Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz DeadMeat #4292 üzenetére

    kompi nyomást is tudsz emelni, mint ha valahol olvastam volna hogy egy viszko kuplungos kompi van bennük.

    no azért a nyomás emelgetés nem ilyen egyszerű... lásd nyomást emeletek egy G60-asba de nem állítoták hozzá a keverék képzést és 230-nál versenyzésközben össze eset a dugú(olyan mint az 1,8-as furatba valami 1,4-es dugoját raknát) és hosszába végig reped a vas blokk :Y (még lett hüvelyezve, AL blokkoknál kuka egyből)

    erre csak azt tudom mondani hogy a rev2-es 1,8T 20V-ből is volt 150/180/225-ös és 150-es meg a 180-as nagyából egyezet(talán csak a hengerfejtömités nem), de a 225 már teljesen más volt a csövezés sokkal masszivabb vaskosabb csövek, bilincsek és a hengerfejtömités igen csak húsos volt.

    ismerös is jött a húzot 1,8T-vel(150->225) pár ezer km után hogy negy mint a távírat de a fejnél okádja ki az olajat(összesen volt vagy 42ezer az autóba).

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák