
veterán
válasz mazda626 #3440 üzenetére
Hat az 1,4-es tenyleg keveske bele.BAr attol fugg mire volna hasznalva.
1,8-as 2,0-as esetleg 1,9 pdtdi mocival mar jol erezne magat.
Nemigen hallottam hogy komoly gondjai volnanak a leonoknak.Csak a szokasos dolgok,amik a hanyag gazdatol erednek alltalaban..Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #3432 üzenetére
hüm lehet tényleg nem ez a magyars kocsi akkor viszont meg kell venni(egy ilyen állapotú 1,8T látam eddig Cordoba(!!) cupra volt, 180-as alapban kicsit meg volt piszkálva, hát azt kell hogy mondjam vetekedet a VR6-os poloval, bár ez annyira nem kapart 3.-ban )
hüm nem a legjobb max a 2. 1,8T(még jó gazdával) sem látam 500km-t elmenni nagyobb szervizelés nélkül(turbo, (dugok), gyűrűk csere, lehet hogy szelepek is) VR6-ból eddig gyári cuccal 680e km-s volt nálunk, volt vagy 120 ló, 18 litert evet mondjuk. Gyűrűzés után elég jól ment és 12-13 liternél többet nem lehetet megetetni vele(érsd egy napig pályázás 200 fölött).
és még vagy 150e km belett pakolva a motorbasajnos ezt nem lehet meg csinálni egy 1,8T-vel, de ahoz képest a többinél rendre jobbak, bár az újabb fajták sora eszik a gyújtó trafokat és nagyon kényesek a gyertyákra, még ha mindenből teljesen gyárit használsz akkor is .
nem tudom új kocsinál olaj csere és általában szijjak is cserések ha magunknak vesszük
mazda626:kerék íveket, küszöböt érdemes átnézni (ezek szoktak lenni tipus hibák, korrodáládnak igen hamar), ha törést kerestek akkor a legegyszerübb megnézni az üvegeken az év számokat (ha egyeznek akkor feltételezhető hogy nem volt nagyon törve) ill egy festék vastagság mérőt...
arról hogy gyenge annyit tudok mondani hogy fateromnak van egy 2000-es évjáratú Toledoja régi 1,6 SR(8V. 1,4 16V nem ajánlom, gyenge és a poloknál voltak vele gondok) kicsit piszkálva vna úgy 125lóra, 200-ig dinamikusan gyorsul, utána lendőlat, végtére kényelmesen autózható, ha kell erős, de nem verseny gép...
de egyesek "szerint nem autó" mert az érdi pálya részén 130-ról 5.-ben nem gyorsul elég nagyot"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Jó dolog a könyöklő de igazából nekem 1 pohártartom bánta.Ugyanis annak helyére lett becsavarozva.
Annyira fix,hogy asszony a 45kilojával egyszer véletlenül rálépett és semmi.Uj leonnál is az a helyzet a pohártartó helyére kell rászerelni igy nem lesz pohártartom de lesz könyök bizbaszom.
-
#00809728
törölt tag
válasz mazda626 #3433 üzenetére
Seat német sziv Spanyol megjelenés.
Hát igazából a kormányműre kell ügyelned azok elég hamar megadják magukot főleg ha jó peres a gumod.
Nekem is engedett egy kicsit olajból és sajna 70.000-100.000ft a javitatása.Ha OCT esetleg azt is babrálta akkor az jó dolog.
Ugy tudod megnézni álló helyzetnél van-e valami kis kogyogása a kormányműnek ha van akkor az előbb vagy utobb javitatásra kényszerül.
Másra nem igazán.Fogyasztás ha nem nyomod 90-110km/h hosszu uton 6,8-7,4lityko
Ha nyomod és 180km/h akkor 14lityko de hamarabb odaérsz
Városban 10liter de csak finoman
városban minden lámpánál te vagy az első 20literHaver 18t is hasonló igaz az 300le feletti.
-